Quatro7 Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 szukam po necie i znaleźć nie mogę... gdzie się wpiąć z przewodami by przeczyścić wtryskiwacze preparatem Liqui moly diesel spulung?? do filtra paliwa idzie jeden wężyk, więc domyślam się, że na wylocie odpiąć i tym wężykiem będzie zasysany preparat. a powrót? idą wężyki tuż przy filtrze paliwa paliwa, ale wcześniej jest jakiś elektro-zawór/czujnik(?), to można za nim czy lepiej przed nim wykonać podłączenie do preparatu? dalszą cześć powrotu podłączyć na czas czyszczenia do filtra paliwa? po operacji oczywiście pójdzie nowy filtr paliwa
kovallts Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 A czy tego preparatu nie dolewa się czasami do paliwa?Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
Quatro7 Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Opublikowano 30 Marca 2017 Też można, ale dolewając do paliwa działa dość słabo w porównaniu do działania takiego bezpośredniego.Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
poczekaj Opublikowano 31 Marca 2017 Opublikowano 31 Marca 2017 Ale chcesz puszczać przez filtr czy z pominięciem filtra?
marcin4x4 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 CPN -> BP95 + ON premium -> full but i masz układ wyczyszczony.
beny2303 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Dobre paliwo, autostrada 4 bieg i 140 km/h non stop przez ok. 10 - 15 min Po co jakieś półśrodki, po których szlag go wie co będzie dalej
Ivanek Opublikowano 9 Czerwca 2023 Opublikowano 9 Czerwca 2023 W dniu 2.04.2017 o 16:55, marcin4x4 napisał(a): CPN -> BP95 + ON premium -> full but i masz układ wyczyszczony. nie doradzaj bzdur jak się nie znasz
Langista Opublikowano 9 Czerwca 2023 Opublikowano 9 Czerwca 2023 Wiesz, że to post sprzed 6-ciu lat? ?
Ivanek Opublikowano 9 Czerwca 2023 Opublikowano 9 Czerwca 2023 15 minut temu, Langista napisał(a): Wiesz, że to post sprzed 6-ciu lat? ? Wiem, widzę. Szukałem sposobu na 3,0 tdi bkn ale nie potrafię znaleźć. Kolega ma filtr paliwa z dwoma złączami. Nie ma tam powrotu.
Langista Opublikowano 9 Czerwca 2023 Opublikowano 9 Czerwca 2023 (edytowane) Zatankuj pełny bak i środek do czyszczenia wtryskiwaczy z Liqui Molly lub Millers, to najlepszy sposób. Edytowane 9 Czerwca 2023 przez Langista
Ivanek Opublikowano 9 Czerwca 2023 Opublikowano 9 Czerwca 2023 38 minut temu, Langista napisał(a): Zatankuj pełny bak i środek do czyszczenia wtryskiwaczy z Liqui Molly lub Millers, to najlepszy sposób. To będzie tak rozcieńczone jak kropla soku malinowego w półtora litrowej butelce wody
Langista Opublikowano 9 Czerwca 2023 Opublikowano 9 Czerwca 2023 Oj wierz mi, to mega mocny koncentrat, dlatego dodaje się go do pełnego baku, nie do połowy.
pelonek1 Opublikowano 9 Czerwca 2023 Opublikowano 9 Czerwca 2023 Jak już to zalewa się butelkę jak zapali się rezerwa, wyjeżdża do prawie zera, później drugą butelkę i zalewa do pełna paliwa, wyjeżdża do końca i powinno pomóc. Oczywiście jeśli wtryski są zapieczone bo na lejące to nic nie pomoze a nawet może zaszkodzić.
Langista Opublikowano 9 Czerwca 2023 Opublikowano 9 Czerwca 2023 Wszystko zależy od instrukcji producenta, chyba że chcesz nieumyślnie zniszczyć przewody i uszczelnienia z układu paliwowego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się