spectrum89 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Witam, Jaki posiadacie instalacje gazowe w swoim ASN-ie? Jaka będzie się najlepiej sprawować? Ile Was kosztowało założenie lpg? I jakie spalanie macie aktualnie? I czy polecacie jakiś dobry Warsztat w mazowieckim? Z góry dzięki za odpowiedzi! Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kt65c453 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Ja mam kme Diego, dobry sterownik ale polecam staga to robią prawie wszyscy, wtryski miałem jakieś dziwne teraz założyłem barracudy i ja chwale jak i masa ludzi, spalanie, zima miasto 18, trasa ostatnio mi wyszło 11,5, da się niżej ale nie po to mam 3 litry żeby jechać inaczej Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Koucz Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 U mnie siedzi kompletny zestaw AC, reduktor AC r01-250 czerwony, butla w zapasie 55l. Sterownik Stag 300-4 isa2, tylko ustawiony ręcznie a nie automatycznie na podstawie mapy benzyny. Instalacja kosztowała równe 3k zł, mam już dwa lata i zero problemów. Jedynie zmiana filtrów. Spalanie w cyklu mieszanym jakieś 14l przy ciężkiej nodze. Trasa około 13l przy prędkościach 140/180, opony lato 245/40/18.
darox5 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 11,5 i mniej to chyba przy odłączeniu 1 cylindra ;-). Moja instalacja to BRC do 80 kilometrów w 14 się zmiesci teraz jechałem z Rzeszowa do Wrocławia i spowrotem prędkość od 180 do 210 w tym przedziale się trzymałem i dokładnie spaliła 15,5 litry, jazda poza miastem serpentyny, hamowania, wyprzedzanie czyli ostro 16, nigdy nie spaliła mi więcej. Na oponach 235/35/19Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
spectrum89 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Właśnie myślałem nad Stagiem i Barracudami. Mi benzyny w trasie spalił 9,5 przy jeździe 130, momentami przyspieszyłem do 180. Ale z reguły tempomat i 130, choć wskazuje mi wtedy ponad 3 tys obrotów. To jak na szersze opony to niezłe macie spalanko Mi za instalacje krzyczą 3800 zł. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Zawartość dodana 0 minutes later A butla w koło jakiej wielkości wejdzie, żeby nie podnosiła podłogi?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kt65c453 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Butla 70 parę litrów wchodzi, ja mam około 50 i żałuję bo wchodzi 47 litrów lpg i to już po tuningu Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
spectrum89 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Ale czy 70 litrów nie podniesie podłogi?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
zaldar Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Mam butlę 70 litrów wykładzina jest podniesiona ja po obu stronach przylepiłem rzepy ale srodek nieco wystaje do góry
gacek585 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) W tym silniku da się zjechać nawet do 10l LPG w trasie, sprawdzone Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez gacek585
kt65c453 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 W tym silniku da się zjechać nawet do 10l LPG w trasie, sprawdzone [emoji14] Ale po co Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
spectrum89 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2017 10 litrów gazu to chyba przy 80 km/h w trasie? Ja ogólnie ja szukam szpecą od lpg w Warszawie i ciężko kogoś wybrać :/ ma ktoś jakieś sprawdzone miejsce?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
spectrum89 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Panowie. Założyłem gaz. Sterownik Stag 300, wtryski Barracuda, reduktor KME Gold. Przy 180 km/h odcina mi gaz i przełącza się na benzynę.. co może być przyczyna? Pojadę z reklamacja do gazownika ale póki co jestem w trasie i wrócę za 4 dni. Dodatkowo na początku jak silnik przełącza się z benzyny na gaz (za pierwszym razem, po osiągnięciu 35 stopni) pracuje chwile nierówno i się krztusi. Mieliście takie problemy?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
roball Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Stag 300 to staroć, ale ma prawo działać niezawodnie. Lepszy jest np stag Qmax podłączony pod OBD. Baracudy są spoko, KME Gold też może być. Przyczyn może być wiele, bez zdjęć instalacji i screenów z programu do staga , to można sobie wróżyć. Ja stawiam na błędy montażu, pewnie reduktor zamarza, plus oczywiście niewystrojona instalacja. Wrzuć fotki i napisz gdzie zakładałeś instalację.
spectrum89 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Mam dokładnie Qmax Stag 300. Zdjęcia porobię i dorzucę. Byłem an strojeniu, już jest git, znaczy się leciałem 200 km/h, więcej jakoś nie ryzykowałem na razie. Spalanie raz 13.5, drugim razem 14.5, zobaczymy jak dalej. Dograny został najnowszy soft do sterownika i sporo pomogło, już się nie krztusi przy 6000rpm, tylko idzie do odcięcia, do 7 tys. rpm. A... i pojawiły mi sie takie błędy: 17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Open Circuit P1239 - 35-10 - - - Intermittent 19718 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 / B2 S2 Connections Swapped P3262 - 35-10 - - - Intermittent 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 Pytanie czy będzie tak dalej..
Robero321 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 a przy małym ciśnieniu nie miał by tego samego na 1 czy 2 jak by przybutował ??
spectrum89 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Na drugim biegu przy 6 tys obrotów już szarpał. Teraz przestał i również więcej jedzie, coś mu poprawił gazownik, po 1000 km pojadę znowu. Mam nadzieje, ze błędy nie będą wywalać :/Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Decybell Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 U mnie sterownik STAG 300-6 Premium, parownik Zavoli Zeta S, czujnik temperatury płynu Zavoli, map sensor od Staga, wtryski Matrix 2x3, zbiornik GZWM 59 litrów w miejscu koła zapasowego, wielozawór Stako. Średnio z całego roku bierze 12-13 litrów, ale ja go też z reguły nie deptam, więc to pewnie poniżej normy. Zestaw chodził fajnie przez parę miechów od kupna (gaz zakładał poprzedni właściciel), ale zaczął problemy robić i ciężko dojść skąd się biorą.
tsluszniak Opublikowano 22 Grudnia 2017 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Mam pytanie odnośnie LPG w ASN. Czy jeśli chcę założyć LPG, a możliwe, że katalizatory mam zapchane, to czy nie wzrośnie prawdopodobieństwo pęknięcia bloku z racji na wyższą temperaturę spalin przy LPG? Wstrzymać się z instalacją LPG dopóki nie wywalę katalizatorów (mam w planach wywalenie, ale to raczej dopiero na wiosnę)? Da radę sprawdzić katalizatory np. VAG-iem bez zaglądania do nich?
rogigor Opublikowano 22 Grudnia 2017 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Vagiem katów nie sprawdzisz, ale ich zapchanie ma objawy które byś już zaobserwował. Czy blok pęknie - szczerze wątpię aczkolwiek jeśli masz podejrzenie że są zapchane to najpierw je ogarnij. Polecałbym Ci jednak, zamiast ich wywalania, wymienić je na sportowe 100 lub 200 CPSI dla lepszego doprężania spalin.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się