khmok Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 moja niunia zawiodla mnie tylko raz - przy -24 okazalo sie ze zamarzla ropa (V POWER z SHELLA) ale 30 minut z farelka pod autem i dala rade . a tak poza tym to na dotyk
pawelk86 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 jak narazie wszystko ok tylko aku troszke slaby
arti23 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 A u mnie miałem mały problem przy -20.troszkę podgrzałem i odpalił ale z trudem,kręcenie jakieś 3 sekundy lekka telepka i oki.Pojechałem sprawdzic aku do kumpla mechanika i prąd przy rozruchu 9.5 Volta.nowy aku i jeszce malutki problem po nocce.sprawdzone świece i co?dwie padnięte.Wymiana na nowe i pali od strzału.Tak jak w lato 1 sekunda grzania i chodzi jak marzenie
lesand Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 bezproblemowo, po 2 dniach stania przy -17 na dotyk :>
Madas Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 ja mam garaż klimatyzowany więc spoko, ale jak byłem u rodzinki i było -15 to odpaliłem beż żadnego ale po dwóch dniach postoju
Yokusti Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Witam wszystkich, Ja natomiast mam problem tego typu że autko po nocy mi odpala po tych mrozach po jakiś 7 sek w temp 0 stopni.Nie wiem co jest grane, jak były mrozy autko trzeba było kręcić jakieś 15 sek.Postanowiłem odwodnić filtr paliwa (dolna śruba upustowa + odkręcona śruba odpowietrzająca filtr) nie wiele to dało.Następnego dnia odkręciłem śrubę odpowietrzającą i zalałem filtr paliwa do pełna i zakręciłem - stwierdziłem że może powietrze w filtrze jest.Dalej kiszka.Pojechałem do mechanika na zmianę oleju i filtrów i przy okazji kupiłem nowe świece żarowe.Dalej to samo.Wczoraj rano temp. ok. 1 stopień i kręciłem 7 sek.Efekt podczas odpalania to taki jakby nie było paliwa.Żarówka świec świeci się i gaśnie po jakiś 4 sek.Akumulator roczny.Filtr paliwa wymieniałem rok temu.Leję paliwo VPower Diesel raz w miesiącu do fulla.Czy jest możliwe że w filtrze paliwa jest parafina?Czy są jakieś bezpieczniki które mogę sprawdzić?Myślałem o bezpieczniku grzania świec, ale musi być ok skoro lampka się zapala??Czy może zawór odcinający jest trafiony?Chociaż go słyszę jak podczas odpalania że otwiera...sam już nie wiem od czego zacząć nie chce wpadać w dodatkowe koszta.Czekam na wasze pomysły.Z góry dzięki i pozdrawiam. Bartek Ps. Silnik AFN 1.9 TDI 110 ps 96 rok.
robitech Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Witam U mnie pali super. Tylko raz przekręce kluczykiem i zapala. Audi parkuję w garażu :>
_Solar_ Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Yokusti kąt wtrysku masz zapewne do ustawienia poczytaj sobie na te tematy : http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t56333.0.html;highlight=wtrysku oraz http://www.a4-klub.pl/smf/warsztat_zrob_to_sam/a4_b5_19_tdi_afn_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html
KaczorComp Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Moj AFN -18stopni palił bez problemu przy 4 spalonych swiecach zarowych (lekkie drgania silniak po zapaleniu przez okolo 2sek-nic pozatym). Pojechalem do mechanika bo myslalem ze 1 moze 2 swiece beda spalone, a tu okazalo sie ze wszystkie niesprawne. AFN-y górą
jaca.13 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 u mnie przy -18 paliła jak wcześniej przy +10 !
Yokusti Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Hej, Jakieś pomysły odnośnie mojego problemu???Mi to wygląda na brak paliwa, tak jakby paliwo się gdzieś cofało z pompy.Bo jak silnik jest ciepły pali o wiele lepiej.Np. po 2 h postoju pali pi 2 sek a po nocy ok 7 sek. Rozważam też zawór zamykający odpływ paliwa z pompy...może nie domyka i paliwo cofa się do zbiornika? Jak pisałem wcześniej po procedurze odwadniania filtra paliwa na następny dzień odkręciłem śrubkę odpowietrzającą i wlałem ok. 5 strzykawek 20 ml ropy do filtra paliwa...raczej filtr po śrubkę odpowietrzającą powinien być zalany ropą?? Pozdrawiam
_Solar_ Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Yokusti czytałes mój post wyżej prawdopodobnie masz źle ustawiony kąt wtrysku,warto by podłaczyć pod VAG'a i sprawdzić bo tak to sobie mozemy wrózyc z fusów w kawie
tomasz-gorz Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 tak jak kolega wyzej napisał, podepnij vag i wybieraj: VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2. Wartość kąta wtrysku powinna wynosić 49-54
michu93 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 małe pytanko - świece żarowe grzeją do momentu zgaśnięcia kontrolki czy do momentu aż przekaźnik je rozłączy - chodzi mi o to pyknięcie przekaźnika?
Jay_Z Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Świece grzeją po wyłączeniu się kontrolki.
alf Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 U mnie tak jakby nie na wszystkie gary łapie w mrozy i czuć mocno paliwo. Zakopci i pyka. Czy to oznaka padniętych świec ? 3 lata temu wymieniałem.
nastradamus Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Przy tych objawach świece do sprawdzenia nie ma znaczenia kiedy były wymieniane
kruszyna29 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 u mnie pali tak jak latem bez różnicy (+30 czy mrozy -30) - tylko czekam aż spiralka zgaśnie i start
mlodziak22 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 U mnie tak jakby nie na wszystkie gary łapie w mrozy i czuć mocno paliwo. Zakopci i pyka. Czy to oznaka padniętych świec ? 3 lata temu wymieniałem. U mnie przy +3 po nocy lekko zakręcił i zatelepało, wymieniłem świeczki na Beru i jak narazie przy -7 odpalił jak w lato. 3 świece w ogóle nie grzały. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Jay_Z Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Przy padniętych świecach zawsze będzie kulał. Muszą być wszystkie świece sprawne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się