longer_xd Opublikowano 13 Czerwca 2022 Opublikowano 13 Czerwca 2022 Dobrze, że przewietrzyłeś furę, szkoda, żeby tylko stała w garażu 1
DaveLove Opublikowano 26 Lipca 2022 Autor Opublikowano 26 Lipca 2022 Lata lecą i pewne mankamenty zaczęły wychodzić. Auto jest w ori lakierze, jednak newralgiczne miejsca dają o sobie znać. Audi odstawiona do lakiernika, który na nowo ma z niej zrobić młodą damę
Wandej Opublikowano 26 Lipca 2022 Opublikowano 26 Lipca 2022 2 godziny temu, Rumaq napisał: Lata lecą i pewne mankamenty zaczęły wychodzić. Auto jest w ori lakierze, jednak newralgiczne miejsca dają o sobie znać. Audi odstawiona do lakiernika, który na nowo ma z niej zrobić młodą damę Pokaż mi inne dwudziestokillku letnie auto w takim stanie blacharskim bez napraw 1
DaveLove Opublikowano 26 Lipca 2022 Autor Opublikowano 26 Lipca 2022 Chyba szybciej 6 w totka można trafić.. Ustalałem z lakiernikiem, że jeżeli nie będzie konieczności to całe elementy nie będą lakierowane tylko będą cieniowane w miejscach naprawianych. Problemem jest klapa, ponieważ tam może nie wystarczyć miejsca do zagięcia na prawidłowe cieniowanie i wtedy malowana będzie cała klapa. W między czasie pojawiło się małe usprawnienie, które czeka na montaż. W końcu środkowy pas tylnej kanapy nie będzie leżał luzem.
jachim22 Opublikowano 26 Lipca 2022 Opublikowano 26 Lipca 2022 8 godzin temu, Rumaq napisał: Chyba szybciej 6 w totka można trafić.. Ustalałem z lakiernikiem, że jeżeli nie będzie konieczności to całe elementy nie będą lakierowane tylko będą cieniowane w miejscach naprawianych. Problemem jest klapa, ponieważ tam może nie wystarczyć miejsca do zagięcia na prawidłowe cieniowanie i wtedy malowana będzie cała klapa. W między czasie pojawiło się małe usprawnienie, które czeka na montaż. W końcu środkowy pas tylnej kanapy nie będzie leżał luzem. I tu moze sie zaczac problem z doborem lakieru ?♂️ Dlatego nie lubie srebrnego koloru , bo jezeli cos trzeba poprawic to żeby dobrać lakier to jakby nie probował to w 85% bedzie sie róznił. A na srebrnym niestety to bardziej widac... ?♂️
Langista Opublikowano 27 Lipca 2022 Opublikowano 27 Lipca 2022 Zależy od stanu lakieru już na aucie. Mnie lakiernik dobierał przy wymianie błotnika z przodu i dobrał idealnie do reszty nadwozia, a dobierał po kodzie lakieru. Zaś jak byłem w sklepie, żeby domieszali mi farby na zaprawki na masce, to dobierali z klapki wlewu i farba wyszła im dużo ciemniejsza, gdzie na aucie nie mam żadnej różnicy..
DaveLove Opublikowano 27 Lipca 2022 Autor Opublikowano 27 Lipca 2022 Sam jestem ciekaw efektu Podczas rozmowy lakiernik wspomniał, że 40% aut jakie robi to właśnie srebrne, ponieważ inni lakiernicy odsyłają klientów do niego. Również podpytywałem jak to jest ze srebrnym kolorem ale mówił, że dobrze zrobione nie powinno się odznaczać na pierwszy rzut oka. 1
jachim22 Opublikowano 27 Lipca 2022 Opublikowano 27 Lipca 2022 28 minut temu, Rumaq napisał: Sam jestem ciekaw efektu Podczas rozmowy lakiernik wspomniał, że 40% aut jakie robi to właśnie srebrne, ponieważ inni lakiernicy odsyłają klientów do niego. Również podpytywałem jak to jest ze srebrnym kolorem ale mówił, że dobrze zrobione nie powinno się odznaczać na pierwszy rzut oka. Miejmy nadzieje ,że zrobi tak zeby nie było widac ? Ogolnie zle sie wyrazilem srebry kolor ogolnie mi sie podoba , ale odstrasza jak trzeba cos poprawić.. Dużo aut srebrnych widać gołym okiem ze było lakierowane przez te odcienie.. i noe wyglada to niestety dobrze ?♂️
Kowi87 Opublikowano 27 Lipca 2022 Opublikowano 27 Lipca 2022 Problem srebrnego i pochodnych jest taki że patrząc na wprost lakier wydaje sie dobrany idealnie, staniesz z perspektywy, zaswieci słońce, zrobisz zdjecie i róznica sie ukaże, tyle razy co malowałem swoje auto jak było szare zawsze ten problem objawiał sie mniej lub bardziej. Warto spisać pełny numer lakieru(nie 4 cyfrowy kod), wraz z pochodnymi na przyszłość. 1
DaveLove Opublikowano 28 Lipca 2022 Autor Opublikowano 28 Lipca 2022 Na pewno będzie coś widać ale bardziej chodzi mi o zabezpieczenie, żeby nie szło to dalej. Chcę zostawić B5 na stałe jako auto weekendowe, dlatego warto zadbać o takie rzeczy. @Kowi87, gdzie znajdę pełny numer lakieru o którym wspominasz?
Kowi87 Opublikowano 28 Lipca 2022 Opublikowano 28 Lipca 2022 9 godzin temu, Rumaq napisał: Na pewno będzie coś widać ale bardziej chodzi mi o zabezpieczenie, żeby nie szło to dalej. Chcę zostawić B5 na stałe jako auto weekendowe, dlatego warto zadbać o takie rzeczy. @Kowi87, gdzie znajdę pełny numer lakieru o którym wspominasz? To w mieszalni tylko spiszesz, kod ten co maszwe wlepie to połowa sukcesu. Kazdy lakier ma tzw recepture, ja jak malowałem swoje auto szukałem akrylu tak by miał tylko jedną kombinacje. 2
DaveLove Opublikowano 31 Lipca 2022 Autor Opublikowano 31 Lipca 2022 Auto odebrane, jestem zadowolony z efektu. Patrząc nawet pod kątem ciężko zauważyć, żeby coś było robione. Następne kilka lat powinienem mieć z głowy
Kowi87 Opublikowano 31 Lipca 2022 Opublikowano 31 Lipca 2022 4 godziny temu, Rumaq napisał: Auto odebrane, jestem zadowolony z efektu. Patrząc nawet pod kątem ciężko zauważyć, żeby coś było robione. Następne kilka lat powinienem mieć z głowy Zrób zdjecie w słoneczny dzień z dalszej odległosci, dopiero światło pokazuje róznice, tak w dzień pochmurny nie jest źle
george Opublikowano 31 Lipca 2022 Opublikowano 31 Lipca 2022 @Kowi87 , lakierowałem swój zderzak w LY7J, po prostu ori lakier i w sumie w zależności od oświetlenia i kąta wypada inaczej... raz widać znaczącą różnicę, innym razem mniej. Fakt jest taki, że plastikowe zderzaki, że inaczej przyjmują lakier nawet w oryginale i czasem widać tą różnicę. Srebrny kolor jest niewdzięczny pod kątem lakierowania, zwłaszcza pojedynczych elementów. Ta sama osoba lakierowała mi zderzaki i progi , która lakierowała LY7W w rodzinie. Tam zderzak jest częściowo w kolorze (tył) i nie widać różnicy.
DaveLove Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Jedno człowiek zrobi i już w kolejce ustawia się kolejny problem.. Przy prędkościach 140+ pojawia się drżenie auta. Myślałem, że może tarcze ale nie było efektu większego bicia podczas hamowania. Dziś wizyta w OSKP i szukanie przyczyny. Wszystko ładne, sztywne i jedyna poszlaka to luz na przekładni kierowniczej
george Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 (edytowane) Koła sprawdzone pod kątem wyważenia? Może któraś z opon jest wybrzuszona lub felga lekko skrzywiona... Edytowane 9 Sierpnia 2022 przez george
DaveLove Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Sprawdzone, wszystko ok. Jutro dzwonię do mechanika i spróbuję coś ustalić. Możliwe, żeby w/w luz powodował drganie auta? Im wyższa prędkość tym bardziej telepie..
Langista Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 34 minuty temu, Rumaq napisał: Jedno człowiek zrobi i już w kolejce ustawia się kolejny problem.. Przy prędkościach 140+ pojawia się drżenie auta. Myślałem, że może tarcze ale nie było efektu większego bicia podczas hamowania. Dziś wizyta w OSKP i szukanie przyczyny. Wszystko ładne, sztywne i jedyna poszlaka to luz na przekładni kierowniczej Musiałbyś mieć wyczuwalny luz na kołach, sprawdzałeś na innych?
DaveLove Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Tylko na tej jednej. Przy delikatnym ruszaniu kierownicą nie było reakcji na kołach, dopiero przy mocniejszym skręcie.
Arek8888 Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Polecam sprawdzić czy nie ma luzu między felgą a piastą. Też miałem problem z wibracjami przy dużych prędkościach i okazało się że mam luz 1mm. Po założeniu pierścienia centrującego jest już z tym spokój.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się