k232 Opublikowano 25 Września 2018 Opublikowano 25 Września 2018 29 minut temu, dawid_mag napisał: Witam wszystkich! I ja stoję przed wyborem oleju, wymiana już tuż tuż a cały czas się zastanawiam. Wiem, że 5w40 ale zastanawiam się nad marką. Co byście polecili przebieg 170k, 2,4 - 170 KM, w LPG. Valvoline Synpower 5W40
razor91 Opublikowano 2 Listopada 2018 Opublikowano 2 Listopada 2018 (edytowane) Hejka ? Jaki olej do 2.6 LPG ? Wlany jakiś mobil 5w30 lub 40.. Nie jestem na bieżąco co dobre i fajne więc liczę na pomoc ? Edytowane 2 Listopada 2018 przez razor91
Dev Opublikowano 2 Listopada 2018 Opublikowano 2 Listopada 2018 4 godziny temu, razor91 napisał: Hejka ? Jaki olej do 2.6 LPG ? Wlany jakiś mobil 5w30 lub 40.. Nie jestem na bieżąco co dobre i fajne więc liczę na pomoc ? Valvoline SynPower 5W40 bez normy C3 1
cierlik Opublikowano 2 Listopada 2018 Opublikowano 2 Listopada 2018 (edytowane) . Edytowane 2 Listopada 2018 przez cierlik
cierlik Opublikowano 2 Listopada 2018 Opublikowano 2 Listopada 2018 3 godziny temu, Dev napisał: Valvoline SynPower 5W40 bez normy C3 3 godziny temu, Dev napisał: Valvoline SynPower 5W40 bez normy C3 Wiem że nie na temat ale nie mogę napisać wiadomości do Dev -a Jak coś to proszę o kontakt na maila [email protected] Witam. Mógłbyś sprawdzić logi i powiedzieć co mu może dolegać? Audi b6 1.8t bez seria z LPG, logi robione na 98. W ostatnim czasie wymieniłem filtr paliwa, świece, zalatalem ezektor bo był nieszczelny i dzisiaj podczas logowania wyskakiwał błąd 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded, ale przeczuciem n75 i błąd zniknal. http://vaglogi.pl/log-002_033_859yaQ.html http://vaglogi.pl/log-003_020_N9x35.html http://vaglogi.pl/log-115_118_V11QH3.html Jutro będę jeszcze jechał podmienić przeplywke i jak mi się uda to będę chciał sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie. Masz może pomysły co może jej dolegać, co należałoby sprawdzić i jak to zrobić? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
cabanmat Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 (edytowane) Stosował może ktoś Ravenol do swoich benzyn ? http://pro-choice.pl/ravenol-turbo-vst-5w40-5l-p-1421.html Edytowane 3 Listopada 2018 przez cabanmat
razor91 Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 14 godzin temu, Dev napisał: Valvoline SynPower 5W40 bez normy C3 To są dwie wersje jak rozumiem ? A coś z LM ?
Kevin88 Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 2 godziny temu, cabanmat napisał: Stosował może ktoś Ravenol do swoich benzyn ? http://pro-choice.pl/ravenol-turbo-vst-5w40-5l-p-1421.html Ja miałem niedawno zalanego VST. Dobry olej. Mniejsze ubytki niż na Xcess`ie.
Patryk14 Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 7 godzin temu, cabanmat napisał: Stosował może ktoś Ravenol do swoich benzyn ? http://pro-choice.pl/ravenol-turbo-vst-5w40-5l-p-1421.html Lepszy olej niż motul napewno.
Dev Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 5 godzin temu, razor91 napisał: To są dwie wersje jak rozumiem ? A coś z LM ? Synthoil HighTech
Albert80 Opublikowano 21 Listopada 2018 Opublikowano 21 Listopada 2018 Od paru dni stałem się posiadaczem A8D3 4,2+LPG.. Przeglądając faktury od paru wymian poprzedni właściciel wymieniał olej co 15.000 km i zalewał olej Shell Helix Ultra 5w40. Zostać przy nim czy zmienić na coś innego?
cabanmat Opublikowano 11 Grudnia 2018 Opublikowano 11 Grudnia 2018 (edytowane) W dniu 3.11.2018 o 10:48, Kevin88 napisał: Ja miałem niedawno zalanego VST. Dobry olej. Mniejsze ubytki niż na Xcess`ie. Również zalazłem do mojego 2.0 115KM AZM - VST Ciekawe czy odszlami trochę silnik od środka.. po poprzednim właścicielu i Mobil1 10W40 ? Edytowane 11 Grudnia 2018 przez cabanmat
Emejcz Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Czy to możliwe, że u mnie w 1.8t bfb quattro w B7 nie ma dodatkowego korka oleju dla torsena i spuszcza się tylko jednym na skrzyni? Bo właśnie wymieniam i nie widzę drugiego...
Dev Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 10 godzin temu, Emejcz napisał: Czy to możliwe, że u mnie w 1.8t bfb quattro w B7 nie ma dodatkowego korka oleju dla torsena i spuszcza się tylko jednym na skrzyni? Bo właśnie wymieniam i nie widzę drugiego... tylko Tiptronic ma takie cuś
Emejcz Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Jak mi weszło ponad 3.5 litra to też stwierdziłem, że raczej nie ma nic dodatkowego ?
marcin4x4 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Już któryś raz podchodzę do SynPower i ponownie fail. W TDI poddał się po 5-6 miesiącach, w TSI po kilku tygodniach (domowy pochłaniacz olejów). Kiedyś to były dobre oleje, dzisiaj kosztują mało i tyle samo są warte.
Emejcz Opublikowano 18 Grudnia 2018 Opublikowano 18 Grudnia 2018 W dniu 15.12.2018 o 22:14, Dev napisał: tylko Tiptronic ma takie cuś Czy do dyfra tak samo jak do skrzyni Ravenol MTF 75w80? Wiesz może czy 1.4 litra do dyfra starczy?
cabanmat Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Panowie kilka tyś temu.. zmieniłem olej na 5W40 Ravenol VST.. poprzedni właściciel lał Mobil1 10W40. Dzisiaj moim oczom.. ukazało się masło pod korkiem.. a bardziej na bagnecie.. Czy Ravenol tak czyści.. czy zaszkodziłem czymś tą zmianą oleju ?
przem8 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Jeździsz na krótkich odcinkach lub/i niedogrzany silnik i taki efekt.
cabanmat Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 (edytowane) Zazwyczaj jeżdżę do pracy (90km w obie strony), wskazówka szybko osiąga 90°C. Dodam, że jeżdże na LPG. Instalacja zamontowana 4kkm temu. Edytowane 20 Grudnia 2018 przez cabanmat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się