jihaad Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Kolegaberlin i malgorzataa2 to ten sam gosc. Wysłane z SGSA
kiko79 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 dlatego należy kupować tego typu produkty od oficjalnych dystrybutorów, bo historie tego typu, że oryginalny olej sprowadzany taniej prosto z rafinerii to można sobie między bajki włożyć
KubaMpakiet Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 sprawdzony sprzedawca Galon oleje - GALON OLEJE S.C.
jihaad Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Tego to nie wiedzialem Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Chyba, że to jakas niesamowita zbierzność nicków i ofert. Nie chce mi się drążyć.
supi9 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Najlepszy olej w/g mnie jaki sprawdził się w mojej 1.8T to półsyntetyk Lotosa. Wymył silnik nie rozszczelniając go. Świetny olej i nie martwiłem się, że ktoś go podrabia.
krzysiekml Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 jak to pisałeś to przytomny byłeś? :facepalm:bo za mądry to nie jesteś jak lałeś tego lotosa:doh:
KubaMpakiet Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Najlepszy olej w/g mnie jaki sprawdził się w mojej 1.8T to półsyntetyk Lotosa. Wymył silnik nie rozszczelniając go. Świetny olej i nie martwiłem się, że ktoś go podrabia. Az sie boje myslec co tam mu serwowales
jihaad Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Najlepszy olej w/g mnie jaki sprawdził się w mojej 1.8T to półsyntetyk Lotosa. Wymył silnik nie rozszczelniając go. Świetny olej i nie martwiłem się, że ktoś go podrabia. A który z używanych przez ciebie rozszczelnił ci silnik?
kamilb5 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 AUDI Model A4 1.8i Turbo, -Avant Silnik PT Rok 1995-2001 Magnatec 15W-40 Nowe wyszukiwanie Drukuj Zastosowanie Zalecenia Pojemność (ltr) Silnik (PT) Zalecany Magnatec 15W-40 3.5 Dobry GTX High Mileage:facepalm: Dobór oleju wg strony Castrola
Hołowczyc20 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 dobre to ja do starej 80-tki wlałem full syntetyka i powiem szczerze,że silnik lepiej chodzi niż na półsyntetyku:wink:
Nietykalny Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 ja zalewałem zarówno 80 1.9 tdi jak i passata 1.9 td olejem 5w40 valvoline max life - bardzo dobry olej. Obecnie w mojej audi też taki smaruje silnik
supi9 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 To się nie bój. ....... 50 tysięcy i stan doskonały. Kolejny właściciel zadowolony bo miałem z nim kontakt. Jeżeli myślisz ze Castro i Mobil są panaceum na wszystko to jesteś w błędzie. Liczy się wymóg producenta określony normą. Olej musi to spełniać i jeżeli spełnia to ok. Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany at 06:42 ---------- Poprzedni post napisany at 06:38 ---------- To drugie auto było na tym oleju. Poprzednim ja sam przejechałem 100 tysięcy i tak samo silnik w świetnym stanie. Nie pisał bym jeżeli bym nie sprawdził. A jeżeli chodzi o serwis. .... to akurat jestem z tych co nie żałują na to i nigdy laweta nie wracałem. Te dwa o których piszę to Audi. Natomiast ten olej latem jeszcze do innych aut gdzie był wystarczający wg. wymogów producenta. Do MB lecę co innego z uwagi na inne normy. W każdym razie ja w praktyce sprawdziłem przydatność Lotos i nie powielam zasłyszane opinie. Żeby negować co mówię trzeba mieć samemu jakieś doświadczenie w tej materii. Ja nie spotkałem nikogo, komu ten olej by silnik uszkodził, a sam sprawdziłem go na większych przebiegach. Odpowiadał mi przede wszystkim ze względu na dobre właściwości myjące. Mobil 10w40 w 1.8t po większym przebiegu zostawił niezły syf w silniku. Ma to znaczenie jeżeli chodzi o doprowadzenie oleju do turbo. Po płukance i 30 tysiach na Lotosie półsyntetyku silnik w środku został wymyty i pozostał delikatny brązowawy nalot. Żadnych czarnych nagarów które zostawiam Mobil. Nie neguję jakości olei markowych, a tylko chodzi o to, że można taki z powodzeniem zastąpić innym. Zatem niektóre komentarze są zbędne. Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Ty nie martw sie o silnik bo on wytrzyma Tutaj wazniejsza jest turbina o ktorej widze zapomniales
supi9 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Nie zapomniałem i mimo sporego przebiegu była i jest w dobrym stanie. Jak by jej coś szkodzi to kolejnych 50 tysięcy by nie wytrzymała. A jeżeli chodzi o nią to gdy nie ma problemu z przeswitem w przewodach doprowadzająch olej to jej nic nie będzie a semisyntetic starczy. Ten olej nie powoduje szlamu w silniku. Gorzej wyglądał 15w40 Mobila , z którego od razu zrezygnowałem.
Dev Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Skoncz z tą demagogia, zyjesz jeszcze PRLu:facepalm:
supi9 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Może. ..... a rozumiem że Ty lejesz inne bo takie przekonanie panuje i tyle. Ja wychodzę z założenia że można stosować każdy który spełnia normy producenta pojazdu. No nie wiem czy to przekonanie rodem z PRL u. Poza tym można powiedzieć że produkt ten przetestowałem na kilku silnikach na znacznych przebiegach w tym na 1.8t. Negujac to musiałbyś doświadczenie co najmniej podobne ale o skutku przeciwnym. Jeżeli prowadzisz warsztat i nie używasz tego to tylko powielasz opinie. Własna mógłbyś sobie wyrobić podczas używania na przestrzeni co najmniej 50-100 tysięcy. Wiec po co takie teksty jak nie sądzę abyś to kiedykolwiek sprawdził, bo jak byś sprawdził to byś tak nie gadał. A jeżeli chodzi o turbo to co jakiś czas luz na sztandze sprawdzałem i bez zmian. Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się