endriuu Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 pierwszy lepszy, drugi gorszy jesli chodzi o ochronę silnika. oba słabe [emoji14] wysłane z prodiża
rafałwol Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 (edytowane) Kolega ma Opla Astre z 2006r. 1.6 benzyna i ma problem a mianowicie taki ze ten jego Opelek zaczął brać bardzo olej. Dolewa ponad 1 l na 2000 km jezdzi na 5W30 Jaki olej ma mu wlać żeby to jeździło i mniej zjadalo oleju... Edytowane 9 Stycznia 2016 przez rafałwol
iglako Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Kolega ma Opla Astre z 2006r. Chyba 1.8 benzyna i ma problem a mianowicie taki ze ten jego Opelek zaczął brać bardzo olej. Dolewa ponad 1 l na 2000 km jezdzi na 5W30 Jaki olej ma mu wlać żeby to jeździło i mniej zjadalo oleju... Wymienic uszczelniacze zaworowe itp.
rafałwol Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Uszczelniacze zaworowe ok a itp.. To co jescze ma zrobić.. Oleju ma nie zmieniać na inny?
endriuu Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 moze uszczelka pod glowica. niech sprawdzi plyn chlodzacy. wysłane z prodiża
Dev Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 (edytowane) Uszczelniacze zaworowe ok Skąd wiesz ? Edytowane 7 Stycznia 2016 przez Dev
iglako Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Uszczelniacze zaworowe ok Skąd wiesz ? Sory pomylka zle odczytalem ,to nie Ascona tylko Astra z 2006r
mravel Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Uszczelniacze zaworowe ok Skąd wiesz ? Sory pomylka zle odczytalem ,to nie Ascona tylko Astra z 2006r Niech sprobuje uzyc oleju z wiekszym filmem np 5w40. Ale cudow to raczej nie osiagnie
rafałwol Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 (edytowane) Uszczelniacze zaworowe ok Skąd wiesz ? Dev zle zrozumieliśmy się moje ;;ok;; znaczyło że te uszczelniacze zaworów pewnie musi wymienić tak jak kolega wyżej pisał.. Ja pytałem co jeszcze miałby zrobić ??? Auto kupił w 2014r wymianę oleju zrobił, do następnej wymiany w 2015r mówi że było ok. A od 2015 żre olej niesamowicie wycieków nie widać mówi że chmury dymu za nim nie ma .... (osobiście nie widziałem go w czasie jazdy) Zaprowadził do mechanika popatrzył na silnik z góry z dołu powiedział mu że jest ok. Ma go zaprowadzić ponownie bo co pojeździ trochę to za chwilę mówi że zaświeca mu się kontrolka i trzeba dolewać... Edytowane 8 Stycznia 2016 przez rafałwol
peszko Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 (edytowane) Witajcie, Już i tak kupiłem olej LM 5W40 Synthoil High Tec do mojego 1.8 TFSI - czy jak auto ma przejechane dopiero 15 tyś to robić płukankę czy spokojnie spuścić stary i wlać nowy? PS. Do golfa 1.9 TDI BLS z DPF teraz wlany Castrol professional 5W30 - na co zmienić i czy robić płukanie przed wymianą - przebieg 72 tyś km? Edytowane 8 Stycznia 2016 przez peszko
endriuu Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 1.8 - bez plukanki 1.9 - z plukanka zmienic na Specific 505.01 5w40 lub 507.00 5w30. lub jakis dobry valvoline. wysłane z prodiża
KubaMpakiet Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Oleju ma nie zmieniać na inny? jezdzi na castrolu?
rafałwol Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 (edytowane) Mobilu 5W30 Edytowane 9 Stycznia 2016 przez rafałwol
jendker Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) Hej endriuu ja mam ten felerny silnik CDNC. Przejechane dopiero 50k km, ale juz widac "gołym okiem" spadanie poziomu oleju..:-/ Niedawno był serwis, ale cholera wie co tam zalali, ponoc jakis 5w30... Chcialbym Cie prosic o rade jak potraktowac silnik, tzn plukanka, olej, filtr itd. bez uwagi na koszta. Chce po prostu stworzyc najlepsze warunki dla pracy silnika. Edytowane 9 Stycznia 2016 przez jendker
endriuu Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 kolega znajomy ma ten sam silnik w q5 przebieg jakies 80 tys (ma go od nowosci) i pali olej od praktycznie poczatku. 2 litry na 10 tys. serwis mowi ze tak ma byc. zalewal 5w30 z serwisu. od 2 lat leje xmax 0w40 i jest to samo. ten typ tak ma. wysłane z prodiża
jendker Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Wiem, ze te silniki tak maja, choc mialem nadzieje, ze z takim przebiegiem bedzie jeszcze ok. Ja jestem drugim wlascicielem, od zakupu przejechalem jakies 1300mil i MMI pokazuje juz polowe stanu oleju, czyli jakies 0,5 litra poszlo... Pewnie od wymiany do wymiany musze zaopatrzyc sie w extra 3l oleju Chce jakos zminimalizowac efekty zuzycia tych wrazliwych elementow i zaaplikowac najlepsza mieszanke plukanka+olej+co potrzeba...
rafałwol Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Oleju ma nie zmieniać na inny? jezdzi na castrolu? Na Mobilu 5W30
KubaMpakiet Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Oleju ma nie zmieniać na inny? jezdzi na castrolu? Na Mobilu 5W30 na poczatek moze zmienic na jakis dobry 5w40
jendker Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Chcialem zamowic tego LM 5w40 synthoil high tech, ale normy ma VW 502 i 505, a w instrukcji mam normy VW 503,503.01 i 504. Ma koles promocje, bo dodaje cleanera gratis..: http://www.ebay.co.uk/itm/Liqui-Moly-Synthoil-High-Tech-5W-40-5L-1307-FREE-Liqui-Moly-Engine-Flush-8374-/321950793765?hash=item4af5c34025:g:eQMAAOSw~otWcWtp Czy bedzie to dobra opcja do mojego CDNC?
endriuu Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 norma do zmiennego okresu przebiegu czyli longlife to wlasnie 504.00. na takim okresie wyjezdza auto z fabryki. 502.00 to norma do benzyn ze stalym okresem. na taki okres musisz przestawiac kompa i wtedy ten LM nadas sie idealnie. wysłane z prodiża
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się