Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj odbyła się pierwsza próba wystrojenia Holmatrowozu, 3 razy hamowanie bardzo podobne moce i ładny moment. Okazało sie ze jakis program juz tam siedział Stage 1, na około 250 koni, jednak dzięki moim wysiłkom prawie nowemu silnikowi i turbinie, zmianach jakie przeprowadziłem, Audi wypluło 303 KM i 470 Nm... problemem okazał sie brak paliwa od 4,7 tys obrotow, wiec pełny potencjał wykrzesam po wsadzeniu wkładu Autotecha i zaworu RS4...

 

39_AE2_F15-742_A-47_A0-8_FAD-_BAFD07_E84

5_AB925_B0-0_A96-46_EE-8_C81-_AD0_AD21_C

D93_E4283-6753-4_F13-_A464-_AA9119_B1_AD

F7_A43_A95-_CA63-450_E-81_D3-_E0_AE486_B

Opublikowano

Teraz to się dopiero odpycha , kurna zazdraszczam takich mocy ??

Opublikowano

Nic sie nie zmieniło, bo nie było w ogole strojenia. Tylko diagnostyka. Okazało sie ze tyle po prostu mam... 

Opublikowano

NO to jeszcze lepiej , będzie więcej w kolejnym etapie , ale i tak jak dla mnie ta moc robi wrażenie .

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Gdzie stroisz? Okolice Wro?

Opublikowano
29 minut temu, Marcin Lipiński napisał:

Gdzie stroisz? Okolice Wro?

Tak jest, autem zajmuje sie Miras z Vagtune 

Opublikowano
6 minut temu, HOLMATRO napisał:

Tak jest, autem zajmuje sie Miras z Vagtune 

O, tylko 144km do niego mam z Zielonej. Jak będziesz zadowolony, to pewnie zawitam do niego na jesień :)

Opublikowano
12 minut temu, Marcin Lipiński napisał:

O, tylko 144km do niego mam z Zielonej. Jak będziesz zadowolony, to pewnie zawitam do niego na jesień :)

Od niego ciezko wyjechać niezadowolonym, to najlepszy tuner na dolnym. Inni biorą od niego mapy i pytają o radę jak sobie nie radzą. 

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, HOLMATRO napisał:

Wczoraj odbyła się pierwsza próba wystrojenia Holmatrowozu, 3 razy hamowanie bardzo podobne moce i ładny moment. Okazało sie ze jakis program juz tam siedział Stage 1, na około 250 koni, jednak dzięki moim wysiłkom prawie nowemu silnikowi i turbinie, zmianach jakie przeprowadziłem, Audi wypluło 303 KM i 470 Nm... problemem okazał sie brak paliwa od 4,7 tys obrotow, wiec pełny potencjał wykrzesam po wsadzeniu wkładu Autotecha i zaworu RS4...

 

39_AE2_F15-742_A-47_A0-8_FAD-_BAFD07_E84

5_AB925_B0-0_A96-46_EE-8_C81-_AD0_AD21_C

D93_E4283-6753-4_F13-_A464-_AA9119_B1_AD

F7_A43_A95-_CA63-450_E-81_D3-_E0_AE486_B

303km i 470 nm bez strojenia ? Jakis dziwny ten niut :D

a ten zawor z rs4 do czego sluzy ?

te logi co robiles to byly juz z wtryskami z s3 ?

Edytowane przez daglas
Opublikowano
31 minut temu, daglas napisał:

303km i 470 nm bez strojenia ? Jakis dziwny ten niut :D

a ten zawor z rs4 do czego sluzy ?

te logi co robiles to byly juz z wtryskami z s3 ?

Tak, nie stroił w ogole, wyhamował 3 razy i machnął reka ze nie robi bo ucina paliwo przed 5 tys obrotów. Zawór rs4 podnosi maksymalne ciśnienie na listwie do około 140 bar, ale to raczej profilaktyka, seryjny raczej nie wadzi. Problemem jest HPFP, bez wkładu nic nie ugram wiecej. A i teraz nie jest dobrze jeździć. Postaram sie to na dniach ogarnąć i wystroić tak jak ma byc. Zapowiedział ze patrząc na wszystkie parametry to jak silnik jest zdrowy i jak turbo dmucha jest w stanie Spokojnie 340 koni wykręcić, a nie zdziwiłby sie jak i wiecej. Zobaczymy 

Opublikowano (edytowane)

Tak myślałem, że bez wkładu ani rusz ;) co do zaworu rs4 to o ile pamiętam to wywala błąd ciśnienia na tym seryjnym z 2.0tfsi i jest check, ten z rs4 był do 200bar, 150 bar to ja mam teraz ciśnienie o ile kojarzę (tak mi świta coś w głowie)... wkład  hpfp to podstawa, zeby ugrac wiecej jak 320+, co do niuta to nic dziwnego jak nie wystrojone, pewnie dmucha z dołu stąd taki niut, ważne, żeby górą trzymalo 400nm i to jechało do końca a nie jak diesel z dołu tylko ;). ja bym mógł zrobić i 500nm tylko na co ? Ryzyko większe, że urwie korbę a i tak nie da nic w osiągach tak naprawdę, ba może być, że turbo górą nie wydoli wtedy :D

Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano
6 godzin temu, arek_cccp napisał:

Tak myślałem, że bez wkładu ani rusz ;) co do zaworu rs4 to o ile pamiętam to wywala błąd ciśnienia na tym seryjnym z 2.0tfsi i jest check, ten z rs4 był do 200bar, 150 bar to ja mam teraz ciśnienie o ile kojarzę (tak mi świta coś w głowie)... wkład  hpfp to podstawa, zeby ugrac wiecej jak 320+, co do niuta to nic dziwnego jak nie wystrojone, pewnie dmucha z dołu stąd taki niut, ważne, żeby górą trzymalo 400nm i to jechało do końca a nie jak diesel z dołu tylko ;). ja bym mógł zrobić i 500nm tylko na co ? Ryzyko większe, że urwie korbę a i tak nie da nic w osiągach tak naprawdę, ba może być, że turbo górą nie wydoli wtedy :D

Tak jak mówisz, przy przejściu przez próg 300 kucy trzeba kupić wkład. Ja myślałem że będę sprytniejszy, naczytalem się różnych teorii  i odpuściłem przed strojeniem, mimo że tuner mnie ostrzegał że tak to się skończy. Dużo odwzorowywalem się na twoim projekcie co przyznaje bez bicia, jak tylko rok temu przeczytałem twój temat i auto widziałem do czego będę dążył :good:

Odpuściłem tylko K04 seryjne, duże koszta a moc bez kucia i tak musi zostać na poziomie 350.. Zobaczymy ile finalnie wykręce,  340 zadowoli mnie w pełni. Jutro powinienem dostać wkład, muszę też podjechac do Aso po zamówiony zaworek. 

Niut wyszedł duży, chciałbym żeby nie spadł poniżej 450 podczas strojenia, ale tak jak powiedziales najważniejsze logiczne rozłożenie krzywych żeby ładnie zdrowo szło, cyfry  nie jeżdżą... 

 

Ty ile Już przejechales na stage 3?jak się wszystko sprawuje, jak auto jeździ ? Coś ciekawego co zostawiłeś za sobą że świateł ? 

Opublikowano

Ladnie będzie widzę, albo wkład pompy albo cała pompa hitachi 9.1 tez jest dość wydajna i kosztuje kolo 300 euro ,w niemczech b7 mają po 550 NM tak ze całkiem mocne te motory ,jak wiadomo auto jedzie tez NM nie tylko KM chciałbym mieć 500NM hehe mam 400 a to jest przepaść, pozdrawiam 

Opublikowano (edytowane)
21 godzin temu, jarek920 napisał:

Ladnie będzie widzę, albo wkład pompy albo cała pompa hitachi 9.1 tez jest dość wydajna i kosztuje kolo 300 euro ,w niemczech b7 mają po 550 NM tak ze całkiem mocne te motory ,jak wiadomo auto jedzie tez NM nie tylko KM chciałbym mieć 500NM hehe mam 400 a to jest przepaść, pozdrawiam 

Granica 500 Nm jest już ryzykowna do przekraczania, ja chciałbym pozostać na tych niutach które mam obecnie ale z innymi końmi.. 

Wkład i zaworek z RS4 już mam, ale nie mam czasu poskładać ani jechać do Mirasa.. może za 2 tyg uda się zamknąć temat :oklasky:

Edytowane przez HOLMATRO
Opublikowano

Świetny Avant z tej "Doliny Biedy" :) Konkretna robota i dobre mody ? Miło popatrzeć, będę śledził ?

Opublikowano
13 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Granica 500 Nm jest już ryzykowna do przekraczania, ja chciałbym pozostać na tych niutach które mam obecnie ale z innymi końmi.. 

Wkład i zaworek z RS4 już mam, ale nie mam czasu poskładać ani jechać do Mirasa.. może za 2 tyg uda się zamknąć temat :oklasky:

Grzesiek nie ociągaj sie ;)

Opublikowano

Hey Panowie!

Też mi się tak wydaje 500 nm w 2.0 tfsi Ea113 to już dużo...

Przy zakutym motorze oczywiście do zrobienia.

Btw. Ostatnio na spota podjechał Kolega ze swapem 2.7 Bi-T w A4 B6 Avant.

Strojony w R-Performance.

To dopiero jest przeciąg!

Ciągnie niemiłosiernie I to full obładowany, na klimie itp.

480 PS i 590 nm !

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Nikt granicy nie sprawdzał to fakt choć osobiście znałem gościa co miał 520 NM jeździł tak 60 tys km auto sprzedał i nic się nie działo. A nogę miał ciężka. Biturbo nawet nie na co porównywać do tfsi no chyba ze mówimy o tych 2.5 tfsi te dopiero wymiatają 5.5 sekundy od 100 do 200 to dopiero robi robotę. 

 

 

Edytowane przez jarek920
Opublikowano

Jarek fakt, że te EA113 okazują się całkiem wytrzymałe i podatne na mody.

Pod warunkiem, że typowe bolączki się po drodze nie objawią np. awaria pompy oleju.

Tak 2.7 v6 bi-t to kompletnie inna bajka ale i zupełnie inne koszty modów/utrzymania ...

Nieporównywalna sprawa...

A 2.5 Tfsi nie bez powodu wybierany silnikiem roku przez wiele lat...

Potencjal modów olbrzymi...

Ale i fajne brzmienie, kultura pracy to już 5 cylindrówka ;D

Pozdrawiam

 

 

Opublikowano (edytowane)

Z tym niutonem to tak jak w 1.8T jednemu przy 350nm yebnie, drugi ma 420nm i jeździ bez problemów, a granice określają na 400nm bezpieczną w tym motorze, ja posłuchałem gregora, że okolice 450nm jest tą "bezpieczną granicą" według niego i tego się trzymaliśmy u mnie przy strojeniu... był słowak na forum co mu przy 450nm korba bokiem wyszła ale miał te 450nm w dużo niższym zakresie niż ja... inaczej rozłożony niuton doładowanie pewnie dokokszone z dołu no i yebło :D. U mnie 20tyś pykło i wsio bangla..  PS, czekamy na wkład u Ciebie i zaworek :), żeby w końcu kevlar miał co robić. Mam też nadzieję, że u Ciebie pompa w baku w miarę w bdb stanie i ogarnie, bo ja u siebie wymieniałem :D 

Edytowane przez arek_cccp

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...