Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę nie fajnie z tą gwarancja bo wyjątkowo szybko klękła. 

Jaki powód i argumenty ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomemu też ostatnio klękła nowa turbina i też gwarancji nie uwzględnili... 

 

Oby teraz służyła jak powinna :)

Edytowane przez lewiatan1989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, ale miałeś przeboje, najpierw ze sprzęgłem, teraz z turbo...

Wielka szkoda, że gwarancja nie została uznana. Cała ta sytuacja bardzo odstrasza od wsadzania hybrydy. Gregor też nie ma do nich zaufania, widać nie bez powodu.

Sam kiedyś miałem ochotę na hybrydę, ale wyleczyłem się z niej ostatecznie. Nie uśmiecha mi się co rok czy dwa mieć problemy z turbo, auto uziemione itp. K04-064 to inna bajka i inna trwałość, dobrze zrobiłeś, myślę że długo Ci posłuży.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie fart kurde ? nie zazdroszcze przebiegu zdarzen ale jedno mnie nurtuje ... przerabisliscie musze od turbo pod dp ? Kurde powiem szczerze, ze nie wzialbym tego nigdy pod uwage z racji tego ze stal mozna spawac na luzie i jest prosta w spajaniu porownujac do zeliwa ktore jest duzo trudniejsze i chyba bym go nie ruszal zeby pozniej sie nie okazalo ze spoina nie wytrzyma. Oby juz do przodu, trzymam kciuki za finał !

Ps nie mogliscie po prostu dokupic flanszy pod k04 i wspawac w dp zamiast tej do k03 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, daglas napisał:

Ps nie mogliscie po prostu dokupic flanszy pod k04 i wspawac w dp zamiast tej do k03 ?

Idealnie ujęte... Tyle siana idzie w jakies turba inne rzeczy a tu taki januszing....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, golden87 napisał:

Idealnie ujęte... Tyle siana idzie w jakies turba inne rzeczy a tu taki januszing....

Tu nie chodzi o januszing nawet tylko o sama zywotnosc materialu. To tak jakby kupowac auto pod felgi a nie felgi pod auto. Flansze do dp pospawa dobrze wielu spawaczy ale juz jezeli chodzi o zeliwo to ciezko.

Chyba ze chodzi o samo przeniesienie otworow na flanszy to luzik, malo inwazyjne rozwiazanie

Edytowane przez daglas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nowe turbo i kolektor tak wygląda ? ? Czemu nie zrobiłeś dp pod turbo tylko turbo pod dp? Ogólnie nie wygląda to wesoło... mam nadzieję, że wkrótce będzie autko jeździć i cieszyć :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, daglas napisał:

Ps nie mogliscie po prostu dokupic flanszy pod k04 i wspawac w dp zamiast tej do k03 ?

Ja wyszedłem z taka inicjatywa, obdzwonilem kilka firm które robią DP i inne cuda, nie trafiłem ma żadna która ma gotowy wzornik i wchodziło w grę tylko podstawienie auta lawetą żeby zrobili to na aucie. 

4 godziny temu, daglas napisał:

Chyba ze chodzi o samo przeniesienie otworow na flanszy to luzik, malo inwazyjne rozwiazanie

Tak, wykonane zostały nowe otwory na gwinty w muszli. Nic nie jest spawane:good:

3 godziny temu, arek_cccp napisał:

To nowe turbo i kolektor tak wygląda ? ? Czemu nie zrobiłeś dp pod turbo tylko turbo pod dp? Ogólnie nie wygląda to wesoło... mam nadzieję, że wkrótce będzie autko jeździć i cieszyć :) 

Co to znaczy ? Ze kolektor tak wyglada ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@HOLMATRO co mnie tam asfalt na wiosce zwijasz hmm ? to porządna dzielnica jest ?????????

Edytowane przez marky2552
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie było uzasadnienie odrzucenia reklamacji na turbo? Rozumiem, że te wszystkie gwarancje 12 czy 24 miesięczne można sobie w buty schować bo wszyscy się na to wypinają? Jeśli jest tak jak niektórzy piszą zakup hybrydy mija się z celem. Kasa wyrzucona w błoto bo to tykająca bomba. Wymiana turbo co rok czy dwa to dla mnie jakiś żart. Sam teraz stoję przed dylematem wyboru sprężarki na moce w granicach 220-230km i nie wiem w co się ładować szczerze mówiąc.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy temat z turbo. Mam podobne objawy i turbo od Pana G. Hybryda z k03 pod BIG tip. Olej znika, dymi na postoju. Wiele wskazuje na turbo, które ma ledwo 6k km a problemy już od 3 tysięcy dobrych. Da się jeździć i dolewac olej ale jednak. Niedługo wyjme turbo i oddam do firmy na sprawdzenie tylko. Zobaczymy czy turbo czy jednak co innego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Patryk14 napisał:

Ciekawy temat z turbo. Mam podobne objawy i turbo od Pana G. Hybryda z k03 pod BIG tip. Olej znika, dymi na postoju. Wiele wskazuje na turbo, które ma ledwo 6k km a problemy już od 3 tysięcy dobrych. Da się jeździć i dolewac olej ale jednak. Niedługo wyjme turbo i oddam do firmy na sprawdzenie tylko. Zobaczymy czy turbo czy jednak co innego. 

Kontaktowales się z Geremim? Zadzwoń, napisz, ciekawe co odpowie. 

Moje świeżo wsadzone k04 też zaczęło teraz dymić po postoju, olej obserwuje, zrobiłem kilkaset km więc jeszcze  niewiele wiem. 

Dzisiaj zgłaszam to geremiemu, generalnie mam z nim stan wojenny bo przez to że wysłał mi nowe turbo z krzywym kolektorem, nie mogłem go prawidłowo osadzic, 3 razy wyciągnąłem turbo, musiałem dać samemu do planowania, kupować nowe uszczelki... powiedziałem że powinien mi oddać część kasy za demontaże, montaże i planowanie, chociaz przez wzglad na jakiekolwiek honorowe zachowanie, chęć rekompensaty za to ze muszę poprawiać sam po nim turbo, ze 6 dni trwało wsadzenie turbo, to zaczął wyzywać i krzyczeć przez telefon,  że on ma to w d*pie bo jego jest tylko walek a resztę kupował od innych i za nic nie odpowiada. 

A gwarancję na turbo, to nowe, mogę sobie w buty wsadzić. Jego słowa. 

Zresztą co do tego nie mam wątpliwości, po tym jak moje turbo rozsypało się w pół po 17 tysiącach - nie uznał, bo nie. 

Podobnie sprawa się  miała we wrześniu z Golfem Gti mk6 - wysłałem mu na hybryde, zrobił, po tygodniu dzwonię, że pije olej, wypiła przez 200 km 0,5 litra  - kazał jeździć, obserwować. Pojechałem na urlop, wróciłem, auto zrobiło kilkaset km ponownie- dzwonię, że pije, chce oddać. A co na to Geremi? On sobie absolutnie nie przypomina, żeby robił jakieś turbo do GTI. I koniec tematu, powaga, wypial się, tłumaczyłem, miesiąc czasu - temat turbo nie istniał, on nie pamięta, żeby coś takiego dla mnie robił.

Nigdy więcej żadnych turbin u tego pajaca, pomijając że ostatnio przyznał mi się, w natłoku gadania i głupich wymówek jak tu mi nie uznać, ze on nawet nie ma swojego sprzętu, wszystko wozi do innych turbiarzy żeby zrobili, wywazyli, części sprzedali. 

Ja już psychicznie wymiekam,  nie spotkałem się jeszcze nigdy z taką postawa, takim prostactwem i cwaniactwem, i takim traktowaniem klienta, który kilka turbin na kompletną robotę wysłał, nie mówiąc o tym ilu z was tutaj ma turbiny porobione przez niego dzięki mnie, bo pomagałem, kontaktowalem, załatwialem mu robotę. 

Ps. 

Nie dziwcie się, jak po pierwszym telefonie w sprawie złego funkcjonowania turbo telefon przestaje być odbierany - zapisuje sobie cwaniak numer i nie odbiera. 

Za kazdym razem, jak oddawałem turbo bo coś nie grało, to potrafił nie odbierać przez tydzień, dwa, a po tym w końcu odbierał i tylko informował, że nie, ze może, on nie wie. 

Robota turbo u niego za każdym razem trwała 5-6 tygodni. 

Edytowane przez HOLMATRO
  • Pomoc techniczna 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, HOLMATRO napisał:

Kontaktowales się z Geremim? Zadzwoń, napisz, ciekawe co odpowie. 

Moje świeżo wsadzone k04 też zaczęło teraz dymić po postoju, olej obserwuje, zrobiłem kilkaset km więc jeszcze  niewiele wiem. 

Dzisiaj zgłaszam to geremiemu, generalnie mam z nim stan wojenny bo przez to że wysłał mi nowe turbo z krzywym kolektorem, nie mogłem go prawidłowo osadzic, 3 razy wyciągnąłem turbo, musiałem dać samemu do planowania, kupować nowe uszczelki... powiedziałem że powinien mi oddać część kasy za demontaże, montaże i planowanie, chociaz przez wzglad na jakiekolwiek honorowe zachowanie, chęć rekompensaty za to ze muszę poprawiać sam po nim turbo, ze 6 dni trwało wsadzenie turbo, to zaczął wyzywać i krzyczeć przez telefon,  że on ma to w d*pie bo jego jest tylko walek a resztę kupował od innych i za nic nie odpowiada. 

A gwarancję na turbo, to nowe, mogę sobie w buty wsadzić. Jego słowa. 

Zresztą co do tego nie mam wątpliwości, po tym jak moje turbo rozsypało się w pół po 17 tysiącach - nie uznał, bo nie. 

Podobnie sprawa się  miała we wrześniu z Golfem Gti mk6 - wysłałem mu na hybryde, zrobił, po tygodniu dzwonię, że pije olej, wypiła przez 200 km 0,5 litra  - kazał jeździć, obserwować. Pojechałem na urlop, wróciłem, auto zrobiło kilkaset km ponownie- dzwonię, że pije, chce oddać. A co na to Geremi? On sobie absolutnie nie przypomina, żeby robił jakieś turbo do GTI. I koniec tematu, powaga, wypial się, tłumaczyłem, miesiąc czasu - temat turbo nie istniał, on nie pamięta, żeby coś takiego dla mnie robił.

Nigdy więcej żadnych turbin u tego pajaca, pomijając że ostatnio przyznał mi się, w natłoku gadania i głupich wymówek jak tu mi nie uznać, ze on nawet nie ma swojego sprzętu, wszystko wozi do innych turbiarzy żeby zrobili, wywazyli, części sprzedali. 

Ja już psychicznie wymiekam,  nie spotkałem się jeszcze nigdy z taką postawa, takim prostactwem i cwaniactwem, i takim traktowaniem klienta, który kilka turbin na kompletną robotę wysłał, nie mówiąc o tym ilu z was tutaj ma turbiny porobione przez niego dzięki mnie, bo pomagałem, kontaktowalem, załatwialem mu robotę. 

 

Dzięki, że to opisałeś publicznie wreszcie. Faktycznie, wszyscy po kolei polecaliśmy turbiny od Geremiego, twierdząc, że są najlepsze oraz traktując go jako wyrocznie w tych kwestiach. Teraz w zasadzie prawda ujrzała światło dzienne. Szczrze ja od początku nie miałem zaufania do hybryd, szczególnie po tym gdy nawet Gregor przyznał, że to loteria. Fakt, wiele osób jeździ i jest zadowolonych, ale mniemam, że takiej samej ilości osób te hybrydy się posypały po maks 50 tys km. Wiele osób nie mówi o tym publicznie, ale w kuluarach, na grupach, na priv itp coraz więcej się o tym słyszy. W tym momencie wolałbym jeździć na seryjnej turbinie, zrobić program, dp i to wszystko. A jak chciałbym więcej to konkretna inwestycja w k04-064. Wtedy jest gwarancja, że to pojeździ grubo ponad 100 tys km, a nie rozleci się za rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, HOLMATRO napisał:

Kontaktowales się z Geremim? Zadzwoń, napisz, ciekawe co odpowie. 

Moje świeżo wsadzone k04 też zaczęło teraz dymić po postoju, olej obserwuje, zrobiłem kilkaset km więc jeszcze  niewiele wiem. 

Dzisiaj zgłaszam to geremiemu, generalnie mam z nim stan wojenny bo przez to że wysłał mi nowe turbo z krzywym kolektorem, nie mogłem go prawidłowo osadzic, 3 razy wyciągnąłem turbo, musiałem dać samemu do planowania, kupować nowe uszczelki... powiedziałem że powinien mi oddać część kasy za demontaże, montaże i planowanie, chociaz przez wzglad na jakiekolwiek honorowe zachowanie, chęć rekompensaty za to ze muszę poprawiać sam po nim turbo, ze 6 dni trwało wsadzenie turbo, to zaczął wyzywać i krzyczeć przez telefon,  że on ma to w d*pie bo jego jest tylko walek a resztę kupował od innych i za nic nie odpowiada. 

A gwarancję na turbo, to nowe, mogę sobie w buty wsadzić. Jego słowa. 

Zresztą co do tego nie mam wątpliwości, po tym jak moje turbo rozsypało się w pół po 17 tysiącach - nie uznał, bo nie. 

Podobnie sprawa się  miała we wrześniu z Golfem Gti mk6 - wysłałem mu na hybryde, zrobił, po tygodniu dzwonię, że pije olej, wypiła przez 200 km 0,5 litra  - kazał jeździć, obserwować. Pojechałem na urlop, wróciłem, auto zrobiło kilkaset km ponownie- dzwonię, że pije, chce oddać. A co na to Geremi? On sobie absolutnie nie przypomina, żeby robił jakieś turbo do GTI. I koniec tematu, powaga, wypial się, tłumaczyłem, miesiąc czasu - temat turbo nie istniał, on nie pamięta, żeby coś takiego dla mnie robił.

Nigdy więcej żadnych turbin u tego pajaca, pomijając że ostatnio przyznał mi się, w natłoku gadania i głupich wymówek jak tu mi nie uznać, ze on nawet nie ma swojego sprzętu, wszystko wozi do innych turbiarzy żeby zrobili, wywazyli, części sprzedali. 

Ja już psychicznie wymiekam,  nie spotkałem się jeszcze nigdy z taką postawa, takim prostactwem i cwaniactwem, i takim traktowaniem klienta, który kilka turbin na kompletną robotę wysłał, nie mówiąc o tym ilu z was tutaj ma turbiny porobione przez niego dzięki mnie, bo pomagałem, kontaktowalem, załatwialem mu robotę. 

 

Dzięki za info.

Chciałem robić u niego hybrydę, ale chyba się wstrzymam i przemyślę czy w ogóle jest sens bawić się w hybrydę. Z tego co piszecie, to tykająca bomba i nie wiadomo kiedy strzeli.

Edytowane przez MarcinL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, MarcinL napisał:

Dzięki za info.

Chciałem robić u niego hybrydę, ale chyba się wstrzymam i przemyślę czy w ogóle jest sens bawić się w hybrydę. Z tego co piszecie, to cykająca bomba i nie wiadomo kiedy strzeli.

Napisz do niego że jesteś ode mnie i czekasz na info, jak się zachowa w mojej sprawie, może  zacznie myśleć. Generalnie absolutnie nie polecam i odradzam jakakolwiek współpracę z tą osobistością

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, bartez90 napisał:

 A jak chciałbym więcej to konkretna inwestycja w k04-064. Wtedy jest gwarancja, że to pojeździ grubo ponad 100 tys km, a nie rozleci się za rok.

No widzisz, gowno prawda. Wziąłem teraz od niego, po tym jak mi nie uznał gwarancji na hybryde, nowe k04 i już mam problemy. 

Zgłosiłem mu, nie odebrał oczywiście, na messangerze, jak się sprawa ma - odczytał i się wylogowal. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, HOLMATRO napisał:

No widzisz, gowno prawda. Wziąłem teraz od niego, po tym jak mi nie uznał gwarancji na hybryde, nowe k04 i już mam problemy. 

Zgłosiłem mu, nie odebrał oczywiście, na messangerze, jak się sprawa ma - odczytał i się wylogowal. 

Nie, nie, nie miałem na myśli od Geremiego.

A np stąd: https://sidmotorsport.pl/de/silnik/1564-nowe-k04-k04-064-20tfsi.html

Seryjne, bez żadnych przeróbek, prosto z pudełka. Raczej wtedy gwarancja poprawnego działania będzie.

Edytowane przez bartez90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, bartez90 napisał:

Nie, nie, nie miałem na myśli od Geremiego.

A np stąd: https://sidmotorsport.pl/de/silnik/1564-nowe-k04-k04-064-20tfsi.html

Seryjne, bez żadnych przeróbek, prosto z pudełka. Raczej wtedy gwarancja poprawnego działania będzie.

Sida  nie mam nawet zamiaru komentować - ma towar no.1 wszystko nowe i oem.

Brać śmiało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...