Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

18 minut temu, Czarny4 napisał:

Super brzmi, musisz nagrać jak to wszystko brzmi przy pełnym ogniu bo napewno zayeebiscie 

Wiem, potrzebuje gopro przykleic do klapy, bo podczas jazdy, przy zmianie biegów, redukcjach jest prawdziwa orkiestra.. Nagram przy pierwszej sposobności.:drunk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, HOLMATRO napisał:

Wiem, potrzebuje gopro przykleic do klapy, bo podczas jazdy, przy zmianie biegów, redukcjach jest prawdziwa orkiestra.. Nagram przy pierwszej sposobności.:drunk:

z wydechem coś modziłeś? full custom czy ori praktycznie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Na szybko pop&bangs o które prosiliscie, srajfonem to nie robota oddaje 30% tego co faktycznie, moze ogarnę cos lepszego i nagram po zmierzchu żeby było widać marchewki :whistling:

:song: extra gada 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te strzały i marchewy to jak to jest zrobione u Ciebie? Jakiś specjalny soft podlany bardziej paliwem ? Czy kwestia wydechu ? U mnie marchew żadnych nie ma, strzałów też nie ;) czasami delikatnie tylko purknie.  Tylko u mnie jest bardzo cicho w środku...  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, arek_cccp napisał:

Te strzały i marchewy to jak to jest zrobione u Ciebie? Jakiś specjalny soft podlany bardziej paliwem ? Czy kwestia wydechu ? U mnie marchew żadnych nie ma, strzałów też nie ;) czasami delikatnie tylko purknie.  Tylko u mnie jest bardzo cicho w środku...  

Specjalny soft, co i jak to już tajemnica tunera. Strzały na postoju i podczas dynamicznej zmiany biegow na wysokich obrotach, a cracles przy redukcjach i odpuszczaniu gazu, tak jak na tym filmie, u mnie troche gęściej beka, przyjemniej dla ucha..:

 

no  co istotne uaktywniają sie dopiero powyżej 4,5-5 tys obrotow, wiec na codzień słychać po prostych wydech ale mozna kameralnie jeździć, próbując nie zwracac na siebie uwagi :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, HOLMATRO napisał:

Specjalny soft, co i jak to już tajemnica tunera. Strzały na postoju i podczas dynamicznej zmiany biegow na wysokich obrotach, a cracles przy redukcjach i odpuszczaniu gazu, tak jak na tym filmie, u mnie troche gęściej beka, przyjemniej dla ucha..:

 

no  co istotne uaktywniają sie dopiero powyżej 4,5-5 tys obrotow, wiec na codzień słychać po prostych wydech ale mozna kameralnie jeździć, próbując nie zwracac na siebie uwagi :polew:

Kocham to?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info i filmiki Grzechu ;D

Wszystko pięknie tylko czy przy tych strzałach turbina nie obrywa?

Ciśnienie zwrotne nie rozp...... z czasem turbo?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, black4 napisał:

Dzięki za info i filmiki Grzechu ;D

Wszystko pięknie tylko czy przy tych strzałach turbina nie obrywa?

Ciśnienie zwrotne nie rozp...... z czasem turbo?

Pozdrawiam

Nie mam antilaga, a to on daje najbardziej popalić turbo. Poza tym przy dwóch rurach 2,75” naprawde jest duży przeciąg i przez to tak wysoko w ogóle pojawiają sie kartofle.. 

btw zabawa zaczyna sie dopiero po machnięciu ręka na ekonomię ?

Miras też nie zakłada jakiejs usterki, z całej polski przyjeżdzają do niego po takie mapy i nikt nie narzeka ze cos sie posypalo. 

Tak jak pisalem anty-lag dewastuje turbinę i kolektor, ale tego to w rajdowkach szukać:whistling:

 

Edytowane przez HOLMATRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I z tego co czytam po zagranicznych forach uszkodzeń mozna sie nabawić na zle wystrojonych zaplonach, mieszance, przy seryjnym wydechu i catalizatorze, bo to on przytrzymuje wybuch i wali nim o wirnik. Przy custom wydechu, wzmocnionym turbo i bez kata, z mapą od Mirasa nie spodziewam sie usterek. :piroman:

39 minut temu, jacek70 napisał:

Dawaj nocny film z marchewami  ??  

tam też?

Latałem przed chwilą po mieście chwile, kilka osób stało z telefonami i nagrywało, moze sie cos pojawi na YT :PB98:

Edytowane przez HOLMATRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, HOLMATRO napisał:

I z tego co czytam po zagranicznych forach uszkodzeń mozna sie nabawić na zle wystrojonych zaplonach mieszance i momencie uwolnienia mieszanki, przy seryjnym wydechu i catalizatorze, bo to on przytrzymuje wybuch i wali nim o wirnik. Przy custom wydechu, wzmocnionym turbo i bez kata, z mapą od Mirasa nie spodziewam sie usterek. :piroman:

Latałem przed chwilą po mieście chwile, kilka osób stało z telefonami i nagrywało, moze sie cos pojawi na YT :PB98:

Chyba wiem gdzie pojadę na strojenie jak zacznę modzić moje 1.8t :D 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.08.2018 o 14:29, HOLMATRO napisał:

Cracles, pop&bangs również zaczęły sie uaktywniać, widać była to kwestia jakiejs adaptacji. 

Ale jak to? To się jakoś w programie ustawia? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bjoern napisał:

Ale jak to? To się jakoś w programie ustawia? :P

Oczywiście ze tak. A myślałeś, ze jak ?:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, qruku napisał:

i gdzie ten filmik z marchewami :lol1:

nie ma kiedy nagrać nic, zacząłem remont łazienki, tylko praca-łazienka-hurtownie-kolacja-szklanka-spanie i od nowa.. :glupek2:

ostatnio byłem na zlocie Vaga, chwile strzelałem na zmianę z RSem i jakimiś jeszcze dwoma porobionymi furami, kupa ludzi nagrywała, może coś w sieci już jest, nie szukałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Oczywiście ze tak. A myślałeś, ze jak ?:eusathink:

Myślałem wcześniej, że to po prostu kwestia wydechu. Ciekawe czy w 1.8t też się da to ogarnąć? ;) To się u nas mówi pops nad bangs tunerowi? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, bjoern napisał:

Myślałem wcześniej, że to po prostu kwestia wydechu. Ciekawe czy w 1.8t też się da to ogarnąć? ;) To się u nas mówi pops nad bangs tunerowi? :P

Da się ogarnąć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...