Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
37 minut temu, kamil-vag napisał:

Kilka pierwszych zdań powinno dać wyjaśnienie, dlaczego turbo popuszcza olej: 

https://motofocus.pl/technika/14529/wycieki-oleju-z-turbosprezarki-to-nie-zawsze-awaria

To są niestety następstwa wycinania kata, wstawiania DP itd...

 

Idac tym tokiem rozumowania, kazdy samochod bez kata powinien kopcic. Ciekawa teoria.

Opublikowano

I raczej bledna, bo tysiace aut bez katow jezdza, nawet wiele tu na forum i turbo nie puszcza oleju. Zdaza sie to tylko wtedy gdy turbo juz rzeczywiscie umiera, jest popekane itp.

Opublikowano
2 minuty temu, bartez90 napisał:

Zdaza sie to tylko wtedy gdy turbo juz rzeczywiscie umiera, jest popekane itp.

nie koniecznie, miałem popekane turbo w swoim  starym AEB a auto szło jak głupie

wyciek w turbo najczesciej jest spowodowany zapchanym powrotem oleju

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

W B7 nie ma kata i nie bierze oleju, a C5 mam kata i bierze olej.
Teoria obalona ?

Ciekaw jestem kiedy coś sensownego zostanie powiedziane przez Geremiego, bo to co teraz jest wpisywane woła o pomstę do nieba...

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
1 godzinę temu, HOLMATRO napisał:

Napisał przecież ze zna przyczynę, błahą, dlaczego turbiny piją olej, ale tego nie zdradzi bo to jego tajemnica. 

 

Bolą mnie problemy od początku z nowym turbo, problemy które nie powinny mieć miejsca, nawet przed jakimkolwiek uruchomieniem turbiny. Boli mnie sposób reakcji na to i wciskanie mi rzeczy z kosmosu, uchylanie się od odpowiedzialności i zganianie wszystkiego co złe na wszystkich dookoła. A turbinę brałem od jednej osoby, nie wszystkich dookoła.

 

Może on z PiSu , oni  takie pierdoły bez logicznego wytłumaczenia opowiadają i zero konkretów . a to z kolei trąci omijaniem własnej odpowiedzialności za to co się zrobiło.

"Tamci' nigdy się nie mylą, nie popełniają błędów , mają na wszystko wytłumaczenie i ogólnie  są we best.

Opublikowano

Do spania wszyscy, koniec tematu :kawa:

bo te teorie już się tak mnożą ze dajcie spokój :slina:

bedzie co będzie, nie ma sensu wody mącić bo nic to nie da a kurz już opadł. Za dużo zostało powiedziane z obu stron. 

Mnie już generalnie wszystko jedno, wywieszam białą flagę i idę dalej. Jak to mówi mój kolega - „ żeby ludzie tylko takie problemy mieli” :drinks:

 

 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 12.04.2019 o 12:09, HOLMATRO napisał:

1. Stare K03

Kwestia żeliwa k03 które ci wysłałem w zeszłym roku - jaki złom, jakie za drogo ? Wysłałem Ci na zrobienie hybrydy przy okazji kapitalki silnika, polecano cie ze robisz dobre hybrydy, zadzwoniłem do Ciebie, do kilku innych turbiarzy w Polsce. Powiedziałeś że zrobisz środek k04, każdy inny kazał się puknac w czoło - myślę, chyba wie co mówi, chce robić to wysyłam.

Rozebrales, wyczysciles, dzwonisz że pęknięta. I teraz nagle to ja Ci mówię, co masz i jak robić ? Nie gościu. Mówisz ze jest słabo, żeliwa nikt nie ma, żaden bolec, kolec czy stolec. Że można zamówić ale to będzie z miesiąc. Dla mnie to abstrakcja, nie mam takiego czasu, mogę zacząć szukać sam ( tak jak to sie miało teraz z k04, gdzie wypominasz mi, że szukałem na własną reke, ale o tym zaraz) moge oddac komuś innemu,  finalnie mówisz, że spróbujesz pospawac. I koniec gadek gościu - dzwonisz po dwóch dniach że zrobione i będziesz składał. Pytanie - kim ja jestem, żebym tobie turbiarzowi, gość który się absolutnie nie zna na robieniu turbin, mówił co i jak masz robić? I słowa  nie powiedziałeś że nie dasz mi na to żadnej gwarancji wtedy, bo gdybyś to powiedział to nie byłoby dalszego tematu i zabrał bym, oddał do białych ludzi. 

I jakie za drogo ? Jakie 950zl ? Napisałeś mi że nowe żeliwo, gdyby było, kosztuje 650 zł, ale nie ma i nie będzie. Czy mój projekt, auto, to co w nie wsadzilem (dziesiątki tys zlotych) świadczy o tym, że przestraszyłbym się kosztu 650 zł za nowe żeliwo ? Gdybym usłyszał że musi być nowe, że inaczej nie zrobisz, że czekamy miesiąc dwa bo inaczej się nie da - albo bym czekał i posłuchał, albo oddał komuś, kto ma graty. 

 

Też mam wszystkie wiadomości, i wszędzie ja cały czas pytam co robimy, co postanawiasz, co wkładasz, czy masz żeliwo, sam szukałem gdzie się dało. 

Turbo hefnięte w środku muszli, dalej pytam czy wsadzisz to czy coś innego masz, nowego - odpowiadasz że poszło to, części mocniejsze mi dasz będzie latało. Muszla popeka ale będzie latało. Znowu pytam - kim ja jestem, żeby to podważać? Gościu to twój sprzęt, twój towar, ty to wykonujesz, pieniądze bierzesz. I masz teraz pretensje, że się zgodziłem, ja zielony w tym temacie kompletnie, na to co mi dajesz ? Turbo przyszło, kasa poszła, jeździło, ładnie wystroilo. Ja człowieku nie myślę o takich rzeczach czy to napewno dobrze, czy będzie działało, bo mam inna branżę i za brak wiedzy płaciłem tobie, żebyś zrobił. Części i sprzęt kupuje, wsadzam, bo mam takie hobby. Nie znam się na tym biegle dlatego płace innym za doradzenie, zrobienie, sprzedanie. I oni za to że biorą kasę biorą też na siebie odpowiedzialność. Mniejsza z tym. 

Turbo się rozlecialo, napisałem że wysyłam na gwarancji, bo na niej było to oczywiste. Oglądałeś, oceniales, czy ja coś słowem powiedziałem jak stwierdziles że na klate nie bierzesz ? Powiedziałem tylko że tak myślałem, bo wszędzie we wszechświecie tak to działa. Z turbinami nie. W porządku, powiedziałem nie to nie, róbmy nowe, trudno. Nie wymyślaj i nie ściemniaj , bo ja to co do mnie się mówi biorę jak jest. Powiedziałeś że to poza gwarancją szkoda i ja nic więcej w tej kwestii nie powiedziałem. Tylko żebyś po ustaleniu ze wpada nowe K04 policzył mnie przez wzgląd na wiele czynników. I tyle. I się zaczęło....

 

2. Kolektor i terazniesze K04. 

Kwestia przerabiania flanszy pod stary DP - to tylko i wyłącznie twoja inwencja twórcza, nie wiem co ma na celu opisywanie tego i płakanie, że ktoś się wnerwial przy przerabianiu  na wzdłużny. Ja od początku szukałem albo gotowego DP pod mój wydech i K04, obdzwonilem kilka większych firm, łącznie z Mirasem, Frogiem, Gregorem - kazdy chciał auto na lawecie żeby zrobić na miejscu bo wzornikow nie mają i kazde jakie robili, robili na aucie. Nawet tutaj na forum założyłem dwa tematy w poszukiwaniu flanszy, dP albo magika który mi to wykona. W między czasie udało się skontaktować z Tobą i ty krótko - "ogarnę ci to". No to temat do wora i wiem że jakoś  to będzie. Zrobiłeś, działa, pasuje, ja pretensji nie mam, to czego tu narzekasz że musiałeś się narobić ? :shock3:

Kwestia wsadzenia tego syfu do auta - stara uszczelka ? Gdzie, co jak ? Wszystko nowe, wszystko z miłością, jak cały samochód. Nie wymyślaj na siłę. 

Krzywy kolektor - tak, 3 razy turbo wsadzane, wyciągane. Po pierwszym wypierdzianym odpaleniu od razu ci zadzwonilem i pytałem co to jest i o co chodzi - kazałes wyciągnąć i przyłożyć do szyby, albo suwmiarka. Wyciągnięte, sprawdzone, równe, leży jak trzeba, nie tańczy. Obrocona uszczelka, znowu to samo. Mówię że może uszczelka shit, niech zamówia katalogowo z S3 - przyszło po weekendzie, znowu to samo. Dzwonię, mówię grzecznie że dalej nie bangla - kazałes albo odesłać tobie albo oddać firmę żeby sprawdzili profesjonalnie. Zdjęcie które wrzuciłem ja i ty teraz jest sprzed wiezienia do firmy planujacej. Tak to wyglądało. Zawiozłem, sprawdzili, powiedzieli że krzywo i czy planujemy. Ty oczywiście telefonu nie odbierasz, po miesiącu czekania aż zrobisz i tygodniu od pierwszej próby wsadzenia turbo do auta - nie czekałem aż łaskawie sie odezwiesz za dzień, dwa trzy. Kazałem robić.

Pytanie zasadnicze - mając turbo świeżo od Ciebie, na "gwarancji", przed jazda do firmy zajmującej się takimi tematami, przed całym warsztatem ludzi, ja - wyrwany z pracy wyzwiskami pracowników przez to "gowno, którego się nawet  nie da wsadzić", w garniturze, z kiepem w ryju - planowałem sobie kolektor szlifierka na kolanie a po tym dumny z siebie wysłałem Ci zdjęcie swojego dzieła ? Ja, ktory wszystko wsadza albo oem, albo najwyzszej polki, seewisujacy auto u Mirasa, Froga itp, gosc ktory nierozsadnie niemilosiernie duzo forsy wsadza w samochod - robie taki manewr ???!!! Gosciu, pytam grzecznie - z Kononowiczem żeś się na czapki pozamienial ?

A to że ty zacząłeś porównywać kolektory z innymi  gdzies u kogos i to jest twoj argument ze moj napewno musi byc prosty i wymyslam mało mnie interesuje - moje było krzywe i koniec tematu. Tylko to się liczy. A to że mijał 6 tydzień roboty i turbo dalej poza autem, to że wszyscy rzucali mięsem na hasła Turbo, Audi Grzeska, Geremi spowodowalo, że jak nie odbierałes telefonu - kazałem planowac na nowo.

I jakie odzyskiwanie kasy ? Za takie jaja i kabaret, jedyne co ci powiedziałem to ze chce zwrotu kosztów planowania, jednej uszczelki i dołożenia się 200 zlotych za 3 niepotrzebne szarpania turbiny z samochodu, bo nikt Mikołajem nie jest i nic mi za darmo nie robi. Zamiast akcja na 2 GODZINY wyszła na 6 dni i za 1400 zł, i nikogo nie obchodziło, że to nie twoje, ze inne są dobre i o co mi chodzi. Odmowiles z krzykiem, darciem się na mnie i obrażaniem. I ja jestem bardzo cierpliwy i opanowany w tej kwestii, bo spokojnie Cię uspokajalem, a mogłem się zachować co najmniej jak ty. 

3. Golf GTI i IHI 

Jaki był układ? Pamiętasz ? To ci przypomnę.

Wziąłeś turbo zdrowe, całe, że świeżego golfa z nalotem 30 paru tys. Taka fanaberia, bo moja zrobiłeś mocną, dobrze wystroila i pojawił się apetyt żeby w osce golfie zrobić 300.

Auto wcześniej wystrojone, 280 koni, wzór, mało które w serii tyle osiągnęło. 

Silnik out, turbo w karton i na Piotra Skargi do Białegostoku. Oczywiście po tygodniu smsy że tego się nie da, co to za gowno, nierealne.. (przed wysłaniem dostałeś zdjęcie tabliczki z turbo i zdjęcie dowodu z Vinem, żeby sprawdzić, czy się podejmiesz - nie ma problemu, bierzesz).

Mijają kolejne dni, kolejne narzekania ale finalnie telefon - Zrobiłem !

Ale jedno małe ale. Na moje pytanie ile  się należy, odparles że narazie nie chcesz $$ bo nie wiesz co będzie.. każdy oczy po sobie, o co kaman , kumple do mnie co to za koleś, co to będzie. Mówię, biorę na siebie, będzie dobrze! 

Powiedziałeś że jak turbo będzie grało to płace, jak nie, to będziemy gadać dalej. I nie wymyślaj, nie zaprzeczaj, to twoje święte słowa. 

Turbo wleciało, zrobiło trochę km ale coś nie halo - olej znika. (Przypominam nowe auto, grama nie brało, silnik pozbawiony wady olejowej, wpadło turbo - olej spada.)

Dzwonię zgłaszam, że nie halo, kazałes jeszcze pojeździć, żadnego patentu nie sprzedawales na uciekający olej, widać trzymasz nowo odkryta tajemnice dla siebie. 

Ja w tej chwili jechałem do Chorwacji, golf poszedł w pokrzywy i małego go gdzies . 

Wracam,  minął miesiąc, golf dalej bierze olej, pojechał do Mirasa na badanie jak się to turbo ma, wjechał na rolki - 260 koni i ani osła więcej.

Dzwonię, mówię co i jak i padaja magiczne słowa - "Ja nie pamiętam, żebym coś w ogóle do golfa robił".. 

Łapy  mi  opadly, tłumacze, przypominam, może to ja sobie wysnilem ze golf stoi pod płotem.  

Wkurzyłem się, zadzwoniłem do mirasa, bo było chwilę wcześniej auto i niego - " tak, był Golf, byl "fuckup" , niech Geremi  do mnie dzwoni, wytłumaczę dokładnie co jest ". 

Zadzwoniłem do  Ciebie, dałem numer do mirasa jakbyś jakimś cudem nie miał i miałeś dzwonić. 

Do dzisiaj nie dzwoniłeś, o golfie w ogóle nie wspominasz, miras się nie doczekal telefonu więc dogadslismy że wezmie golfa i zrobi. Od nowa.

I ja jestem  bardzo w porządku co do Ciebie w kwestii kasy za turbo do golfa - nie  chciałeś kasy, nie płaciłem. Teraz masz amnezje czy  robiłeś, to i ja zapominam że coś ci mam zapłacić, Bo I Za Co?! Zapłacę mirasowi za ponowne wywalenie silnika na dół, zrobienie turbo i wystrojenie. Zgodnie z twoim życzeniem. 

A o gwarancji na IHI też  mogę zapomnieć jak na każde turbo, o czym się tu ładnie wysprzegliles, więc o czym tu rozmawiać. Miejmy oboje amnezje od płotu i będzie kino. Bo widzę że to ci pasuje najbardziej. 

no to po kolei: 

1. Przeryłem wszystko i wszystkich żeby zeliwo ci znależć do wzdłuznego tfsi w stanie chociaż zadowalającym używke, NIE MA OPCJI, same kasztany na rynku i w piwnicy. Hooj szukam nowego, jedyna osoba ma w ofercie, 650 na zamówienie, około 2 tygodnie minimum, chyba że leży w niemcowni to  za 2-3 dni bedzie, sprawdził , nie ma, jedyna opcja została, kolektor 0064 wiesz od kogo, za 950 bo po tyle wtedy były tylko do osiagniecia. Dzwonie mówie że jest doopa, albo próbowac spawać i naprawiac WG albo brac 0064, przerabiac DP, próbowac spawać tylko nie wiadomo czy sie ktos tego wogóle podejmie, co powiedziałes???? próbuj , co ci powiedziałem???? że nikt nie da na to gwarancji bo to nie prent zbrojeniowy, jak nie popeka po spawaniu i odpuszczaniu to powinno latać. Po  lezaku w piecu o dziwo nie pękło nic, WG brak zacięć czy podwieszania. Zeliwo mocno przegrzane, ale deformacje poniżej 15 setek, jak nie popęka nigdzie więcej będzie latać. Na flowbencha wrzucone, przepływu na 330-340KM powinno starczyć bez łaski, oby tylko żeliwo puściło, cisnienie na wysokich partiach zaczynało podbijać. Spakowali pojechało robote zrobiło. latało do czasu aż urwało pierścień mocujący w żeliwie. Niby co ?????? moja wina?????? gwarancja dożywotnia na spawane żeliwo, które pękło w całkowicie innym miejscu się pewnie zamarzyła?????? na taką naprawe nawet nie obowiązuje gwarancja rozruchowa, bo nikt o zdrowych zmysłach tego nawet nie naprawia, bo w fizyce cudów nie ma. Na moje nieszczeście znam człowieka który takie rzeczy spawa i kasuje za to kosmiczne stawki i powiedział że po wyjęciu z pieca nie popęka w koło spawu to bedzie to latać. Kolektor leży, na spawie mikropekniecia  powierzchniowe tylko, poddało sie w innym miejscu niestety. 

2. Historie przerobu kolekotra pod flansze wzdłuzniaka opisałem dlatego zeby nie było że kowal to robił czy rzeźnik, stałem patrzyłem na ręce i pomagałem je mocowac i mierzyć, były obydwa idealnie proste. Nie było mnie przy kołkowaniu i wierceniu bo to robili na nastepny dzien bo pretów zeliwnych nie mieli żeby pozaslepiac otwory, nastepnego dnia pojechałem i zabrałem zrobiony. Na warsztat, poskładana, ustawiona, sztanga przerobiona pod zeliwo 0064, w paczke i pojechała. Skąd było zeliwo, w jaki sposób je moge zdobyc i dlaczego taki, dokładnie ci wytłumaczyłem przez telefon, kazałeś brać je zeby było szybciej. Doskonale wiedziałeś jakie to są warunki. przypomne ci kiedy to było: 22.03 godz.18:43. paczka poszła 26.03, a 27.03 godzina 12:40 dostaje wiadomość: "Siema, rozumiem ze jako ze teraz już wszystko nowe i twoje to od dzisiaj rok gwarancji mam na te sprężarke?" Gały mi wylazły tylko, pokazałem chłopakom i wiesz co powiedzieli??????? najdalej za tydzień wróci albo i szybciej, bo robi już sobie podkładkę na jakby co albo jak tu odzyskać kasiore ile się da i bedzie z nim jazda. Nie ma opcji, wszystko sprawdzone 10 razy było, hooj na hooju a niema prawa tam nic jebnąć, bo oddałem swój nówke ori wałek BW za grube ełrasy. 30.03 po fajrancie pojechaliśmy z chłopakami na szame, cała ekipa w samochodzie, godzina 14:29. telefon: KOLEKTOR KRZYWY!!!!!! że co????????? chłopaki jak usłyszeli to mało się kebabem nie udusił młody, Adam to myślał że se jaja robie jakieś. Kazałem wam sprawdzic czy on jest prostyt, suwmiarka szkło cokolwiek bo na płycie traserskiej stał idelanie prosto, co mi powiedziałes??? że starą uszczelke ząlożyliscie i może wypierdziało, podmianka na drugą bedzie nową. Myśle przeciez tam jest pojedynczak jednowarstwowy i musiał by byc wyjebany albo przepalony zeby to wydmuchało. Kolekotr sprawdzony był, prosty idealnie cxzyli opcja jedna jedyna: zj***li obróbke dolnych skosów i nie dociska kolektora do głowicy po dokręceniu srub, mysle lipa jak jasny hooj, pewnie zj***li coś bo to nowa dostawa była na którą czekali w uj czasu, za tela, telefon do przyjaciela i szybkie naswietlenie sprawy co jest grane, spią doope, poleciał do firmy o 17 w sobote i pomierzył podstawyi krawędzie, wyszło niemal to samo co oryginał, kaząłem mu wszystkie wysokości posprawdzać i kąty z ory jakimś bo cos jest zjebane w nowej dostawie i jest gruby przypał. Godzina 19 telefon, sprawdził wszystkie 4 które zostały na półce, wszystkie proste i wymiary zachowane. Czyli materiał gnój jak tak. Kazałem mu w trybie express składać 0064 na którymkolwiek zeliwie i jutro bedzie expres montaż, nie ma nawet mówi, wiec mówie dawaj zeliwo któreś, mam cały koras nówke z ori przodkiem złozony na clipowanym wałku ( własnie z niego poszedł wałek do twojej nówej suszarki ),  w niedziele podmianka suszarki w stylu F1 u ziomka w leonie i testy. Nic nie wydmuchało, pojezdzilismy, wszystko git, dobra zoastaje na 2-3 dni ma byc 100000% pewne, poniedziałek rano dwa do pieca, stare moje z hybrydy k16 i jedno nowe. dwa po wyjeciu proste i struktura ta sam, czyli żeliwo raczej to samo. Poczekamy co wyjdzie na aucie. poniedziałek 01.04 wieczorem telefon z seata, cos zaczęło pierdziec, no mysle deformują sie jednak jak dostaną wycisk, czyli jutro ktos tym kolekotrem wyłapie w cymbał. Wjazd na kanał, ogledziny, niestety my dalismy doopy, uszczleka dp została stara plus ori kat i pałowanie sie raczej nie dogadały ze sobą, a to dlatego że tylnej górnej i dolej nakretki nie było jak na szybko dokręcić. Nakrętki doyebane, cisza, uszczelka cała. I w tym momencie gdybym miał nie zablokowanego MSG juz dawno był bym w domu i jado kolacje, bo o wiele za późno sciągnołem fotke która mi wysłałeś z 1.04 13:50 dołaczoną w poprzedniej mojej odpowiedzi, raptem jakieś 6 dni bo rozmowa we wtorek była by zupełnie inna i zawierała by krótkie SPIERD@L@J a nie jakiekolwiek dysykusje. W srodę turbo zdjete  fotki porobione wrzucone  też, jezdziło na starej uszczelce specjalnie, jak się przyjzysz to zobaczysz na fotkach że na gładzi jest odcisnieta uszczelka bardziej od strony dolnej, ale nic nie pierdziało i struktura żeliwa nie zmieniła struktury, slady po frezarce widzialne perfekcyjnie, kolekotr na szybe, prosty, pod zaden runner nie wchodzi szczelinomierz 0,05 bez wcisku na siłe. Nie mam pojecie coście zrobili z tym kolekotrem ale ja mam czarno na białym jak wygląda po waszym montażu. Daj mi jakiekolwiek foto na którym po dostarczeniu widać taką samą gładz jak na tym zdjeciu co mi wysłałeś, kasa leci do ciebie odrazu na konto 2000PLN a ja napisze tu na a4 klubie że dałem doopy i nie dopilonowałem tego, bo nie byłem ostania osoba która miała ja w ręce przed włożeniem do paczki. I notabene najważniejsze: czy gdybyś sam zamówił ten kolektor, wysłał go do mnie, była by identyczna sytuacja, czy też byś takie opisy wystawiał na mój temat????????

3. To ci opowiem troche dokładniej o tej IHI dlaczego dostałeś ją do sprawdzenia za friko i nawet nie masz pojecia ilu ludzi odemnie takie paczki dostaje do rozliczenia dopiero jak te turba stestują. Jest pewna procedura która się robi na flowbenchu jak sie chce pobawic w hybrydowanie profi suszarki i teoretycznie wyliczyc jej możliwości po zmodzeniu. IHI przyszło, wrzucone na tesciki, gruba konsternacja, 280KM na tym niby zrobione??????????????? chyba się grubo w kałabanie wpieprzyłem, bo przepływy na taką moc przy rozmiarze ori zestawu wirującego koło 41/52 i wałek 40/45 daje nam rozmiar idealnie sie pokrywajacy niemal z zestawem KKK do zwykłego 2,0TSI  swiadczy tylko o tym ze silnik musi przyjmować kosmicznie zapłon a suszarka kręcic sie musi hardcorowo, no to wszystkie katalogi do góry nogami przewalone i wszystkie możliwe flowmapy RHF5 też, policzone, pokombinowane, przekalkulowane, zamawiamy czesci , wydatek ma byc na około 330-340KM bo wielkośc żeliwa raczej nie powala, i tu zaczęły sie schody. Nic ale to nic nie pasowało żeby to spasować i włożyc w te obudowy, dwa tygodnie prawie mordęgi, a my nadal w czarnej doopie. Wrócił główny arcymistrz od IHI z urlopu w poniedziałek, zgnił z nas tylko jak mu pokazalismy co kombinowalismy, wyjął z biurka swój kajecik z czarną magią, napisał co mamy zamówić, i wszystko bedzie pasować dopiero. Według katalogów nie miało prawa to pasować,  ale jednak pasowało idealnie, złożył koras, graty do rozwiertów pojechały, za dwa dni wróciło, wszystko poskładał i jest bajlando. Flowbench zaliczony i pokazuje wydatek przeliczeniowy około 17-18% na plus, ale inna charakterystyka cienienia jest na wydechu bo wałek wleciał od mocniejszej siostry też z vag grupy, nie bedziemy ruszac spręzyny w WG jednak bo nie wiadomo jak sie zachowa na silniku, i wyglada że EMP nie spadnie drastycznie. Dobra, pakujemy i wysyłamy, wersja prototypowa, kasy nie bierzemy, jak bedzie dobrze to zapłaci koszta samej regeneracji serii i rozwierty które wyszły drożej jak regeneracja. poszła. i teraz nadchodzi moment w którym sobie u mnie przejebałeś. 17.08.2018 o 13:44 sprawdz sobie co napisałeś do mnie na MSG,  nienawidze takich tekstów i podjazdów, a potem jedna wielka niewiadoma. Turbo kazałem odsyłac jak zjebane i tyle, do dzis nie wróciło. Dzwonisz do mnie ni z gruszki ni z pietruszki żeby dzwonic do kogos tam i sie dowiadywac o co chodzi bo wystroic sie nie da???? zaraz?????? suszarka ponoc olej żłopie i stroją na niej auto??????????? chyba śnie???? tylko lukier jakiś słaby. Na moje nieszczęście siedziałem własnie w pociągu do wrocka i nigdzie sie nie mogłem dodzwonić miałem taki za***isty zasięg albo rwało mi próby połaczenia tak zmieniało mi siec w playu. poczekam ja sobie na spokojnie, zobaczymy, czy któryś sie odezwie, bo coś mi tu nie pasuje. Kontaktu zero.

3 rano, dziennik gwiezdny GVG, idę spać, piguła ketonalu i kimono, 8ka usuwana operacyjnie bez teblety spać nie daje.........................................

Edytowane przez McGiver
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Spędzam dzisiaj czas z rodzina, jutro siądę i coś odpisze, aczkolwiek widzę ze za wszelka cenę próbujesz ze mnie zrobić oszusta i naciagacza. Tylko dlatego, ze coś chce, jak nie działa. I pytam o gwarancje. Przecież to naturalne? Jakie robienie sobie podkładek? Dostaje nowy towar, czy na niego czekam dopiero, wiec pytam wprost o gwarancje  bo poprzednia nie objęła. 

Ja jestem Geremi zwykłym uczciwym facetem, który ma takie a nie inne hobby. Za każda rzecz miałeś zapłacone od razu ile powiedziałeś bez zająknięcia. Za jedno nie, bo nie chciałeś. Nie życzę sobie insynuacji jako bym był oszustem i naciągaczem, bo nawet do spożywczego wracam jak braknie 10 groszy a Pani grzecznie, „ ze następnym razem”. 

Jak przychodziło turbo i działało, to na MSG wypisywałem ci zachwyt i zadowolenie, wysyłałem kreski po strojeniu. Jak nie działało, to pytałem i szukałem pomocy. Jeszcze raz mówię - nie rób ze mnie osła. 

Wspolczuje zabiegu, tez mnie to czeka i odkładam. 

Miłej niedzieli, pozdrawiam 

Opublikowano

Kamil-Vag,

Dzięki za interesujący artykuł. Tyle, że w tym przypadku ciśnienie spalin w układzie strona gorąca turbo/DP nie powinno być problemem.

Powiększonej stronie gorącej turbo towarzyszy odpowiednio większa średnica początku wydechu DP.

Raczej pozostawienie kata powodowałoby większe ciśnienie...

Pozdrawiam

Opublikowano

Tu Maciek raczej chodzi o rozszczelnienie wydechu wstawiajac dp ktory zmniejsza cisnienie w ukladxie wydechowym przez co cisnienie spalin nie doszczelnia ukladu smarnego w turbo ale patrzac na praktykr nijak ma sie to do rxeczywistosci gdzie wiele aut lata z dp i samochod nie kopci przez nieszczelnosc turbosprezarki.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

z tego co pisze Geremi chciałeś sobie porobić turbo na biedaka użwając jakiś starych żeliw i masz pretensje, że sie rozjebało. 

jakies przerabianie turbo pod DP co to za śmiech, znowu Ci bylo szkoda kasy na porządne DP ? 

Jeszcze gwarancje chcesz rok na hybryde na głowe spadłeś ? gwarancja na zwykłą regenerowana turbine to mokry sen kupującego na hybryde masz gwarancje do poczty. 

może ta lekcja cie czegoś nauczy przestań liczyć każdą złotówkę przy tuningu kup oryginalne k04-064. 

 

... byłbym zapomniał...

jak już odłożysz na to oryginalne k04-064 to czasami nie przerabiaj go pod seryjne DP.

Edytowane przez Imhotet
  • Pomoc techniczna 4
Opublikowano (edytowane)
W dniu 14.04.2019 o 09:01, HOLMATRO napisał:

Spędzam dzisiaj czas z rodzina, jutro siądę i coś odpisze, aczkolwiek widzę ze za wszelka cenę próbujesz ze mnie zrobić oszusta i naciagacza. Tylko dlatego, ze coś chce, jak nie działa. I pytam o gwarancje. Przecież to naturalne? Jakie robienie sobie podkładek? Dostaje nowy towar, czy na niego czekam dopiero, wiec pytam wprost o gwarancje  bo poprzednia nie objęła. 

Ja jestem Geremi zwykłym uczciwym facetem, który ma takie a nie inne hobby. Za każda rzecz miałeś zapłacone od razu ile powiedziałeś bez zająknięcia. Za jedno nie, bo nie chciałeś. Nie życzę sobie insynuacji jako bym był oszustem i naciągaczem, bo nawet do spożywczego wracam jak braknie 10 groszy a Pani grzecznie, „ ze następnym razem”. 

Jak przychodziło turbo i działało, to na MSG wypisywałem ci zachwyt i zadowolenie, wysyłałem kreski po strojeniu. Jak nie działało, to pytałem i szukałem pomocy. Jeszcze raz mówię - nie rób ze mnie osła. 

Wspolczuje zabiegu, tez mnie to czeka i odkładam. 

Miłej niedzieli, pozdrawiam 

Grzesiu, ja nie mam zamiaru z ciebie robiż żadnego oszusta i naciągacza. Ja wszystko powiedziałem ci i jak wyglądało z przeróbką tej K03, warunki nabycia przezemnie kolekotra K04 znałes dosoknale chociaz nie powinienem ci tej historii wogóle naswietlac bo ktos może mieć teraz przez to przejebane tylu mamy tutaj konfidentów. Przejebałes sobiue u mnie za teks z hybrydą IHI odrazu ci to tutaj mówie, skoro wiesz wszystko lepiej i jedziesz do mnie z takim tekstem bedziesz przezemnie traktowany jako spec lepszy odemnie, czyli ja nie uszczesliwiam nikogo na siłe, wie swoje niech robi, moja pomoc jak widze jest ci nie potrzebna. Dopóki nie zrozumiesz że ja te wszystkie turba buduje "przy okazji" i za***iście lubie sie w tym grzebać nie zrozumiesz mojego podejscia do tematu. Przez tela ci dokładnie powiedziałem jak wygląda moja zabawa z hybrydami i jak wygląda teraz. Zapamiętaj jedno: jest problem, można do mnie dzwonic w środku nocy, pomogę zawsze, ale jak ktoś ze mnie z góry robi partacza jedyne co może zrobić to sobie u mnie mocno nagrabić, a wtedy jest traktowany z wzajemnością. Pozdro

Edytowane przez McGiver
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

I co taka cisza zapadła... auto ciągle bez turbiny? :huh:

Opublikowano
W dniu 3.06.2019 o 16:28, Unf napisał:

I co taka cisza zapadła... auto ciągle bez turbiny? :huh:

Co niektórzy jak np.  Imhotet zaczęli już takie śmieci wypisywać i w takim kierunku szła ta dyskusja, a raczej obrzucanie się błotem, ze odpuściłem temat pisania tutaj, bo poziom do jakiego się tu pewne rzeczy zbliżyły był dla mnie nie do przyjęcia. Kwestia turbo póki co stoi w miejscu. Auto użytkuje żona, jej kopcenie nie przeszkadza a ja mam ważniejsze i pilniejsze sprawy na głowie niż wstawianie po raz któryś auta na serwis żeby zrobić te sprężarkę. Pozostaje kupno kolejnej nowej z innego źródła bo to już dla mnie wyschło i pewnie temat będzie zamknięty. Jakieś tam mody kupiłem ostatnio, wszystko się kurzy na regale, nie mam ambicji i czasu  wchodzić pod i na auto żeby to pomontowac. Póki co rozglądam się za czymś innym, świeższym, moce powyżej 300 koni, ale nie mam ciśnienia. Poza tym rozpocząłem misje budowy domu, wiec naprawdę o holmatrowozie ostatnimi czasy bardzo mało myśle.

jak ktoś się interesuje i chce coś widzieć to zawsze jest telefon i skrzynka tutaj, dostaje wiele wiadomości i temat auta w jakimś sensie żyje, ale nie w tym temacie, w tym miejscu :thumbup1:

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Sunday Washin’. :ok2:  Przeprowadzona 2 miesiące temu korekta lakieru i położony Zymol w Detailingu :ad:  sprawdza się niesamowicie. Przyznam się ze dzisiaj auto umyte pierwszy raz od tamtego czasu szamponem, na dwa wiadra, osuszone jak należy. Wcześniej tylko spłukiwanie czystą woda.. 

26397994-D067-4CAE-8625-636E4BA5C113.jpeg

F2F8D577-DFF9-48CF-8209-1DB2CB9CF222.jpeg

062E9C6B-D249-4C6D-802A-C503B952F95D.jpeg

 

Wrzucam z nudów, dawno nic nie aktualizowalem..

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Grzesiu a co jeszcze będzie modzone????

Jakieś konkretne plany czy spontan???

Opublikowano

Modów było trochę w planach, kilka leży na regale, ale już nic nie grzebie, auto jest do kupienia. ?

Oficjalnie wystawie po wakacjach bo mam jeszcze wycieczkę z dziećmi na Mazury ktorą im obiecałem. 

Zmienił się plan na motoryzacje, mam na oku nowy projekt, raczej nie będzie to już Audi :chytry:

Opublikowano
4 godziny temu, HOLMATRO napisał:

Modów było trochę w planach, kilka leży na regale, ale już nic nie grzebie, auto jest do kupienia. ?

Oficjalnie wystawie po wakacjach bo mam jeszcze wycieczkę z dziećmi na Mazury ktorą im obiecałem. 

Zmienił się plan na motoryzacje, mam na oku nowy projekt, raczej nie będzie to już Audi :chytry:

:facepalm:

Opublikowano

Hey Grzesiu,

Tyle pracy, serca, zaangażowania włożone w projekt a tu takie info???

Nie chcesz B7-y w Familii zostawić ?

Rozumiem, że jakiś nowszy germaniec z szybką skrzynia w planach ??

Wiesz, że z tymi nowymi też bywają różne, dosyć kosztowne historie?

Dawaj znać co wymyślisz ?

Pozdrawiam ?

 

 

Opublikowano (edytowane)

Kilka fotek z weekendowego wizytowania u @dayd_4 :drinks: podczas Raceism’u :zyzol:

327DDDD6-4636-4D3D-9FC0-6407B6691334.jpeg

3E44434C-9053-43CE-8B55-0CA153C512C8.jpeg

30FAB880-554D-4079-AE0F-6B75F87B57C2.jpeg

 

Rotor S5 19x9 ET 33 -VS- RS4 19x9 ET 29 :ok2:

92AA6749-961A-49B3-83EA-5953589203A4.jpeg

 

Edytowane przez HOLMATRO
  • Pomoc techniczna 3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...