lukaszooo Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Może być nawet z tekstolitu nie znam sie na tym, ja biorę zawsze z Elringa 038103085C i nikt jeszcze nie wrócił że coś cieknie.
CzarekJ Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Dnia 12.04.2017 o 20:25, lukaszooo napisał: Może być nawet z tekstolitu nie znam sie na tym, ja biorę zawsze z Elringa 038103085C i nikt jeszcze nie wrócił że coś cieknie. Ja jak się na czymś nie znam to się nie wypowiadam i nie wprowadzam nikogo w błąd. Oryginalny 038103085C uszczelniacz nie jest zwykłym, którego sobie klubowicze wyobrażają.
lukaszooo Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 A czym on sie niby różni ? kwadratowy jest ? Fabryczny uszczelniacz wałka rozrządu.
jaro1768 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 39 minut temu, lukaszooo napisał: A czym on sie niby różni ? kwadratowy jest ? Fabryczny uszczelniacz wałka rozrządu. Uszczelniacz na wałku rozrządu wygląda "normalnie" a rożni się tym od zwykłych że jest uszczelniaczem kierunkowym. Jaki to ma wpływ na jego sprawność to można się spierać ale inżynierowie zaprojektowali je w jakimś celu...i stosują :). dla ciekawych podstawowe grupy uszczelniaczy: http://www.hydrotech.opole.pl/hydrotech_zakuwanie_przewodow/simmeringi.html
jaceko Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Różnica jest w materiale z jakiego jest zrobiony http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1617171315181-CO12012709-uszczelniacz-walka-rozrzadu,scr_dItems.html http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3315203134160-CO20026413-O9518-uszczelniacz-walu-korbowego.html
piotrsob1 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 (edytowane) Dnia 21.03.2017 o 10:47, zbych58 napisał: A4 1.9 tdi BRB- wymieniłem rozrząd kpl. w maju 2011 roku, przejechałem łącznie przez ten czas około 25 000 km z jazdą miejską 80%. Czy trzeba już wymienić rozrząd? Pozdrawiam Instrukcja mówi że jak rozrząd nie przejechał przewidzianych kilometrów to po upływie 4 lat i tak powinno się go wymienić Ale nie dajmy się zwariować, osłonięta guma w niepracującym silniku aż tak szybko się nie starzeje . Ja u siebie zmieniałem w 2010 , nalatane ma 64 kkm i w przyszłym roku pewnie wymienię Oczywiście to moje prywatne zdanie i moja decyzja, nikt Ci ani mi nie zagwarantuje że pasek wcześniej nie strzeli Dużo zależy od tego jaki pasek był zamontowany i czy auto było sukcesywnie użytkowane ( czy nie stało długo nieodpalane pod chmurką , co mogło by spowodować mocne skorodowanie kół rozrządu, które to bezpieczne dla paska na pewno nie jest ). Edytowane 16 Kwietnia 2017 przez piotrsob1
lukaszooo Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 (edytowane) Panowie nie filozofujcie, uszczelniacz jest zwykłym uszczelniaczem jedno wargowym bez dziwactwactwa. Zamiennik z elringa wystarcza w 100% Edytowane 16 Kwietnia 2017 przez lukaszooo
leklerk3 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Dnia 17.03.2017 o 22:54, szuszek83 napisał: Czy takie ustawienie napinacza moze byc? Czy korygowac? I czy mozna to zrobic bez ponownego blokowania rozrzadu? ustawione bylo tak ze sie miescilo dokladnie po srodku, ale po odpaleniu przestawil sie na taka pozycje jak na zdjeciu, kat synchronizacji jest rowno na 0, tylko czy pasek nie bedzie zbyt napiety w takim polozeniu. Panowie podłaczam się do pytania, czy takie napięcie może zostać?
szuszek83 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 30 minut temu, leklerk3 napisał: Panowie podłaczam się do pytania, czy takie napięcie może zostać? u mnie jest i jest wszystko ok
leklerk3 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Dzieki za szybka odpowiedz. Tak wlasnir sie zastanawialem nad tym, bo instrukcje napinania znam doskonale jednak przy dokrecaniu tego napinacza zawsze troche wskazowka idzir do przodu. Po uruchomieniu to juz w ogole ten napinacz pracuje i trudno mi sobie wyobrazic zeby ta wskazowka stala jak dzwon w szczelinieWysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 przy dokrecaniu tego napinacza zawsze troche wskazowka idzir do przodu. Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu TapatalkaOstatnio przeglądałem ELSA i tam jest właśnie o tym wspomniane i serwisówka dopuszcza o 5mm wyjście strzałki w prawą stronę poza wycięcie w napinaczuWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
niekrasz Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 co warto wymienic przy okazji rozrzadu? prawie 90kkm od ostatniej wymiany pompe wody i plyn G12/G13? pasek alternatora/klimy?
Zymek1989 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Jest jakiś temat jak wymienić uszczelniacze od strony rozrządu? Bo ryzykuję i jeżdżę na starym rozrządzie w silniku po przekładce. Rozrząd wymienię sam ale uszczelniacze chciałbym przy okazji wymienić i mieć spokój. Nic nie znalazłem w internetach ani na forum.
machina Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Do górnego koła najlepiej mieć ściągacz, można zrobić samemu, dolne po odkręceniu lekko schodzi. Wyciągasz stare, montujesz nowe i skręcić z odpowiednim momentem. Dolne koło zalecane skręcenie nową śrubą. Bez problemu do zrobienia.
Zymek1989 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Bez ściągacza się nie obejdzie? Widziałem gdzieś na youtubie jak robią z grubej blachy ten ściągacz.Pomysł jest taki żeby na założonym rozrządzie z blokadami, dolne koło potraktować pneumatem. Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Godzinę temu, Zymek1989 napisał: Jest jakiś temat jak wymienić uszczelniacze od strony rozrządu? Bo ryzykuję i jeżdżę na starym rozrządzie w silniku po przekładce. Rozrząd wymienię sam ale uszczelniacze chciałbym przy okazji wymienić i mieć spokój. Nic nie znalazłem w internetach ani na forum. jak nie cieknie to nie ruszaj
Zymek1989 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Chyba tak zrobię. Tylko po co mechanik kazał kupować skoro nie założył od razu jak silnik był sprawdzany na aucie.Przepraszam za off topWysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka
Kavior78 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 W AVF-ie jakim momentem dokręcać szpilki/śruby dwustronne od napinacza i rolki. Będę zmieniał rozrząd i te szpilki też chcę zmienić a nie znalazłem siły ich dokręcania.
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 (edytowane) 6 godzin temu, Kavior78 napisał: W AVF-ie jakim momentem dokręcać szpilki/śruby dwustronne od napinacza i rolki. Będę zmieniał rozrząd i te szpilki też chcę zmienić a nie znalazłem siły ich dokręcania. Nie ruszaj szpilki od napinacza Nie ma potrzeby Edytowane 2 Stycznia 2018 przez Dev
Kavior78 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Dev dzieki za odpowiedz. Wiem, ze jestes praktykiem a nie teoretykiem wiec pytam dlaczego nie ruszac? Ryzyko uszkodzenia gwintu w glowicy istnieje? Czytalem kilka tematow o peknieciu szpilki napinacza (chyba raczej w 2.0tdi) i z tego powodu specialnie dokupilem w aso szpilki. Od rolki szpilke moge zmieniac? Wkrecana jest juz w blok silnika chyba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się