black4 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Świetny, oryginalny kolorek? To już kawał szerokiego kółka! Przypomnij zacisk w jaki kolor dajesz? Pozdrawiam
dayd_4 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2020 20 godzin temu, black4 napisał: DayD, Wyszły świetnie? I tak wybrałes wersję light. Ja pewnie poszedłbym w Piano ? Czas na prezentację na aucie. Btw. Na foto moje truchło ? Pozdrawiam ? Ależ czarnuch
dayd_4 Opublikowano 19 Lutego 2020 Autor Opublikowano 19 Lutego 2020 Panowie, jakieś tam zimowe poprawki - zdecydowałem się w końcu podnieść wydech, bo jak słusznie ktoś z was stwierdził, wisiał za nisko. Pozdrowienia!
dayd_4 Opublikowano 19 Lutego 2020 Autor Opublikowano 19 Lutego 2020 Mały update: W styczniu, założyłem wreszcie set hebli przód S4, dzięki @L23piotr, @rs dziadek . Całość kompletowałem kilka miesięcy i czekałem, na "skończenie" klocków przednich. Tak więc wpadły: - Zaciski S4 - Tarcze Ferodo - Klocki ATE Ceramic - Przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL - Blaszki "S4" - Blachy pod tarcze - Płyn hamulcowy DOT4 Oryginał Pozdrawiam!
kamil-vag Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 Piękny serwis hamulców ? Czuć różnice pod nogą?
dzejo Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 11 minut temu, kamil-vag napisał: Piękny serwis hamulców ? Czuć różnice pod nogą? U mnie po zmianie na 345/300 dopiero po dotarciu klocków i tarcz hamulec jest igła. Musiałem z 200km zrobić bo pedał wchodzil do połowy jakby był zapowietrzony a nie był. Takie male info 1
dayd_4 Opublikowano 19 Lutego 2020 Autor Opublikowano 19 Lutego 2020 2 godziny temu, kamil-vag napisał: Piękny serwis hamulców ? Czuć różnice pod nogą? Różnicę czuć tylko w portfelu Specjalnie czekałem z opublikowaniem tego, aż zrobię kilkaset km, żeby przekazać wrażenia. Może przy hamowaniu autostradowym będzie różnica, a może miałem seryjne heble za dobre
dayd_4 Opublikowano 19 Lutego 2020 Autor Opublikowano 19 Lutego 2020 2 godziny temu, dzejo napisał: U mnie po zmianie na 345/300 dopiero po dotarciu klocków i tarcz hamulec jest igła. Musiałem z 200km zrobić bo pedał wchodzil do połowy jakby był zapowietrzony a nie był. Takie male info Z tym wchodzeniem pedału do połowy, to temat chyba na oddzielną historię. Ja zrobiłem już z 800km i pedał dalej jest miękki, dwa dni temu setny raz odpowietrzyłem układ maszyną i żadnej zmiany... Także szału nie ma puki co
dayd_4 Opublikowano 19 Lutego 2020 Autor Opublikowano 19 Lutego 2020 7 minut temu, Dev napisał: Piasty to mogłeś lepiej wyczyścić Pod pilnikiem było równo, dołki mnie nie obchodzą.
Gremlin0209 Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 Godzinę temu, dayd_4 napisał: Z tym wchodzeniem pedału do połowy, to temat chyba na oddzielną historię. Ja zrobiłem już z 800km i pedał dalej jest miękki, dwa dni temu setny raz odpowietrzyłem układ maszyną i żadnej zmiany... Także szału nie ma puki co Mi się ułożyły po 1k km ? Wyjechałem po nocy z garażu i od razu było wyczuć różnice nawet w najmniejszym hamowaniu (gdy musiałem się zatrzymać, żeby zamknąć garaż). Tak, że cierpliwości ☺
george Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 Estetycznie wyglądają te zaciski do tych felg.
dekiel 13 Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 7 godzin temu, dayd_4 napisał: Panowie, jakieś tam zimowe poprawki - zdecydowałem się w końcu podnieść wydech, bo jak słusznie ktoś z was stwierdził, wisiał za nisko. Pozdrowienia! Nnnnnnnnnno ! Ja też jestem świeżo po zmianie hebli ale na 320/288 , nawijam pierwsze kilometry ok. 200 na razie , pedał jest dośc miękki i wchodzi głęboko chociaż auto hamuje w miarę ok , nawet dość ostro kilka razy ,ABS działa . Zrobię jeszcze jedno odpowietrzenia tym razem nożnie a nie maszynką .
dzejo Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 No ten mod na duzy +. Mi osobiscie 345 z przodu sie bardzo podobaja. Jeszcze tarcze nawiercane i jest przepieknie.
Randor Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 (edytowane) Z tymi tarczami nawiercanymi jest podobno więcej problemów niż to warte. Raz że, są głośniejsze a dwa że trzeba te otwory czyścić co jakiś czas. Gładkie są ciekawsze w użytkowaniu. Edytowane 19 Lutego 2020 przez Randor 2
dayd_4 Opublikowano 19 Lutego 2020 Autor Opublikowano 19 Lutego 2020 Godzinę temu, Randor napisał: Z tymi tarczami nawiercanymi jest podobno więcej problemów niż to warte. Raz że głośniejsze a dwa że trzeba te otwory czyścić co jakiś czas. Gładkie są ciekawsze w użytkowaniu. Zdecydowanie się zgadzam. Tylko gładkie
black4 Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 Kurcze DayD_4 Nadal bez poprawy ? Na dotarcie układu powinno max 500 km wystarczyć... Coś jest ewidentnie nie halo Z tym setupem . I to po odpowietrzaniu kilkukrotnym???. W moim układ też był zapowietrzony. I kilka podejść odpowietrzania było. W układach z ABS najlepiej ponoć krzyżowo odpowietrzać. Mam taki setup na perforowanych, nacinanych Rotinger GT 345mm front i Bozarto GTR 288mm tył. Do tego klocki Hella Pagid. Oplot Hel, płyn TRW Grand Prix. Ledwo naciśniesz hamulec auto staje dęba. Sprawdźcie jeszcze na spokojnie .... Pozdrawiam
Gremlin0209 Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 Nie ma reguły... Jednym po 200, innym jak w moim przypadku dopiero po 1000 km. Odpowietrzany układ był trzy razy, aż do kolejnego wyjazdu, gdy poczułem moc pedału ? (wcześniej ciągle miekki, wpadał tak do połowy). Jak nie to opukaj tylne zaciski jakimś młotkiem gumowym z opowietrznikiem skierowanym w dół i ewentualnie można sprawdzić jeszcze poziom płynu (u mnie dolewałem trochę). A tak pozostaje czekać. Pozdro ?
Langista Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 6 minut temu, Gremlin0209 napisał: z opowietrznikiem skierowanym w dół ? Chyba w górę, bo powietrze w dół nie wyleci.. Mnie hamulce zaczęły hamować dopiero po 1200 km, także..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się