Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black BEX quattro 225KM/345Nm by Gregor10/FULLLL/Milltek/Vfiz/Brakes-345/300/ATS GTR908/KierownicaRS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Świetny,

oryginalny kolorek?

To już kawał szerokiego kółka! 

Przypomnij zacisk w jaki kolor dajesz?

Pozdrawiam

Opublikowano

Zacnie się zgrało.

Opublikowano
20 godzin temu, black4 napisał:

DayD,

 

Wyszły świetnie?

I tak wybrałes wersję light. 

Ja pewnie poszedłbym w Piano ?

Czas na prezentację na aucie.

Btw. Na foto moje truchło ?

Pozdrawiam ?

IMG_20191210_114810.jpg

Ależ czarnuch :git:

Opublikowano

Panowie, jakieś tam zimowe poprawki - zdecydowałem się w końcu podnieść wydech, bo jak słusznie ktoś z was stwierdził, wisiał za nisko.:whistling:

Pozdrowienia! 

IMG-20200217-WA0009.jpeg

DSC_6817.JPG

Opublikowano

Mały update:

W styczniu, założyłem wreszcie set hebli przód S4, dzięki @L23piotr, @rs dziadek . Całość kompletowałem kilka miesięcy i czekałem, na "skończenie" klocków przednich.

Tak więc wpadły:

- Zaciski S4

- Tarcze Ferodo

- Klocki ATE Ceramic

- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL

- Blaszki "S4"

- Blachy pod tarcze

- Płyn hamulcowy DOT4 Oryginał

DSC_6665.jpg

DSC_6668.jpg

DSC_6669.jpg

DSC_6671.jpg

DSC_6672.jpg

DSC_6674.jpg

DSC_6677.jpg

DSC_6678.jpg

Pozdrawiam!

Opublikowano

Piękny serwis hamulców ?

Czuć różnice pod nogą? 

Opublikowano
11 minut temu, kamil-vag napisał:

Piękny serwis hamulców ?

Czuć różnice pod nogą? 

U mnie po zmianie na 345/300 dopiero po dotarciu klocków i tarcz hamulec jest igła. Musiałem z 200km zrobić bo pedał wchodzil do połowy jakby był zapowietrzony a nie był. Takie male info :D

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
2 godziny temu, kamil-vag napisał:

Piękny serwis hamulców ?

Czuć różnice pod nogą? 

Różnicę czuć tylko w portfelu:thumbdown:

Specjalnie czekałem z opublikowaniem tego, aż zrobię kilkaset km, żeby przekazać wrażenia. Może przy hamowaniu autostradowym będzie różnica:eusathink:, a może miałem seryjne heble za dobre:grin:

Opublikowano
2 godziny temu, dzejo napisał:

U mnie po zmianie na 345/300 dopiero po dotarciu klocków i tarcz hamulec jest igła. Musiałem z 200km zrobić bo pedał wchodzil do połowy jakby był zapowietrzony a nie był. Takie male info :D

Z tym wchodzeniem pedału do połowy, to temat chyba na oddzielną historię. Ja zrobiłem już z 800km i pedał dalej jest miękki, dwa dni temu setny raz odpowietrzyłem układ maszyną i żadnej zmiany... Także szału nie ma puki co:wallbash:

Opublikowano

Piasty to mogłeś lepiej wyczyścić 

Opublikowano
7 minut temu, Dev napisał:

Piasty to mogłeś lepiej wyczyścić 

Pod pilnikiem było równo, dołki mnie nie obchodzą.

Opublikowano
Godzinę temu, dayd_4 napisał:

Z tym wchodzeniem pedału do połowy, to temat chyba na oddzielną historię. Ja zrobiłem już z 800km i pedał dalej jest miękki, dwa dni temu setny raz odpowietrzyłem układ maszyną i żadnej zmiany... Także szału nie ma puki co:wallbash:

Mi się ułożyły po 1k km ?

Wyjechałem po nocy z garażu i od razu było wyczuć różnice nawet w najmniejszym hamowaniu (gdy musiałem się zatrzymać, żeby zamknąć garaż).

Tak, że cierpliwości ☺

Opublikowano

Estetycznie wyglądają te zaciski do tych felg. :) 

Opublikowano
7 godzin temu, dayd_4 napisał:

Panowie, jakieś tam zimowe poprawki - zdecydowałem się w końcu podnieść wydech, bo jak słusznie ktoś z was stwierdził, wisiał za nisko.:whistling:

Pozdrowienia! 

IMG-20200217-WA0009.jpeg

DSC_6817.JPG

Nnnnnnnnnno !  :thumbup1:

Ja też jestem świeżo po zmianie hebli ale na 320/288 , nawijam pierwsze kilometry ok. 200 na razie , pedał jest dośc miękki i wchodzi głęboko chociaż auto hamuje w miarę ok , nawet dość ostro kilka razy ,ABS działa . Zrobię jeszcze jedno odpowietrzenia tym razem nożnie a nie maszynką .

Opublikowano

No ten mod na duzy +. Mi osobiscie 345 z przodu sie bardzo podobaja. Jeszcze tarcze nawiercane i jest przepieknie.

Opublikowano (edytowane)

Z tymi tarczami nawiercanymi jest podobno więcej problemów niż to warte. Raz że, są głośniejsze a dwa że trzeba te otwory czyścić co jakiś czas. Gładkie są ciekawsze w użytkowaniu.

Edytowane przez Randor
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
Godzinę temu, Randor napisał:

Z tymi tarczami nawiercanymi jest podobno więcej problemów niż to warte. Raz że głośniejsze a dwa że trzeba te otwory czyścić co jakiś czas. Gładkie są ciekawsze w użytkowaniu.

Zdecydowanie się zgadzam. Tylko gładkie 

Opublikowano

Kurcze DayD_4

Nadal bez poprawy ?

Na dotarcie układu powinno max 500 km wystarczyć...

Coś jest ewidentnie nie halo 

Z tym setupem .

I to po odpowietrzaniu  kilkukrotnym???.

W moim układ też był zapowietrzony.

I kilka podejść odpowietrzania było.

W układach z ABS najlepiej ponoć krzyżowo odpowietrzać.

Mam taki setup na perforowanych, nacinanych Rotinger GT 345mm front i Bozarto GTR 288mm tył.

Do tego klocki Hella Pagid. Oplot Hel, płyn TRW Grand Prix. 

Ledwo naciśniesz hamulec auto staje dęba. 

Sprawdźcie jeszcze na spokojnie ....

Pozdrawiam

 

 

Opublikowano

Nie ma reguły... Jednym po 200, innym jak w moim przypadku dopiero po 1000 km. Odpowietrzany układ był trzy razy, aż do kolejnego wyjazdu, gdy poczułem moc pedału ? (wcześniej ciągle miekki, wpadał tak do połowy). Jak nie to opukaj tylne zaciski jakimś młotkiem gumowym z opowietrznikiem skierowanym w dół i ewentualnie można sprawdzić jeszcze poziom płynu (u mnie dolewałem trochę).

A tak pozostaje czekać. Pozdro ?

Opublikowano
6 minut temu, Gremlin0209 napisał:

 z opowietrznikiem skierowanym w dół 

?

Chyba w górę, bo powietrze w dół nie wyleci..

 

Mnie hamulce zaczęły hamować dopiero po 1200 km, także..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...