keczki Opublikowano 6 Października 2020 Opublikowano 6 Października 2020 (edytowane) @Dev, dasz radę zerknąć na tą skrzynie ;)? Podsyłam jeszcze raz dzięki bardzo za pomoc! Edytowane 17 Października 2023 przez keczki
raszi1991 Opublikowano 26 Listopada 2020 Opublikowano 26 Listopada 2020 Siema Panowie. Problem jak wyżej, buczy przy skręcaniu kołami i dodawaniu gazu oraz odczuwam jak skrzynia zrzuci na wysoki bieg i trzyma tak 1200 ob też takie buczenie. Wymieniłem olej w dyfrze ale nic to nie dało, zastanawiam się co dalej.. gdzie szukać? Olej w torsenie ? W sprzęglę ? W skrzyni ?
Gość Opublikowano 15 Marca 2021 Opublikowano 15 Marca 2021 (edytowane) Tak czytam wasze wpisy o tym quattro i chyba odpuszczę,prawie kazda ma jakies problemy,moj znajomy który tez zakupił w Q dodam mechnik juz tez nażeka ze cos zaczuna stukac pukać... Edytowane 15 Marca 2021 przez firefighter79
Langista Opublikowano 15 Marca 2021 Opublikowano 15 Marca 2021 A czego byś oczekiwał od zajechanych przekładni, w których dopiero po 16 latach komuś przypiomniało się, aby olej wymienić?
Gość Opublikowano 15 Marca 2021 Opublikowano 15 Marca 2021 No wiesz puki co 16 letnich B9 jeszcze nie ma .....
Langista Opublikowano 15 Marca 2021 Opublikowano 15 Marca 2021 Walnąłem, myślałem że w dziale z B6 jestem
mic1 Opublikowano 25 Czerwca 2021 Opublikowano 25 Czerwca 2021 Witam Szanownych kolegów, czy ktoś poradził sobie z problemem szarpania na skręconych kołach w quattro ultra ? Mam a7 c8 i w sumie nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi , dzwoniłem do serwisu to od razu wmawiają że tak ma być bo to quattro.... ale tak ma nie być ! Bo tego nie było a teraz jest i problem się bardziej pogłębia bo na początku tylko na mocno skręconych kołach a teraz już nie muszą być aż tak na maksa skręcone. Auto na gwarancji 33 tyś przebiegu. Umówiony jestem na serwis 28.07 zobaczymy jakie kity będą wciskać. Jak nic nie zrobią to wymienię na własną rękę olej w moście i skrzynce quattro może wtedy coś to pomoże. Moim zdaniem Audi coraz gorsze szorty produkują a ceny coraz wyższe to jest skandal...
Muskel1 Opublikowano 26 Czerwca 2021 Opublikowano 26 Czerwca 2021 No ale Ty masz quattro ultra a temat tu dotyczy torsena a to nie to samo. Całkiem inny system.
mic1 Opublikowano 26 Czerwca 2021 Opublikowano 26 Czerwca 2021 Trochę pomiędzy torsenem a haldexem ten napęd co nie zmienia faktu ze problem występuje w każdym z tych napędów. Więc nikomu to by krzywdy nie zrobiło jakby i tu opisał swój problem ewentualnie jak sobie z tym poradził. Pisałem z kolega 2yn co się wcześniej w temacie tu wypowiadał który mial problem tez quattro ultra, problem rozwiązany ale tez przepychanki z serwisem Audi…
Gość Opublikowano 26 Czerwca 2021 Opublikowano 26 Czerwca 2021 A7 w dwó litrowym dieslu,jak to chodzi ?daj radę ,jaką to ma moc?
Dev Opublikowano 26 Czerwca 2021 Opublikowano 26 Czerwca 2021 5 godzin temu, firefighter79 napisał: A7 w dwó litrowym dieslu,jak to chodzi ?daj radę ,jaką to ma moc? jedzie, ale d....y nie urywa
mic1 Opublikowano 26 Czerwca 2021 Opublikowano 26 Czerwca 2021 (edytowane) Wiesz co daje radę naprawdę nie oszukuje. Ma 204km. Mierzyłem mu 0-100 wyszło 7,5 sek na urządzeniu Dragy. Jak ktoś się nie zna to nawet nie pomyśli ze to może być 2litrowy silnik. Spalanie przy 150-160 7,5l , a najniższe jakie zrobiłem to 5.2l do 100 km/h. Jedyna rzeczą jaką bym zrobił to zmienił soft u jakiegos tunera w skrzyni bo potrafi zamulać ale to i w 3litrowcyh silnikach mają te spowolnienia podczas ruszania. Kultura pracy silnika ok w wewnątrz auta praktycznie nie słychać ze to diesel Mysle ze po jakimś chipie w skrzyni i silniku w zupełności był by już na nasze drogi. Edytowane 26 Czerwca 2021 przez mic1
Krisooo Opublikowano 25 Października 2021 Opublikowano 25 Października 2021 I jak kolego poradziłeś sobie m podobnie do 1500 otrrotow na niskim biegu buczy pod autem
patryciusz Opublikowano 18 Listopada 2021 Opublikowano 18 Listopada 2021 U mnie też dyfer był coraz głośniejszy na skręconych kołach do tego stopnia, że było słychać jak by coś przeskakiwało. Po wymianie oleju wszystkie objawy minęły. Olej po spuszczeniu zamiast jasno żółtej barwy miał ciemno brązową. Przebieg samochodu 130 tyś, myślę że w quattro w części mechanicznej skrzyni, olej trzeba wymieniać max po 100 tyś a nawet wcześniej.
hertz Opublikowano 19 Listopada 2021 Opublikowano 19 Listopada 2021 (edytowane) Jaka ilość oleju MFT potrzebna jest do wymiany? Edytowane 19 Listopada 2021 przez hertz
kris_91 Opublikowano 19 Listopada 2021 Opublikowano 19 Listopada 2021 2 godziny temu, patryciusz napisał: Mi weszło równo 3,8l Jak spuszczałes stary olej?
Krisooo Opublikowano 19 Listopada 2021 Opublikowano 19 Listopada 2021 Czyli mam swoje drgania No cóż trzeba będzie wymienić. Podczas jazdy miałeś tez na niskich obrotach te drgania przy obciążeniu na ostatnich biegach ?
pelonek1 Opublikowano 19 Listopada 2021 Opublikowano 19 Listopada 2021 2 godziny temu, patryciusz napisał: Mi weszło równo 3,8l I w dalszym ciągu jest dobrze?
Sebss Opublikowano 22 Listopada 2021 Opublikowano 22 Listopada 2021 Jak teraz to czytam, to aż żałuję, że nie zgłosiłem tego na gwarancji. U mnie to samo. Przy szybkim ruszaniu na maksymalnie skręconych kołach słychać specyficzny, metaliczny dźwięk. W przyszłym tygodniu jestem umówiony na wymianę klocków i tarcz hamulcowych to przy okazji wymienię olej i dam znać czy poskutkowało w moim samochodzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się