Morven Opublikowano 25 Września 2018 Opublikowano 25 Września 2018 Cześć, jako ze nadszedl czas na wymianę rozrządu i innych gratow, postanowilem zlecic sprawdzenie imbusa napędu pompy. Po rozebraniu dosc spory luz na walku, sam imbus lekko wytarty, wręcz odrobine. Klamka zapadła, moduł oddany na regenerację gniazda i wałka dla świętego spokoju. Tak dla waszej informacji. Przebieg 175 kkm
djorzel00 Opublikowano 4 Października 2018 Opublikowano 4 Października 2018 Witam. Panowie proszę polecić konkretny warsztat w którym zrobię omawiana w temacie usterkę a mianowicie regeneracje pompy wraz z demontażem i montażem. Jestem z okolic KRK ale region nie ma znaczenia. " TMA Vass Serwis na Górniczej w Gdyni" robią tą usługę tylko na dłuższy zabierak czy również na większy?
pawel9182 Opublikowano 9 Października 2018 Opublikowano 9 Października 2018 Cześć wszystkim. Powiecie mi co to jest?
Wihajster Opublikowano 9 Października 2018 Opublikowano 9 Października 2018 dodatkowe ogrzewanie elektryczne farelka
Damis16 Opublikowano 10 Października 2018 Opublikowano 10 Października 2018 nagrzewnica elektryczna,wspomaga nagrzanie się wnętrza auta w chłodniejsze dni dobry wynalazek
kamilm1204 Opublikowano 10 Października 2018 Opublikowano 10 Października 2018 Mi w jednym warsztacie powiedzieli że w common rail 2.0 ta usterka jest niezdiagnozowana i żeby tego nie robić. Robić to panowie czy nie robić ? 2.0 CR 2008 rok A4 B8.
lukas309 Opublikowano 10 Października 2018 Opublikowano 10 Października 2018 (edytowane) Bzdury...... nie robić wyciąg pompę i obejrzyj sobie imbus mój przy przebiegu 170 tys km robił się okrągły więc co to przypadek???? Zresztą każdy robi jak uważa, nie zdiagnozowana a kto się przyzna do błędu producent części czy auta, dlaczego od 2009 roku wszystkie mają imbus 100 mm trzeba było Pana zapytać Edytowane 10 Października 2018 przez lukas309
Kodzak33 Opublikowano 11 Października 2018 Opublikowano 11 Października 2018 10 godzin temu, kamilm1204 napisał: Mi w jednym warsztacie powiedzieli że w common rail 2.0 ta usterka jest niezdiagnozowana i żeby tego nie robić. Robić to panowie czy nie robić ? 2.0 CR 2008 rok A4 B8. Zmień warsztat, oczywiście że robić
maciejmaciej Opublikowano 20 Października 2018 Opublikowano 20 Października 2018 Panowie świeci mi się żółta kontrolka oleju z napisem min. Olej wymieniony stan jest górny błędów VCDS nie pokazuje. Od czego zacząć ? Jeżdżę już tak kilka tyś km.
przem8 Opublikowano 20 Października 2018 Opublikowano 20 Października 2018 Wymiany, sprawdzenia czujnika poziomu oleju i jego okablowania.
maciejmaciej Opublikowano 20 Października 2018 Opublikowano 20 Października 2018 czujnik poziomu znjaduje się w misce? I dziwne że VCDS nie pokazuje błędów.
bin85 Opublikowano 21 Października 2018 Opublikowano 21 Października 2018 Komunikat ze jest mało oleju nie jest usterką więc nigdy żadnego błędu nie będzie, gdyby na fisie pojawił się napis sensor to wtedy będzie błąd. Co nie zmienia fakty że czujnik może być uszkodzony. Ponadto samo otwarcie maski powinno kasować komunikat, może masz uszkodzoną krańcówkę zamka. Sprawdź czy jak maska jest otwarta to czy fis to pokazuje
kamilm1204 Opublikowano 24 Października 2018 Opublikowano 24 Października 2018 Ma ktoś warsztat na śląsku co zrobi wszystko, zrzuci zawieszenie i wymieni imbusa ? I jakie koszty wchodzą w grę ?
xardas654 Opublikowano 24 Października 2018 Opublikowano 24 Października 2018 8 godzin temu, kamilm1204 napisał: Ma ktoś warsztat na śląsku co zrobi wszystko, zrzuci zawieszenie i wymieni imbusa ? I jakie koszty wchodzą w grę ? Ja wymieniałem na wiosnę, według mechanika i tego co zobaczyłem po robocie to nie wymienia się samego imbusa bo wyciera się też gniazdo w wałku. Wałek + imbus zrobiony przez FUTURUM 600zł + 300 kaucja (odsyłasz stary i Ci zwracają), robocizna 400zł w Krakowie.
lukas309 Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 no powodem zaokraglania sie imbusa jest wyrabiające się gniazdo
FUTURUM Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Proszę przekazywać informację swoim ukochanym "mech" aby nie dotykali kół zębatych.Kolejny przypadek gdzie chciano wymienić sam imbusik( miało być 27 zł plus robota teraz jest ponad 1500 plus robota)
Kodzak33 Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Heh nie ogarnął w którą stronę są zęby?
FUTURUM Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Nie nie, tryby zazębisz ale jak je odkręcisz i nieprawidłowo dokręcisz( za mocno ściśniesz "ząb do zęba") następnie zastosujesz nieprawidłowego momentu dokręcenia(za mało niutonometrów) to mamy tak jak widzimy-płacz i lament 1
FUTURUM Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Tylko jak napiszemy to razem będzie już całkowicie poprawnie?. Napisałem "ząb do zęba" aby było prościej i do zrozumienia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się