artek04 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 No chyba ,ale jakby auto dostało za mało powietrza to by było mułowate ,a auto jedzie bardzo dobrze , mam porównanie ,bo miałem ostatnio b8 170 km CAHA i nie ma prawie różnicy, dlatego pytam czy ktoś ma ogarnięte te wartości ,jakie powinny być
jedrekx Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 zbliża mi się niedługo przegląd i chciałbym Was zapytać. wymiana samego imbusika: wyciągam ten 77mm i wkładam 100mm i tyle? nic więcej?
bartasg1 Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) niestety nie :-/ żeby przerobić na ten dłuższy trzeba wyjąć i rozebrać w mak całą "pompę" robiłem to niedawno koszt 1200zł z olejem, wałek został wyjęty i przerobiony pod fabryczny wybierak 100mm. Do Świątka trzeba dostarczyć sam wałek on go przerabia za 180 zł w Rumi też to robią ale drożej Moja audi miala 217. tyś km gniazdo było już lekko wyrobione u Ciebie pewnie wystarczy wymienić na nowy 77mm i latać bo gniazdo ciasne wtedy koszt ok 300zl Edytowane 10 Października 2014 przez bartasg1
jedrekx Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 w chwili obecnej mam u siebie przelatane niecałe 172 tys km więc wolałbym żeby spojrzeli przy wymianie oleju
Abmcars1 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 A słyszał ktoś kiedyś zeby caga sie zatarł?
lukas309 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Ja znam dwa przypadki ale nie odnotowane przez serwis tylko przez zwykly warsztat
Gibons Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Ja znam jeden ale gość nie oszczędzał auta a to pewnie też ma jakieś znaczenie.
FUTURUM Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Ja znam jeden ale gość nie oszczędzał auta a to pewnie też ma jakieś znaczenie. Ilość odpaleń i gaszeń świadczy o zużyciu modułu olejowego....
Hubert30 Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Ja znam jeden ale gość nie oszczędzał auta a to pewnie też ma jakieś znaczenie. Ilość odpaleń i gaszeń świadczy o zużyciu modułu olejowego.... Ja znam jeden ale gość nie oszczędzał auta a to pewnie też ma jakieś znaczenie. Ilość odpaleń i gaszeń świadczy o zużyciu modułu olejowego.... Jakby co to mam cały moduł pompy z 2.0TDI CAGA o przebiegu 3tys km
A4_Dominik_WAW Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 W C6 jest jakiś inny sposób żeby dostać się do imbusa czy trzeba oddzielić skrzynię od silnika żeby ruszyć miskę ?
Mateusz1456 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Witam wczoraj odebrałem auto własnie od mechanika bo robiłem wymiany płynów,olejów i filtrów to przy okazji kazałem mu sprawdzić napęd od pompy bo mam przebieg 246tys i tu moje zdziwienie bo okazało się że mam pompę z tym dłuższym zabierakiem i stary zabierak był w stanie idealnym. Audi jest z czerwca 2008r auto kupiłem od pierwszego właściciela z Niemiec mam całą historię auta co było wymieniane każda pierdółka jest zapisana ale nic na temat pompy lub zabieraka nie ma;)
FUTURUM Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Witam wczoraj odebrałem auto własnie od mechanika bo robiłem wymiany płynów,olejów i filtrów to przy okazji kazałem mu sprawdzić napęd od pompy bo mam przebieg 246tys i tu moje zdziwienie bo okazało się że mam pompę z tym dłuższym zabierakiem i stary zabierak był w stanie idealnym. Audi jest z czerwca 2008r auto kupiłem od pierwszego właściciela z Niemiec mam całą historię auta co było wymieniane każda pierdółka jest zapisana ale nic na temat pompy lub zabieraka nie ma;) zrobił wałek omijając serwis i sprzedał Ci samochód-proste...
skrab Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Witam wczoraj odebrałem auto własnie od mechanika bo robiłem wymiany płynów,olejów i filtrów to przy okazji kazałem mu sprawdzić napęd od pompy bo mam przebieg 246tys i tu moje zdziwienie bo okazało się że mam pompę z tym dłuższym zabierakiem i stary zabierak był w stanie idealnym. Audi jest z czerwca 2008r auto kupiłem od pierwszego właściciela z Niemiec mam całą historię auta co było wymieniane każda pierdółka jest zapisana ale nic na temat pompy lub zabieraka nie ma;) To być zadowolony
zbigor Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Audi jest z czerwca 2008r auto kupiłem od pierwszego właściciela z Niemiec mam całą historię auta co było wymieniane każda pierdółka jest zapisana ale nic na temat pompy lub zabieraka nie ma;) Zatem nie masz całej historii lub historia była dorobiona do auta. Teraz takie czasy, że Niemiec płacze jak sprzedaje... a potem sie cieszy że wydXXXł polaczka. Tylko wpisy i faktury z ASO dają jaką taką pewność choć widziałem ostęplowaną książkę i faktury wystawione przez włoskie ASO ... którego nigdy nie było zrobił wałek omijając serwis i sprzedał Ci samochód-proste... Prędzej zmienił cały słupek bo mu sie wcześniej np pasek rozrządu urwał.
FUTURUM Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Audi jest z czerwca 2008r auto kupiłem od pierwszego właściciela z Niemiec mam całą historię auta co było wymieniane każda pierdółka jest zapisana ale nic na temat pompy lub zabieraka nie ma;) Zatem nie masz całej historii lub historia była dorobiona do auta. Teraz takie czasy, że Niemiec płacze jak sprzedaje... a potem sie cieszy że wydXXXł polaczka. Tylko wpisy i faktury z ASO dają jaką taką pewność choć widziałem ostęplowaną książkę i faktury wystawione przez włoskie ASO ... którego nigdy nie było zrobił wałek omijając serwis i sprzedał Ci samochód-proste... Prędzej zmienił cały słupek bo mu sie wcześniej np pasek rozrządu urwał. Też racja... koszt niewielki i auto gotowe u Turka do sprzedania...
maciek70 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Witam, czy jest sens sprawdzać stan imbusa jeśli się ma już ten dłuższy (samochód z końca 2009 modelowo 2010) przebieg 190kkm Jeśli tak to sprawdzał to ktoś samodzielnie? żeby dostać się do miski i pompy olejowej trzeba dużo rzeczy odkręcić?
Danek75 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2015 Ja mam niecałe 120 tkm przelotu i też mam z końca 2009. Ale za miesiąc jak podejdzie wymiana oleju, to wymieniam imbus. Bo olej i tak z silnika trzeba zlać. I roboty jest od cholery. No i będę miał spokojną głowę na następne 100 tkm.
skrab Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Witam, czy jest sens sprawdzać stan imbusa jeśli się ma już ten dłuższy (samochód z końca 2009 modelowo 2010) przebieg 190kkm Jeśli tak to sprawdzał to ktoś samodzielnie? żeby dostać się do miski i pompy olejowej trzeba dużo rzeczy odkręcić? Daj sobie spokój,lei wachę i lataj ,a nie wymyślasz.
Danek75 Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Opublikowano 1 Lutego 2015 Niedoczytałem Jak masz produkcję po 19 października 2009 i wałek 100 mm, to olej temat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się