soul87 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Opublikowano 17 Stycznia 2019 (edytowane) Cytat z ELSY dla silnika BFB, instrukcja "checking compression" " Using the compression tester → operating instructions. – Have a 2nd mechanic press down the accelerator pedal completely and simultaneously operate the starter until the pressure no longer increases on the tester display. " Dlaczego niby elektroniczna miała by się nie otworzyć skoro na włączonym zapłonie bez uruchomionego silnika przepustnica normalnie reaguje na ruchy "dzwignią" gazu Edytowane 17 Stycznia 2019 przez soul87
Dev Opublikowano 17 Stycznia 2019 Opublikowano 17 Stycznia 2019 8 godzin temu, Vexart napisał: Mogę odkręcić przepustnice Właśnie to trzeba zrobic
Emejcz Opublikowano 18 Stycznia 2019 Opublikowano 18 Stycznia 2019 W dniu 17.01.2019 o 08:36, soul87 napisał: Dlaczego niby elektroniczna miała by się nie otworzyć skoro na włączonym zapłonie bez uruchomionego silnika przepustnica normalnie reaguje na ruchy "dzwignią" gazu Też jestem ciekaw.
Vexart Opublikowano 18 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2019 No to sprawdzę czy się otwiera przepustnica na zapłonie bez uruchomienia. Tylko jutro bo dzisiaj rozwaliła mnie choroba.
Dev Opublikowano 18 Stycznia 2019 Opublikowano 18 Stycznia 2019 25 minut temu, Vexart napisał: No to sprawdzę czy się otwiera przepustnica na zapłonie bez uruchomienia. Tylko jutro bo dzisiaj rozwaliła mnie choroba. Nie otwiera sie tylko uchyla Pelne otwarcie przepustnicy jest zalezne od wielu czynnikow a te nie sa spelnione gdy jest uruchamiany przez rozrusznik
Vexart Opublikowano 19 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2019 Wymieniłem olej filtry założyłem DP. Zmierzyłem kompresję kilka razy każdy cylinder i wyszło: 1- 12 2- 12.1 3- 12.5 4- 12.5 przepustnica na zapłonie otwiera się całkowicie przy wciśniętym gazie. Nie sprawdziłem jak jest przy próbie odpalenia, ale pewnie wtedy nie jest całkiem otwarta.
Vexart Opublikowano 21 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2019 (edytowane) No to silnik się nadaje. Co w pierwszej kolejności zrobić?? Chciałbym stopniowo dokładać co jest potrzebne. Edytowane 21 Stycznia 2019 przez Vexart
Vexart Opublikowano 21 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2019 Wątek umarł niczego więcej się nie dowiem? Jeżeli muszę to zapłacę za takie informacje XD
Patryk94 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Opublikowano 21 Stycznia 2019 (edytowane) Montujesz fmica, jak turbo wyjmiesz to dp odrazu i tip zeby nie rozkręca za duzo razy, najlepiej turbo rano wstawiaj i do tunera na program odrazu, wtryski u tunera pod domem, bo możesz biedy narobić jak założysz wtryski i będziesz na nich jeździł. Edit: temat nie umarł tylko kolejny raz to samo trzeba pisać i nikomu się nie chce? Edytowane 21 Stycznia 2019 przez Patryk94
DivaynEays Opublikowano 21 Stycznia 2019 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Godzinę temu, Vexart napisał: Wątek umarł niczego więcej się nie dowiem? Jeżeli muszę to zapłacę za takie informacje XD moge pomoc, jak cos to pw
Vexart Opublikowano 21 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2019 Dp założyłem tak jak piałem Jeżeli założe większe turbo to nie będzie problemów? pewnie będzie przeładowywało no wtryski to tak myślałem Zeby wymienić u tunera bo to łatwo wymienić. A co do tunera to Fabryka Mocy z lublina będzie dobry? W lubelskim ktoś kogoś poleci? Przepraszam, że trzeba powtarzać 2x. Ma ktoś do sprzedania lub wie kto ma zaciski i jarzma 320 no i na tył 288+ osłony pod Q? Zależy mi na takich do regeneracji.
przem8 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Opublikowano 21 Stycznia 2019 3 minuty temu, Vexart napisał: W lubelskim ktoś kogoś poleci?
Vexart Opublikowano 21 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2019 To tunera już mam, na resztę pytań ktoś odpowie?
Langista Opublikowano 21 Stycznia 2019 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Pisz do @rs dziadek w sprawie swapu hamulców.
przem8 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Opublikowano 21 Stycznia 2019 2 minuty temu, Vexart napisał: To tunera już mam, na resztę pytań ktoś odpowie? Załóż wszystkie graty prócz wtrysków i umów się na strojenie. Jak chcesz usłyszeć więcej szczegółów to zadzwoń do Karola, a na pewno Cię doskonale uświadomi
Patryk94 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Tuner ten co przem8 napisał, sam u niego robiłem. Turbo najlepiej załóż przed pojechaniem na program, i nie będzie problemu, ja miałem zmienione turbo i 20km do soft mod jechałem bez problemu.
audicoman Opublikowano 22 Stycznia 2019 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Przed podniesieniem mocy można a nawet należałoby wymienić świece zapłonowe, jeżeli nie wiadomo kiedy były wymieniane. Do tego nowy filtr powietrza, filtr paliwa. Sprzęgło awx pasuje p&p tylko jak ktoś wyżej wspomniał, trzeba lekko trzpień tarczy podciąć i żadnych dwumas nie trzeba wymieniać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się