Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL TDI PD] Jaki macie przebieg ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

435k AVF, turbo, pompowtryski czy dwumasa nie ruszana (tfu tfu). Olej wymieniany co 12-15tyś (Motul), dolewka w granicach 0,5-0,7l. Moja A4 robi 60-70% trasy autostradą.

Opublikowano

AVF 2003, 350 000, 6 lat (200 000 k) jak w Moldawji. Olej Valvo All Climate co 10000k., dolewka 1 l/10 000л.  Turbo czyszczone , pompowtryski z dwumasa nie ruszane.

Opublikowano (edytowane)

1.9tdi AVF 2002r 315 tys 

Edytowane przez EmilU
Literówka ? nie awx a avf
Opublikowano (edytowane)

BKE 2005r 360tys. 100% oryginalny. dwumas, uszczelka pod glowica + szklanki + uszczelniacze na zaworach  i pompki juz robilem. Przy 270tys. zrobiony program 

Edytowane przez Bobocek82
Opublikowano

Moim zdaniem to tdi pd to złom nie ma to jak poczciwa 90-tka agr ktorą miałem w skodzie przebieg pół miliona miała i ani nie zadymiła szła jak burza rzepakowy sie lało i olej za 70 zł i robiła trasy polska-holandia-niemcy tak o na pstryknięcie palca  a w tdi pd cały silnik prawie zrobiłem z osprzętem nie oszczędzając ani złotówki a ten silnik dalej jest kulawy i nie chodzi jak powinien a przebieg 430 tys oleje i filtry ma czas zawsze motul knecht i same topowe firmy 

Opublikowano

Avf 2003r. 240 000km

Opublikowano

Awx 2003r 386tys 

Opublikowano

Ajm 2001 r, nie w audi , 330 pare tys. Robiona byla cala gora przy 300 tys, i dalej chodzi elegancko 

Opublikowano

Co się wydarzyło, że góra była robiona?

Opublikowano
W dniu 13.01.2019 o 16:43, Langista napisał:

Lipa straszna, silnik klekocze niemożliwie (zauważysz różnicę po wlaniu innego oleju) do tego na autostradzie maks prędkość to 120, później olej zaczyna przekraczać 120 stopni, na Milersie przy 120 mam pomiędzy 90 a 100 stopni, jak jadę 130-140 to temperatura oscyluje między 100 a 110, no i pobór oleju. 

Na początku zalałem Millersa i dodatek jaki oferują, przez całą podróż 900km jechałem ok 140-160 i temperatura oleju w gorące lato (34 stopnie na autobanie) nie przekraczała 110 stopni, do tego nie wziął nic oleju, stan na bagnecie był taki sam jak przy wlewaniu). Przy Castrolu musiałem po podróży dolać 0,5l no i tempo jazdy było wolniejsze, maks 120.

Czasami jak czytam posty to nie chce mi się wierzyć...  Co tutaj za brednie są wypisane?

powyżej 120km/h olej się grzeje bo to castrol? Przebieg masz pewnie cofnięty albo silnik zaniedbany. Jeździłem na Castrolu, na autostradzie 600km 200km/h i kompletnie nic, żadnych uwag. Wszystko super. Zero dolewania (5w30). Teraz przesiadłem się za namową na motula 5w40 i stwierdzam że nie ma żadnej zauważalnej różnicy.

 

A aby nie było że spam, AVF 2004r, 302tys. 

Opublikowano

Ja piszę dokładnie jak jest. Licznik mam na pewno cofnięty, bo sam nie wierzę, żeby ten diesel miał tylko 360k (sam nabiłem 60k przez 3 i pół roku jeżdżenia, a auto ma już 18 lat). Możliwe że pierścienie są już do wymiany, bo jednak trochę tego oleju bierze, ale nie jest w żadnym stopniu zajechany.

To co opisalem kilka postów wyżej widziałem na własne oczy prowadząc auto, czy ktoś uzna to za kłamstwo czy nie, jego brocha. Mnie Millers nie płaci za reklamę także ja na tym nic nie zyskuję. 

Mogę tylko dopisać, że bez dodatku, który wcześniej zalałem da się odczuć gorsze właściwości oleju. Trasa 900 km wziął 0.5 l oleju (po mieście nie bierze kropelki). Z tego wnioskuję że mogą być pierścienie do wymiany.

Opublikowano

Tylko musisz mieć świadomość, że osoba która się nie zna przeczyta Twój poprzedni wpis i uzna że Castrol to słaby olej i auto będzie mu się grzać, co jest absolutną nieprawdą 

Druga kwestia, wszystkie dodatki do oleju, sprawa indywidualna, ja mowie stanowcze nie takim specyfikom.  

Opublikowano

No dla mnie Castrol jest bardzo słabej jakości olejem, skoro olej się przegrzewał przy dłuższym obciążeniu (ponad 120 stopni to już moim zdaniem za dużo).

A dodatek musiał dużo dawać, skoro tak długo (przez 7kkm) nie wziął kropli oleju, czy w trasie czy w mieście przez cały czas stan oleju był taki sam. Temperatura stała jak wryta na 100  stopniach przy ciągłej jeździe 140-160/h. Później bez dodatku już tak jak na Castrolu - brało olej, mniej ale brało, temperatura też była wyższa, bo 115 stopni ale do 120 nigdy nie doszło. Dodam że Castrol był świeżo po wymianie, stąd taka opinia nie inna.

Na koniec dodam samą charakterystykę tego oleju, na co mechanik zwrócił uwagę. Podał kroplę Castrola na palec i rozsmarowywał tak długo aż można było wyczuć tarcie skóry. Przy próbie z Millersem po 5 minutach mi się znudziło, wytarłem palec w ręcznik i dalej szło wyczuć, że palce się ślizgają.

Opublikowano (edytowane)

B6 quattro 1,9 AVF .450000 Wymianka z kompletem filtrów co 10-12tyś.max.

Zero dolewek ,kupiłem od handlarza w Świdnicy "Nowa" .Jak dbasz tak jeździsz .dodam że 2004r.

 

 

 

Edytowane przez FNW
Opublikowano

2002 1.9 avf w 2015 kupiłem z 180 tys ? co prawda od pierwszego właściciela z Niemiec . Teraz 220 tys. - 40 tys . w 4 lata .

Wychodzi na to że możliwe jest kupić 18 letniego diesla z przebiegiem 180 tys . hehe ? Jak by ktoś jeździł rocznie 10 tys jak ja .

Opublikowano
16 godzin temu, Langista napisał:

No dla mnie Castrol jest bardzo słabej jakości olejem, skoro olej się przegrzewał przy dłuższym obciążeniu (ponad 120 stopni to już moim zdaniem za dużo).

A dodatek musiał dużo dawać, skoro tak długo (przez 7kkm) nie wziął kropli oleju, czy w trasie czy w mieście przez cały czas stan oleju był taki sam. Temperatura stała jak wryta na 100  stopniach przy ciągłej jeździe 140-160/h. Później bez dodatku już tak jak na Castrolu - brało olej, mniej ale brało, temperatura też była wyższa, bo 115 stopni ale do 120 nigdy nie doszło. Dodam że Castrol był świeżo po wymianie, stąd taka opinia nie inna.

Na koniec dodam samą charakterystykę tego oleju, na co mechanik zwrócił uwagę. Podał kroplę Castrola na palec i rozsmarowywał tak długo aż można było wyczuć tarcie skóry. Przy próbie z Millersem po 5 minutach mi się znudziło, wytarłem palec w ręcznik i dalej szło wyczuć, że palce się ślizgają.

Nie chce odchodzić od tematu, ale jeszcze raz...

To że grzał Ci się silnik to wina słabego silnika bądź podrobionego oleju, a nie że Castrol... Robiłem trasy po ponad 1000km z nogą w podłodze 200km/h i nic się nie zagrzało, oleju nie musiałem dolewać. Sam fakt że musisz dodawać dodatek świadczy o kondycji Twojego silnika. Wasze testy z mechanikiem nie odzwierciedlają właściwości oleju, ma być norma 505.01 i wzwyż a czy to będzie castrol, motul czy valvoline to obojętnie. Na każdym będzie dobrze i nic się nie będzie działo. I to pisze osoba która w swoim życiu miała już 10 jednostek 1.9TDI. Dziękuje, koniec :) 

Co do oleju Millers nie słyszałem aby ktoś go używał a o czymś to chyba też świadczy. Nie twierdze że jest zły tylko po co ta reklama noname z dopiskami że dolewasz dodatek. 

Opublikowano

Żadna reklama. Nie wiem czemu tak Cię to boli że polecam olej którego nie znasz..

Coś musi w tym być, jak na Castrolu się grzał a na Millersie już nie. Nie ma mowy o podróbce, mechanik każdy olej z Intercars-u bierze, koniec tematu.

Opublikowano

Nic nie mam do tego oleju bo go poprostu nie znam, a jak sie nie znam to sie nie wypowiadam.

Wytłumacz mi dlaczego ja jeżdżąc na castrolu w długie trasy, duże prędkości itp,  nie miałem żadnych problemów? Mało tego w rodzinie mam jeszcze dwa tdi które jeżdżą na castrolu od dłuższego czasu i każdy zadowolony. I pomimo że go zmieniłem jestem w stanie go polecić? 

Opublikowano

Jak masz możliwość, to przy takiej jeździe 200/h sprawdź temperaturę oleju :)

Opublikowano

kontroluje te parametry cały czas, zwłaszcza przy jeździe na autostradzie. 

W najbliższym czasie nie mam delegacji daleko, ale zaraz jak się pojawi i będe musiał jechać to zrobie Ci zdjęcie jak wygląda temperatura oleju przy godzinnej szybkiej jeździe na autostradzie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...