Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Nagły komunikat braku ciśnienia oleju podczas jazdy - OIL PRESSURE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to ja Ci dopowiem, ze jest to taksowka ktora ujezdza 20-tu roznych kierowcow :) - takze teoria niewlasciwego uzytkowania jest wysoce prawdopodobna

Opublikowano

cześć.jeśli macie problemy z wałkami wyrównoważającymi oraz zabierakami to jestem osobą która coś takiego regeneruje...nie dajcie się namówić na serwis który kasuje za cały moduł ok 4200zł plus robocizna.u mnie koszt to 800zł plus nowy zabierak z paragonem gratis.pozdrawiam

Opublikowano

Czy może ktoś podać numery części które trzeba wymienić? Mowa o nieszczęsnym imbusiku. Będę w tym tygodniu robił rozrzad więc może przy okazji zrobiłbym i z tym?

Opublikowano

Czy może ktoś podać numery części które trzeba wymienić? Mowa o nieszczęsnym imbusiku. Będę w tym tygodniu robił rozrzad więc może przy okazji zrobiłbym i z tym?

Jestem na tym samym etapie. Będę w styczniu wymieniał rozrząd i chce sprawdzić stan i ewentualnie wymienić ten napęd pompy. Masz 2 opcje:

Pierwsza to wsadzić cały nowy mechanizm na kołach zębatych - praktycznie dożywotnie rozwiązanie - jego nr to 03G 103 295L a cena w ASO to ok 4200zł

Druga opcja wsadzić taki sam mechanizm jak dotychczas (niby) z większym otworem w pompie i trwalszym zabierakiem(imbusikiem), części to:

- łańcuch 03G 115 230 cena 110zł

- zabierak 03G 115 281A cena 13zł

- pompa oleju 03G 115 105A cena 705zł

- zębatka 03G 103 333E cena 22zł

- napinacz 03G 115 124D cena 218zł

PS

Ja zamawiam zestaw drugi, cena ok 1070zł i podobno następne 200tys/km z głowy. Tylko zanim odbiorę to muszę zweryfikować stan w moim aucie. Jaki masz przebieg?

Opublikowano

200kkm[br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 17:05_________________________________________________A da się sprawdzić pompę oleju? Nie wiem czy jest sens to wymieniać. Myślałem raczej o samej zębatce i zabieraku

Opublikowano

200kkm[br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 17:05_________________________________________________A da się sprawdzić pompę oleju? Nie wiem czy jest sens to wymieniać. Myślałem raczej o samej zębatce i zabieraku

Nie wiem czy jest sens wymiany samego zabieraka i zębatki poniważ wyrabia się także gniazdo w pompie oleju w którym pracuje sam zabierak - nowa pompa i zabierak są podobno z dużo trwalszych materiałów. A przy okazji wymiany i rozebrania tego wszystkiego raczej powinno się też wymienić napinacz.

Nie wiem, niech wypowiedzą się też inni...

Opublikowano

Ja kupowałem ostatnio sam imbusik i jest niby z innej partii i ma numer 03G115281D

Opublikowano

Ja kupowałem ostatnio sam imbusik i jest niby z innej partii i ma numer 03G115281D

Więc to pewnie te już wzmacniane...

Nie mam nowej ETKI więc :kwasny:

Opublikowano

Ja kupowałem ostatnio sam imbusik i jest niby z innej partii i ma numer 03G115281D

Więc to pewnie te już wzmacniane...

Nie mam nowej ETKI więc :kwasny:

bulk Ty wymieniasz cały zestaw a w tym nowym zestawie ten imbus jest większy, bo większy jest otwór w gnieździe pompy. Tak słyszałem...

Opublikowano

Nie jest problemem gniazdo w pompie olejowej ale w wałku wyrównoważającym! To ono czasem się wyrabia. Ja chyba zaryzykuję i delikatnie przyspawam zabierak do wałka wyrównoważającego. Nie będzie luzów, nie będzie się wyrabiać ani gniazdo ani imbusik.

Opublikowano

yesfan, myślisz, że da radę tak to zrobić żeby nie było bicia promieniowego? Szczerze mówiąc zastanawiałem się po co skonstruowano to w taki właśnie sposób zamiast jako jednorodną część.... Może pojawią się jakieś problemy przy rozbieraniu/składaniu? :mysli:

Opublikowano

Myślę że masa spawu będzie pomijalne mała więc nie ma szans na bicie. A rozbieranie - tu już gorzej, ale zespół wałków można wyjąć w całości razem z pompą oleju.

Opublikowano
ale można wydzielić też SWAP z AJM na mocny poprzeczny PD (ASZ, ARL, BPX) i z BLB na BKP. Adekwatne opisy mogę przygotować.

ja był bym chętny :slina:

Opublikowano

A tutaj gniazdo w wałku wyrównoważającym w które wchodzi zabierak (imbusik)

3c77f54ba412d3f0m.jpg[br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 18:40_________________________________________________A tu widok na zabierak pomiędzy pompą oleju a wałkiem wyrównoważającym. Zastanawiam się czy da się w miejscu oznaczonym strzałką wykonać mały spawik, najlepiej symetrycznie!

2bcc7027b340eeb3med.jpg

Opublikowano

Nie wiem, ja bym chyba nie kombinował z żadnymi spawami... Na 4200zł bym się nie zdecydował ale jest opcja w kwocie 1070zł a to już nie jest tragedia, tym bardziej, że ma wytrzymać następne 200 kkm...

Tak czy siak będę to na 100% robił w styczniu wraz z rozrządem bo auto będę nadal posiadał przez 2 lata więc ok 50kkm.

P.S

Ogólnie to jeśli :wink4: włożę w ten napęd wałków 1100zł w ciągu 4 lat(2 lata już mam i będę miał nast 2) to ten koszt nie jest jakiś tragiczny bo poza tym tylko leje w bak i zmieniam rzeczy eksploatacyjne jak oleje, filtry itp. A można przeczytać setki komentarzy użytkowników którzy posiadają te wszystkie 10 letnie i starsze silniki 1.9 i krzyczą w każdym temacie "2.0 TDI to szrot"(prawdopodobnie nigdy nim nie jechali) a sami zakładają setki wątków "nie działa to...", "znowu zepsuło się tamto..." :gwizdanie: :gwizdanie: :cool1: :cool1: :przebiegly: :przebiegly:

JESTEM BARDZO ZADOWOLONY Z TEGO SILNIKA JAK I CAŁEGO AUTA :kox: :kox:

Opublikowano

Ja też śmigam od 2 lat i sie nie przejmuje jak coś sie stanie to sie zrobi najwyżej, jak sie ma zepsuć to sie zepsuje, w firmie jezdziłem autem w którym był łańcuch rozrzadu którego niby sie nie wymienia a strzelił przy 160tyś i kapa....

Opublikowano

Mam jedno pytanko - piszecie, ze wymiana kompletnego mechanizmu w BLB na kola zebate praktycznie dozywotnio rozwiazuje problem. Ale sa przeciez silniki, ktore od poczatku maja naped zebatkowy (np BPW od 2006) i tez sie zacieraja z tego samego powodu (imbusik). Wiec jak to jest - czy ten zestaw(dozywotni), ktory sie wklada do BLB w ramach naprawy jest lepszy niz seryjnie montowany np. w BPW? I czy w BPW tez powinno sie go wymienic na jakis inny lepszy? Zaznacze, ze moj BPW mial akcje serwisowa 13D7 - czytalem o niej na forum - ale mimo wszystko nie wiem czy dalej sie bac i wymieniac czy dac sobie spokoj i jezdzic?

Opublikowano

Mam jedno pytanko - piszecie, ze wymiana kompletnego mechanizmu w BLB na kola zebate praktycznie dozywotnio rozwiazuje problem. Ale sa przeciez silniki, ktore od poczatku maja naped zebatkowy (np BPW od 2006) i tez sie zacieraja z tego samego powodu (imbusik). Wiec jak to jest - czy ten zestaw(dozywotni), ktory sie wklada do BLB w ramach naprawy jest lepszy niz seryjnie montowany np. w BPW? I czy w BPW tez powinno sie go wymienic na jakis inny lepszy? Zaznacze, ze moj BPW mial akcje serwisowa 13D7 - czytalem o niej na forum - ale mimo wszystko nie wiem czy dalej sie bac i wymieniac czy dac sobie spokoj i jezdzic?

a czego dotyczyła ta akcja?

Opublikowano

Cos z napedem pompy. W opisie mam, ze wymieniono takie czesci:

1) 03G103488F - Wheel

2) 03G103580 - Hub

3) 03G103305A - Gear

4) 03G103323A - Washer

5) N91121301 - Bolt

6) N91154101 - Sock. head

7) WHT001002 - Nut

8) G052169S0 - Engine oil.

No i mam dylemat - jezdzic czy szukac dziury w calym? Zreszta na forum tez o tym pisalismy http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t96956.0.html;highlight=13d7 ale odpowiedzi nie znalazlem...

Opublikowano

Ted ja mam BRD z 21.12.2006 roku i mam juz koła zębate, w kwietniu tego roku wymienilem z ciekawości imbusik i.. jak sie okazało w samą porę (dawałem foty w innym temacie) bo juz był bardzo zjechany. Zapewniam cie ten zestwa naprawczy nie jest dożywotni.

Imbusik najlepiej wymieniac co 100 tys i c**j.

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...