darkle Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Najpierw zacząć od króćca Vacuum, bo widać że jest rurka od serwa wilgotna a potrafi tam sporo oleju wyciekać
Siwy Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Tak jest najbardziej wilgotna i rusza sie, a podobno powinna byc sztywna. Da sie ja sama wymienic? Jesli tak to napewno od tego zaczne. Slyszalem, ze podobno trzeba z cala pompa to wumieniac
piotrsob1 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Najpierw zacząć od króćca Vacuum, bo widać że jest rurka od serwa wilgotna a potrafi tam sporo oleju wyciekać Żeby mogło cieknąć olejem z luźnego króćca vacum , to powinno być tam ciśnienie, a nie podciśnienie Patrząc na zamieszczone zdjęcia, to pierwsze co bym sprawdził , to szczelność o-ringu na szybko złączce powietrza doładowującego na wejściu do klapy gaszącej. Edytowane 25 Stycznia 2015 przez piotrsob1
Siwy Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 (edytowane) W sobote wyczyscilem w miare mozilwosci zachlapany olejem rejon. Dzis po przejechaniu 120km sprawdzilem jak sie przedstawia sytuacja. Zauwazylem niewielki swiezy wyciek z rury podcisnieniowej od Pompy Vacum. Takze zdecyduje sie na jej wymiane. Edytowane 26 Stycznia 2015 przez Siwy
darkle Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Najpierw zacząć od króćca Vacuum, bo widać że jest rurka od serwa wilgotna a potrafi tam sporo oleju wyciekać Żeby mogło cieknąć olejem z luźnego króćca vacum , to powinno być tam ciśnienie, a nie podciśnienie Patrząc na zamieszczone zdjęcia, to pierwsze co bym sprawdził , to szczelność o-ringu na szybko złączce powietrza doładowującego na wejściu do klapy gaszącej. Może i logiczne jest to co piszesz bo gdybym na własne oczy nie widział że potrafi tam cieknąć olej i to w takich ilościach to też bym nie wierzył 1) U mnie ciekło stamtąd (czarny olej) i nie mam zdjęć ale uszczelniłem to w taki sposób że dopasowałem olejoodporną rurkę kupioną w motoryzacyjnym od odmy z jakiegoś pojazdu która miała średnicę ok 28mm z jednej i 20mm z drugiej. Rurkę wcisnąłem szerszą stroną na korpus vacuum w który wchodzi ten ruszający króciec i ścisnąłem opaskami. Siedzi sztywno i 100% stąd już nie cieknie. 2) Wymieniłem oringi po obydwu stronach egra bo też ciekło - już nie cieknie. 3) mechanik niedawno wymienił zimmering z tuleją prowadzącą w skrzyni biegów - ciekło ze skrzyni biegów i wisiała ciągle kropla oleju na dole skrzyni 4) oglądam vacuum ze wszystkich stron i coś tam wilgotno ale nie za bardzo Na dole skrzyni nadal jest mokro, wisi kropla na dole dzwonu sprzęgła i już mam coraz silniejsze postanowienie sprzedać tego grata i po mojej poprzedniej wpadce z olejożernym ALT tdi też mnie zawiódł więc na pewno NIGDY WIĘCEJ AUDI ANI ŻADNEGO ZŁOMU Z KONCERNU VAG.
piotrsob1 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Spoko , spoko, żebyś nie wpadł z deszczu pod rynnę Po prostu auto ma już pewnie sporo najechane, z tych roczników to były jeszcze porządne fury . Nie to co teraz, nie zależnie od marki
darkle Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 284 tys sprawdzane w serwisie. Ale to mój pech niestety jak ktoś ma szczęscie to mu się nawet laguna 2 nie zepsuje
POWER-KRIS Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 W Laguna 2 co drugi przejazd przez krawężnik kosztuje 800zł.[emoji12]
pprezzes Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Widzę, że nie jestem sam z wyciekiem oleju. U mnie leje (stojąc przedem do auta) z lewej strony, pierwsza śruba,przy rozrządzie. A zdziwiłem się bo mam silnik 1.9 BRB na części różnią się tylko rocznikiem 2006 i 2007 i pokrywa już jest inna. Nijak nie idzie zatrzymać wycieku i najprawdopodobniej poleci nowa pokrywa. A co do zdemontowania tej pokrywy z głowicy w BRB, to jest tragedia Hej, Jak sobie poradziłeś? Pomogła wymiana pokrywy na nową? P.s. Rzeczywiście wyjęcie pokrywy graniczy z cudem!!!! Tomasz
Avaxus Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Witam wszystkich. Proszę o podpowiedź a mianowicie mam wyciek oleju, po zdjęciu osłony wytarciu go i przejechaniu kilku kilometrów zauważyłem że olej ścieżka na wysokości śruby z prawej strony, ta śruba jest równoległa ze śruba sputu oleju. Co to może być lub co to za uszczelka może być?
przem8 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Zdjęcie jakieś byłoby bardzo pomocne.
Avaxus Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 W sumie już nie wiem skąd bo ścieżka z całości silnika ?
Avaxus Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Jest mokry od strony rozrusznika czyli jak patrzeć od przodu to lewa strona
kamil-vag Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Odma, waz turbo, egr - te elementy sprawdź czy nie przecieka olej...
pidzynmaster Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam. Mam podobny problem. Uszczelka pod klawiaturą mam nową a tu dalej rzyga na skrzynie biegów. Mało ale po mału się zbiera. Dwa dni czysty silnik i znowu stoi trochę . Linki do filmów: https://youtu.be/hvaJRfw2Jgs https://youtu.be/CK6nAZ6eFOU Skąd to leci na tą metalową rurkę i na skrzynie? Pomocy Edytowane 16 Kwietnia 2019 przez [email protected]
dude5 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Witam, Czy pomogła wam wymiana pokrywy zaworow na nowa i wyciek ustal? Mam to samo w 1.9 brb z dpf przebieg 285tys leje olejem gdzieś po tylnej stronie silnika ciężko to zdiagnozować nawet po umyciu silnika. Macie.moze jakiś sprawdzony sposóbna dignoze wyciekow? Myślałem zeby zawianc jakaś szmatę czysta w około pompy vaccum i obserwować czy przesiąknie po jakimś czasie próbując sprawdzić z jakiej części leci? Jakie jeszcze mogą być przyczyny przeciekow w tej czesci silnika 1.9 brb wydłużenie: pokrywa zaworow, uszczelka pompy vacvum (metalowa czy ona tez moze pussczac olej?), krociec pompy vacum, nieprawidlowe uszczelnienie podpory 5 po wymianie walka rozrzadu i uszczelka pod glowica. Czy jest cos jeszcze w górnej części tylnej strony silnika? Pozdrawiam
kamil-vag Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Z tyłu warto sprawdzić czy to nie VACum puszcza... mozna sprawdzić też gniazdo wtyki pompowtrysków.... czasami też sączy po prostu spod uszczelki głowicy 1
pidzynmaster Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Już mi ręce opadają, niby to nie uszczelka pod głowicą bo ani masła pod korkiem, płyn chłodniczy na poziomie i nawet oleju nie musze dolewac zbytnio, chodzi pięknie, moc ma, odpala od pykniecia. Tylko ten wyciek dziwny. Jedyne co, to zapach jak się silnik rozgrzeje spod maski spalonego oleju albo paliwa, nie wiem ale taki drażniący. Zobaczę te wtyki pompowtryskow jeszcze.
Avaxus Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 U mnie już wszystko naprawione ? silnik gobil olej z pod pokrywy i z pompy vacum. Wymieniłem te 2 uszczelki i teraz jest już suchutko
pidzynmaster Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 To masz spokój ?ja Jeszcze sprawdzę kolektor wydechowy. Wczoraj test zrobiłem czy uszczelka pod głowicą dobra i wyszło że dobra.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się