Randor Opublikowano 24 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2019 No i lipa. ASO nie dało rady załatwić mi osłon tarcz, Volkswagen Classic Parts twierdziło, że załatwi ale dzisiaj dostałem mail, że dostępna jest tylko strona lewa. W sumie 3 tygodnie czekania i nic z tego. Nie zazdroszczę właścicielom w8 bo mogą mieć niezłe problemy z częściami zamiennymi. Zaczynam szukać używek.
Randor Opublikowano 25 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2019 (edytowane) Właśnie znalazłem przyczynę przedmuchów które mi się niedawno zaczęły. Odkręciły mi się śruby między kolektorem a turbo. Ktoś to nawet przewidział:-) Zamawiam ori z aso. Edytowane 25 Czerwca 2019 przez Randor
Maxero Opublikowano 26 Czerwca 2019 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Uszczelkę nową daj ,bo ta może już być nie halo.
Randor Opublikowano 26 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2019 Spoko. Zamówiłem komplet razem z uszczelką. Po dokręceniu jest cisza ale różnie może być. Auto dostawało trochę batów.
Maxero Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 One i tak co jakiś czas się odkręcają
Randor Opublikowano 27 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2019 Te ori też? Jak temu zaradzić? Jakieś zabezpieczenie może zrobię
Maxero Opublikowano 27 Czerwca 2019 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Ori nie odkręca się. U mnie rok i nic nie odkręciło się.
Randor Opublikowano 27 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2019 (edytowane) I o to mi chodziło. Jak by ktoś szukał info to komplet śrub z podkładkami i uszczelką kosztuje w aso Skody 150zł z wysyłką. Wszystko skręciłem. Zobaczymy czy będzie trzymało. Edytowane 3 Lipca 2019 przez Randor
Randor Opublikowano 10 Lipca 2019 Autor Opublikowano 10 Lipca 2019 (edytowane) No więc tak. Śruby od turbo się nie odkręcają. Poprzednie mimo dokręcenia na zimno chyba za bardzo się rozciągały w wysokich temp. Do tego stopnia, że podkładki zaczynały lekko dzwonić. Przez chwilę myślałem, że wirnik trze o korpus lub zawór WG ma luz. Na szczęście wszystko ustąpiło po wymianie śrub na ori. W poniedziałek minął miesiąc odkąd staram się dorwać pechowe osłony z Passata w8 potrzebne do swapu hebli. Na początku zwodził mnie dwa serwisy aso obiecując, że na pewno będą. Następnie sprawę o bity tydzień przeciągnęło Volkswagen Classic Parts. Okazało się, że w systemie widnieją głupoty i dostępne są tylko osłony na stronę lewą. Na prawą już nie występują i nie ma ich nawet w Niemczech. Zamienników brak. W międzyczasie do wiatry wystawiło mnie dwóch handlarzy (ludzie są niepoważni i robią w c**ja na każdym kroku). Dzisiaj mają w końcu dojść używki w dobrym stanie. Żeby było śmieszniej kupione za 50zł. Cały komplet zawiechy i hebli leży w piwnicy i się kurzy. Chętnie zobaczył bym już te graty na aucie. Jeśli osłony dotrą zacznę to wszystko składać w przyszłym tygodniu. Zaczynam urlop i jeśli pogoda dopisze w końcu to ogarnę. Dzisiaj dotarła kolejna paczka od Wandeja. Reszta bzdetów potrzeba do przeglądu przodu. Polecam zakupy u tego forumowicza. Ma wszystko od ręki, do tego dobre ceny i szybka wysyłka? Edytowane 10 Lipca 2019 przez Randor
Randor Opublikowano 11 Lipca 2019 Autor Opublikowano 11 Lipca 2019 (edytowane) Dzisiaj mam święto. Dotarły tarcze kotwiczne z paska w8 ? Byłem przygotowany na czyszczenie i ich malowanie a tu niespodzianka bo są tylko brudne. Doczekałem się:) Żeby było śmiesznej wyrwałem je za 50zł. Niestety radość nie trwała długo. Zwaliłem dzisiaj koła do regulacji gwintu (opuszczałem auto bo była koza) i zobaczyłem straszny widok. Z obu stron szlag trafił osłony drążków magla. Dostał się syf do środka i przytarło listwę. Wiem już czemu wspomaganie miałczy po rozgrzaniu. W okół jest trochę mokro ale na zbiorniczku nie widać zbytnio ubytku. No nic trzeba szykować się do regeneracji:/ Jeśli znacie jakiegoś zaufanego speca najlepiej z forum śmiało polecajcie. Edytowane 11 Lipca 2019 przez Randor
Randor Opublikowano 12 Lipca 2019 Autor Opublikowano 12 Lipca 2019 (edytowane) Żeby nie było, że nic nie robię wrzucam kolejne foty. Podłokietnik onboard? Tak się przyzwyczaiłem do tego cholerstwa w poprzednim aucie, że tu mi strasznie przeszkadzał jego brak (nie miałem co zrobić z ręką, wiem żenada:)). Dzisiaj go wrzuciłem dzięki koledze Pieciajek. Niedługo wezmę się za wnętrze, jakieś pranie i detailing. Mam teraz ważniejsze sprawy na głowie. Aha, chętnie przygarnę schowek w ładnym stanie:) To najbrzydszy element wnętrza. Doszły też zegary z pierwszej ibizy cupry. Szukałem czegoś białego do pary z stri. Oczywiście wyszła lipa bo miały być ładne a doszły ze skorodowanymi pierścieniami. Zdjąłem lakier i będę robił satynę:) Fakt faktem będę miał dwa woltomierze na pokładzie ale to tylko na razie. Ten z cupry pokazuje chyba dokładniej. Po odpaleniu na mierniku mam ok 13,95v, na zegarach pokazuje wtedy o grubość wskazówki powyżej 14v, a na zegarze z cupry o grubość wskazówki poniżej 14v. Do tego działa bez włączonego zapłonu, wystarczy kluczyk w stacyjce (przydatne przy słuchaniu nuty na postoju)? Docelowo w trzeciej kratce będzie chyba wskaźnik AFR. Korci mnie żeby wrzucić białe tarcze do licznika. Wiem, że audi robiło takie wypusty ale nie wiem czy w polifcie z dwoma cyfrowymi wyświetlaczami. Gdyby ktoś miał jakieś info w temacie niech pisze tu lub na priv. No i jeszcze foto po regulacji gwintu. Jeździłem z zadartym tyłem. Po ustawieniu go tak jak mi się podobało okazało się, ze przód jest zadarty. Skończyło się na regulacji całości. Siedzi to według mnie w miarę ok. Niżej już nie ma co do daily. Trzeba też pamiętać, że jeżdzę na miękkim ta-technix. Wrzuce chyba jakieś odboje (wałki) żeby nie dobijał przy szybszej jeździe. Edytowane 12 Lipca 2019 przez Randor
Sebalbn Opublikowano 13 Lipca 2019 Opublikowano 13 Lipca 2019 Ciekawie się prezentuje ta felga na b5 Fajny projekt, widać mase czasu, kasy i serca wsadzonego w to auto. Kolor Twojej b5 jest chyba dość żadko spotykany, wygląda na prawde spoko z tą ramką grilla i obrysami usa. Nie myślałeś, żeby pomalować cały grill przedni bez znaczka w ten kolor co masz samą ramke? Było by ciekawie??
Randor Opublikowano 13 Lipca 2019 Autor Opublikowano 13 Lipca 2019 (edytowane) Dzięki? Bryła B5 powoli się starzeje. Dobierając felgi chciałem uzyskać trochę taki klasyczny wygląd. Jakieś sportowe pięcioramienne mi tu nie podchodzą. W sumie to chyba nie taki rzadko spotykany kolor. Zwykle lz5l. Moja poprzednia B5 2.8 miała lakier lz5m nogaroblau. To już było coś rzadszego. Siała ferment wśród przechodniów ? Po polerce i w pełnym słońcu wypalała oczy. Co do malowania całego grilla na czarno to jakoś o tym nie myślałem. Ramka dorobiła się kilku małych odprysków więc może przy okazji odświeżenia lakieru prysnę całość. Muszę to przemyśleć. Ogólnie rozdysponowując budżet i wolny czas staram się ciągnąć bardziej stronę techniczną. Na dopieszczanie i bajery przyjdzie czas. Teraz priorytetem są heble i remont magla oraz zawieszenia. Edytowane 13 Lipca 2019 przez Randor
Randor Opublikowano 13 Lipca 2019 Autor Opublikowano 13 Lipca 2019 (edytowane) . Edytowane 13 Lipca 2019 przez Randor
Randor Opublikowano 27 Lipca 2019 Autor Opublikowano 27 Lipca 2019 (edytowane) Czas na małą aktualizacje. Przez 3 ostatnie dni powalczyłem trochę z autem. Wpadły nowe wahacze, łączniki, gumy, łożyska z przodu + nowe piasty. Do tego w końcu wrzuciłem 345mm na przód. Miałem wymieniać jeszcze drążki + końcówki oraz osłony ale okazało się, że listwa w maglu jest przytarta (pęknięte obie osłony). Wrzucę to wszystko przy okazji wymiany magla. Hebel wygląda fajnie (na fotach jest względna bieda ale na żywca robi wrażenie) ale jak hamuje nie mam pojęcia. Teraz przede mną procedura docierania ale przed tym muszę gdzieś dokręcić na glebie wahacze i resztę bo wszystko jest poluzowane (mam krzywe podwórko i nie mam jak tego porządnie zrobić). Coś się wymyśli. W następnej kolejności będę wywalał dyfer z sankami, robił wał na tip top do tego komplet tulei i może jakieś malowanie proszkowe elementów + zabezpieczenie podwozia. Chcę to wszystko zrobić przed zimą jeśli się uda. Po złożeniu wszystkiego wleci z tyłu hebel 330mm zrobiony tak samo jak przód u rs dziadek. Może być też tak, że hebel wleci jako pierwszy żeby nie hamował sam przód:) Edytowane 27 Lipca 2019 przez Randor
radimm Opublikowano 29 Lipca 2019 Opublikowano 29 Lipca 2019 bardzo ładny avant! Czy adapterów na dodatkowe zegary nie dało się wyszlifować na gładko? Czy to tylko na zdjęciu wygląda jakby były chropowate?
Randor Opublikowano 30 Lipca 2019 Autor Opublikowano 30 Lipca 2019 Dzięki. Wrzuciłem je na szybkiego aby tylko podłączyć zegary. Będą wyszlifowane i pryśnięte jakąś fakturą. Póki co nie mam czasu na detale. Robię tylko to co pilne.
Randor Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2019 (edytowane) Wpadło nowe podszybie z aso. Przy aktualnych cenach warto:) Stare latało jak szmata, uszczelka przy szybie odstawała itp. Jest kilka innych części w kolejce ale czekam na kurierów. Edytowane 10 Sierpnia 2019 przez Randor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się