Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1.8t Quattro by Randor


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wygląda elegancko. Czekam na filmik :whistling:.

Opublikowano

Dzięki. Coś się nagra przy okazji. Wrzuciłem ostatnio pokrywę w kolor żeby było mi weselej zaglądać pod maskę:-) Idą już do mnie adaptery razem z cewkami tfsi. Jutro powinienem zrobić konwersję.

Zmieniłem też obudowę dla subwoofera. Gra i wygląda to teraz zdecydowanie lepiej.

 

IMG_20191109_134754.jpg

IMG_20191030_145700.jpg

Opublikowano

Kupiłem też nowe opony na zimę (padło na Klebera) i ogarniam felgi. Próbuję zdjąć z nich lakier bezbarwny ale idzie opornie.

 

IMG_20191029_150813.jpg

IMG_20191029_150817.jpg

Opublikowano
15 godzin temu, Randor napisał:

Trochę mnie tu nie było:) Auto ma się dobrze i cały czas coś tam się przy nim dłubie. Wrzucę na dniach kilka bzdetów. Na pierwszy ogień idzie wydech. Wpadł nowy od początku do końca (przelot). Wrażenia na spory plus. Dźwięk dużo bardziej rasowy ale nie urywa głowy w trasie (wybrałem opcje na dwóch tłumikach). Chłopaki się popisali i ogarnęli wszystko celująco. Przy okazji ich polecam ( BM PERFORMANCE Olsztyn czyli nasz forumowy Bartez80).

 

74804916_443286946326520_739898680416403456_n.jpg

75521630_2490933607820589_2069478494919720960_n.jpg

76960156_2492919244287557_2809460643730554880_n.jpg

Ładnie wygląda. Patrzę że chłopaki w gratach grzebią ?

Corrado, kiedy to było...

Felgi z flagowej limuzyny chyba ?

To do Quattro trzeba zimówki? ☺️

Opublikowano

Chłopaki ostro grzebią. Teraz jest moda na golfy MK1 i Corrado. Niektóre egzemplarze mają sporo mocy:-)

Felgi polerowane z A8 D2. Przede wszystkim mega mocne no i ładne jak dla mnie. Quattro nie quattro trza czymś hamować:-)

Opublikowano

Właśnie dotarła paczka z adapterami pod cewki i do instalacji. Wygląda to bdb jeśli chodzi o wykonanie. Jutro dojdą cewki Beru i wrzucam komplet.

IMG_20191114_151549.jpg

Opublikowano

Widzę że u Ciebie św. Mikołaj przyszedł trochę wcześniej.

Opublikowano (edytowane)

No mam nadzieję że nie i coś jeszcze dostanę:-) A tak poważniej mówiąc koszty modyfikacji tego auta zaczynają mnie przerażać.

Edytowane przez Randor
Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, Randor napisał:

A tak poważniej mówiąc koszty modyfikacji tego auta zaczynają mnie przerażać.

Szczerze to wcale się nie dziwie.

Może się naraze niektórym, bo to w końcu forum pasjonatow, a Ty bardzo ładnie auto porobiles i mi się podoba.

Ja natomiast nosiłem się z zamiarem kucia i wrzucania k04-064, ale jak pomyślałem o kosztach (20 tys zł na dobrze), to odpuszczam temat. Wole zaoszczędzić ta kasę i dołożyć w przyszlosci do b8 fl cncd albo s4 b8 przedlifta. Wiadomo że te auta teraz są po 60-70tys, ale tu nawet nie ma co porównywać pod względem rocznika, wyposażenia czy wyglądu bo to inna epoka. Te nasze auta mogą się wyróżniać na tle innych b5 czy b6, ale nie mają podejścia do nowych aut i nigdy nie będą miały, taka prawda. A koszty ich modzenia bywają horrendalne, bo to jednak a4, a nie jakieś renault, czy peugeot (bez urazy do właścicieli ale części po prostu mają tansze).

Edytowane przez bartez90
Opublikowano (edytowane)

Wszystko zależy od podejścia. Mnie absolutnie nie pociągają nowsze auta. Stać mnie było kupić jakieś zadbane B7q czy coś podobnego ale odpuściłem. Wygląd B8 jakoś mi nie robi. Pomijam już fakt, że jeździ sporo fajnych nowszych aut po mojej okolicy ale większość ogląda się za moją B5:) Nie żeby mi na tym zależało. Zaczepiają mnie, pytają co i jak. Jest coś fajnego w tych starych gratach i basta. Zawsze będę bronił B4 czy B5. Takie projekty nigdy nie są opłacalne ani zbytnio sensowne, nie do końca o to w tym chodzi. Można to popierać lub negować. Każdy ma swojego pierdolca:)

Co do planów na moc to miała być hybryda ale olałem temat tych wynalazków (żeby nie nazwać tego śmieciami), potem był plan na K04-64. Kiedy odbierałem auto ze zrobionym wydechem chłopak który tam pracuje namawiał mnie na ori gt28. Macałem wirnik tego turbo na kulkach i kręci się to miodowo. Podobno ma się to spisywać lepiej niż K04 na ślizgach. Z racji, że chyba odpuszczę stroker (będzie tylko kapitalka, chyba że będzie konieczny) korci mnie żeby iść w tą suszarkę. Spool powinien być spoko. Mocy większych niż 280-300km nie planuje. Kolektor i DP mi pod to ogarną, a z resztą nie powinno być większych problemów. Przy układach da się wyrwać nówkę ori za ok 3,5-4kzł zależnie od kursu dolara. Ogól;nie temat jeszcze dokładnie prześwietlę. Gdyby ktoś zapewnił mnie że hybryda dmuchnie mi te 260km i nie rozpadnie się po 10-20k to bym poszedł w tym kierunku (koszta).

Złożyłem zabawki do kupy. Przy okazji wrzuciłem NGK PFR7Q. Moje poprzednie PFR6Q po przebiegu ok 6tys nie wyglądały już za fajnie (szczególnie elektrody). W sumie nie wiem czemu. Auto jeździ i ma się dobrze. Jedyne co zauważyłem to odczuwalnie lepsza praca silnika na biegu jałowym (czasem nim gibnęło na poprzednich cewkach). Zostało mi ułożyć jakoś sensownie przewody z adapterów i będzie ok. Bałem się, że cewki nie będą siedziały tak jak trzeba ale po wciśnięciu jest lepiej niż ok. Żadnych klamr dociskowych nie trzeba stosować.

 

 

 

 

 

IMG_20191115_155818.jpg

IMG_20191109_122004(1).jpg

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Gratulacje projektu,

Sporo pracy i serca włożone.

Robi wrażenie i zawsze będzie bo coraz mniej aut w takim stanie i tak ciekawie pomodzonych.

Owszem nowe auta mają i wyśrubowane parametry, wyposażenie ale nie mają już tego czegoś co miały starsze auta sprzed epoki wszechobecnej oszczędności.

To rzeczywiście sporo komplikacji i kosztów po drodze, żeby zbliżyć się do ok. 300 ps.

GT28 ciekawa opcja ale i kosztowna.

Będę zaglądał w wątek.

Powodzenia

Tak trzymać ?

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Randor napisał:

Ori gt28. Macałem wirnik tego turbo na kulkach i kręci się to miodowo. Podobno ma się to spisywać lepiej niż K04 na ślizgach.

Niestety tak dobrze nie jest i wstaje to conajmniej 500 rpm później niż k04-064. Wystarczy w necie wykresów poszukać, na racingforum jest tego pełno, czy ludzi popytać. Przed 3500 rpm cudów nie będzie.

Kolega składał setup co prawda na gt3071 ale w 1.8t wstaje to bardzo kiepsko. Dmucha góra 410hp ale na daily jak dla mnie średnio się nadaje. W gt28 może trochę lepiej będzie 

Jak chcesz dobre turbo to od siebie Ci polecę efr6758. Robisz na tym 400hp z niezłym spoolem, tylko 7tys za turbo ale pasuje pod flansze T3 bodajże. No tylko to na większe inwestycje.

Opublikowano
1 godzinę temu, black4 napisał:

Gratulacje projektu,

Sporo pracy i serca włożone.

Robi wrażenie i zawsze będzie bo coraz mniej aut w takim stanie i tak ciekawie pomodzonych.

Owszem nowe auta mają i wyśrubowane parametry, wyposażenie ale nie mają już tego czegoś co miały starsze auta sprzed epoki wszechobecnej oszczędności.

To rzeczywiście sporo komplikacji i kosztów po drodze, żeby zbliżyć się do ok. 300 ps.

GT28 ciekawa opcja ale i kosztowna.

Będę zaglądał w wątek.

Powodzenia

Tak trzymać ?

 

 

Dziękuję za docenienie włożonej pracy. Według moich kryteriów nie jestem jeszcze nawet w połowie drogi.

Opublikowano
W dniu 14.11.2019 o 14:07, Randor napisał:

Chłopaki ostro grzebią. Teraz jest moda na golfy MK1 i Corrado. Niektóre egzemplarze mają sporo mocy:-)

Felgi polerowane z A8 D2. Przede wszystkim mega mocne no i ładne jak dla mnie. Quattro nie quattro trza czymś hamować:-)

Mocne, ładne i lekkie. Jeżdżę na takich 5 rok, do kombi pasują idealnie. Robi się taka fajna masywna całość.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
52 minuty temu, bartez90 napisał:

Niestety tak dobrze nie jest i wstaje to conajmniej 500 rpm później niż k04-064. Wystarczy w necie wykresów poszukać, na racingforum jest tego pełno, czy ludzi popytać. Przed 3500 rpm cudów nie będzie.

Kolega składał setup co prawda na gt3071 ale w 1.8t wstaje to bardzo kiepsko. Dmucha góra 410hp ale na daily jak dla mnie średnio się nadaje. W gt28 może trochę lepiej będzie 

Jak chcesz dobre turbo to od siebie Ci polecę efr6758. Robisz na tym 400hp z niezłym spoolem, tylko 7tys za turbo ale pasuje pod flansze T3 bodajże. No tylko to na większe inwestycje.

Powiem Ci szczerze że mam mętlik w głowie. Nie wiem kompletnie w co iść. Robienie 400hp z daily w avancie to dla mnie bezsens. Nie kalkuluje mi się to. W tej chwili jestem prawie zadowolony z K03S. Brakuje mi tylko trochę do pełni szczęścia. Jeśli pójdę o poziom wyżej i odczuje taką samą różnicę jak odczułem po przesiadce z K03 180/270 na te jak obstawiam 230/330 to będzie super. Staram się nie wpadać w wir typu więcej i więcej bo się przyzwyczaiłem. Chce tylko fajnej mocy nie kosztem wykresu do przyjemnego przemieszczania się. Dlatego też głównie zależy mi na spoolu. Nie wiem czy brak strokera nie kłóci się z w/w założeniami.

Opublikowano
23 minuty temu, Randor napisał:

Powiem Ci szczerze że mam mętlik w głowie. Nie wiem kompletnie w co iść. Robienie 400hp z daily w avancie to dla mnie bezsens. Nie kalkuluje mi się to. W tej chwili jestem prawie zadowolony z K03S. Brakuje mi tylko trochę do pełni szczęścia. Jeśli pójdę o poziom wyżej i odczuje taką samą różnicę jak odczułem po przesiadce z K03 180/270 na te jak obstawiam 230/330 to będzie super. Staram się nie wpadać w wir typu więcej i więcej bo się przyzwyczaiłem. Chce tylko fajnej mocy nie kosztem wykresu do przyjemnego przemieszczania się. Dlatego też głównie zależy mi na spoolu. Nie wiem czy brak strokera nie kłóci się z w/w założeniami.

Szczerze to żeby odczuć taka sama różnice to musiałbyś zrobić te 280 hp minimum. Na żadnej hybrydzie na dłuższą metę raczej nie będzie to możliwe. Tu w temacie masz wg mnie fajne daily z niezłym spoolem i bez strokera:

Wrzucisz kuta korbę najtańszą nawet + arp na korby i możesz puścić z dołu pełna mocą. 300 hp będzie. Jakaś to opcja jest.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
22 godziny temu, bartez90 napisał:

Szczerze to żeby odczuć taka sama różnice to musiałbyś zrobić te 280 hp minimum. Na żadnej hybrydzie na dłuższą metę raczej nie będzie to możliwe. Tu w temacie masz wg mnie fajne daily z niezłym spoolem i bez strokera:

Wrzucisz kuta korbę najtańszą nawet + arp na korby i możesz puścić z dołu pełna mocą. 300 hp będzie. Jakaś to opcja jest.

Do mocy rzędu 280-300km trzeba schodzić z cr poniżej 9? Niższy cr to pewnie znowu gorszy spool prawda? Lepiej podtaczac seryjne tłoki czy wrzucić przekładkę pod głowicę? Nie ma raczej mowy o pozostaniu na fabrycznym cr 9.5.

Edytowane przez Randor
Opublikowano
3 minuty temu, Randor napisał:

Do mocy rzędu 280-300km trzeba schodzić z cr poniżej 9? Niższy cr to pewnie znowu gorszy spool prawda?

Niższy cr to gorszy spool, racja, ale tak do 320-330 km raczej nie ma potrzeby. Kolega od gt30 miał wcześniej setup na k04-064 i zrobił 310 km i 450 nm, silnik nie był odprężany. Głowica jedynie przejrzana w jakim stanie gniazda zaworowe i sprężyny, wymieniona upg na nową aso, kuta korba, arp na korbę, nowe pierścienie i panewki przy okazji. Ta obróbka silnika wyniosła go cos koło 5k o ile dobrze pamiętam.

Opublikowano (edytowane)

Ile ten projekt już przejechał? Iść w 300km bez odprężenia chociaż do cr 9 to trochę loteria. Nawet głupi BAM przy 225km czy tam tt sport przy 240km miały cr 9.

Edytowane przez Randor
Opublikowano
37 minut temu, Randor napisał:

Ile ten projekt już przejechał? Iść w 300km bez odprężenia chociaż do cr 9 to trochę loteria. Nawet głupi BAM przy 225km czy tam tt sport przy 240km miały cr 9.

Sorki, ciągle zapominam że masz B5 przecież, czyli cr10. W bexie jest cr9 czyli zupełnie co innego. Faktycznie na cr10 nic z tego nie będzie, trzeba tłoki frezowac albo odprężające brać ale to droga impreza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...