Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi RS5 Sportback 2.9 Bi-Turbo TFSI 450ps 600nm Nogaro Blue


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 godzin temu, Kosmita napisał:

Żeby zrobić z tego okolice 10l to trzeba skupiać się tylko na ekonomii w 100% co przestaje mieć sens.

Nie trzeba wystarczy wrzucic adaptacyjny tempomat i samochod zrobi wszystko za ciebie.

Opublikowano
6 godzin temu, Kosmita napisał:

To o czym piszesz sprawdza się na trasie gdzie przy podobnej normalnej jeździe robi się tak samo jak w a4 ok 13-14l.  I znowu można zejść do 10 ale to tempomat i 90-100.. 

Mamy widocznie odmienne pojęcie normalnej jazdy :) Jazda normalna w moim rozumieniu to 90-140 czyli mniej więcej zgodnie z obowiązującymi ograniczeniami.Przy tempomacie  ustawionym +/- na ograniczenia nie ma szans osiągnąć tak wysokiego spalania jezeli nie wyprzedasz caly czas i kozystasz z mocy. Nawet do 10L ciężko się zblizyc jadąc 140.

Za to 13-14L A4 ? to na pewno nie jest spalanie z normalnej jazdy na trasie.

Opublikowano
22 godziny temu, Bristol napisał:

Od środy mam RS5 w coupe od kolegi

Bez zdjęcia się nie liczy ?

Opublikowano
6 godzin temu, granatowy napisał:

Bez zdjęcia się nie liczy ?

Jutro wrzucę zdjęcie szaraka :) 

Opublikowano
17 godzin temu, turdzi napisał:

Mamy widocznie odmienne pojęcie normalnej jazdy :) Jazda normalna w moim rozumieniu to 90-140 czyli mniej więcej zgodnie z obowiązującymi ograniczeniami.Przy tempomacie  ustawionym +/- na ograniczenia nie ma szans osiągnąć tak wysokiego spalania jezeli nie wyprzedasz caly czas i kozystasz z mocy. Nawet do 10L ciężko się zblizyc jadąc 140.

Za to 13-14L A4 ? to na pewno nie jest spalanie z normalnej jazdy na trasie.

No to zgadzamy się tylko faktycznie inaczej podchodzimy do normalnej jazdy. W trasie tempomat 90-120 i 10l osiągniesz.. Ale ciężko tym tak jechać ;)

Opublikowano
3 godziny temu, Kosmita napisał:

No to zgadzamy się tylko faktycznie inaczej podchodzimy do normalnej jazdy. W trasie tempomat 90-120 i 10l osiągniesz.. Ale ciężko tym tak jechać ;)

No tak ale w takim razie nie ma co marudzić że dużo pali bo to nie wina samochodu tylko kierowcy ;) 

Opublikowano

I paliwa?

Z moich doświadczeń i jazdy tym samym samochodem w Polsce a np Szwecji/Norwegii, jednak w Skandynawii dawało radę uzyskiwać spalanie na poziomie 9 l/100km, jadąc całkiem normalnie. Gdzie w Polsce min co kiedyś udało mi się uzyskać i to z dystansu kilkudziesięciu km to 9,8 i to faktycznie jadąc spokojnie nocą. Przy już jakimś normalnym ruchu robi się 11-12. WIęc mimo wszystko przyczyn upatruje w jakości paliwa i pewnie w jakimś stopniu sposobu poruszania się innych uczestników ruchu, gdzie w naszym kraju jednak mniej spokojnie można jechać kiedy co chwilę jednak ktoś hamuje, zaraz znów przyśpieszamy, itp

Opublikowano

BTW @Kosmita tu masz spalanie z 60 km z ACC ustawionym na 110-120 km/h.

20190720_144343.jpg

 

Dla mnie to ten samochód jeździ o kropelce :)

Opublikowano
16 minut temu, DonDżonson napisał:

I paliwa?

Z moich doświadczeń i jazdy tym samym samochodem w Polsce a np Szwecji/Norwegii, jednak w Skandynawii dawało radę uzyskiwać spalanie na poziomie 9 l/100km, jadąc całkiem normalnie. Gdzie w Polsce min co kiedyś udało mi się uzyskać i to z dystansu kilkudziesięciu km to 9,8 i to faktycznie jadąc spokojnie nocą. Przy już jakimś normalnym ruchu robi się 11-12. WIęc mimo wszystko przyczyn upatruje w jakości paliwa i pewnie w jakimś stopniu sposobu poruszania się innych uczestników ruchu, gdzie w naszym kraju jednak mniej spokojnie można jechać kiedy co chwilę jednak ktoś hamuje, zaraz znów przyśpieszamy, itp

To prawda ale z kolei a skandynawii asfalt daje o wiele większe opory toczenia. Roznica do DE to prawie 0,5 Nawet do 1,0L.

Opublikowano (edytowane)

Przecież to tylko wina paliwa..

Edytowane przez Langista
Opublikowano (edytowane)

Ten temat spalania to rzeka ;), każdy ma inną nogę i styl jazdy, dla jednego to normalna jazda dla innego zamulanie :). Ja też czytam o spalaniu innych użytkowników z moim silnikiem i nie mogę nigdy do tych wartości zejść. Kolejna rzecz to w aucie typu RS nie powinno patrzeć się na spalanie bo jakie to ma znaczenie ;). Tam się jara osiągami a nie ile RS wypił....

Edytowane przez rodosbwa
Opublikowano

Oczywiście że tak ja tylko uważam że bezsensu jest marudzenie że auto dużo pali jak się korzysta z mocy.

Spalanie jest porporcjonalne do tego jak się auto użytkuje. Nie dalej jak 3 dni temu wracałem z Lizbony do Faro Renault Clio 1.2  280km poniżej 2h.Wciagnelo 13 litrów czyli pewnie więcej niż RS by wziął no ale było noga w podłodze od startu do mety.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
51 minut temu, turdzi napisał:

Oczywiście że tak ja tylko uważam że bezsensu jest marudzenie że auto dużo pali jak się korzysta z mocy.

Spalanie jest porporcjonalne do tego jak się auto użytkuje. Nie dalej jak 3 dni temu wracałem z Lizbony do Faro Renault Clio 1.2  280km poniżej 2h.Wciagnelo 13 litrów czyli pewnie więcej niż RS by wziął no ale było noga w podłodze od startu do mety.

Zgadzam się, w bmw m135i przy butowaniu mam 25 -30 L, ale jak grzeje olej po odpaleniu mam spalanie 11 L tak samo w a7, gdy olej nie osiągnie 90 stopni mam w mieście 10L później robi się czasami 19 L ?. Reasumując ostra jazda = Wir w baku :)

Opublikowano

Jak ja ASN-em jestem w stanie zejść do 8.5l/100 bez tempomatu jadąc 120 to nowszymi silnikami tym bardziej niskie spalanie jest możliwe :)

Opublikowano
2 minuty temu, Langista napisał:

Jak ja ASN-em jestem w stanie zejść do 8.5l/100 bez tempomatu jadąc 120 to nowszymi silnikami tym bardziej niskie spalanie jest możliwe :)

Ty to w ogóle jesteś jakiś ideał. Co by nie przeczytał to Langista ideał no k**wa ze świecą takiego szukać.

Opublikowano
11 minut temu, k232 napisał:

Ty to w ogóle jesteś jakiś ideał. Co by nie przeczytał to Langista ideał no k**wa ze świecą takiego szukać.

No widzisz, czasem rodzi się taki rodzynek ?

Opublikowano

:polew: :polew: :polew:

Opublikowano

jeździłem w piątek RS5tką, jakiejś wielkiej różnicy w stosunku do Coupe nie odczułem. przyspieszenie jak dla mnie to kosmos (no tak, jeżdżę dieslami :decayed: ), generalnie fajne auto. ale czy warte prawie 600k - specyfikacja testowego auta to podobno ok 597 tys - to już bym się mocno zastanawiał.. ;) jak rozmawiałem z opiekunem Audi Sport to niby ok 5800 netto miesięcznie miałoby wyjść w racie, dużo.

Opublikowano
26 minut temu, jedrekx napisał:

jeździłem w piątek RS5tką, jakiejś wielkiej różnicy w stosunku do Coupe nie odczułem. przyspieszenie jak dla mnie to kosmos (no tak, jeżdżę dieslami :decayed: ), generalnie fajne auto. ale czy warte prawie 600k - specyfikacja testowego auta to podobno ok 597 tys - to już bym się mocno zastanawiał.. ;) jak rozmawiałem z opiekunem Audi Sport to niby ok 5800 netto miesięcznie miałoby wyjść w racie, dużo.

5800 netto w racie to pojęcie bardzo względne. Ja Ci mogę zrobić i 3000 netto w racie ale przy odpowiedniej wpłacie początkowej i wykupie ;) 

 

ps. Żeby było jasne. Ja na spalanie nie marudzę. Po prostu jakkolwiek napisałem o swoich obserwacjach. 

Opublikowano

no a reszta mirków januszów i rodzynków strasznie to spalanie przeżywa, na szczęście jak ktoś kupuje Rs-a to na to nie patrzy, ale dla takich ludzi Audi teraz w modelach S pakuje TDI, btw w przyszłym tygodniu też będę miał okazję śmigać RS5 ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...