lapek85 Opublikowano 2 Września 2009 Autor Opublikowano 2 Września 2009 kolego mARCIN607 z tą maską to ściema, fmic będzie zamontowany normalnie za zderzakiem, już właściwie auto stoi bez zderzaka i czeka na montaż fmica i wywalenia kata potem dalsze mody, już niebawem
michele Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 hej gratuluje zamiany , z zewnątrz jak bliźniaczka mojej, pozdrawiam
lapek85 Opublikowano 5 Września 2009 Autor Opublikowano 5 Września 2009 I jak tam Fmic zrobiony robi się, po 8godz, pracy fmic wisi i zderzak podciety jutro powinno być wszystko gotowe [br]Dopisany: 03 Wrzesień 2009, 22:42_________________________________________________po paru problemach udało się solidnie zamontować Fmic'a, nie ukrywam, że było łatwo, ale.... oto efekt mojej pracy: dopasowanie kształtu rur i wsporników efekt pracy po pierwszym dniu :> końcowy efekt jaki udało mi się osiągnąć z różnic jakie dało mi się zauważyć po zamontowaniu fmica, to dużo, dużo mniejsze kopcenie, właściwie wcale go nie ma, poza pierwszą fazą mocnego buta jest OK teraz, czas na dalsze mody
Kowi87 Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 Elegancko Siedzi na podobnej wysokosci co u mnie
Danny Way Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 Przepiękny kolor only for audi Wrzuć foty wnętrza. Mody zacne
Olaf Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 nooo powiem ci furka ladna musze powiedziec ze fajny masz kolorek noo i gratulacje za mody oraz powodzenia w dalszych !
lapek85 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2009 po zamontowaniu FMICa w międzyczasie w zakupiłem sprzęgło sachsa performance z dwumasą oraz wywaliłem katalizator, dzisiaj zamontowałem kolektor ssący z AWX i wywaliłem EGR kolejny etap to montaż zewnętrzenej chłodnicy oleju Mocala, większe turbo i wtedy już upragniony chip od rogala [br]Dopisany: 04 Grudzień 2009, 22:38_________________________________________________na święta jak prezent dostałem kieronice od S4, dzisiaj zawitała do auta lepsza, grubsza, fajnie sie prowadzi
Michał Opublikowano 31 Grudnia 2009 Opublikowano 31 Grudnia 2009 bardzo zacna fura zmiany jak najbardziej na plus a pamiętasz może jakie wymiary ma Twój FMIC?
grzes1150 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Opublikowano 31 Grudnia 2009 W AHH to bym wtryski 230 wkładał :gwizdanie: Pompa 11 przy tych 216 nadal się marnyje
jozek726 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Opublikowano 31 Grudnia 2009 ładne auto sedan kolor ładny kiera s4 i widać ze nie zniszczona też czekam za taką samą ładna furka
lapek85 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2009 a pamiętasz może jakie wymiary ma Twój FMIC? wymiary to 550x180x65 mm http://re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=344 W AHH to bym wtryski 230 wkładał :gwizdanie: Pompa 11 przy tych 216 nadal się marnyje wiem, ze można 230 wsadzić, długo nad tym sie zastanawiałem, ale zaważyła kwestia rezerwy bezpieczeństwa dla silnika :gwizdanie:
grzes1150 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Opublikowano 31 Grudnia 2009 ale zaważyła kwestia rezerwy bezpieczeństwa dla silnika Kwestia rezerwy bezpieczeństwa odeszła z dniem kiedy zaczołeś modzić
Maniusiek28 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Opublikowano 31 Grudnia 2009 ładnie to wszystko wygląda sprzęgło masz już mocniejsze więc rozważ turbo BRD+końcówki 0,230mm a o silnik sie nie martw 190km to on wytrzyma z palcem w d......
Kowi87 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Łapek elegancka ta kiera dobrze ze ją brałeś nie było problemu z tasmą
lapek85 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2009 tak Kowi, ładna kiera sie trafiła, nie zniszczona wogóle cała zmiana P&P
1991Kamil Opublikowano 31 Grudnia 2009 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Audi piękne, ale po opisie "Złoty klekot" spodziewałem się więcej, myślałem, że bardziej złoty metalik ale ten też bardzo ładny. Nowa kiera też pasuje. Powodzenia w dalszych modach. A jak kolega, zadowolony z zamiany?
lapek85 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 Tejże zimy Audi zaczeła walic mi fochy a właściwie turbina, przeładowywała sobie czasem i auto wchodziło w tryb awaryjny, łapało muła, a to denerwujące i niebezpieczne więc zawiele nie myśląc postanowiłem wyczyścić turbine, czas pracy 8 godzin, kierownice zapieczone, po wyczyszczeniu już nie przeładowuje a silnik szybciej reaguje na "stopke oporu przyśpiesznika"-słowa mojego prof. od mechaniki :polew: w sumie nie wiem czy warto było to robić, już niedługo będzie GT1749VA
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się