kamilos_zelo Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 bardzo ładna audiczka i jak narazie świetne mody powiedz mi kolego co daje ten kolektor ssący z Awx-a i co daje wywalenie ERG...bo szczerze powiem że nie mam pojęcia
lapek85 Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Opublikowano 9 Lutego 2010 bardzo ładna audiczka i jak narazie świetne mody powiedz mi kolego co daje ten kolektor ssący z Awx-a i co daje wywalenie ERG...bo szczerze powiem że nie mam pojęcia kolektor daje to, że więcej powietrza przedostaje się przez niego do silnika przy tym samym ciśnieniu, ponieważ ma większą średnicę wewnętrzną-większy przekrój o wywaleniu EGR'a juz duzo napisano, poczytaj sobie np. tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t114287.0.html;highlight=mrozy
kamilos_zelo Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 bardzo ładna audiczka i jak narazie świetne mody powiedz mi kolego co daje ten kolektor ssący z Awx-a i co daje wywalenie ERG...bo szczerze powiem że nie mam pojęcia kolektor daje to, że więcej powietrza przedostaje się przez niego do silnika przy tym samym ciśnieniu, ponieważ ma większą średnicę wewnętrzną-większy przekrój o wywaleniu EGR'a juz duzo napisano, poczytaj sobie np. tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t114287.0.html;highlight=mrozy kurcze to rzeczywiście temat rzeka, ale już troche bardziej mi to naświetliłeś. Dzieki bardzo. pozdrawiam
lapek85 Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 dzisiaj zamontowana kolejna zabawka turbo GT1749VA z września 2007 + redukcja/przejściówka od Kowicza z oringiem i śrubkami [br]Dopisany: 18 Luty 2010, 22:26_________________________________________________ MOCAL 10 rzędowy, wymiary rdzenia: szerokości 115mm, wysokość 77, grubość 51mm, krócice 1/2" PODSTAWKA z TERMOSTATEM krócice 1/2" przewidziany montaż w miejscu po ori IC, już po świętach
Michał Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 obserwuję Twój projekt i powiem tak: szacun :good: robisz wszystko kompleksowo i bez półśrodków, pozostaje tylko czekać na efekt końcowy
Kowi87 Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Efekt końcowy będzie znakomity Łapek czekam na fotostory z tą chłodniczką
ispee Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 ładnie ładnie.. fajnie zaplanowane mody i konsekwentna realizacja.... jeszcze trochę się naoglądam i chyba też się skuszę na wtryski, turbo, fmic'a i wizytę w warszawie...... tylko przy moim przebiegu 325tys mam pewne obawy..
Kowi87 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Łapek i jak zdziałałeś cos z tą chłodniczką ładnie ładnie.. fajnie zaplanowane mody i konsekwentna realizacja.... jeszcze trochę się naoglądam i chyba też się skuszę na wtryski, turbo, fmic'a i wizytę w warszawie...... tylko przy moim przebiegu 325tys mam pewne obawy.. spoko dasz rade ewentualnie(zapewne) dojdzie wymiana sprzegła przy twoim przebiegu, mi własnie pękło 300tys :gwizdanie:
ispee Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 hmmm.. chyba wymiana skrzyni.... ja na automacie 4biegowym śmigam... Właśnie musiałbym się dowiedzieć od pana R ile maxymalnie można byłoby wyciągnąć z tej skrzyni...
joker-lukasz Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 super projekt pompka robi swoje czekamy na ostateczny wykres z hamowni po zainstalowaniu wszystkich gratów
mrogal Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 hmmm.. chyba wymiana skrzyni.... ja na automacie 4biegowym śmigam... Właśnie musiałbym się dowiedzieć od pana R ile maxymalnie można byłoby wyciągnąć z tej skrzyni... spytaj pana C c jak CyC SmS
lapek85 Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Opublikowano 29 Marca 2010 dzięki chłopaki, ciesze sie, że podaba wam się projekt Łapek i jak zdziałałeś cos z tą chłodniczką w weekend dorobiłem ramkę pod chłodniczkę, która będzie zamontowana w miejscu ori IC, teraz dałem ją do pospawanie TIGiem bo to nierdzewka, potem do malowania proszkowego na czarny mat, wiec mysle, że po świetach będzie gotowe i założone
SoMeS Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 hmmm.. chyba wymiana skrzyni.... ja na automacie 4biegowym śmigam... Właśnie musiałbym się dowiedzieć od pana R ile maxymalnie można byłoby wyciągnąć z tej skrzyni... też mam tą właśnie skrzynię
Cristoforo Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 mądre podejście do modzenia, które posłuży przez lata powodzenia i pełen szacun :good: piekna audi i ten kolorek
lapek85 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2010 chłodniczka założona, wszystkie informacjie pod likiem poniżej http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_montaz_zewnetrznej_chlodnicy_oleju_mocal_fotoporada-t127731.0.html[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2010, 00:29_________________________________________________Witam. Dzisiejszego dnia, nastąpiło zakończenie modyfikacji silnika w moim złotym klekociku, z czego jestem bardzo :> :> Seryjnie był to zwykłe TDI 90KM i 210Nm, Po założeniu nowych gratów(spis na 1 str) na ori sofcie było 149KM i 350Nm (pomiar na 4 biegu z powodu złęgo ogumienia ) Po chipe jest 178KM i 375Nm Za pomoc techniczną wielkie dzięki dla Irka(jaro4444), za strojenie dzięki Robert do spokojnej jazdy styknie... :gwizdanie:
Cristoforo Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Robert ma fach w ręku fajny wykresik a róznica mocno zauwazalna do wyprzedzania innych diesli jak znalazł
Iverson Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 jak duża jest różnica od samego remapu
Kowi87 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 za***isty wynik Ci wyszedł :kox: bezdymny moment robi wrażenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się