Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] LY7W | S-line | BIX | DRL CLH | PDC | 1BV+talerze B5 | 320/288 | Quattro|BBS RS861 19' custom|GTC1549|FMIC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Ivanek napisał:

Bajerancko Szefie 

Powiedz jeszcze jak złapałeś silikon na turbo od dołu? 

Mi tam ostatnio wyrwało dwie obejmy ślimakowe. 

Daj znać jak to wystroisz bo petarda, sam myślę o takim setupie turbo. Obawiam się wtedy o sprzęgło bo nie oszczędzam go jeśli chodzi o procedury startu i strzelanie :D

Odczujesz mega różnice z tymi modami, u mnie to wpadalo stopniowo u Ciebie wszystko na raz, poprawa taka że zakochasz się w tym aucie kolejny raz, cieszę się że mogłem pomóc, myślę że i ja skorzystam kiedyś z Twojej w przypadku 1549 ?

Kupilem tłumik szmerów wraz z rura gumową dedykowany pod to turbo. Rura ma 51mm tam gdzie wchodzi na plastik a z drugiej 57mm no i tam się wpiąłem dlaej orurowaniem z IC. Taki plastik na zdjęciach widoczny. On ma użebrowanie i na końcu dużego garba. Przy takim zestawieniu węża nie ma bata żeby zrzucało.

Taki dokładnie tłumik szmerów trzeba 04L 131 111 R. 

Z tym że jak pisałem, wadzi o podłużnice. Trzeba go ściąć w klin pod kątem około 45st i tak ścięty zespawać na nowo.

Edytowane przez jaras99
Opublikowano
Godzinę temu, Marfiol napisał:

Dobra robota Panie :hi:

Czyli jednak w FMICa poszedłeś,ja u mnie jeszcze przemyśle temat :P

Nie słyszałem o tej turbinie w TDIku,ciekawe ile wypluje 

Tak, jak to powiadają, albo grubo albo wcale:wink: 

Będę miał zapas na przyszłość. 

Przyznam się że jeszcze nie wyjechałem z warsztatu. Wczoraj włączyłem do późna. Dziś inne zajęcia miałem. Muszę jeszcze poskrecsc wszystko i wyjeżdżam. Ciekawe jakie będą pierwsze wrażenia?:cool1: 

Polatam chwilę i jak się wszystko ułoży lecę na program. 

Wiem obawiam się że teraz będzie mnie sprzęgło limitować. Ale już mam koncepcje na obicie lukiem 8090s przy okazji zrzucania skrzyni bo muszę loYska na różnicówce wymieniać

Opublikowano

Wrzuć proszę logi doładowania jak wystroisz furę i wykres z hamowni :D

Luk8090s na tarcze i jechane, rozsądnie poprowadzić moment obrotowy i będzie chodzić. 

Opublikowano
1 godzinę temu, Ivanek napisał:

Wrzuć proszę logi doładowania jak wystroisz furę i wykres z hamowni :D

Luk8090s na tarcze i jechane, rozsądnie poprowadzić moment obrotowy i będzie chodzić. 

Jasne, pochwalę się. Pojadę na seryjnym sprzęgle. Jak będzie mocno ograniczać to zarzucę Kevlar i na korektę

Opublikowano

Czekamy na kreski. Prima robota . :thumbup1:

Opublikowano

Podziałałem dziś jeszcze ze spasami belki pod IC. Dla potomnych foty jak trzeba podciąć belkę od spodu żeby nie wadziła o IC a sumie bardziej pod silikony wychodzące z IC. Na foto też jak podciąć plastik pasa żeby tamtędy ładnie puścić silikony. Dzięki temu nic nie wadzi o halogeny. 

No i najważniejsze zrobiłem jazdę próbną.:kox: ale jest petarda, nawet bez programu czuje mega różnicę. A ten dźwięk z wydechów, poezja, pięknie gwiżdże:whistling:

IMG20220109135144.jpg

IMG20220109135151.jpg

IMG20220109135227.jpg

IMG20220109153458.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Czyli rura w kacie równa się śmiech pawiana poprzez łaskotki? 

:grin:

Nagraj to :kox:

Opublikowano
2 godziny temu, Ivanek napisał:

Czyli rura w kacie równa się śmiech pawiana poprzez łaskotki? 

:grin:

Nagraj to :kox:

No można i tak to określić:lol: 

BTW, z rozpędu zaslepiłem już EGR. Mogę tak bezpiecznie jeździć? Nic się nie dzieje, norlamnie pracuje, żadnych błędów itp.

Opublikowano
24 minuty temu, jaras99 napisał:

No można i tak to określić:lol: 

BTW, z rozpędu zaslepiłem już EGR. Mogę tak bezpiecznie jeździć? Nic się nie dzieje, norlamnie pracuje, żadnych błędów itp.

Można jak najbardziej, teraz to odczujesz bardzo po zagrzewaniu się silnika. Póki fanboye pseudoekologii Cię nie zaatakują to bądź spokojny i szczęśliwy

Opublikowano
Godzinę temu, jaras99 napisał:

BTW, z rozpędu zaslepiłem już EGR. Mogę tak bezpiecznie jeździć? Nic się nie dzieje, norlamnie pracuje, żadnych błędów itp.

Wywala check engine? Od MR'04 po zaślepieniu, ale bez usunięcia w sofcie pojawia się kontrolka Sprawdź silnik. Na co odpowiadasz, że jest na miejscu. :decayed:

Opublikowano
56 minut temu, george napisał:

Wywala check engine? Od MR'04 po zaślepieniu, ale bez usunięcia w sofcie pojawia się kontrolka Sprawdź silnik. Na co odpowiadasz, że jest na miejscu. :decayed:

To ciekawe. Mój dokładnie z 04.2004. żadnej kontroli nie wywaliło. Przynajmniej na razie.

Opublikowano
16 godzin temu, jaras99 napisał:

To ciekawe. Mój dokładnie z 04.2004. żadnej kontroli nie wywaliło. Przynajmniej na razie.

Mój 07.2004 wywalił :) 

Opublikowano

Czasami jest tak, że i po pół roku dopiero się pojawi ? wszystko kwestia tego ile silnik działa na postoju, wtedy jest największa różnica pomiędzy zadanym a aktualnym...

Ja planuję zrobić sobie teraz dynamiczny EGR, tak, żeby do np 70C działał a powyżej jak już motor rozgrzany przechodził w tryb off...

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
9 minut temu, kamil-vag napisał:

Czasami jest tak, że i po pół roku dopiero się pojawi ? wszystko kwestia tego ile silnik działa na postoju, wtedy jest największa różnica pomiędzy zadanym a aktualnym...

Ja planuję zrobić sobie teraz dynamiczny EGR, tak, żeby do np 70C działał a powyżej jak już motor rozgrzany przechodził w tryb off...

 

Ambitnie i pomysłowo, to będzie taki tryb 'zima'.

Opublikowano
3 godziny temu, kamil-vag napisał:

Czasami jest tak, że i po pół roku dopiero się pojawi ? wszystko kwestia tego ile silnik działa na postoju, wtedy jest największa różnica pomiędzy zadanym a aktualnym...

Ja planuję zrobić sobie teraz dynamiczny EGR, tak, żeby do np 70C działał a powyżej jak już motor rozgrzany przechodził w tryb off...

 

Ohho,no to czekamy :D

1.9 same w sobie jak na diesla długo się nagrzewają,a bez EGRa to już calkiem

Opublikowano
10 minut temu, Marfiol napisał:

Ohho,no to czekamy :D

1.9 same w sobie jak na diesla długo się nagrzewają,a bez EGRa to już calkiem

No niestety uciążliwe to jest, dojazd do pracy 12-13km i tak naprawdę płyn nie zdąży się zagrzać, nie mówiąc tutaj nawet o oleju :/ 

Opublikowano
4 godziny temu, kamil-vag napisał:

Czasami jest tak, że i po pół roku dopiero się pojawi ? wszystko kwestia tego ile silnik działa na postoju, wtedy jest największa różnica pomiędzy zadanym a aktualnym...

Ja planuję zrobić sobie teraz dynamiczny EGR, tak, żeby do np 70C działał a powyżej jak już motor rozgrzany przechodził w tryb off...

 

Tez się tak da? Fajna opcja. Mój EGR w sumie jest zdrowy, mógłby podziałać jeszcze w takiej konfiguracji jak piszesz.

Opublikowano

Da się, oczywiście to trzeba dłubnąć w sofcie, ale się da... Wrzucę u siebie w temacie jak to wygląda to zobaczycie :wink:

Opublikowano
26 minut temu, jaras99 napisał:

Tez się tak da? Fajna opcja. Mój EGR w sumie jest zdrowy, mógłby podziałać jeszcze w takiej konfiguracji jak piszesz.

Na tym sterowniku to byś Putinowi program do sterowania głowicą nuklearną mógł zrobić:polew:

Opublikowano

Da się nawet zrobić coś takiego jak ala ssanie w PB, że przy dużych mrozach podnosi lekko wolne obroty, które spadają do normalnych w miarę rozgrzewania ? to naprawdę może być dobre kiedy ma się elektryczną nagrzewnicę i w międzyczasie włączamy inne odbiorniki jak podgrzewanie szyby czy siedzeń...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...