Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] LY7W | S-line | BIX | DRL CLH | PDC | 1BV+talerze B5 | 320/288 | Quattro|BBS RS861 19' custom|GTC1549|FMIC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Teraz, kamil-vag napisał:

Da się nawet zrobić coś takiego jak ala ssanie w PB, że przy dużych mrozach podnosi lekko wolne obroty, które spadają do normalnych w miarę rozgrzewania ? to naprawdę może być dobre kiedy ma się elektryczną nagrzewnicę i w międzyczasie włączamy inne odbiorniki jak podgrzewanie szyby czy siedzeń...

Znam człowieka, który zrobił wskaźnik zmiany biegu, tzw shift light. Przykładowo dajesz w palnik i przy 4300rpm sygnalizuje Ci dowolną kontrolką mrugając by zmienić bieg, można np check engine tuż przed odcinką na 4500. Konfiguracja dowolna :) 

Cieszmy się, że mamy EDC15 które pozwala robić multimapy, B7 już były pokrzywdzone, a przy tym sterowniku sporym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia i czas.

Opublikowano
3 godziny temu, Ivanek napisał:

Cieszmy się, że mamy EDC15 które pozwala robić multimapy,

8V TDI były na EDC15+ chyba.

Opublikowano
21 godzin temu, kamil-vag napisał:

Ja planuję zrobić sobie teraz dynamiczny EGR, tak, żeby do np 70C działał a powyżej jak już motor rozgrzany przechodził w tryb off...

Kamil i tak będzie to maiło efekt prawie jak oryginał. 

13 godzin temu, george napisał:

8V TDI były na EDC15+ chyba.

EDC16U31 i U34  - 2.0 TDI 8V i 16V 

1.9 TDi  - EDC15P+ 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

No i mam kreski:cool1: zeszło do 3h na dostrajanie bo początkowo problemy z przeładowaniem były. Najwyraźniej geometria była przypieczona i nie pracowała w pełnym zakresie bo każdy kolejny przejazd było coraz lepiej aż do uzyskania porządanego efektu. Trzeba jeszcze trochę polatać i sie dotrze:wink: Turbinka pewnie swoje poleżała na półce plus DPF EGR i inne eko srety betonowały geometrię. 

Mam multimap 

1 bang - seria (kat out, FMIC, gtc1549)

2 bang - jak na załączonym obrazku. Takie daily. Doładowanie 1.7 bara. Porównanie do zmierzonej serii. Lekka górka to właśnie przez chwilowe przeładowanie turbo.

3 bang - 194hp, momentu dokładnie nie pamiętam ale okolice 410Nm.

Strojone na granicy możliwości sprzęgła które jest serią, z nalotem 320kkm. I tak dobrze sobie radziło. Ale zważając na to że w najbliższym czasie będę zrzucał skrzynie w innej sprawie, wleci 8090s, żeby wykluczyć ewentualne uślizgi. 

 

IMG-20220117-WA0013.jpg

Edytowane przez jaras99
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Siemka :) jak na co dzień to może być ;)

Na jakim doładowaniu wyszło 194 konie?

 

Pozdr

Opublikowano
24 minuty temu, staniek napisał:

Siemka :) jak na co dzień to może być ;)

Na jakim doładowaniu wyszło 194 konie?

 

Pozdr

1.725:cool1: 

Moje pompki już w nie najlepszej kondycji. BIPy ok, ale korekty cienko. 

Jakbym miał żywsze pompki + plus sprzęgło obite 8090s to tuner jednoznacznie stwierdzić ze +200hp lekko do zrobienia. Potem zacznie brakować już paliwa z seryjnych BA. 

AL dałyby 220hp i na te okolice starczy też to turbo. Wyżej to już większy boost i modyfikowane pompki

Opublikowano (edytowane)

Przyznasz że to już dobrze się odpycha, przy quattro to must have

Edytowane przez Ivanek
Opublikowano
W dniu 10.01.2022 o 19:50, Ivanek napisał:

Znam człowieka, który zrobił wskaźnik zmiany biegu, tzw shift light. Przykładowo dajesz w palnik i przy 4300rpm sygnalizuje Ci dowolną kontrolką mrugając by zmienić bieg, można np check engine tuż przed odcinką na 4500. Konfiguracja dowolna :) 

Cieszmy się, że mamy EDC15 które pozwala robić multimapy, B7 już były pokrzywdzone, a przy tym sterowniku sporym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia i czas.

@Ivanek wg widzę, że stroimy u tego samego mastera:hi:

Opublikowano
1 minutę temu, jaras99 napisał:

@Ivanek wg widzę, że stroimy u tego samego mastera:hi:

Tak, Marek Grabowski ?

Opublikowano
1 minutę temu, Ivanek napisał:

Przyznasz że to już dobrze się odpycha, przy quattro to must have

Jest solidnie. Q przy tym zestrojeniu nabiera sensu. 

Wczoraj przy strojeniu -1. Miejscami ślisko. Q ładnie radził sobie z trakcją

Opublikowano
2 minuty temu, jaras99 napisał:

Jest solidnie. Q przy tym zestrojeniu nabiera sensu. 

Wczoraj przy strojeniu -1. Miejscami ślisko. Q ładnie radził sobie z trakcją

Podziwiam bo wczoraj to co się działo po godzinie 13. to powiem Ci że ja gubiłem trakcje na 4. biegu a mam momentu 380Nm :D

Takie 1.9 Quattro w B6 powinno mieć w serii 150KM i 350Nm i naprawdę byłoby znacznie lepiej. 

Z wykresu widzę, że to wstaje identycznie jak seryjna 1749

Opublikowano
2 minuty temu, Ivanek napisał:

Podziwiam bo wczoraj to co się działo po godzinie 13. to powiem Ci że ja gubiłem trakcje na 4. biegu a mam momentu 380Nm :D

Takie 1.9 Quattro w B6 powinno mieć w serii 150KM i 350Nm i naprawdę byłoby znacznie lepiej. 

Z wykresu widzę, że to wstaje identycznie jak seryjna 1749

Na wykresie masz nałożone shamowane gtc1549 przed dłubaniem. Czyli tak jak przyjechałem (fmic, kat out, gtc1549). 

Zaczęliśmy hamować po 18, także już po Armagedonie pogodowym. Wcześniej byłem w kontakcie z Markiem co do warunków pogodowych:cool1:

Stroilismy na 235/35/19. Co prawda wielosezon opony ale takie walce też robią robotę vs trakcja

Opublikowano
1 minutę temu, jaras99 napisał:

Na wykresie masz nałożone shamowane gtc1549 przed dłubaniem. Czyli tak jak przyjechałem (fmic, kat out, gtc1549). 

Zaczęliśmy hamować po 18, także już po Armagedonie pogodowym. Wcześniej byłem w kontakcie z Markiem co do warunków pogodowych:cool1:

Stroilismy na 235/35/19. Co prawda wielosezon opony ale takie walce też robią robotę vs trakcja

U mnie 225/45R17 wielosezon i wydaje mi się to troszkę mała szerokość już na taką moc. Myślałem żeby kupić 245/40R18 wielosezon ale zobaczymy.

Opublikowano
2 minuty temu, Ivanek napisał:

U mnie 225/45R17 wielosezon i wydaje mi się to troszkę mała szerokość już na taką moc. Myślałem żeby kupić 245/40R18 wielosezon ale zobaczymy.

245/40 to już trochę ciasno. Trzeba dobrze rolkę dobrać, ET....235/40 bardziej uniwersalne 

Opublikowano

Jeszcze zapomniałem dodać że zmieniliśmy synchro rozrządu z +0.6 na -1.:wink:

Opublikowano

@jaras99 fajne już te kreski wyszły, multimap to piękna sprawa. EGR w końcu zostawiłeś ? Czy też wyleciał ?

Te 420Nm to już trochę nie za dużo ? Ale jak masz zmieniać sprzęgło to w sumie nie ma co gdybać...

 

 

Opublikowano
6 minut temu, kamil-vag napisał:

@jaras99 fajne już te kreski wyszły, multimap to piękna sprawa. EGR w końcu zostawiłeś ? Czy też wyleciał ?

Te 420Nm to już trochę nie za dużo ? Ale jak masz zmieniać sprzęgło to w sumie nie ma co gdybać...

 

 

@kamil-vag EGR fizycznie sobie jeszcze dynda ale finalnie zaślepiony i wyłączony. 

420Nm to rzeczywiście górna granica, którą sprzęgło jeszcze "ogarniało". Ale zważywszy że sprzęgło będę zmieniał to tak zostało. Te 420Nm na kreskach też jest delikatnie przekłamane bo w tych zakresach obrotów turbo łapało lekkiego overboosta o czym wcześniej pisałem. Ale wiemy że winna była przycięta geometria, która po kilku razach się rozruszała. 

Będę to obserwował. Mam pomiar doładowania na obrotomierzu (taki gratis od tunera). Jak będzie mi skakać boost to wyczyszcze geometrię, zrobie porządek ze sprzęgłem i na korektęB)

Opublikowano

No ja jak ostatnio logowałem to to samo, 4 pierwsze mocne depnięcia i overboosty, ale potem już praktycznie idealnie...

Też mam ten bajer z pokazywaniem boosta i nawet ostatni zarejestrowany max boost, ale Ivanek coś pisał, że chyba nie do końca to pokazuje zgodnie z prawdą, jest jakaś bezwładność wskazówki...

Opublikowano
9 minut temu, kamil-vag napisał:

No ja jak ostatnio logowałem to to samo, 4 pierwsze mocne depnięcia i overboosty, ale potem już praktycznie idealnie...

Też mam ten bajer z pokazywaniem boosta i nawet ostatni zarejestrowany max boost, ale Ivanek coś pisał, że chyba nie do końca to pokazuje zgodnie z prawdą, jest jakaś bezwładność wskazówki...

Za mało dajemy w palnik w jedzie w około komina i się pajęczyny osadzają na geometrii:wink: 

A ten rejestrowalny max boost to ciekawe. Jak to działa/jak się podgląda? Może też to mam. 

U mnie sprzęgło, popchnięcie manetki tempomatu do przodu i wchodzę w tryb pomiaru. 

Tak, kojarzę wypowiedź @Ivanek. Nawiazalem nawet wczoraj do tego i tuner odparł, że to wręcz odwrotnie, pomiar jest wręcz idealny, nie obarczony błędem. Po vcds zawsze jest jakiś lag/opóźnienie/wielkość próbkowania a to rozwiazanie ze wskazówką pomija to wszystko i ma się pełny, stały podgląd rzeczywisty. Tak mniej więcej mi to tuner przedstawił.

Opublikowano

Ja mam tak:

3) Zmiana obrotomierza rpm->boost->max boost.

Klikamy raz (on->off) i kolejne kliknięcie z przytrzymaniem na off wówczas jeśli wskazówka ustawi sie na 2500 (oznacza obrotomierz będzie pokazywał doładowanie). W czasie wyświetlania funkcji kolejne kliknięcia to 3500rpm czyli max doładowanie, dalej 1500rpm to pokazywanie obrotów itd. 

4) Szybki pogląd na max boost jak został zarejestrowany od odpalenia samochodu.

Trzymamy na wciśnięciu z on na off aż pokaże się wartość na obrotomierzu. Resetowanie max boost odbywa się analogicznie, tyle że po wyświetleniu wartości trzeba trzymać kolejne pare sekund off aż wartość spadnie (się zmieni).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...