Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] LY7W | S-line | BIX | DRL CLH | PDC | 1BV+talerze B5 | 320/288 | Quattro|BBS RS861 19' custom|GTC1549|FMIC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wpadła nowa pompa wspomagania i zrobiłem kompletną regenerację alternatora. W alternatorze zatarło się sprzegiełko i dawało bardzo dziwne objawy. Byłem przekonany że to pompa siada ale po wymianie dalej było to samo:mellow: co prawda Stara miała już luz na kole wzdłużny i poprzeczny, nie wiem czy nie ruszając jej po wymianie sprzegiełka byłby spokój. Błędna diagnoza dała mi nową pompę :kox:

Teraz cisza, spokój pod maską.

Pompa skv 360 zł, sprzegiełko 80 zł, zestaw naprawczy alternatora 40 zł, robota własna.

IMG20220623180124.jpg

IMG20220628174150.jpg

IMG20220702130251.jpg

IMG20220702144259.jpg

IMG20220702153618.jpg

IMG20220702155457.jpg

IMG20220702161814.jpg

Opublikowano

u mnie SKV wyje jak stara ---- Porażka 

Opublikowano
10 minut temu, DarekS4 napisał:

u mnie SKV wyje jak stara ---- Porażka 

Ciekawe, od samego początku tak miałeś? U mnie cisza a kręcę 19 calowym kołem.

Opublikowano

Tak od początku ale w V6 tak podobno jest. Też kręcę 19" kołem ale tu bardziej szerokość koła + ciężar ma wpływ niż wielkość . 

Opublikowano

Audiczka dostała trochę nowych gratów. Wymiana łączników stabilizatora tył, końcówki drążków i łożyska przód, osłona przegubu zewnętrznego. 

Tak przygotowana popędziła nad Polskie morze do Sianożetow. 4 osoby, pełny zaladunek, box no i na aktualnym setupie przypaliło szmaty nadkoli:kox:. Na tyle siedzi dystans - 20mn co daje ET 28 i przy max obciążeniu są przycierki o nadkola

IMG20220806131929.jpg

IMG20220805204106.jpg

IMG20220805203555.jpg

IMG20220716151121.jpg

IMG20220813152459.jpg

IMG20220813092236.jpg

Opublikowano

Felga 8x19" ET43?

Opublikowano
8 godzin temu, george napisał:

Felga 8x19" ET43?

8.5" ET48, opona 235/35

Opublikowano

Nadszedł czas po 18 latach służby na Spa. Miało być malowanie jednych drzwi do srodkowej listwy ze względu na purchy które się zaczęły pojawiać i pozostałych na spodach pod przykręcanymi  listwami bo wszędzie pojawiła się już ruda. 

Ale jak to zwykle bywa po ruszeniu takich tematów, miała być szybka akcja a wyszło na grubo:facepalm: 

Wszystkie drzwi konserwowane i malowane będą to odcięcia przy listwach środkowych. Zrobię to porządnie niech wytrzyma kolejne lata. 

Było tak

 

IMG20220606182002.jpg

IMG20220606182033.jpg

IMG20220606182100.jpg

IMG20220606182117.jpg

Opublikowano

Teraz dzieje się tak. Dwie furtki z wspawanymi wstawkami tam gdzie śrubki mocujące przychodzą bo ruda wyżarła no i jedne drzwi pasazer przód wymagały wspawania kawałka zdrowej blachy. Taka była moja decyzja. Blacharz mówił że możemy szpachlować to co widać na zdjęciu, te wżery, jak za rok chce znowu do niego przyjechać :wink: także wspawanie

 

 

IMG-20221007-WA0013.jpg

IMG-20221007-WA0007.jpg

IMG-20221007-WA0002.jpg

IMG-20221007-WA0001.jpg

IMG-20221007-WA0005.jpg

  • Lubię to 2
Opublikowano

Furka przezywa druga młodość ;) 

Opublikowano
6 godzin temu, Marfiol napisał:

Furka przezywa druga młodość ;) 

No jeszcze ze mną trochę czasu pobędzie a nie chce przyszłemu właścicielowi z rdzą gratis oddać 

Opublikowano

No i po Spa:cool1:

IMG20221015135857.jpg

IMG20221015135911.jpg

IMG20221015135927.jpg

  • Lubię to 1
Opublikowano

A na weekend takie cyferki wskoczyły :cool1: auto jezdzi bo musi. Graty leżą na dalsze modyfikacje ale czasu brak ostatnio.

IMG20221103180053.jpg

Opublikowano

Też takie miałem w tym roku :wink:

982BDC4A-389C-4868-BF75-AFE26CE63A8B.thumb.jpeg.1e0651b57a51624bcd82760be247f64d.jpeg

 

Pozdr

Opublikowano

Tym razem taki zestawik serwisowy. Koła się kręcą, kilometry nabijają 

IMG20221111174055.jpg

Opublikowano
W dniu 4.07.2022 o 13:51, DarekS4 napisał(a):

Tak od początku ale w V6 tak podobno jest. Też kręcę 19" kołem ale tu bardziej szerokość koła + ciężar ma wpływ niż wielkość . 

Nie tak nie jest sprawdż zbiorniczek płynu czy jest sitko a jak zbiornik stary kup nowy bo pewnie sitka za***ane od spodu tam gdzie nie widać,sprawdzone na kilku egzemplarzach 

Opublikowano

Wkurw....ały mnie himerycznie działające silniczki nagrzewnicy. Co jakiś czas błędy, wymieniałem potencjometry na te z allegro, chwila spokój, później znowu jakieś krzaczenie. Kupiłem kompletną nagrzewnice z Exeo (2011 r), wymieniłem trzy silniczki, z którymi bywały problemy i narazie śmiga jak nówka sztuka. Reszta gratów ze zdjęć mogę oddać potrzebującym:wink:

IMG20230102133856.jpg

IMG20230102140621.jpg

Opublikowano
Godzinę temu, jaras99 napisał(a):

Wkurw....ały mnie himerycznie działające silniczki nagrzewnicy. Co jakiś czas błędy, wymieniałem potencjometry na te z allegro, chwila spokój, później znowu jakieś krzaczenie. Kupiłem kompletną nagrzewnice z Exeo (2011 r), wymieniłem trzy silniczki, z którymi bywały problemy i narazie śmiga jak nówka sztuka. Reszta gratów ze zdjęć mogę oddać potrzebującym:wink:

IMG20230102133856.jpg

IMG20230102140621.jpg

Te silniczki z exeo są jakoś poprawione, czy tylko nowsze??

Opublikowano
8 godzin temu, Lukasz_mk2 napisał(a):

Te silniczki z exeo są jakoś poprawione, czy tylko nowsze??

Tak, tzn z tego co czytałem po tematach na forum to są tam już inne potencjometry. Wcześniej były zielone później białe albo odwrotnie. Tak czy inaczej nawet nie zaglądałem do środka do tych "nowych", założyłem, nastawy podstawowe i śmiga elegancko. 

Opublikowano

Wskoczyła nowa poducha pod skrzynie. Żółty Lem. Poprawiło komfort, nie ciągnie już tak gałki zmiany biegów przy gwałtowniejszym przyśpieszaniu. Narezie tyle zaobserwowałem. Stara Ori nie wyglądała wizualnie nawet tak źle.

IMG20230210163907.jpg

IMG20230210171441.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...