jaras99 Opublikowano 24 Lutego 2021 Autor Opublikowano 24 Lutego 2021 Pogoda coraz bardziej zachęca to dalej grzebie przy swapie Q. Tym razem odszczurzanie wydechu i malowanie srebrzanka
Krzysiek15255 Opublikowano 24 Lutego 2021 Opublikowano 24 Lutego 2021 (edytowane) Ciekawe czy po tym czyszczeniu wydechu ruda szybciej wyjdzie na srebrzance. Edytowane 24 Lutego 2021 przez Krzysiek15255
Mr.Joker Opublikowano 24 Lutego 2021 Opublikowano 24 Lutego 2021 Ładnie działasz widzę Tez mi chodzi taki swap po głowie pomalu ale poki co to tylko takie gdybanie napewno ku temu sklania dodatkowy fakt ze kumpel wstawił do garażu podnosnik dwukolumnowy więc możliwości sa checi tez sie znajdzie tylko problemem moze byc przyszla zona ktora juz teraz gada ze ciagle cos kupuje do auta jak przeciez dobre jest
jaras99 Opublikowano 24 Lutego 2021 Autor Opublikowano 24 Lutego 2021 5 godzin temu, Krzysiek15255 napisał: Ciekawe czy po tym czyszczeniu wydechu ruda szybciej wyjdzie na srebrzance. Wydech ma już jakieś 18 lat. Także to i tak BDB wynik myślę że srebrzanka pomoże mu jeszcze parę lat istnieć
jaras99 Opublikowano 24 Lutego 2021 Autor Opublikowano 24 Lutego 2021 2 godziny temu, Mr.Joker napisał: Ładnie działasz widzę Tez mi chodzi taki swap po głowie pomalu ale poki co to tylko takie gdybanie napewno ku temu sklania dodatkowy fakt ze kumpel wstawił do garażu podnosnik dwukolumnowy więc możliwości sa checi tez sie znajdzie tylko problemem moze byc przyszla zona ktora juz teraz gada ze ciagle cos kupuje do auta jak przeciez dobre jest A skąd pewność że dobre. Trzeba tak zagajać temat, że złe, niedobre, bee, wręcz niebezpieczne dla dalszego użytkowania A bezpieczeństwo przede wszystkim. Q to da Znam temat z autopsji. Moja księgowa też mi wytyka wszystkie inwestycje""
R4xx Opublikowano 25 Lutego 2021 Opublikowano 25 Lutego 2021 Wydaje mi się, że dużo bezpieczniejszy byłby wydech z kwasówki
jaras99 Opublikowano 25 Lutego 2021 Autor Opublikowano 25 Lutego 2021 2 godziny temu, R4xx napisał: Wydaje mi się, że dużo bezpieczniejszy byłby wydech z kwasówki Marzenie. Dobrze że jest półśrodek w postaci srebrzanki
Lukasz_mk2 Opublikowano 23 Marca 2021 Opublikowano 23 Marca 2021 @jaras99 nie będzie przypadkiem zmieniał zderzaka na wersję z 1.8T na dwa proste wydechy?? Chętnie odkupił bym od Ciebie zderzak, który masz obecnie na aucie.
jaras99 Opublikowano 23 Marca 2021 Autor Opublikowano 23 Marca 2021 2 godziny temu, Lukasz_mk2 napisał: @jaras99 nie będzie przypadkiem zmieniał zderzaka na wersję z 1.8T na dwa proste wydechy?? Chętnie odkupił bym od Ciebie zderzak, który masz obecnie na aucie. A to to to. No rozglądam się za takim.
jaras99 Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Przygotowanie nowego seta BBS RS861. Plan taki: Rotory do toczenia CNC. Całe lico do zebrania oraz w okolicach śrub skręcających żeby rant trochę zwiększyć. Narazie po obróbce rotoru plan taki aby nalozyć ceramike i tak zostawić. Zobaczę jak na żywca będzie to wyglądało. Ewentualnie malowanie systemowe w brąz/złoty Ranty do toczenia i w poler Bębny w piano black proszek Efekt do uzyskania taki A tu Audi dla Audi?
Gustaw666 Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Opublikowano 25 Kwietnia 2021 W dniu 4.11.2019 o 18:25, jaras99 napisał: Niedawno wpadł kolor FIS. Fajnie ożywiło wnętrze Cześć Dużo zabawy było żeby wymienić na kolorowy?
jaras99 Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2021 (edytowane) 8 godzin temu, Gustaw666 napisał: Cześć Dużo zabawy było żeby wymienić na kolorowy? Sama wymiana zegarów to 15 min roboty. Gorzej z przepisaniem immo. Co prawda miałem wszystko rozgryzione z użyciem vageppromera, powyciągane piny ze starego i nowego, ale nowy licznik za nic w świecie nie chciał przyjac Pinu. Pojechałem do gościa i mi to ogarnął Przejrzyj ten temat Edytowane 25 Kwietnia 2021 przez jaras99
kamil-vag Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Niestety EDC15 nie chce tego puścić, przy benzynie nie ma z tym problemu, ale w TDI tylko przepisanie licznika...
jaras99 Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2021 34 minuty temu, kamil-vag napisał: Niestety EDC15 nie chce tego puścić, przy benzynie nie ma z tym problemu, ale w TDI tylko przepisanie licznika... No u mnie gość podszedł finalnie vag can dashem i poszło bez problemu
jaras99 Opublikowano 1 Maja 2021 Autor Opublikowano 1 Maja 2021 Montaż Q ogłaszam oficjalnie zakończony. Właśnie zakończyłem spawać tłumik z Vki. Taki mały smaczek. Może zrobię większe fotostory 2
jaras99 Opublikowano 2 Maja 2021 Autor Opublikowano 2 Maja 2021 No dobra, pierwsze 100 km za mną. Pierwsze obserwacje/wnioski: 1. Problemów ze złym wskazywaniem paliwa nie napotkałem. Dawca był z 2003 roku Angol, mój z 2004 roku. Pociągnąłem sygnał z drugiej pompy do licznika, zrobiłem kodowanie zegarów i wszystko gra. 2. Przy ruszaniu na max skręconych kołach jest takie dziwne drżenie budy, jakby koła szurały. Dzieje się tylko tak przy ruszaniu. Nie wiem czy to normalne przy Q czy coś niedomaga? 3. Przy energicznej zmianie z 1 na 2 i 3 na 4 występuje takie głuche stuknięcie. Wydaje mi się ze w okolicach lewarka. Takie coś jakby uderzenie pięścią w ścianę. Czy to poduszka skrzyni? Włożyłem swoją starą która co prawda nie była zerwana ale Ori po ponad 300kkm. 4. Skrzynia FZK ma bardzo krótka 1nke, ale za to 3 długie a 6 nie ma co wrzucać przy prędkości lekko ponad 100 bo zamuli furę. Ale za to lecisz 140km/h a obroty coś lekko ponad 2 tys. Fajne to. 5. Czuć że auto ma więcej do ciągnięcia. Te seryjne 130ps to mało trochę do pełnej frajdy. Trzeba będzie pomyśleć o stopniowym podnoszeniu mocy. 6. Geometria totalnie się rozjechała ale to zroumiale. Auto prowadzi się źle, wręcz tragicznie ale na dniach lecę na regulację. 7. Wydaje mi się głosniej w aucie ale to może z powodu braku geometrii. 8. Ogólnie roboty od groma ale satysfakcja niedopisania. Do swapa przygotowywałem się od października. Zbierałem skrupulatnie wszystkie graty, całkowita regeneracja tylnych sanek, wymiana oleju i uszczelniaczy w dyfrze i skrzyni, wymiana smaru we wszystkich przegubach tylnych, przednich, wymiana zestawu regeneracyjnego cięgien wybieraka, wywalenie tłumika środkowego, spawanie i malowanie. 9. Wpadły również nowe hamulce 288 na tył. Zaciski wypiaskowanie, malowanie proszkowe, wymiana wszystkich uszczelnień, do tego klocki ferrodo premier. Całość ogarnialem sam. Do pomocy wolałem kumpla do podmiany skrzyni i kolejnego do spawania tłumika. Małe foto story
Sabereqq Opublikowano 3 Maja 2021 Opublikowano 3 Maja 2021 17 godzin temu, jaras99 napisał: 2. Przy ruszaniu na max skręconych kołach jest takie dziwne drżenie budy, jakby koła szurały. Dzieje się tylko tak przy ruszaniu. Nie wiem czy to normalne przy Q czy coś niedomaga? No właśnie u mnie w quattro to samo i nie wiem czy to normalne
Ivanek Opublikowano 5 Maja 2021 Opublikowano 5 Maja 2021 W dniu 3.05.2021 o 14:22, Sabereqq napisał: No właśnie u mnie w quattro to samo i nie wiem czy to normalne Również tak mam w Quattro i to normalne BTW fajny kolorek zacisków - > czyżby K2 niebieski spray?
jaras99 Opublikowano 5 Maja 2021 Autor Opublikowano 5 Maja 2021 4 godziny temu, Ivanek napisał: Również tak mam w Quattro i to normalne BTW fajny kolorek zacisków - > czyżby K2 niebieski spray? Nie nie To malowanie proszkowe RAL 5005. Przód tak samo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się