Dbaluch Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 To jest ten co kupiłem Normy i specyfikacje: - SAE J1703, J1704 - ISO 4925 (klasa 3 i 4) - DOT 3, DOT 4 - US FMVSS 116 a to jest nwn drugi Normy i Specyfikacje: - US FMVSS 116 - DOT 3, DOT 4 - SAE J1703, K1704 - ISO 4925 (CLASSES 3, 4 & 6) sam już nie wiem bo różnica minimalna w opisie jest ale czy to kwestia tego kto wystawia opis na aukcji czy to kwestia płynu tego już nie wiem
Dbaluch Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 Ten drugi co ty podałeś to widze ze dodatkowo jest do układu ASR , piszą tak - Przeznaczony do nowoczesnych układów hamulcowych z ESP/ASR
nadybek Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 (edytowane) W dzisiejszych czasach chyba lepiej proponowac dot 5.1. Jest calkowicie zamienny z dot4 o niskiej lepkosci i ma okres pomiedzy wymianami nie 2 a 3 lata bo zawiera wiecej inhibitorow korozji. No chyba ze to tylko marketingowy belkot firmy ate. Edytowane 13 Lutego 2022 przez nadybek
Dbaluch Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 7 minut temu, nadybek napisał: W dzisiejszych czasach chyba lepiej proponowac dot 5.1. Jest calkowicie zamienny z dot4 o niskiej lepkosci i ma okres pomiedzy wymianami nie 2 a 3 lata bo zawiera wiecej inhibitorow korozji. No chyba ze to tylko marketingowy belkot firmy ate. I tak może być z tym marketingiem., Niemcom napisali też na bance oleju wymieniać co 30 tys km , wiec Niemcy wierzą w olej typu long life i czymaja się tego jak diabeł sołtysa , iskry by im wylatywały z pod korka oleju ale nie , oleju nie zmienie bo jeszcze mi brakuje do tych 30 tys km 123 km , a jak wygląda zaś cała reszta to już każdy wie
Dev Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 Wlej to co masz a za parę miesięcy wymien na wlasciwy
Dbaluch Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 Na właściwy tzn ten drugi tak Textar Dot4 LV czy jeszcze inny ?
Dev Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 3 godziny temu, Dbaluch napisał: Na właściwy tzn ten drugi tak Textar Dot4 LV czy jeszcze inny ? kazdy ABS/ESP
Dbaluch Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 1 godzinę temu, Dev napisał: kazdy ABS/ESP Te butelki są tak opisane że niech ich UJ weżnie , mam butelke przed oczami i tam ani słowa Czy to do ABS czy to do ABS,, ESP
Dev Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 (edytowane) na tej butelce którą kupiłeś nie ma informacji bo to jest DOT4 do kazdego auta bez ABS i z ABS/ASR/EDS a na tej butelce której zdjecie wkleiłem jest info ABS/ESP na zdjeciu poniżej też masz: Edytowane 13 Lutego 2022 przez Dev
Dbaluch Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 Ok teraz rozumiem, a co do płynu to wiadomo że instrukcja mówi żeby wymieniać co 2 lata , a czy przy zmianie tarcz i klocków jest taka wymiana obowiązkowa ?
Dev Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 3 minuty temu, Dbaluch napisał: Ok teraz rozumiem, a co do płynu to wiadomo że instrukcja mówi żeby wymieniać co 2 lata , a czy przy zmianie tarcz i klocków jest taka wymiana obowiązkowa ? nie jest obowiazkowa ale trzeba pamietac aby przed wcisnienciem tłoczka odkrecic odpowietrznik
Dbaluch Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 Rozumiem , znam takich co nawet nie wiedzą że ten płyn trzeba również zmieniać i takich co twierdzą że ta wymiana jest zbędna ? ja jestem odmiennego zdania , co kraj to obyczaj
Dev Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 tylko jak beda zmieniac Ci płyn to niech wyciągną sitko ze zbiorniczka, wyciagną stary a potem zaleją swiezym i dopiero wymiana, sitko wkłąda sie na koniec
Dbaluch Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 6 minut temu, Dev napisał: Wyciągnąć stary zalać swiezym i ten świeży płyn ponownie wyciągnąć że zbiorniczka i zalać ponownie świeżym , to poto żeby przeczyśćił się układ czy jak to rozumieć ?
Dev Opublikowano 13 Lutego 2022 Opublikowano 13 Lutego 2022 nie, wyciaganac stary, wlac nowy i przepompowac 4 zaciski ale caly czas pilnowac poziomu
Dbaluch Opublikowano 14 Lutego 2022 Opublikowano 14 Lutego 2022 Dev jak jesteśmy już przy temacie mojego chrupka to zapytam o płyn chłodniczy mianowićie jaki zalać , z tego co wiem to producent w tych latach zalecał G12+ , więc pozostać przy nim czy np zalać wyższą normą G13 , co o tym myślisz ?
Langista Opublikowano 14 Lutego 2022 Opublikowano 14 Lutego 2022 Dla spokoju możesz zalać G13, one są teraz takie same, do tego G13 jest łatwiej dostępny.
Dbaluch Opublikowano 14 Lutego 2022 Opublikowano 14 Lutego 2022 G13 jest fioletowy , co za tym kolorem idzie tego nie wiem , może inne dodatki które są stosowane ??? G12+ jest różowy więc nasówa mi się tu myśl , skoro są takie same to po co producent zadawałby sobie tyle trudu i robił by dwa różne opakowania i dwa różne kolory , może znajdą się tu na forum koledzy którą taką wiedzę posiadają i chętnie się z nią podzielą
przem8 Opublikowano 14 Lutego 2022 Opublikowano 14 Lutego 2022 Lej to co masz zalecane, a nie szukasz spiskowych teorii.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się