Cardozo Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Panowie, moje autko stoi w mechaniora i muszę zmienić w nim tarcze i klocki z przodu oraz klocki z tyłu. Za komplet przedni nie chciałbym dać więcej jak 700 zł ale jak będzie trzeba to sięgnę głębiej. Zależy mi na tym żeby heble działały jak trzeba. Wszyscy tu polecają tarcze OZ i zastanawiam się nad modelem Sport Coat Z i do tego jakieś klocki ferodo ale nie bardzo wiem które dobrać. Proszę was o szybką pomoc
Tikas Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Mam pytanie bo przeczytałem cały temat i piszecie że klocki FDB1717 będą najlepsze na przód do systemu 1LB a pacjent tak jak w opisie czy inne modele tego samego producenta pasują i co o nich powiecie i czy warto stosować do zwykłej tarczy 288. Chciałbym spróbować tych klocków bo dużo jeżdżę choć złego słowa nie powiem o klockach ATE (które się skończyły - kontrolka zużycia) na których dokładnie zrobiłem 46tys. Pozdrawiam wszystkich na forum.
azure Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Pany, jakie klocki do BEX'a na przód pod tarczę 312mm? Panowie, Na wlepie mam oznaczenia 1LT i 1KP czyli teoretycznie hamulce 312 i 255. Problem w tym, że auto nie hamuje. Wymieniałem klocki i tarcze co prawda ze 2 lata temu ale zaraz po wymianie też było słabiutko. Klocki ATE z tego co pamiętam. Ostatnio wymieniłem płyn hamulcowy na Motula ale różnicy z nowym płynem żadnej (zresztą tego się spodziewałem bo tu cudów nie można zdziałać). Czy możlwie żeby ktoś kiedyś wrzucił jakieś mniejsze hamulce?... Jaki ja mam zestaw wpakować do 1.8T żeby to w końcu hamowało? 320 przód a tył? Zacznie to w końcu jakoś hamować? Koła lato 18 ale zima mam 16 więc musi pod to wejść Już mnie to wku... bo wsiadam do służbowego Passka 2.0tdi i auto hamuje jak złoto a w moim lipa straszna. No mój też nędznie hamuje, co mnie osobiście wkurrr, bo każdym firmowym jakim bym nie jechał hamuje jak potrzeba, a tutaj? Tutaj guma i myślę nad zmianą klocków z przodu na coś lepszego... a może TTTM na tym zestawie 312/255?
jakub.grudzinski1 Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Panowie, kończą mi się tarcze w a4 b6. Wszystko aktualnie jest ori. Zależy mi żeby auto trochę lepiej hamowało. Pytanie do Was, czy z budżetem 500/700 zł dam radę włożyć jakieś większe tarcze, czy po prostu dać sobie spokój, i kupić nowe w tym samym rozmiarze co stare? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
jakub.grudzinski1 Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 288 mm Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
bartez80 Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 Jakub wysłałem tobie wiadomość prywatna.....
Sedrak Dan Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 Ja zaraz robię przesiadkę na tarcze przód + klocki przód/tył TEXTAR + nowy płyn i zobaczymy jaka będzie różnica . Teraz mam jakieś no name raczej
mej2dej Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 Witam Panowie, czeka mnie wymiana tarcz i klocków zarówno z przodu jak i z tyłu (jeśli dobrze wyczaiłem to mam na samochodzie zaciski ATE i wymiary tarcz przód 312x25 i tył 255x10). Fura A4B6 2.5TDI quattro nr VIN: WAUZZZ8EZ1A012161 Przeglądałem ten wątek ale pomimo to mam pytanie czy poniższe tarcze i klocki będą pasowały do mnie i która opcja jest lepsza: Opcja nr 1 (oryginalny zestaw ATE) http://allegro.pl/ate-tarcze-klocki-przod-tyl-audi-a4-b6-b7-i6277460529.html Opcja nr 2 (Zestaw TRW) http://allegro.pl/trw-tarcze-klocki-przod-tyl-audi-a4-b6-b7-312-i6275567635.html Opcja nr 3 (bliżej mi nie znana marka tarcz + klocki TRW) http://allegro.pl/tarcze-klocki-audi-a4-b6-a6-c5-vw-passat-b5-312mm-i6318235107.html http://allegro.pl/tarcze-klocki-audi-a6-c5-quattro-tdi-allroad-tyl-i6320761357.html Nie ukrywam, że wyglądem najbardziej kusi zestaw nr 3 ale rozsądek podpowiada zestaw nr 1. Proszę o pomoc.
Joziek79 Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 Napisz pw. do kolegi dzik przedstawi Ci ofertę, napisze co, jak, dlaczego.
mej2dej Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 Napisz pw. do kolegi dzik przedstawi Ci ofertę, napisze co, jak, dlaczego. Dzięki za info wiadomość poszła . A swoją drogą może ktoś zna ten ostatni zestaw hamulcowy ?
aspirynC Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 (edytowane) Witam,Planuję zmienić hamulce w moim a4 b6 na 320mm przód, 288mm tył.Udało mi się dorwać zaciski z a4 b7 320mm przód + 288 tył.Jestem przed zakupem tarcz i klocków.Tarcze 320x30 przód + 288x12 tył.Wybiorę między ATE lub ZIMMERMAN.Chce się upewnić co do klocków hamulcowych.Z tego co widzę w innym poście modele które nadają się do a4 b7 to FDB1717 przód i FDB1083 tył.Będą odpowiednie do tego zestawu ?Czy ktoś mógłby napisać tutaj na przykładzie klocków FERODO jaki konkretnie model wybrać ?Z góry dzięki. Edytowane 9 Lipca 2016 przez aspirynC
afroo. Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 FDB1717 To nie są klocki do 320 tylko do 312 i 288. Do 320 idą 1629
aspirynC Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 (edytowane) FDB1717 To nie są klocki do 320 tylko do 312 i 288. Do 320 idą 1629 Tył zostaje 1083 ? Przypuszczam, że też nie bo to 288 a nie 255. Wielkie dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam. Edytowane 9 Lipca 2016 przez aspirynC
pksmlody Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 Klocki zmieniałem w zeszłym roku, natomiast na przyszły rok plan jest krótki: tarcze klocki, przód i tył. Plan: Tarcze przód Zimmermann Sport nawiercaneTarcze tył gładkie zimmermannKlocki Ferodo DS Performance Myślicie że jest ok, czy polecacie coś innego?
pksmlody Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 O, a to ciekawe, bo takie proponował mi kolega z forum ze swojego sklepu...
afroo. Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 One po prostu są wiercone na wylot, a nie tylko nawiercane. Ot takie czepianie się szczegółów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się