Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, moje autko stoi w mechaniora i muszę zmienić w nim tarcze i klocki z przodu oraz klocki z tyłu. Za komplet przedni nie chciałbym dać więcej jak 700 zł ale jak będzie trzeba to sięgnę głębiej. Zależy mi na tym żeby heble działały jak trzeba. Wszyscy tu polecają tarcze OZ i zastanawiam się nad modelem Sport Coat Z i do tego jakieś klocki ferodo ale nie bardzo wiem które dobrać. Proszę was o szybką pomoc :)

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

wrzuć vin to pomożemy :)

Opublikowano

Mam pytanie bo przeczytałem cały temat i piszecie że klocki FDB1717 będą najlepsze na przód do systemu 1LB a pacjent tak jak w opisie czy inne modele tego samego producenta pasują i co o nich powiecie i czy warto stosować do zwykłej tarczy 288. Chciałbym spróbować tych klocków bo dużo jeżdżę choć złego słowa nie powiem o klockach ATE (które się skończyły - kontrolka zużycia) na których dokładnie zrobiłem 46tys. Pozdrawiam wszystkich na forum. :)

Opublikowano

Pany, jakie klocki do BEX'a na przód pod tarczę 312mm?


Panowie,

Na wlepie mam oznaczenia 1LT i 1KP czyli teoretycznie hamulce 312 i 255.

Problem w tym, że auto nie hamuje. Wymieniałem klocki i tarcze co prawda ze 2 lata temu ale zaraz po wymianie też było słabiutko.

Klocki ATE z tego co pamiętam. Ostatnio wymieniłem płyn hamulcowy na Motula ale różnicy z nowym płynem żadnej (zresztą tego się spodziewałem bo tu cudów nie można zdziałać).

Czy możlwie żeby ktoś kiedyś wrzucił jakieś mniejsze hamulce?...

Jaki ja mam zestaw wpakować do 1.8T żeby to w końcu hamowało? 320 przód a tył? Zacznie to w końcu jakoś hamować?

Koła lato 18 ale zima mam 16 więc musi pod to wejść :(

Już mnie to wku... bo wsiadam do służbowego Passka 2.0tdi i auto hamuje jak złoto a w moim lipa straszna.

No mój też nędznie hamuje, co mnie osobiście wkurrr, bo każdym firmowym jakim bym nie jechał hamuje jak potrzeba, a tutaj? Tutaj guma i myślę nad zmianą klocków z przodu na coś lepszego... a może TTTM na tym zestawie 312/255?

Opublikowano

Panowie, kończą mi się tarcze w a4 b6. Wszystko aktualnie jest ori. Zależy mi żeby auto trochę lepiej hamowało.

Pytanie do Was, czy z budżetem 500/700 zł dam radę włożyć jakieś większe tarcze, czy po prostu dać sobie spokój, i kupić nowe w tym samym rozmiarze co stare?

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ori tzn ?

Opublikowano

288 mm :)

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jakub wysłałem tobie wiadomość prywatna.....

Opublikowano

Ja zaraz robię przesiadkę na tarcze przód + klocki przód/tył TEXTAR + nowy płyn i zobaczymy jaka będzie różnica . Teraz mam jakieś no name raczej :)

Opublikowano

Witam Panowie, :decayed:

czeka mnie wymiana tarcz i klocków zarówno z przodu jak i z tyłu (jeśli dobrze wyczaiłem to mam na samochodzie zaciski ATE i wymiary tarcz przód 312x25 i tył 255x10). Fura A4B6 2.5TDI quattro nr VIN: WAUZZZ8EZ1A012161

Przeglądałem ten wątek ale pomimo to mam pytanie czy poniższe tarcze i klocki będą pasowały do mnie i która opcja jest lepsza:

Opcja nr 1 (oryginalny zestaw ATE)

http://allegro.pl/ate-tarcze-klocki-przod-tyl-audi-a4-b6-b7-i6277460529.html

Opcja nr 2 (Zestaw TRW)

http://allegro.pl/trw-tarcze-klocki-przod-tyl-audi-a4-b6-b7-312-i6275567635.html

Opcja nr 3 (bliżej mi nie znana marka tarcz + klocki TRW)

http://allegro.pl/tarcze-klocki-audi-a4-b6-a6-c5-vw-passat-b5-312mm-i6318235107.html

http://allegro.pl/tarcze-klocki-audi-a6-c5-quattro-tdi-allroad-tyl-i6320761357.html

Nie ukrywam, że wyglądem najbardziej kusi zestaw nr 3 ale rozsądek podpowiada zestaw nr 1. Proszę o pomoc. :)

Opublikowano

Napisz pw. do kolegi dzik przedstawi Ci ofertę, napisze co, jak, dlaczego.

Opublikowano

Napisz pw. do kolegi dzik przedstawi Ci ofertę, napisze co, jak, dlaczego.

Dzięki za info wiadomość poszła :wink: .

A swoją drogą może ktoś zna ten ostatni zestaw hamulcowy ?

Opublikowano (edytowane)

Witam,
Planuję zmienić hamulce w moim a4 b6 na 320mm przód, 288mm tył.
Udało mi się dorwać zaciski z a4 b7 320mm przód + 288 tył.
Jestem przed zakupem tarcz i klocków.

Tarcze 320x30 przód + 288x12 tył.
Wybiorę między ATE lub ZIMMERMAN.

Chce się upewnić co do klocków hamulcowych.
Z tego co widzę w innym poście modele które nadają się do a4 b7 to FDB1717 przód i FDB1083 tył.
Będą odpowiednie do tego zestawu ?
Czy ktoś mógłby napisać tutaj na przykładzie klocków FERODO jaki konkretnie model wybrać ?

Z góry dzięki.

Edytowane przez aspirynC
Opublikowano
FDB1717

To nie są klocki do 320 tylko do 312 i 288.


Do 320 idą 1629

Opublikowano (edytowane)
FDB1717

To nie są klocki do 320 tylko do 312 i 288.

Do 320 idą 1629

Tył zostaje 1083 ? Przypuszczam, że też nie bo to 288 a nie 255.

Wielkie dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam.

Edytowane przez aspirynC
Opublikowano

FDB1636

Opublikowano

Klocki zmieniałem w zeszłym roku, natomiast na przyszły rok plan jest krótki: tarcze klocki, przód i tył.

Plan:

Tarcze przód Zimmermann Sport nawiercane

Tarcze tył gładkie zimmermann

Klocki Ferodo DS Performance

Myślicie że jest ok, czy polecacie coś innego?

Opublikowano

Zimmerman nie robi tarcz nawiercanych

Opublikowano

O, a to ciekawe, bo takie proponował mi kolega z forum ze swojego sklepu... :eusathink:

Opublikowano

One po prostu są wiercone na wylot, a nie tylko nawiercane. Ot takie czepianie się szczegółów. :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...