marcin_o23 Opublikowano 28 Listopada 2019 Opublikowano 28 Listopada 2019 Wycinanie dpf?? to już większość rozgarniętych tunerów tego odradza a niektórzy nadal w to brną 2
egon47 Opublikowano 29 Listopada 2019 Opublikowano 29 Listopada 2019 21 godzin temu, mlody020 napisał: Zastanawiam się dlaczego wymienisz rozrząd przy 210 tys. Było go słychać czy coś ? To jest normą przy 3.0 trzeciej generacji nie wytrzymują 200tyś tak to "poprawili"
Dev Opublikowano 29 Listopada 2019 Opublikowano 29 Listopada 2019 39 minut temu, egon47 napisał: To jest normą przy 3.0 trzeciej generacji nie wytrzymują 200tyś tak to "poprawili" zawsze możesz sobie załozyc nowy juz poprawiony
Dandusiek Opublikowano 29 Listopada 2019 Opublikowano 29 Listopada 2019 (edytowane) 14 godzin temu, marcin_o23 napisał: Wycinanie dpf?? to już większość rozgarniętych tunerów tego odradza a niektórzy nadal w to brną Uzasadnij kolego swoją wypowiedź, bo chętnie posłucham. Chodzi o przepisy które rzekomo wchodzą i "wejść" nie mogą, czy coś więcej? Co do autora tematu - Audi ładne, działaj, dbaj i jeździj tak jak trzeba! Sam mam "chętkę" na b8 ... Edytowane 29 Listopada 2019 przez Dandusiek
marcin_o23 Opublikowano 29 Listopada 2019 Opublikowano 29 Listopada 2019 Najpierw musiałbyś mi podać choć jeden powód dlaczego wycięcie DPF-a miało by być dobre
MaciekPL Opublikowano 29 Listopada 2019 Opublikowano 29 Listopada 2019 Daj spokój jedź za takim autem który ma wycięty dpf smród jak nie wiem , tymbardziej w 3.0. Po to jest żeby spełniał swoje zadanie , nie chcesz dpfa kup auto bez i po problemie. Tak samo jak wycinanie katalizatorow i innych gowien w 1.9tdi .. to samo co jestem w pl to nie idzie jechać za takim autem. Ktoś wymyślił to wszystko nie po to żeby wycinać. 2
Awra Opublikowano 29 Listopada 2019 Autor Opublikowano 29 Listopada 2019 Niestety ale ja już w jednym aucie kiedyś wycinałem (a4 b7 2.0 tdi), a w a6 c6 w 3.0 tdi go nie miało fabrycznie i nic mi nigdy nie kopciło i nie śmierdziało więc wybaczcie ale nie wiecie o czym mówicie. C6 jeszcze póki co użytkuję to jak są wątpliwości można się nim albo za nim przejechać. Usuwanie dpf bo chcę dać zamiast niego DP i dać inny wydech. Program też ma być bez przesadnego podlewania bo nie chcę kopciucha. Koniec tej dywagacji z mojej strony. Kurtyna.
mlody020 Opublikowano 29 Listopada 2019 Opublikowano 29 Listopada 2019 W dniu 28.11.2019 o 11:26, Awra napisał: Tak, nie dość że przy odpalaniu to jeszcze w momencie rozpędzania jak silnik wchodził z dolnych partii obrotów. Czyli wtedy kiedy był najbardziej obciążony było słychać dzwonienie/szumienie a to już jest grubo. Podejrzewam że zabił go tryb LL w niemczech i system start/stop. Patrzyłem nawet w necie w audi A6 te rozrządy potrafiły się kończyć dużo wcześniej. Kurde masakra... Ja mam nalatane 280tys i delikatnie słychać go jak odpalam na zimnym i to nie zawsze.Tylko u mnie jest ta starsza jednostka.
Awra Opublikowano 29 Listopada 2019 Autor Opublikowano 29 Listopada 2019 (edytowane) 9 minut temu, mlody020 napisał: Kurde masakra... Ja mam nalatane 280tys i delikatnie słychać go jak odpalam na zimnym i to nie zawsze.Tylko u mnie jest ta starsza jednostka. No ja mam na 2 łańcuchach, on na zimnym był cicho. Na ciepłym głośno. W A6 był ASB na 3 łańcuchach, auto krajowe z prawdziwym 200 tys kupiłem a 240 tys sprzedałem (znane auto od nowości) Czasem na zimnym zagrał ale info z serwisu dostalem że one nakulane potrafią mieć po 400tys na ori rozrzadzie, dzwonią i jeżdżą. Za to odnośnie tych nowszych to lepiej nie ryzykować. Aaa no i A6 miała od nowości wymiany oleju co 15 tys. LL nie widziała. Edytowane 29 Listopada 2019 przez Awra
Awra Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2019 Mam nadzieję, że w poniedziałek odbiorę auto już. Silnik poskładany, trzeba go tylko upchać do budy. Nowy rozrząd już siedzi.
grzes283 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 W dniu 1.12.2019 o 01:08, Awra napisał: Mam nadzieję, że w poniedziałek odbiorę auto już. Silnik poskładany, trzeba go tylko upchać do budy. Nowy rozrząd już siedzi. Daj znać, jak po wymianie. Czy pracuje lepiej i ciszej.... Niestety starsze generacje mimo powszechnie złych opinii mają trwalszy rozrząd. Te dwa łańcuchy, to jakieś nieporozumienie. W warsztatach więcej V6 po 2012r stoi na rozrzą, niżeli tych starszych na czterech łańcuchach. Ale mimo dużych kosztów, fajnie to zrobić i cieszyć japę fajnym motorem. Teraz już robią bez wyciągania motoru, większość mechaników doszła do perfekcji w wymianie rozrządu w tych motorach. Aczkolwiek na stole przy wymianie można dodatkowo ogarnąć wszystkie bolączki, wycieki etc.... Fajna furka, powodzenia
Awra Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2019 Dobra, po wymianie rozrządu i ogarnięciu profilaktycznie podkładek pod wtryskami (okazało się że dwie wydmuchało) silnik jest mega cichy, równy i po samym dźwięku chetny do pracy. Na prawdę niebo a ziemia. Jeszcze wyprogramowanie dpf bo póki co to mocy brak i choinka. 9 grudnia śmigam do rogala.
grzes283 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Kasa wywalona, ale morda ucieszona!!! I o to chodzi:-)
Pawel88ST Opublikowano 6 Grudnia 2019 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Dokładnie to samo zrobiłem w cduc dodatkowo kompleksowe uszczelnienie i zaworki układu wodnego tylko głowice zostały , od tego czasu zrobiłem prawie 30 tys i silnik suchy jak pieprz , niestety ale czeka to każdego , kto kupi auto z tym silnikiem który Od nowości nie był ruszany , to taki „must have”
Awra Opublikowano 6 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2019 Niestety, u mnie przed wymianą rozrządu przy wchodzeniu na obroty było słychać dzwonienie/cykanie myślałemże to rozrząd ale nie. Wychodzi że wtryski pomimo wymiany miedzianych podkładek, uszczelek od przelewów to któryś ma przedmuch jeden i to prawdopodobnie właśnie ten jest spocony. Jego gniazdo było w słabym stanie ale wyczyscili je ale dźwięk pozostał bo obstawiali turbo- im nie zdążył się spocic bo za krótko jeździli. Muszę się wstrzymać z programem, narazie tylko pójdzie dpf i egr out. Ogarnę ten temat "dzwonienia" i pomyślę czy nie zrobić hybrydy, dać fmic i zaatakować większej mocy. Gadałem już z perun turbo to ta turbinka vkz najwięcej da się przerobić na bezpieczne 350hp. No ale to jeszcze trochę.
Awra Opublikowano 11 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2019 Narazie dpf i egr out schodzą ze sceny.
Awra Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Każdy jak wiadomo ma trochę czasu to i ja wziąłem się za montaż kilku części które mi zalegały. Wpadła kiera ścięta od MaciekPL (mega porządny chłop) - narazie jest na niej logo S1 ale to muszę wymienić. No i podświetlane progi od kolegi Laszczonka. Z kierą może być problem, bo mam side assist i ta ścięta nie ma wibracji... ale z gorszych informacji odprysk mi bardzo mocno uszkodził szybę i raczej nie do naprawy. Mam pytanie, da się kupić gotowy zestaw ledów do wnętrza B8? Mam pod nogami ledy w drzwiach światła itd. A znowu podsufitka normalne żarówki. Są ori zestawy? 1
kamelus_ Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 17 minut temu, Awra napisał: Mam pytanie, da się kupić gotowy zestaw ledów do wnętrza B8? Mam pod nogami ledy w drzwiach światła itd. A znowu podsufitka normalne żarówki. Są ori zestawy? Są ale cena zabija. Lepiej sobie kup zestaw dedykowane do auta np. u nich https://www.sklepledowy.pl/pl/p/AUDI-A5-Sportback-Zestaw-oswietlenie-kabiny-LED-Standard-16-zarowek/1152 1
Awra Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Dziś pozbyłem się tej szyby pękniętej i patrzcie co działo się na słupku na drugim odrobinę lepiej ale i tak się nie trzymała na niczym, trochę kląłem że szyba była do wymiany ale jak zobaczyłem ten syf to już trochę mi przeszło
l2k2 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Masakra, ona miała tu coś kombinowane / jakąś przygodę? Przy zmianie szyby w mojej oglądałem to miejsce i zero śladów jakiejkolwiek korozji, rocznik podobny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się