Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 sedan polift, 3.0 tdi in progress


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wycinanie dpf?? to już większość rozgarniętych tunerów tego odradza a niektórzy nadal w to brną :facepalm:

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
21 godzin temu, mlody020 napisał:

Zastanawiam się dlaczego wymienisz rozrząd przy 210 tys.  Było go słychać czy coś ?

To jest normą przy 3.0 trzeciej generacji nie wytrzymują 200tyś tak to "poprawili"

Opublikowano
39 minut temu, egon47 napisał:

To jest normą przy 3.0 trzeciej generacji nie wytrzymują 200tyś tak to "poprawili"

zawsze możesz sobie załozyc nowy juz poprawiony :decayed:

Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, marcin_o23 napisał:

Wycinanie dpf?? to już większość rozgarniętych tunerów tego odradza a niektórzy nadal w to brną :facepalm:

Uzasadnij kolego swoją wypowiedź, bo chętnie posłucham. 

Chodzi o przepisy które rzekomo wchodzą i "wejść" nie mogą, czy coś więcej? 

 

Co do autora tematu - Audi ładne, działaj, dbaj i jeździj tak jak trzeba! Sam mam "chętkę" na b8 ... :D 

Edytowane przez Dandusiek
Opublikowano

Najpierw musiałbyś mi podać choć jeden powód dlaczego wycięcie DPF-a miało by być dobre :whistling:

Opublikowano

Daj spokój jedź za takim autem który ma wycięty dpf smród jak nie wiem , tymbardziej w 3.0. Po to jest żeby spełniał swoje zadanie , nie chcesz dpfa kup auto bez i po problemie. Tak samo jak wycinanie katalizatorow i innych gowien w 1.9tdi .. to samo co jestem w pl to nie idzie jechać za takim autem. Ktoś wymyślił to wszystko nie po to żeby wycinać.

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Niestety ale ja już w jednym aucie kiedyś wycinałem (a4 b7 2.0 tdi), a w a6 c6 w 3.0 tdi go nie miało fabrycznie i nic mi nigdy nie kopciło i nie śmierdziało więc wybaczcie ale nie wiecie o czym mówicie. C6 jeszcze póki co użytkuję to jak są wątpliwości można się nim albo za nim przejechać. Usuwanie dpf bo chcę dać zamiast niego DP i dać inny wydech. Program też ma być bez przesadnego podlewania bo nie chcę kopciucha. Koniec tej dywagacji z mojej strony. Kurtyna. 

 

Opublikowano
W dniu 28.11.2019 o 11:26, Awra napisał:

Tak, nie dość że przy odpalaniu to jeszcze w momencie rozpędzania jak silnik wchodził z dolnych partii obrotów. Czyli wtedy kiedy był najbardziej obciążony było słychać dzwonienie/szumienie a to już jest grubo. Podejrzewam że zabił go tryb LL w niemczech i system start/stop.

Patrzyłem nawet w necie w audi A6 te rozrządy potrafiły się kończyć dużo wcześniej. 

Kurde masakra... Ja mam nalatane 280tys i delikatnie słychać go jak odpalam na zimnym i to nie zawsze.Tylko u mnie jest ta starsza jednostka. 

 

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, mlody020 napisał:

Kurde masakra... Ja mam nalatane 280tys i delikatnie słychać go jak odpalam na zimnym i to nie zawsze.Tylko u mnie jest ta starsza jednostka. 

 

No ja mam na 2 łańcuchach, on na zimnym był cicho. Na ciepłym głośno. W A6 był ASB na 3 łańcuchach, auto krajowe z prawdziwym 200 tys kupiłem a 240 tys sprzedałem (znane auto od nowości) Czasem na zimnym zagrał ale info z serwisu dostalem że one nakulane potrafią mieć po 400tys na ori rozrzadzie, dzwonią i jeżdżą. Za to odnośnie tych nowszych to lepiej nie ryzykować. Aaa no i A6 miała od nowości wymiany oleju co 15 tys. LL nie widziała.

Edytowane przez Awra
Opublikowano

Mam nadzieję, że w poniedziałek odbiorę auto już. Silnik poskładany, trzeba go tylko upchać do budy. Nowy rozrząd już siedzi.

image000001.jpg

Opublikowano
W dniu 1.12.2019 o 01:08, Awra napisał:

Mam nadzieję, że w poniedziałek odbiorę auto już. Silnik poskładany, trzeba go tylko upchać do budy. Nowy rozrząd już siedzi.

image000001.jpg

Daj znać, jak po wymianie. Czy pracuje lepiej i ciszej....

Niestety starsze generacje mimo powszechnie złych opinii mają trwalszy rozrząd. Te dwa łańcuchy, to jakieś nieporozumienie. W warsztatach więcej V6 po 2012r stoi na rozrzą, niżeli tych starszych na czterech łańcuchach. Ale mimo dużych kosztów, fajnie to zrobić i cieszyć japę fajnym motorem. Teraz już robią bez wyciągania motoru, większość mechaników doszła do perfekcji w wymianie rozrządu w tych motorach. Aczkolwiek na stole przy wymianie można dodatkowo ogarnąć wszystkie bolączki, wycieki etc....

 

Fajna furka, powodzenia :wink:

Opublikowano

Dobra, po wymianie rozrządu i ogarnięciu profilaktycznie podkładek pod wtryskami (okazało się że dwie wydmuchało) silnik jest mega cichy, równy i po samym dźwięku chetny do pracy. Na prawdę niebo a ziemia. Jeszcze wyprogramowanie dpf bo póki co to mocy brak i choinka. 9 grudnia śmigam do rogala.

Opublikowano

Kasa wywalona, ale morda ucieszona!!! I o to chodzi:-)

Opublikowano

Dokładnie to samo zrobiłem w cduc :) dodatkowo kompleksowe uszczelnienie i zaworki układu wodnego :) tylko głowice zostały , od tego czasu zrobiłem prawie 30 tys i silnik suchy jak pieprz , niestety ale czeka to każdego , kto kupi auto z tym silnikiem który Od nowości nie był ruszany , to taki „must have”

 

Opublikowano

Niestety, u mnie przed wymianą rozrządu przy wchodzeniu na obroty było słychać dzwonienie/cykanie myślałemże to rozrząd ale nie. Wychodzi że wtryski pomimo wymiany miedzianych podkładek, uszczelek od przelewów to któryś ma przedmuch jeden i to prawdopodobnie właśnie ten jest spocony. Jego gniazdo było w słabym stanie ale wyczyscili je ale dźwięk pozostał bo obstawiali turbo- im nie zdążył się spocic bo za krótko jeździli. Muszę się wstrzymać z programem, narazie tylko pójdzie dpf i egr out. Ogarnę ten temat "dzwonienia" i pomyślę czy nie zrobić hybrydy, dać fmic i zaatakować większej mocy. Gadałem już z perun turbo to ta turbinka vkz najwięcej da się przerobić na bezpieczne 350hp. No ale to jeszcze trochę. 

Opublikowano

Narazie dpf i egr out schodzą ze sceny. 

20191211_144209.jpg

Opublikowano

Każdy jak wiadomo ma trochę czasu to i ja wziąłem się za montaż kilku części które mi zalegały. Wpadła kiera ścięta od MaciekPL :hi:(mega porządny chłop) - narazie jest na niej logo S1 ale to muszę wymienić. No i podświetlane progi od kolegi Laszczonka:hi:. Z kierą może być problem, bo mam side assist i ta ścięta nie ma wibracji... ale z gorszych informacji odprysk mi bardzo mocno uszkodził szybę i raczej nie do naprawy.

Mam pytanie, da się kupić gotowy zestaw ledów do wnętrza B8? Mam pod nogami ledy w drzwiach światła itd. A znowu podsufitka normalne żarówki. Są ori zestawy?

20200412_223901.jpg

received_609700742916237.jpeg

20200126_214754.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
17 minut temu, Awra napisał:

Mam pytanie, da się kupić gotowy zestaw ledów do wnętrza B8? Mam pod nogami ledy w drzwiach światła itd. A znowu podsufitka normalne żarówki. Są ori zestawy?

Są ale cena zabija. Lepiej sobie kup zestaw dedykowane do auta np. u nich

 https://www.sklepledowy.pl/pl/p/AUDI-A5-Sportback-Zestaw-oswietlenie-kabiny-LED-Standard-16-zarowek/1152

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dziś pozbyłem się tej szyby pękniętej i patrzcie co działo się na słupku :facepalm: na drugim odrobinę lepiej ale i tak się nie trzymała na niczym, trochę kląłem że szyba była do wymiany ale jak zobaczyłem ten syf to już trochę mi przeszło 

 

part000001.jpg

Opublikowano

Masakra, ona miała tu coś kombinowane / jakąś przygodę? Przy zmianie szyby w mojej oglądałem to miejsce i zero śladów jakiejkolwiek korozji, rocznik podobny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...