BeyerBrown Opublikowano 19 Marca 2020 Opublikowano 19 Marca 2020 Silnik 2.7 bi turbo S4 b5 a6 c5 AJK swap słupek turbo 5hp19 EDF blowof Sobolew • OLX.pl WWW.OLX.PL Na sprzedaż silnik 2.7 bi turbo AJK: Przebieg 300k km. Nadal w aucie, możliwość odpalenia, diagnostyki. Możliwość wysyłki na palecie. Cena za kompletny silnik z osprzętem . 516 615 588 Wybór należy do Ciebie
kriistoff Opublikowano 23 Marca 2020 Autor Opublikowano 23 Marca 2020 (edytowane) Wszystko cacy tylko narazie musze funduszy dozbierać. A ten 2.7 biturbo to z a6 c5?. Jak z awaryjnoscią tych jednostek?. Blok żeliwo?. Skoro bi turbo to dwie turbiny? I jak przypasi do gratow z Asn? Edytowane 23 Marca 2020 przez kriistoff
Dev Opublikowano 23 Marca 2020 Opublikowano 23 Marca 2020 Z A6 C5 szukaj ARE albo BES Z S4 B5 AGB albo AZB musisz brać że skrzynią Przeróbka będzie Cię czekać z kompresorem od klimy i jeszcze parę rzeczy które wyjdą w praniu
kriistoff Opublikowano 23 Marca 2020 Autor Opublikowano 23 Marca 2020 A czemu akuratnie z tymi kodami? Sa jakies trefne 2.7bt z innymi oznaczeniami? ?
kriistoff Opublikowano 23 Marca 2020 Autor Opublikowano 23 Marca 2020 Kolega wyzej ajk proponował lub chcial sprzedac
Langista Opublikowano 23 Marca 2020 Opublikowano 23 Marca 2020 2 godziny temu, kriistoff napisał: A czemu akuratnie z tymi kodami? Sa jakies trefne 2.7bt z innymi oznaczeniami? ? Bo te są kompatybilne.
mirek31071977 Opublikowano 24 Marca 2020 Opublikowano 24 Marca 2020 Zamiast całego motoru możesz poszukać samego,najlepiej nigdy nie rozbieranego "dołu"Trudne,bo przeważnie wszystko rozebrane na osobne części,ale można trafić.Za takie coś z 1500 maks dasz.Po kiego wywalać 4-5 tysi na sam motor,jak reszta twojego jest ok.Ja rok temu szukałem i w końcu trafiłem cały motor po awarii rozrządu za 2000.Odpukać chodzi z moją"górą" od 25 tysi.Takie coś też kosztuje,ale te rozwiązanie najmniej"boli"kieszeń.Ja musiałem za wszystko zabulić.Ty dużo rzeczy umiesz zrobić sam
kriistoff Opublikowano 25 Marca 2020 Autor Opublikowano 25 Marca 2020 (edytowane) Kolego Mirek wertuje ogloszenia bo jeszcze pokusiłbym sie o wyjecie silnika i podmianke dołu. Wszystko ogarne sam tylko pytanie czy kupie pewny dol silnika?. Bo jak wszystko zmontuje i wał? Blok bedzie tez uwalony. Wtedy to chyba bym go spalił.Zastanawiam sie tez nad tym czy gdyby nawet byl blok dobry i wyrzuciłbym katalizatory to czy jest mozliwość powtórki z rozrywki? Pęknie czy juz bedzie śmigało? Edytowane 25 Marca 2020 przez kriistoff
Langista Opublikowano 25 Marca 2020 Opublikowano 25 Marca 2020 (edytowane) Nie katalizatory zabijają te silniki a właściciele, którzy mimo wiedzy, że są nie sprawne i zapchane, jeżdżą tak latami nie oszczędzając silnika. Potem sprzedają auto dalej i nowy właściciel ma zonk. Edytowane 25 Marca 2020 przez Langista 1
BeyerBrown Opublikowano 26 Marca 2020 Opublikowano 26 Marca 2020 (edytowane) W dniu 23.03.2020 o 21:11, kriistoff napisał: Kolega wyzej ajk proponował lub chcial sprzedac Chcę tylko pomóc, nie mam w tym żadnego interesu 2.7BiT BES jest ostatnią rewizją tej jednostki, bo zgodna jest z normą Euro 4. Pójście w ten motor to droga zabawa, bo turbiny do regeneracji na dzień dobry dochodzą, przy tej mocy przydałyby się już mocniejsze hamulce (te 312-tki są już słabe w zestawieniu z ASN-em...mile widziane hamulce z S4 - 345/300mm przód/tył) a przy odsprzedaży zapomnij, że ktoś Ci zwróci zainwestowane pieniądze, nie mówiąc o tym, że większość potencjalnych kupujących modowane samochody omija szerokim łukiem. 22 godziny temu, kriistoff napisał: Kolego Mirek wertuje ogloszenia bo jeszcze pokusiłbym sie o wyjecie silnika i podmianke dołu. Wszystko ogarne sam tylko pytanie czy kupie pewny dol silnika?. Bo jak wszystko zmontuje i wał? Blok bedzie tez uwalony. Wtedy to chyba bym go spalił.Zastanawiam sie tez nad tym czy gdyby nawet byl blok dobry i wyrzuciłbym katalizatory to czy jest mozliwość powtórki z rozrywki? Pęknie czy juz bedzie śmigało? Wolałbym kupić kompletny silnik. Wtedy nawet jak wyjdzie bubel, to chroni Cię jakaś rękojmia, gwarancja rozruchowa a jak kupisz sam dół i po montażu wyjdą jakieś babole to zaczną się na pewno przepychanki o to, gdzie znajduje się usterka. Sprawne części ze starego albo sobie zostawisz albo sprzedasz. Edytowane 26 Marca 2020 przez BeyerBrown
kriistoff Opublikowano 26 Marca 2020 Autor Opublikowano 26 Marca 2020 Przepraszam jesli źle to odebrałeśnic zlego nie miałem na myśli. Wolałbym rowniez kupic motor chociażby goły słupek z głowicami. Na chwile obecną nie posiadam funduszy aby kupic kompletny gotowy do odpału silnik. Póki co autko stoi i czeka na lepsze dni. Mam zastępcze wozidło także audiana moze zaczekać, może pojawi sie coś w rozsądnych pieniądzach na aledrogo
kriistoff Opublikowano 28 Marca 2020 Autor Opublikowano 28 Marca 2020 Koledzy a motory 3.0 Avk i bbj to te same silniki? Bo ciezko je znaleźć ale czasem sie pojawi, np dzis znalazlem avk. Ogólnie tez cierpią na te przypadłość co asn?
mirek31071977 Opublikowano 29 Marca 2020 Opublikowano 29 Marca 2020 Ja kupiłem ten motor i właściciel dał mi gwarancję,że blok jest sprawny.Już też robił.Porobiony i 300 km po wymianie rozrządu poluzował się wariator.Pogięło zawory na lewej głowicy.Stwierdził,że koniec inwestowania i na części.Kazałem porozbierać i zobaczyć,co tam jest grane,jak przyszedł na warsztat.Okazało się ok.Wiadomo nowe pierścienie,panewki i składać.Resztę klamotów zostawiłem w rozliczeniu.Nie mam czasu potem wystawiać i bujać się ze sprzedażą.Odpukać chodzi to dobrze.Zużycie oleju ok.0,6 na 10000.Stary brał 2,5,ale okazało się ,jak pękł blok i rozebrał,że miałem porysowane 1 i 6 cylinder.
Langista Opublikowano 29 Marca 2020 Opublikowano 29 Marca 2020 (edytowane) Są drobne różnice, ASN i BBJ są praktycznie takie same, różnica w mocy i pochodzeniu, BBJ jest w A6 a ASN w A4 (chociaż w A6 też były montowane ASN, tylko z innym ECU), AVK jest z amerykańskiej wersji, która ma chyba tylko 2 sondy lambda, zamiast dwóch pozostałych - 4. W dniu 18.05.2019 o 22:14, pila24 napisał:"> Cytat Jedyna różnica między ASN a BBJ to tłoki i ulepszone chłodzenie bloku w BBJ. Innych różnic nie doszukałem się. Edytowane 29 Marca 2020 przez Langista
kriistoff Opublikowano 29 Marca 2020 Autor Opublikowano 29 Marca 2020 Yhym czyli bloki te same badziew ameliniowy
kriistoff Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Koledzy próbuje namierzyc memrane do gruszek, bo moja jedna uszkodzona kleiłem specyfikiem do gumy ale juz klękła. Jutro jade oglądac słupek, niestety juz wyjety z auta, jakies rady na co zwrócić uwage zeby zminimalizowac kupno tego co ja mam
Langista Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Takie aby nie kupować wyjętych z auta.. każdy kto chce udowodnić że działa zostawi w aucie do samego dnia kupna, reszta to moim zdaniem uszkodzone.
kriistoff Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2020 A więc okazało sie ze słupek to zlom nie dosc ze po kolizji to jeszcze trzeci tłok wymyty a jeden i dwa dziwnie mokry. Wyjmuje swoj motor i bede tulejował. Teraz pytanie czy moge na przyklad zatulejowac 3 (uszkodzony) i 6? A reszte zostawic w oryginale. Tylko dwa ostatnie przy katach tam gdzie najbardziej dostają po kulach.
pila24 Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Opublikowano 2 Kwietnia 2020 2 godziny temu, kriistoff napisał: A więc okazało sie ze słupek to zlom nie dosc ze po kolizji to jeszcze trzeci tłok wymyty a jeden i dwa dziwnie mokry. Wyjmuje swoj motor i bede tulejował. Teraz pytanie czy moge na przyklad zatulejowac 3 (uszkodzony) i 6? A reszte zostawic w oryginale. Tylko dwa ostatnie przy katach tam gdzie najbardziej dostają po kulach. Teraz pytanie czy za chwile nie pęknie blok po stronie której nie będziesz tulejował? Moim zdaniem to albo robić swoj motor porządnie bez pozornych oszczędności albo swap na inna v6 (2.7 dla osiągów-koszt pewnie >10000 zł albo jakieś 2.8/2.4 z kosztem wszystkich gratów jakieś 4000 (z nowym rozrządem,uszczelnieniem itd i spokój na lata).
kriistoff Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2020 (edytowane) 2.7 odpada, nie stac mnie na takie zabawy,co do spraw mechanicznych podczas swapu to nie obawiam sie tak bardzo, lecz ingerencji w elektronike. Nie ogarne tego i nie mam kto by mi w tym temacie pomógł. Skoro zatulejuje 3 i 6 i wyrzuce katalizatory to czemu ma peknąć?. Podobno problemem sa katalizatory i to jest Przyczyną peknięć.U mnie biorą 500 za cylinder więc sam blok 3000zl a gwarancji nie ma ze to bedzie banglać.Juz nie mowie o pozostałych kosztach.Powtarzam jeszcze raz to jest naprawa z określonym zasobem pienieżnym.Sory ale jakbym chciał 2.7 Bt to bym to sprzedał jak stoi i kupił a6 z 2.7 bt.Mimo wszystko chcialbym miec pod maską Asn, bo gdyby nie te bloki to silniczek jest naprawde godny polecenia, wiec szukam złotego środka i lekarstwa na bolączke z blokiem Edytowane 3 Kwietnia 2020 przez kriistoff
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się