Użytkownik007 Opublikowano 23 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 No to napędziłeś mi stracha, mam 163k przebiegu i 5lat... Planowałem wymianę rozrządu na przyszły rok ale chyba dobrze było y tam wcześniej zajrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 Opublikowano 25 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2020 W dniu 17.11.2020 o 14:59, Michal310 napisał: Samochod był na standardowym programie, póki co nadal nie wiadomo dlaczego się zerwał, a co do uszkodzeń jutro będę wiedział to napiszę Michał jak sytuacja? Jak duże uszkodzenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mechanikkosmita Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 wymiana rozrządu jakby ktoś potrzebował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 Opublikowano 2 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2020 U znajomego w warsztacie ostatnio mieli b9 2.0 tdi 150km z 2017 roku, 83 tys przebieg z zerwanym rozrządem. Naprawa ok 11 tyś wyszła. W b8 o takich przypadkach się nie mówiło więc w b9 coś może być na rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal310 Opublikowano 16 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 W dniu 25.11.2020 o 08:21, Użytkownik007 napisał: Michał jak sytuacja? Jak duże uszkodzenia? Jutro odbieram samochod po ponad 4 tygodniach. Same przepychanki z salonem trwały ponad dwa tyg., potem tydzień oczekiwania na części i robota 4 dni. Faktura wyszła 33 tyś. Na szczęście pokrywa to wszystko ubezpieczyciel (nie salon), który gwarantuje bezawaryjność samochodow z Audi select. Bo Aso nie daje gwarancji tylko wykupuje polisę ubezpieczeniową na 12m. po zakupie auta. Ogólnie wymieniono prawie cały silnik, "prawie" bo nowa jednostka kosztuje 50 tyś. wg tego co mi powiedział kierownik serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 powiedzieli jaka była przyczyna zerwania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal310 Opublikowano 16 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 15 godzin temu, RALF76 napisał: powiedzieli jaka była przyczyna zerwania? Tak, pech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 8 godzin temu, Michal310 napisał: Tak, pech nieźli są , a coś konkretnego że pasek się zerwał bo zablokowało pompę czy coś innego? a może kiepska jakoś paska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki Opublikowano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2021 Ja wymieniałem rozrząd przy przebiegu 200 tkm w B9 a w B8 przy przebiegu 225 tkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 Opublikowano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2021 czyli b9 dojeżdżają zacnych przebiegów na rozrządzie, nie jest to reguła że się zrywają paski przy mniejszych przebiegach być może jakaś oszczędność firmy w danych okresie ale tego się raczej nie dowiemy co jest powodem zerwań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sieergiej Opublikowano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2021 (edytowane) Czyli pasowałoby wymianę jak w 1.9 co 70k robic Edytowane 4 Stycznia 2021 przez sieergiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarTek 88 Opublikowano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2021 Witam, Panowie i Panie mam dylemat... A4 B8 2.0TDI 143KM z 2008 roku. Auto ma przebieg 275 tys., a rozrząd był wymieniany przy 182 tys. w 2015 roku. Ile mi zostało do następnej wymiany ? Czy wymienić książko przy 360 tys. ? Czy lepiej dmuchać na zimne i wymienić już teraz ? Wiem, że rozrząd powinno wymieniać się 180 tys. lub po "x" latach. Z góry dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 Opublikowano 6 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 W dniu 23.01.2021 o 11:21, BarTek 88 napisał: Auto ma przebieg 275 tys., a rozrząd był wymieniany przy 182 tys. w 2015 roku. Przy 182 raczej nie był założony ori a kolejne to już co 70-80 tys więc już dawno nadszedł czas ze względu na przebieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 (edytowane) Wyjasnijcie mi to: Stan po Przebiegu 0 km od montażu nowego rozrządu upload picture Stan po Przebiegu 10km od zalozenia nowego rozrzadu: Edytowane 7 Lutego 2021 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 Pasek skurczył się od zimna i napiął napinacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekDG Opublikowano 11 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2021 Ja u siebie robilem przy przebiegu 205kkm zastaw z Continentala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 W dniu 11.02.2021 o 22:26, tomekDG napisał: Ja u siebie robilem przy przebiegu 205kkm zastaw z Continentala Ile Cię wyszła wymiana i części ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aprox99 Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Jak na tyle silników tdi parę razy pasek się zerwał to chyba nic nie znaczy. W Bmw łańcuchy padają jak muchy a inni nie są lepsi. Paski są produkowane masowo i na pewno są czasem jakieś wady produkcyjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekDG Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 W dniu 13.02.2021 o 10:08, Użytkownik007 napisał: Ile Cię wyszła wymiana i części ? 600zl komplet continental plus jakies grosze paserk alternatora i 400zl robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebss Opublikowano 25 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 (edytowane) W moim egzemplarzu pasek rozrządu został wymieniony na gwarancji przy przebiegu ok 90 tyś km (tak, tak, udało mi się bo gwarancja była ważna 3 lata/ 90 000 km). Z silnika wydobywał się dźwięk takiego świstu. Na początku myślałem, że to rolka czy pasek z alternatora, ale okazało się, że to był pasek rozrządu. Co ciekawe już rok wcześniej zgłaszałem to w pewnym autoryzowanym serwisie w Warszawie, ale panowie z serwisu powiedzieli, że faktycznie dźwięki są słyszalne ale tylko na zewnątrz samochodu, a w środku już nie. Tak więc według producenta wszystko było ok i nie podlegało to wymianie, mimo tego, że auto było na gwarancji. Dopiero ASO w Rybniku stwierdziło, że te dźwięki są niepokojące i podlega to natychmiastowej wymianie. Także widzimy tu serwis ASO serwisowi nie równy.. Pomijając temat paska rozrządu, moje A4 nie należało do "udanych". Za sobą mam wymianę kamerki cofania (na gwarancji), oraz problem z układem wydechowym (Błąd na komputerze: "Napęd: usterka! Proszę zgłosić się do serwisu") przy 96 tyś km.. Okazało się, że jakiś mechanizm zaworów/klap był uszkodzony i przy zdejmowaniu nogi z gazu, klapy się blokowały i spaliny zatrzymywały się w układzie wydechowym.. Edytowane 25 Marca 2021 przez Sebss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się