Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6] Angielski czterołapny AVFant *Quattro* *320/288* *LZ5C* *FMIC* *Bi-LED* *GTC1549VZ* *Sachs Performance*+18


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj była próba naprawienia buzzera w liczniku, lecz zakończona niepowodzeniem. 

Wlutowałem głośniczek z płyty głównej komputera 5V ale nic nie trybi, nie wiem czy za niskie napięcie czy musi tam być 12V odbiornik czy jak. 

IMG_20220327_113501.thumb.jpg.ba366a5110eb436fab81b5ba6d89d7c8.jpg

Nie dziwię się że ten oryginalny nie działał bo go wygięło ?

IMG_20220327_112255.thumb.jpg.51cbc30823ab23ad1bc236374ea9e3b2.jpg

Opublikowano

Możliwe że to buzzer z wbudowanym generatorem który tutaj nie zadziała ale dla pewności możesz spróbować zamienić bieguny ;) Ewentualnie mogę ogarnąć Ci ori bo mam kilka liczników na części :D 

Opublikowano
6 minut temu, Skowrix napisał:

Możliwe że to buzzer z wbudowanym generatorem który tutaj nie zadziała ale dla pewności możesz spróbować zamienić bieguny ;) Ewentualnie mogę ogarnąć Ci ori bo mam kilka liczników na części :D 

Nic nie dawało zmiana biegunów, po ile masz taki głośnik? 

Opublikowano

Mmm dziś była próba zmiany kół na letnie ale w październiku geniusze dowalili pneumatem śruby, najlepsze jest to że to śruby z zestawu przy zakupie dystansów i dopiero teraz zauważyłem, że są one klasy 8,8........... No i generalnie znalazłem komplet M14x1,5x40mm za 120zł klasa 10,9 i przy okazji czarne więc nie będą potrzebne kapturki. A i tak wizyta u wulkanizatora mnie nie ominie bo uwaliłem dwie nasadki :) 

278177591_2564865653645027_2143743608808629374_n.thumb.jpg.08e8a20d96292172db5412aae5926062.jpg

Opublikowano

Ja to albo pilnuję tych geniuszów, żeby pneumatem nie dokręcali albo jak wrócę ze zmiany opon to odkręcam od razu tego samego dnia i dokręcam swoim kluczem dynamometrycznym. Dobrze, że jeżdżę na całorocznych to tylko raz na dwa lata mam taką przyjemność.

Kiedyś w C6 jak nie sprawdziłem po tych fachowcach to sprężarka i dobry klucz pneumatyczny nie poradziły sobie, dopiero przedłużka około 2m na porządną nasadkę i pokrętło i poszło.

Opublikowano
Teraz, pelonek1 napisał:

Ja to albo pilnuję tych geniuszów, żeby pneumatem nie dokręcali albo jak wrócę ze zmiany opon to odkręcam od razu tego samego dnia i dokręcam swoim kluczem dynamometrycznym. Dobrze, że jeżdżę na całorocznych to tylko raz na dwa lata mam taką przyjemność.

Kiedyś w C6 jak nie sprawdziłem po tych fachowcach to sprężarka i dobry klucz pneumatyczny nie poradziły sobie, dopiero przedłużka około 2m na porządną nasadkę i pokrętło i poszło.

Dobrze, że na aucie właśnie mam wielosezonowe więc się nie martwię póki co, ale jak złapię gumę to jestem w czarnej d*pie - nawet koło zapasowe w bagażniku mi nie nie da :( 
Ostatni raz dałem się nabrać na sprawdzanie kluczem dynamometrycznym po zastosowaniu pneumata, kobieta kupiła mi żabe i kobyłki miesiąc temu specjalnie na dzisiejszy dzień a tu piz*a z dziobem. 

Upatrzyłem sobie te śruby: 
link
Myślę że się nada, długość 40 i 45 bo mam dystanse 13 i 15mm.

Opublikowano
18 godzin temu, pelonek1 napisał:

Ja to albo pilnuję tych geniuszów, żeby pneumatem nie dokręcali albo jak wrócę ze zmiany opon to odkręcam od razu tego samego dnia i dokręcam swoim kluczem dynamometrycznym. Dobrze, że jeżdżę na całorocznych to tylko raz na dwa lata mam taką przyjemność.

Kiedyś w C6 jak nie sprawdziłem po tych fachowcach to sprężarka i dobry klucz pneumatyczny nie poradziły sobie, dopiero przedłużka około 2m na porządną nasadkę i pokrętło i poszło.

Najlepszy jest myk ze ci geniusze jak wymieniaja to dowala pneumatem a potem maja juz ustawiony klucz i sprawdzaja dokrecenie przy czym klucz od razu klika czyli jest ok :grin: Ja teraz mam 2 komplety kol i zmieniam sobie sam. W klucz musze zainwestowac jeszcze bo pozyczam poki co od kumpla ale lepsze to niz na łoko robić :D

Opublikowano
2 minuty temu, Mr.Joker napisał:

Najlepszy jest myk ze ci geniusze jak wymieniaja to dowala pneumatem a potem maja juz ustawiony klucz i sprawdzaja dokrecenie przy czym klucz od razu klika czyli jest ok :grin: Ja teraz mam 2 komplety kol i zmieniam sobie sam. W klucz musze zainwestowac jeszcze bo pozyczam poki co od kumpla ale lepsze to niz na łoko robić :D

Dokładnie to robią, doj**ią pneumatem a potem klucz od razu klika..... Spróbuję je odkręcić i dokręcić samemu kluczem, w przyszłym miesiącu wlecą nowki 10.9.

Co ciekawe sprawdzałem na szybko to chyba oryginalne śruby FEBI/SWAG mają właśnie twardość 8,8. No ale sztuka nakazuje dokręcać kluczem dynamometrycznym - nie pneumatem. Pieniądze te same 8,8 vs 10,9 a jednak spokojniejsza głowa jakby jakiś debil wleciał w to pistoletem... 

Opublikowano

10.9 będzie bardziej krucha od 8.8. Czy to dobrze w tym przypadku :eusathink:

Opublikowano
4 minuty temu, pelonek1 napisał:

10.9 będzie bardziej krucha od 8.8. Czy to dobrze w tym przypadku :eusathink:

Zalecają niby 

Opublikowano

Udało się nawet zmienić koła, w akcie desperacji wymiana podczas deszczu :D

Recepta na odkręcenie śrub:

Klucz krzyżowy stalowy, żabka jako przedłużka + dwie osoby, łącznie 160kg typa i nadal były problemy.... 

Nie wiem jaka tam była siła ale kosmos jakiś. 

IMG_20220415_174043.thumb.jpg.72c943e2d043395869dea0517fa3ea8f.jpg

Opublikowano

Ja zawsze na oko dokręcałem i ostatnio sprawdziłem, że to moje 'na oko' to ponad 120 niuta, bo klucz ustawiony na 120 (powinno być 115 przy Alu) od razu klikał ?

Ja swoje śruby potrafię odkręcić ale właśnie po wizytach u oponiarzy  jest zawsze problem.

Opublikowano

U mnie też już lato siedzi. Wczoraj była walka z gwintem z tyłu ale się udało. Koła dokręcone można śmigać ?

IMG_20220416_124714.jpg

Opublikowano
21 godzin temu, Langista napisał:

Ja zawsze na oko dokręcałem i ostatnio sprawdziłem, że to moje 'na oko' to ponad 120 niuta, bo klucz ustawiony na 120 (powinno być 115 przy Alu) od razu klikał ?

A może Twoje oko to 200 Nm skoro od razu klikał :wink:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
5 minut temu, pelonek1 napisał:

A może Twoje oko to 200 Nm skoro od razu klikał :wink:

No ja na to samo dałem się nabrać 

Opublikowano
2 minuty temu, Ivanek napisał:

No ja na to samo dałem się nabrać 

Ja to zawsze mówię, żeby mi pneumatem nie dokręcali mocno i nawet jak nie dokrecą to tym ich kluczem, który nie wiadomo jak działa bo od kilku lat jest zawsze ustawiony, jest zawsze przeciągnięte. Nigdy nie mają czasu bo co z tego, że kliknie jak 1/8 obrotu jeszcze dokręci na szybkości.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
17 minut temu, pelonek1 napisał:

A może Twoje oko to 200 Nm skoro od razu klikał :wink:

Ustawiłem później na 130 i pociągnęło trochę zanim kliknęło :hi:

Opublikowano
29 minut temu, pelonek1 napisał:

Ja to zawsze mówię, żeby mi pneumatem nie dokręcali mocno i nawet jak nie dokrecą to tym ich kluczem, który nie wiadomo jak działa bo od kilku lat jest zawsze ustawiony, jest zawsze przeciągnięte. Nigdy nie mają czasu bo co z tego, że kliknie jak 1/8 obrotu jeszcze dokręci na szybkości.

Tera to niech się ciągną... 

Opublikowano

W końcu udało się znaleźć czas i okazję by coś podziałać, niestety z dzieckiem możliwości średnie by coś działać ale jest.

Dzień na spokojnie, bez stresów, pośpiechu i męk, zrobione aż ponadto co planowałem:

- wymieniony płyn wspomagania kierownicy,

- poprawienie mocowania przedniego zderzaka, niestety po montażu FMIC na jesień nie było już czasu i chęci by to ogarnąć, myślałem, że problemem jest zbyt mało docięty zderzak a okazało się jednak że rurki z chłodnicy układu wspomagania wyszły z zaczepu przy montowaniu rdzenia intercoolera, przez co zderzak na dole miał brzuszek i nie pozwalało spasować dokładki co widać na foto z początku prac ( pół roku tak jeździłem :unsure: ,

- zdjęty FMIC i pomalowałem go całego na czarny mat, 

- poprawione mocowanie czujnika temperatury zewnętrznej na ładną czarną trytytkę :polew:,

- zlany olej z OCT, zakładałem go też jakoś na jesień i nie uzbierało się tego zbyt wiele ale jednak przyjemniej jest to zutylizować niż puścić w dolot, przy okazji pomalowałem moją czerwoną puszczkę na czarny mat,

- przykręcona na wkręty z podkładkami gumowa dokładka do zderzaka, na samym kleju dwustronnej taśmy jesienią wytrzymała chyba z trzy tygodnie ...,

- kolega zapożyczył piankę do nabłyszczenia opon - K2 za 15zł ale efekt jest bomba, trzeba się zaopatrzyć,

* z nadmiaru czasu wycięte końcowe wydechy, ogólnie to tutaj będą przelotowe rury no i w zderzaku będę robił otwory, końcówki 90mm by dupkę ładnie urozmaicić, efekt bardziej pustego wydechu przerósł moje oczekiwania, jak w środku nadal jest komfortowo i trochę głośniej i bassowo robi się powyżej 3000 obrotów na minutę, tak z zewnątrz jest pe-ta-rda.

Tu  filmik gdzie słychać jak to fajnie gada.
IMG_20220430_130514.thumb.jpg.db9fe85e2899d56128533fec2a68bd06.jpgIMG_20220430_140229.thumb.jpg.a44e53ccc486484843a91d23842f4be0.jpgIMG_20220430_142812.thumb.jpg.0f80aa272c7becdcaf342d8839f28f79.jpgIMG_20220430_143216.thumb.jpg.3d7153729f7277031346d77acd9b0541.jpgIMG_20220430_181711.thumb.jpg.6f4340321e090ec62510d1e16fbc7dbd.jpgIMG_20220430_185023.thumb.jpg.daa7b251da3bc13c927b9568da04e9d9.jpgIMG_20220430_185903.thumb.jpg.3cf0a4fca7272907ade57ebffd5e3a65.jpgIMG_20220430_211227.thumb.jpg.1e7a944f2ad42cb0f3ac60734fb54dff.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Klawo się prezentuje . :thumbup1:

Przód dałbym jeszcze w dół no i ten napis 'quattro' out.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...