Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 Limo][S-line/3.0 ASN/Quattro/Gwint Bilstein B6/19" RS6 C5/Servotronic/CLH+DRL/Big Brake/Bi-Led/DeCat Xpipe aktywny wydech/RNS-E+BT+MF/Recaro S6C6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 godzin temu, MaTeo85 napisał:

Druga sprawa że wiązki do lamp zwykłych mają delikatnie krótsze przewody i tu też może być problem

To chyba zależy od rocznika i wyposażenia ,ja mam modelowo 2004r i wiązka z prawej strony sięga z zapasem,a ori w aucie był zwykły xenon.

Opublikowano
4 godziny temu, DarekS4 napisał:

Bardziej martwi mnie problem ze spasowaniem 

Da radę,ja z kilkadziesiąt razy bixy zakładałem i bez problemów ze spasowaniem. Długą przedłużką łapie śruby z tyłu(pierw wsadzam nasadkę na śrubę,następnie ustawiam lampę (wówczas jest około 1cm od zbiorniczka płynu wspomagania) dociskając ją w stronę zbiorniczka i dokręcam śrubę. Spód lampy musi iść w jednej lini ze zderzakiem,a bok dolegać uszelką do błotnika.

 

20200301_105705.jpg

20200301_130826 (1).jpg

Opublikowano
4 godziny temu, pila24 napisał:

To chyba zależy od rocznika i wyposażenia ,ja mam modelowo 2004r i wiązka z prawej strony sięga z zapasem,a ori w aucie był zwykły xenon.

U mnie modelowy 2005, produkcja 07.2004 i niestety miałem H7 i wiązka do lampy po stronie pasażera po zmianie na bixy napięta jak baranie ja*a. Dorobiłem własną dłuższą o parę cm i teraz jest perfekcyjnie.

Opublikowano
10 godzin temu, MaTeo85 napisał:

U mnie modelowy 2005, produkcja 07.2004 i niestety miałem H7 i wiązka do lampy po stronie pasażera po zmianie na bixy napięta jak baranie ja*a. Dorobiłem własną dłuższą o parę cm i teraz jest perfekcyjnie.

u mnie dokładnie to samo 

 

14 godzin temu, pila24 napisał:

Da radę,ja z kilkadziesiąt razy bixy zakładałem i bez problemów ze spasowaniem. Długą przedłużką łapie śruby z tyłu(pierw wsadzam nasadkę na śrubę,następnie ustawiam lampę (wówczas jest około 1cm od zbiorniczka płynu wspomagania) dociskając ją w stronę zbiorniczka i dokręcam śrubę. Spód lampy musi iść w jednej lini ze zderzakiem,a bok dolegać uszelką do błotnika.

 

Ja przy zderzaku mam idealnie a przy błotnikach słabo. Może to wina ryżowych kloszy 

Opublikowano

Nie koniecznie, ja mam Ori i też nie jestem w stanie idealnie dopasować lamp do błotnika i do zderzaka, a auto 100% bez dzwona, wszystkie przerwy prawidłowe.

Opublikowano

Jak nie mogłem dopasować lampy, to dodatkowo popuściłem śruby od tej dolnej podstawy, na tyle by była sztywno, ale by można nią przesuwać, ona ma regulację wysokości i głębokości lampy...

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
43 minuty temu, Langista napisał:

wszystkie przerwy prawidłowe.

U mnie to samo. Przerwy wszędzie ori 

 

Kamil miałem dzisiaj to sprawdzić ale przed urlopem już chyba nie zdążę. 

Wczoraj zrobione 40km i ogólnie to lipa. Jedna firma robiła mi regenerację felg ( prostowanie) druga zakładali mi opony i wyważali i nie da się jechać szybciej niż 120 bo tak napierdala. Nie wiem jak to zrobią ale ja w niedziele wyjeżdżam. Najgorzej że mój wspólpracownik był mi zakładać opony i nie zwrócił uwagi ile odważników tam dowalili. Jak to zobaczyłem to od razu po kościach czułem że będzie bić. 

Dodatkowo Panel klimatronika który kupiłem okazał się pod 1 din. Kosz wymieniony tunel docięty wszystko poskładane i lipa. Pojadę najwyżej z wrzuconym na krótko. Trudno. 

Muszę tez na szybko stoczyć dystanse tył żeby zgrać to równe ET bo wczoraj jak zatankowałem 62L paliwa + siadł ziomek 104Kg to tarło. A gwint już 2x szedł do góry. 

Nie działa też pompowanie foteli. Ale tu już muszę z miernikiem trochę polatać i sprawdzić.

I nie działają mi światła stopu w lampach ale 3 działa. Muszę sprawdzić bezpieczniki i sam czujnik bo z tymi czujnikami różnie bywa 

 

Edytowane przez DarekS4
Opublikowano
1 godzinę temu, kamil-vag napisał:

Jak nie mogłem dopasować lampy, to dodatkowo popuściłem śruby od tej dolnej podstawy, na tyle by była sztywno, ale by można nią przesuwać, ona ma regulację wysokości i głębokości lampy...

Też już się tym bawiłem ale nic lepszego wskórać nie mogłem. Koniec końców jako-tako to siedzi, ustawiona wiązka światła prawidłowo i nie mam chęci tego dopieszczać, jak na dopieszczenie czeka kilka innych spraw ?

Opublikowano

Jak będziesz 3M to mam klimatronika 2din pod grzane tyłki.

Ale ogólnie to sporo jeszcze tematów masz do ogarnięcia... Oby się udało na czas :)

Opublikowano
1 godzinę temu, Langista napisał:

Też już się tym bawiłem ale nic lepszego wskórać nie mogłem. Koniec końców jako-tako to siedzi, ustawiona wiązka światła prawidłowo i nie mam chęci tego dopieszczać, jak na dopieszczenie czeka kilka innych spraw ?

Ja bym tam chciał to dograć bo zderzak wszystko postawiane na igłę. Poza tym ten biled świeci tak za***iście że szkoda mi tego olać 

21 minut temu, MaTeo85 napisał:

Ale ogólnie to sporo jeszcze tematów masz do ogarnięcia... Oby się udało na czas :)

Już ogarnięte gościu mi to wymieni. :)

No i zaraz jade dotoczyć dystans i z kołami na reklamację. Także raczej się wyrobię :) Reszta jest spoko nic nie stuka nic nie puka spoko się prowadzi. Powinno żyć :)

 

Opublikowano

Jedź na wyważanie z próbą drogową, ja jestem mega po tym zadowolony,żadnego  bicia w jakimkolwiek zakresie...

Opublikowano
W dniu 30.07.2021 o 10:24, kamil-vag napisał:

Jedź na wyważanie z próbą drogową, ja jestem mega po tym zadowolony,żadnego  bicia w jakimkolwiek zakresie...

Dokładnie. :guma:

Opublikowano

Siema. Nic to nie dało. Trocę Panowie leca w kulki bo zamiast powiedzieć od razu prawdę to wyszło jak nad nimi stałem . 

Jedna opona to jajo więc nie ma szans. Musze kupić nowe opony i tyle. 

Zrobione 2,500km w ostatnich 2 tyg. Autko na tarsie spaliło 8L.

Wnioski. 

1. Przesadziłem ze spasem kół - po 1000km zawias tak mocno się ułożył ze d*pa siadła chyba kolejne 2cm i zaczeła obcierać - musiałem zdjąć dystanse z tyłu w trasie. :doh:

2. Rozszczelnił się wydech przy silniku - Do diagnozy obserwacji - Co do wydechu mamy kmpl wydech z S4 B6 na zamkniętych klapach + Xpipe z przodu - Jest Cicho na posotoju fajnie mruczy ale rezonans przy 3k rpm jest dla mnie nie do zaakceptowania. Dlatego wjadą małe rezonatory z przetłoczeniem zamiast 1 katów. i będziemy dalej obserwować. 

3. Obtarłem felgę o krawężnik :shock3::facepalm: 

4. Prawa lampa - Paruje jak jasny .... po deszczu. Armatka led świeci tylko w połowie ( chyba spaliły się ledy) i odpadł jakiś bezbarwny klej nie wiem z kąt i leży w lampie na kloszu :thumbdown: Temat tych lamp jest już męczący i gość nie kwapi się do kontaktu ( a jeszcze wiszę mu kasę ale nie zapłacę do puki tego nie poprawi) - Co nie zmiania faktu ze po ustawieniu na stacji diagnostycznej świecą petarda. Oprócz tego na drogowych bije mi błędem na desce :/ 

5. Zawieszenie - OK jest całe nowe spoko - Ale gwint mi nie siedzi może jest też za nisko druga sprawa że sworznie trzymaj strasznie mocno. Jakby nie servotronik to byłoby ciężko.... Pomimo że wszystko jest nowe to na lekkich wybojach z przodu dalej coś stuka - bardzo mnie to irytuje i muszę to wyprowadzić. - po trasie 2 tys, km zbierzność też uciekła ale to wina tego ze zawias jeszcze siadł. 

6. Dołożyłem RNSE- LED. Na adapterze. Nie zapisuje mi kodu i po każdym zgaszeniu i odpaleniu muszę wbijać kod do navi. Nie działają mi tylne głośniki. I została mi jedna luźna wtyczka od adaptera czyli tak jakby u mnie w aucie brakowało jednej wtyczki do navi. 

7. Silnik - Wgrany na trasie ori soft - błedy tylko second lambda i sporadycznie czujnik temp płynu. Silnik suchy płynu nie ubyło zużycie oleju na 2k km ok 0,2L - jest spoko 

 

Ogólnie autem jest bardziej toczenie niż jazda. Na pewno przykuwa oczy na drodze bo wielu ludzi się oglądało. Heble z przodu też sa takim fajnym akcentem w tym moim celu OEM+ 

 

Nie planuje już tego co planowałem na ten rok bo głównym celem dla mnie to dopiąć wszystkie niedokończone tematy poprawić to co wysżło na drodze i dopiać auto do 100% działania w każdej kwestii. + ogarnięcie lakieru. 

Dlatego podzieliłem sobie to na taki plan i będę mega szczęśliwy jak mi się to uda 

1. Ogarnięcie lamp przód + spasy 

2.Wymiana opon + poprawa spasów i ustawienie zawiasu tak żeby szło autem zapierdzielać i nie tarło nawet z pasażerami. - poprawa zbieżności i usunięcie stuków z przodu

3. Ogarnięcie wydechu szczelności + minimalizacja max rezonansu  

4. Naprawa podsufitki 

5. Lakierowanie tego co trzeba korekta i zabezpieczenie lakieru. 

6. Gril z plastrem miodu 

7. Zrobienie wszystkich chromów na czarno 

8. DTC Off tego co trzeba 

 

Zdjęcia wjadą niebawem bo nie miałem totalnie czasu. 

 

Opublikowano

Jak po Twoich zabiegach bierze Ci 0,1 l na 1kkm to powinienem się cieszyć, bo mnie bierze nawet mniej przy nalocie 365k, gdzie wiem, że uszczelniacze zaworowe mam do wymiany ?

To jest to, że na krótkie dystanse i do lansu wydech na przelocie jest fajny do ASN ale oryginał w trasy to poezja, zwłaszcza jak się auto wyciszy to można lecieć 10h bez przerwy i jest mega komfort podczas jazdy ?

Opublikowano
37 minut temu, DarekS4 napisał:

4. Prawa lampa - Paruje jak jasny .... po deszczu. Armatka led świeci tylko w połowie ( chyba spaliły się ledy) i odpadł jakiś bezbarwny klej nie wiem z kąt i leży w lampie na kloszu :thumbdown: Temat tych lamp jest już męczący i gość nie kwapi się do kontaktu ( a jeszcze wiszę mu kasę ale nie zapłacę do puki tego nie poprawi) - Co nie zmiania faktu ze po ustawieniu na stacji diagnostycznej świecą petarda. Oprócz tego na drogowych bije mi błędem na desce :/ 

Darek bixy prawie zawsze parują w mniejszym bądź większym stopniu po deszczu... być może potrzebne Ci podstawowe zabiegi z uszczelnieniem regulacji...ponowne sklejenie tego klosza... do tego led może inaczej wpływać na temperaturę wewnątrz klosza... Ogólnie wydałeś kupę kasy, a są pewne niedoróbki, rozumiem jak to boli hehe

 

42 minuty temu, DarekS4 napisał:

6. Dołożyłem RNSE- LED. Na adapterze. Nie zapisuje mi kodu i po każdym zgaszeniu i odpaleniu muszę wbijać kod do navi. Nie działają mi tylne głośniki. I została mi jedna luźna wtyczka od adaptera czyli tak jakby u mnie w aucie brakowało jednej wtyczki do navi. 

Wrzuć zdjęcie o jaką wtyczkę chodzi... nie zapisuje Ci stacji bo pewnie ginie stały plus... jaką tą przejściówkę kupiłeś ? ? ? 

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, kamil-vag napisał:

Darek bixy prawie zawsze parują w mniejszym bądź większym stopniu po deszczu... być może potrzebne Ci podstawowe zabiegi z uszczelnieniem regulacji...ponowne sklejenie tego klosza... do tego led może inaczej wpływać na temperaturę wewnątrz klosza... Ogólnie wydałeś kupę kasy, a są pewne niedoróbki, rozumiem jak to boli hehe

a lewa jest idealna :eusathink:

7 minut temu, kamil-vag napisał:

Wrzuć zdjęcie o jaką wtyczkę chodzi... nie zapisuje Ci stacji bo pewnie ginie stały plus... jaką tą przejściówkę kupiłeś ? ? ? 

taką.... 

 

ALLEGRO.PL

To już takie pierdoły są i zrezygnowałem z oryginalnego modułu BT i dołożę taki P&P pod wtyczkę. 

Edytowane przez DarekS4
Opublikowano

 

7 minut temu, kamil-vag napisał:

Darek bixy prawie zawsze parują w mniejszym bądź większym stopniu po deszczu...

Xenony tj. na zwykłych obudowach też potrafią zaparować, ale może kwestia było rozklejane. Na pewno wspólnym mianownikiem jest lampa wyładowczym jest mniejsza ilość wydzielanego ciepła. Mając wcześniej halogenowe lampy na pewno widzisz tą różnicę. ;) 

10 minut temu, kamil-vag napisał:

Ogólnie wydałeś kupę kasy, a są pewne niedoróbki, rozumiem jak to boli hehe

Znam to.

3 minuty temu, DarekS4 napisał:

To już takie pierdoły są i zrezygnowałem z oryginalnego modułu BT i dołożę taki P&P pod wtyczkę. 

Jeżeli się mylę, to @kamil-vag popraw mnie, ale mając ori moduł BT działają rozmowy, dokładając moduł w formie AUXa jedyne streaming? Moduły BT do RNS-E nie mają mikrofonu chyba, że korzystają z fabrycznego?

Opublikowano

Sprawdź w wolnej chwili czy na czarnej wtyczce 8 pinowej (tej już co wchodzi do rnse) masz 12V pomiędzy pinem 12 i 15

pin 12 - Zacisk 31

pin 15 - Zacisk 30

Oczywiście na wyłączonym zapłonie...

Opublikowano
1 godzinę temu, DarekS4 napisał:

a lewa jest idealna :eusathink:

Lewa dostaje więcej ciepła od silnika, do tego ma więcej przestrzeni na cyrkulację powietrza, w przeciwieństwie do prawej z którą przed ciepłem zasłania pucha z filtrem powietrza.

 

Moja teoria.

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Langista napisał:

Moja teoria.

Błędna teoria ,standardowe bixy mają wady konstrukcyjne,przez co po kliku latach parują wpuszczając wodę do środka. I nie ma różnicy czy lewa czy prawa.

4 godziny temu, kamil-vag napisał:

Sprawdź w wolnej chwili czy na czarnej wtyczce 8 pinowej (tej już co wchodzi do rnse) masz 12V pomiędzy pinem 12 i 15

Kamil tam coś nie tak z canem lub radiem musi być u @DarekS4,jak radio zassie VIN z zegarów  po pierwszym wpisaniu kodu to nie zapyta już o kod ponownie,mimo odłączania go itd.

Edytowane przez pila24

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...