Skocz do zawartości
IGNOROWANY

3.0 swap do audi a4 b7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, właśnie się zastanawiam nad zmianą silnika z 1.8t na 3.0 z wtryskiem pośrednim do audi a4 b7, czy ten swap jest możliwy, silnik mam sprawny z powypadkowego a4 b6 oraz skrzynią manualną do tego silnika, chcę to zrobić ze względu na to że osobiście podoba mi się ten silnik, oraz ze względu na pośredni wtrysk, pozdrawiam.

Edytowane przez LisekUrvisek
Błąd ortograficzny
Opublikowano

Świat się kończy, ludzie swapują 1.8 za awaryjne i czułe 3.0 :grin:

Opublikowano

Chyba ktoś tu za dużo wypił...

Opublikowano

Auto ma po tym swapie jeździć czy stać wystawione?:grin:

Opublikowano

Słuchajcie pytanie jest jasne, czy ten swap jest możliwy, tak jest, wszystko się da wsadzić do wszystkiego, kwestia wiedzy i czasu i narzędzi i kasy.

Opublikowano

Nie jeden by dopłacił by mieć 1.8, fakt ASN nie było w b7, ale taki swap to strzał w kolano. Kolega  @Langista sporo wie na temat ASN, też miałem ASN tylko krótko i nie było z nim problemów.

Opublikowano

Ja jestem na ASN skazany ale gdybym miał wybierać zanim go kupiłem, to na 100% padło by w 1.8. choćby kompletny trup, będzie tańszy w naprawach i utrzymaniu od 3.0.

Opublikowano
5 godzin temu, LisekUrvisek napisał(a):

oraz ze względu na pośredni wtrysk

A w 1,8 T to jaki masz wtrysk, bezpośredni?

Opublikowano
W dniu 18.11.2022 o 13:05, Langista napisał(a):

Świat się kończy, ludzie swapują 1.8 za awaryjne i czułe 3.0 :grin:

Jprd nie chodzi mi że awaryjne tylko że bardzo chciałabym mieć jednostkę 6cylindrową, choć 1.8t jest niezniszczalny. To 1.8t będzie wsadzony gdzieś indziej

Pozdrawiam.

Opublikowano
W dniu 18.11.2022 o 15:18, Langista napisał(a):

Ja jestem na ASN skazany ale gdybym miał wybierać zanim go kupiłem, to na 100% padło by w 1.8. choćby kompletny trup, będzie tańszy w naprawach i utrzymaniu od 3.0.

Mi  bardziej chodzi o 6cylindrów i piękne brzmienie a nie o ekonomię, wiem że są tu ludzie którzy by mnie zabili za to że wolę 6cyl od 4cyl. Pozdrawiam 

 

Opublikowano (edytowane)

Jak chcesz mieć jakieś V6 to włóż 2.7 bit lub wolnossące 2.4/2.8.

Edytowane przez Langista
Opublikowano
W dniu 18.11.2022 o 13:56, Muskel1 napisał(a):

Auto ma po tym swapie jeździć czy stać wystawione?:grin:

Jeździ o brzmieć, pozdrawiam

 

Opublikowano
5 minut temu, Langista napisał(a):

Jak chcesz mieć jakieś V6 to włóż 2.7 bit lub wolnossące 2.4/2.8.

 

A czy z 2.8 będą problemy jeśli chodzi o włożenie?

 

Opublikowano (edytowane)

Blok z 2.8 jest prawie taki sam jak 3.0, tyle że ma kanały olejowe lepiej zaprojektowane. Nie wiem jednak nic o tym silniku ale na wschodzie podobno jest popularne swapowanie mniej awaryjnego 2.8 za 3.0.

Edytowane przez Langista
Opublikowano
2 godziny temu, Langista napisał(a):

Blok z 2.8 jest prawie taki sam jak 3.0, tyle że ma kanały olejowe lepiej zaprojektowane. Nie wiem jednak nic o tym silniku ale na wschodzie podobno jest popularne swapowanie mniej awaryjnego 2.8 za 3.0.

Dziękuję za radę, ale zastanawiam się jak będzie z elektroniką takiego silnika

 

Opublikowano (edytowane)

W b6 był 2.4bdv czyli powinno jakos to zagadać , tak samo ecu z 3.0 jest bardzo podobne do 1.8t , ludzie robia swapy 2.7bit i jeżdzą także do zrobienia 

Edytowane przez Banan
Opublikowano

Każdy swapuje z 3.0 na inne jednostki a Ty będziesz kijem Wisłę zawracał i robił swapa na 3.0. Ten silnik to trochę wrażliwa konstrukcja, która słabo potem się sprzedaje. Jak swap to jedynie na 2.7 biturbo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...