gonsiorek Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 Obecnie latam na Magic III ale chyba czas zmienić bo podobno puszczają bąki, a smrodu nie lubie Co w zamian do turbiny po chipie na 190 KM? Wstępnie kolega z lpg-forum zaproponował Skorpiona GT, jakie sa wasze doświadczenia ?
Bogumił Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Zgadzam się z michal_g84, nie ma co aż tak oszczędzać, bo później okaże się, że taka instalacja pochłonie pieniądze i Twój czas.
dobis Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Witam, ja mam założoną instalację BRC Sequent 24 MY07, Reduktor Genius MB, wtryski żółte, wielozawór BRC H225. Jak narazie zrobiłem z ta instalką 5tys km i żadnych problemów. Żadnej różnicy miedzy benzyną a gazem. Koszt instalacji z zaworem przy wlewie PB 3350 PLN. Założono 31.05.2011. Spalanie tryb miejski od 11-14L
ksiadz99 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 stag 300 6 plus 5x hana 2000 zielone gurtner black volvo S80 2.0 T 163 KM Mogę śmiało polecić taki zestaw (łącznie z volvo :>). Zestaw dobrany z zapasem pod przyszłego chipa na ~190KM/300Nm.
ramzes2411 Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Witam panowie Wczoraj zakupiłem B6 1,8T, 163KM i tak się zastanawiam jaką instalację założyć, możecie coś polecić co by autko nie straciło za bardzo mocy?
babylonx Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Użytkuję A4 B6 3.0 v6 220hp....skłaniam sie powolutku ku montażowi instalacji LPG. Pytanie jaką założyć?Zaznaczam ,że nie jestem zwolennikiem rozwiązan "dużo tanio tesco" więc kryterium ceny nie jest najważniejsze...ma znaczenie, ale sklasyfikowane jest na 2. miejscu. na pierwszym jest jakość instalacji i bezpieczenstwo pracy silnika. Proszę o pomoc.
Buba Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Witam panowie Wczoraj zakupiłem B6 1,8T, 163KM i tak się zastanawiam jaką instalację założyć, możecie coś polecić co by autko nie straciło za bardzo mocy? Użytkuję A4 B6 3.0 v6 220hp....skłaniam sie powolutku ku montażowi instalacji LPG. Pytanie jaką założyć?Zaznaczam ,że nie jestem zwolennikiem rozwiązan "dużo tanio tesco" więc kryterium ceny nie jest najważniejsze...ma znaczenie, ale sklasyfikowane jest na 2. miejscu. na pierwszym jest jakość instalacji i bezpieczenstwo pracy silnika. Proszę o pomoc. przeczytaliście temat tego wątku?
ramzes2411 Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Witam zastanawiam się jaką instalację założyć do mojej ślicznoty, bardzo proszę o jakieś propozycję. Moje Audi to A4 B6 1,8T 163 KM Quattro. Z góry dzięki za pomoc[br]Dopisany: 01 Listopad 2011, 16:21_________________________________________________o kurcze znowu nie tu wpisałem sorry
hagi Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Witam! Właśnie zdecydowałem się na montaż instalacji LPG i dostałem taką propozycję : Stag 300+ Reduktor MagicJet III Power Wtryski Hana To wszystko na gotowo ma się zmieścić w 3000zł. Proszę o opinie. Jeszcze bardzo ważne pytanie: Jaki max zbiornik wejdzie w miejsce koła zapasowego w moim samochodzie ? Dzięki z góry !
wrocek66 Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 Odpuść sobie reduktor Magic - za duże ryzyko " bąków " do układu chłodzenia . zamontuj AC R01 . Reszta OK
sołtys85 Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 Witam! Właśnie zdecydowałem się na montaż instalacji LPG i dostałem taką propozycję : Stag 300+ Reduktor MagicJet III Power Wtryski Hana To wszystko na gotowo ma się zmieścić w 3000zł. Proszę o opinie. Jeszcze bardzo ważne pytanie: Jaki max zbiornik wejdzie w miejsce koła zapasowego w moim samochodzie ? Dzięki z góry ! Tak jak kolega wyżej proponuje zmianę reduktora na np. zavoli lub KME
dgasek Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Zavoli do turbo nie bardzo się nadaje , a KME będzie takie sobie . Najlepiej chyba będzie AC R01.
czarownik3 Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Koledzy tak na szybko gdzie zrobic korekte po temperaturze w stagu 300 plus. Bo musze zrobic a jeszcze tego nie szukalem w sterowniku. Przyszla zima i zoczol szarpac przy przelaczaniu bo magic jety zalwaja jak zimne. Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
krzysiekml Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Witam.Reduktor KME Silver,Stag 4,wtryski Magic.Prawie rok i zero problemów nalatane ok.10tyś.
gringostar Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 Odpuść sobie reduktor Magic - za duże ryzyko " bąków " do układu chłodzenia . zamontuj AC R01 . Reszta OK Dzisiaj odebrałem auto od mechanika. Jutro jadę do gazownika. Reduktor Magic wymienię prawdopodobnie na Zavoli. U mnie "puszczanie bąków" objawiało się uciekającym płynem, który to spierniczał przez rozerwany króciec nagrzewnicy. Część płynu leciało do środka w postaci wilgotnego powietrza a reszta na zewnątrz. Chyba nie muszę mówić ile jest grzebania żeby wyciągnąć nagrzewnicę
piters33 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 witam. a4, silnik 1,6 ana. jaką instalację proponujecie do do tego silnika, wiadomo że do mocnych nie należy, więc coś co go nie osłabi. znalazłem taki zestaw: http://allegro.pl/ac-stag-4-eco-plus-alaska-136km-valtek-sekwencja-i1987703077.html proszę o opinie i rady. pozdro.
sołtys85 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 witam. a4, silnik 1,6 ana. jaką instalację proponujecie do do tego silnika, wiadomo że do mocnych nie należy, więc coś co go nie osłabi. znalazłem taki zestaw: http://allegro.pl/ac-stag-4-eco-plus-alaska-136km-valtek-sekwencja-i1987703077.html proszę o opinie i rady. pozdro. Da radę dla mało wymagającego usera. Ewentualnie można zmienić wtryski na lepsze.
piters33 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 a co polecacie do takiego silniczka, tak żeby dobrze jechało i cicho pracowało?
hagi Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Tak jak pisałem wcześniej mam zamontowaną instalację ponad dwa miesiące. Magic Jet III ,Stag 4 i wtryski Hana. Wszystko było pięknie, nie odczuwałem żadnej różnicy w pracy silnika,spalanie gazu minimalnie poniżej 9l/100km. Od jakiegoś czasu mam problem z rozruchem na zimno. Muszę dosyć długo "pokr ecić",żeby zapalił
lelum Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 a co polecacie do takiego silniczka, tak żeby dobrze jechało i cicho pracowało? Alaska bez problemu wystarczy do tego silnika, tylko wtryski wymienić na hany i będzie gitara.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się