Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] EGR - Wymiana, czyszczenie, zaślepienie - Temat zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Można tez pomyślec o kolanku silikonowym na opaskę i problem dożywotnio z głowy.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, lukaszooo napisał:

Można tez pomyślec o kolanku silikonowym na opaskę i problem dożywotnio z głowy.

Bardzo dziękuję za podpowiedzi. 

Uszczelke i zapinke już kupiłem,  koszt w ASO 30 zł za obie części plus zamówiłem nowy wąż bo po zdjęciu okazało się że zaczepy starego węża się obciely, koszt  nowego 115 zł  wiec myślę że nie opłaca się kombinować ale jak kto woli... 

Ale  zauważyłem że po tym jak wąż spadł wróciło dudnienie w filtrze powietrza,  walki rozrządu  itp wymienione pytanie teraz dlaczego... 

Edytowane przez ŁukaszPłock
Opublikowano

Oruginał wałek ?

Opublikowano

Z tym dudnieniem ludzie są chyba przewrażliwieni... przecież normalne, że z kolektora wydechowego wydobywa się dudnienie, zdejmijcie z czegokolwiek rurę wydechową... wszystko dudni... a jak EGR otworzy dopływ z wydechu to i niesie za sobą dźwięk dudnienia... 

Opublikowano
2 minuty temu, lukaszooo napisał:

Oruginał wałek ?

Kolbensmith czy jakoś tak 

Opublikowano (edytowane)

Kamil pewnie masz rację że to przewrazliwienie, ale wg teorii z przedmiotu  "przepływ ciepła i masy" ;) taka sytuacja jest możliwa gdy więcej masy powietrza dostarczamy do układu niż wydalamy z układu lub zmniejszenie przepływu poprzez zmniejszenie się przekroju przez który przepływa, co zwiększa też ciśnienie w układzie ;). Wtedy masz przeladowanie turbo i tryb awaryjny żeby ciśnienie nie rozwalilo układu , tak wymyśliłem na podstawie teorii ;) czyli gdzieś mamy "tłumik" przepływu...  

Oczywiście praktyka to co innego... Jak auto będzie normalnie jeździć to dudnienia nie będę ruszał. 

Edytowane przez ŁukaszPłock
Opublikowano

Tego Kolbensmith  jeszcze nie wsadzałem ale na Ruville juz po 30 tys widać zuzycie.

Opublikowano

A tak wygląda moj EGR . przy okazji wymiany węża ciśnieniowego strzeliłem fotke. Jak widać na zdj w dalszej części zaworu widać że prześwituje metal więc tragedii chyba nie ma? co sadzicie? do wiosennych porządków wytrzyma?

Po zdjęciach widać że działa:) czyste krwedzię.

img-20171123-101711.jpg

img-20171123-101716.jpg

Opublikowano

To co widać to klapa gasząca, zawór egr jest w głębi.

Opublikowano

Ja u siebie zaślepiłem, to już drugi Egr co wymieniłem,teraz mam spokój,przynajmniej nie cieknie:)

 

20171126_193311.jpg

20171126_193322.jpg

Opublikowano
Godzinę temu, A4b6quattro napisał:

Ja u siebie zaślepiłem, to już drugi Egr co wymieniłem,teraz mam spokój,przynajmniej nie cieknie:)

Ile Ci EGR wytrzymał po wymianie? Miałeś wahlera czy innej firmy?

Opublikowano
11 minut temu, Kavior78 napisał:

Ile Ci EGR wytrzymał po wymianie? Miałeś wahlera czy innej firmy?

Miałem wahlera, trzy lata i widzisz jak wygląda,cieknie zewsząd:) więc go zaslepiłem.

Opublikowano

Pytam bo tez mam wahlera i ciekaw jestem ile mi wytrzyma.

Opublikowano
W dniu 23.11.2017 o 16:56, ŁukaszPłock napisał:

A tak wygląda moj EGR . przy okazji wymiany węża ciśnieniowego strzeliłem fotke. Jak widać na zdj w dalszej części zaworu widać że prześwituje metal więc tragedii chyba nie ma? co sadzicie? do wiosennych porządków wytrzyma?

Po zdjęciach widać że działa:) czyste krwedzię.

img-20171123-101711.jpg

img-20171123-101716.jpg

do wiosny swobodnie wytrzyma ;P widziałem wiele o wiele bardziej zajeb... ch ;) sam niedawno wymieniłem na nowy dla świętego spokoju powodzonka w modach

Opublikowano (edytowane)

Panowie czy EGR z zaślepionymi nitami te dwa otwork pod grzybkiem  będzie poprawnie pracował ? Zamierzam ponownie uruchomić go tylko na zimę.

Z jakiś innych modeli bedzie pasować rurka EGR do a4 b6 1.9 awx (038131521AJ). z tego co widzę z passata b5 tez bedzie pasowac

Edytowane przez Michal94
Opublikowano

Nie będzie pracował jak zaślepiłeś nitami...

Opublikowano

Egr nie leci przez to ze sie zuzywa tylko przez ogrom oleju w dolocie.

Opublikowano

Dokładnie, olej przedostaje się przez uszczelniacz grzybka domykającego do komory z membraną a potem już niewiele trzeba by guma dostała po d*pie i przy okazji zaczynają się wycieki z dziurek :P To samo z ośką klapy gaszącej, puszcza uszczelniacz (staje się bardzo twardy, mało elastyczny) i zaczynają się wycieki z ośki. Uszczelniacz na ośce udało mi się z powodzeniem wymienić... ale ten na grzybku to już trochę trzeba by kombinowania z rozwiercaniem itd... 

Opublikowano

Czy ktoś ma wiedzę jak jest przytwierdzona klapka do ośki w zaworze egr?

Opublikowano

Koledzy czy zaworek N18 powinien działać 0 - 1 ? czyli jest podciśnienie na przewodzie - nie ma podciśnienia

pytam bo gdy EGR jest zamkniety jak silnik pracuje na luzie na weżyku od EGR jest lekkie podciśnienie u mnie. Domyślam sie że raczej tak powinno raczej być bo takie słabe podciśnienie raczej nie uchyli zaworu ale wolę zapytać i się upewnić :) chyba że mi przepuszcza zaworek i tego podciśnienia być nie powinno?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...