lukaszooo Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 Można tez pomyślec o kolanku silikonowym na opaskę i problem dożywotnio z głowy.
ŁukaszPłock Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 (edytowane) Godzinę temu, lukaszooo napisał: Można tez pomyślec o kolanku silikonowym na opaskę i problem dożywotnio z głowy. Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Uszczelke i zapinke już kupiłem, koszt w ASO 30 zł za obie części plus zamówiłem nowy wąż bo po zdjęciu okazało się że zaczepy starego węża się obciely, koszt nowego 115 zł wiec myślę że nie opłaca się kombinować ale jak kto woli... Ale zauważyłem że po tym jak wąż spadł wróciło dudnienie w filtrze powietrza, walki rozrządu itp wymienione pytanie teraz dlaczego... Edytowane 22 Listopada 2017 przez ŁukaszPłock
kamil-vag Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 Z tym dudnieniem ludzie są chyba przewrażliwieni... przecież normalne, że z kolektora wydechowego wydobywa się dudnienie, zdejmijcie z czegokolwiek rurę wydechową... wszystko dudni... a jak EGR otworzy dopływ z wydechu to i niesie za sobą dźwięk dudnienia...
ŁukaszPłock Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 2 minuty temu, lukaszooo napisał: Oruginał wałek ? Kolbensmith czy jakoś tak
ŁukaszPłock Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 (edytowane) Kamil pewnie masz rację że to przewrazliwienie, ale wg teorii z przedmiotu "przepływ ciepła i masy" taka sytuacja jest możliwa gdy więcej masy powietrza dostarczamy do układu niż wydalamy z układu lub zmniejszenie przepływu poprzez zmniejszenie się przekroju przez który przepływa, co zwiększa też ciśnienie w układzie ;). Wtedy masz przeladowanie turbo i tryb awaryjny żeby ciśnienie nie rozwalilo układu , tak wymyśliłem na podstawie teorii czyli gdzieś mamy "tłumik" przepływu... Oczywiście praktyka to co innego... Jak auto będzie normalnie jeździć to dudnienia nie będę ruszał. Edytowane 22 Listopada 2017 przez ŁukaszPłock
lukaszooo Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 Tego Kolbensmith jeszcze nie wsadzałem ale na Ruville juz po 30 tys widać zuzycie.
ŁukaszPłock Opublikowano 23 Listopada 2017 Opublikowano 23 Listopada 2017 A tak wygląda moj EGR . przy okazji wymiany węża ciśnieniowego strzeliłem fotke. Jak widać na zdj w dalszej części zaworu widać że prześwituje metal więc tragedii chyba nie ma? co sadzicie? do wiosennych porządków wytrzyma? Po zdjęciach widać że działa:) czyste krwedzię.
lukaszooo Opublikowano 23 Listopada 2017 Opublikowano 23 Listopada 2017 To co widać to klapa gasząca, zawór egr jest w głębi.
A4b6quattro Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Ja u siebie zaślepiłem, to już drugi Egr co wymieniłem,teraz mam spokój,przynajmniej nie cieknie
Kavior78 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Godzinę temu, A4b6quattro napisał: Ja u siebie zaślepiłem, to już drugi Egr co wymieniłem,teraz mam spokój,przynajmniej nie cieknie Ile Ci EGR wytrzymał po wymianie? Miałeś wahlera czy innej firmy?
A4b6quattro Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 11 minut temu, Kavior78 napisał: Ile Ci EGR wytrzymał po wymianie? Miałeś wahlera czy innej firmy? Miałem wahlera, trzy lata i widzisz jak wygląda,cieknie zewsząd więc go zaslepiłem.
Kavior78 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Pytam bo tez mam wahlera i ciekaw jestem ile mi wytrzyma.
gecons Opublikowano 7 Grudnia 2017 Opublikowano 7 Grudnia 2017 W dniu 23.11.2017 o 16:56, ŁukaszPłock napisał: A tak wygląda moj EGR . przy okazji wymiany węża ciśnieniowego strzeliłem fotke. Jak widać na zdj w dalszej części zaworu widać że prześwituje metal więc tragedii chyba nie ma? co sadzicie? do wiosennych porządków wytrzyma? Po zdjęciach widać że działa:) czyste krwedzię. do wiosny swobodnie wytrzyma ;P widziałem wiele o wiele bardziej zajeb... ch sam niedawno wymieniłem na nowy dla świętego spokoju powodzonka w modach
Michal94 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 (edytowane) Panowie czy EGR z zaślepionymi nitami te dwa otwork pod grzybkiem będzie poprawnie pracował ? Zamierzam ponownie uruchomić go tylko na zimę. Z jakiś innych modeli bedzie pasować rurka EGR do a4 b6 1.9 awx (038131521AJ). z tego co widzę z passata b5 tez bedzie pasowac Edytowane 11 Grudnia 2017 przez Michal94
kamil-vag Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Nie będzie pracował jak zaślepiłeś nitami...
lukaszooo Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Egr nie leci przez to ze sie zuzywa tylko przez ogrom oleju w dolocie.
kamil-vag Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Dokładnie, olej przedostaje się przez uszczelniacz grzybka domykającego do komory z membraną a potem już niewiele trzeba by guma dostała po d*pie i przy okazji zaczynają się wycieki z dziurek To samo z ośką klapy gaszącej, puszcza uszczelniacz (staje się bardzo twardy, mało elastyczny) i zaczynają się wycieki z ośki. Uszczelniacz na ośce udało mi się z powodzeniem wymienić... ale ten na grzybku to już trochę trzeba by kombinowania z rozwiercaniem itd...
karolas123321 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Czy ktoś ma wiedzę jak jest przytwierdzona klapka do ośki w zaworze egr?
MemberA4 Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 Koledzy czy zaworek N18 powinien działać 0 - 1 ? czyli jest podciśnienie na przewodzie - nie ma podciśnienia pytam bo gdy EGR jest zamkniety jak silnik pracuje na luzie na weżyku od EGR jest lekkie podciśnienie u mnie. Domyślam sie że raczej tak powinno raczej być bo takie słabe podciśnienie raczej nie uchyli zaworu ale wolę zapytać i się upewnić chyba że mi przepuszcza zaworek i tego podciśnienia być nie powinno?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się