Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] EGR - Wymiana, czyszczenie, zaślepienie - Temat zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

2002,  czy po zaślepieniu egr , też zaślepialiście wężyk czy to nie jest konieczne?

 

Opublikowano

Jak masz nieszczelną membranę, to trzeba zaslepić... Jeszcze zaślep te boczne otwory w EGR... 

Opublikowano

nieszczelna membrana powodowały by świst?  które otwory jeszcze zaślepic?  ale jak już zaślepiłem wężyk to musze te otwory zaślepiac?

 

Opublikowano

Czy po zaślepieniu EGR trzeba go programowo wyłączyć?

Opublikowano

To jest kwestia rocznika, od 2003 już wywala błąd na zegarach... 

Opublikowano

U mnie w 2003 nie wywalało, może jakoś na granicy rocznika załapało, hgw, ale i tak odblokowałem na nowo gdyż silnik w zimie bardzo wolno temp łapał.

Opublikowano
W dniu 26.02.2021 o 23:31, johnnythebest napisał:

Czy po zaślepieniu EGR trzeba go programowo wyłączyć?

Chyba po czerwcu lub lipcu 2003 wywala.

Opublikowano (edytowane)

Prośba o analizę logów dynamicznych po usunięciu EGR,

Silnik 1,9 PD AVF 2004rok.

 

silnik zimny 13,18,23,

LOG.TUNEZILLA.COM

silnik zimny 3,8,11,

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Edytowane przez Kristoferson
Opublikowano

Jakiej firmy polecacie EGR? NIestety leje mi się olej z mojej i czas coś poszukać

Opublikowano

Pierburg

Opublikowano

Czym skuteczne i na amen zaślepić egr od kolektora? Cement do wydechu się poddaje

IMG_20220529_155024.jpg.2d0dc305e4cd66597554bf237ac63287.jpg

Opublikowano
W dniu 3.06.2022 o 23:35, Ivanek napisał:

Czym skuteczne i na amen zaślepić egr od kolektora? Cement do wydechu się poddaje

IMG_20220529_155024.jpg.2d0dc305e4cd66597554bf237ac63287.jpg

Załadowałem to pod zaślepkę i jest ok 

https://allegro.pl/oferta/material-na-uszczelki-gambit-af-oil-0-5mm-25x25cm-8979551253?snapshot=MjAyMS0xMi0yN1QxMzoyOTozMS41MjNaO2J1eWVyOzQzMTJmYWFlMzljZThhMjQ5ZWZiNDc0NjQ1MjdiOTlmYmRhNWVhMjRjMTUwOTIxMDRmOWQyOTMzYmIyYjhiNjc%3D

 

Opublikowano
2 godziny temu, Ivanek napisał:

U mnie jest zaślepka metal plus to co w linku załączyłem 

Opublikowano

Siemka,

 

Co jakis czas pojawia mi sie check engine zwiazany z EGR.

19586 - EGR System 

       P3130 - 35-10 Regulation Range Exceeded - Intermittent

 

Dodam, ze mam roczny EGR z Pierburga i takie rzeczy nie miały miejsca. Jakies 2tyg temu miałem zdjęte doloty do EGR i od tego czasu sie zaczelo... Czy moze byc jakis problem z zaworkiem N18? Przy nim na wężyku miałem nieszczelność, ale po ogarnięciu dalej to samo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...