Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKN] Mironowóz cz.III - 3.0tdiQ - najbogatsza wersja


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

KONI FSD mają to do siebie, że dopasowują się twardością do stylu jazdy. Pro System takiej funkcji nie posiada - wszystko zależy co kto lubi. ja mam u siebie KONI Sport + H&R i nie narzekam - auto ładnie siedzi, świetnie się prowadzi, a amory można regulować (niestety po zdjęciu z auta).

Zakładaj miron Pro System - będziesz miał spokój, bo jest kompletne i dobrze spasowane ze springami. :wink4:

Opublikowano

KONI FSD mają to do siebie, że dopasowują się twardością do stylu jazdy. Pro System takiej funkcji nie posiada - wszystko zależy co kto lubi. ja mam u siebie KONI Sport + H&R i nie narzekam - auto ładnie siedzi, świetnie się prowadzi, a amory można regulować (niestety po zdjęciu z auta).

Zakładaj miron Pro System - będziesz miał spokój, bo jest kompletne i dobrze spasowane ze springami. :wink4:

Jedyne co mnie Pro System zastanawia, że jest jeden wspólny setup dla 2.5 tdi i 3.0 tdi :mysli: Czy różnica w wadze jest tak mała, że robią jeden zestaw ?

Opublikowano

KONI FSD mają to do siebie, że dopasowują się twardością do stylu jazdy. Pro System takiej funkcji nie posiada - wszystko zależy co kto lubi. ja mam u siebie KONI Sport + H&R i nie narzekam - auto ładnie siedzi, świetnie się prowadzi, a amory można regulować (niestety po zdjęciu z auta).

Zakładaj miron Pro System - będziesz miał spokój, bo jest kompletne i dobrze spasowane ze springami. :wink4:

Jedyne co mnie Pro System zastanawia, że jest jeden wspólny setup dla 2.5 tdi i 3.0 tdi :mysli: Czy różnica w wadze jest tak mała, że robią jeden zestaw ?

Z tego co wiem, to dokładne dopasowanie robi się gumowymi krążkami/podkładkami. Nawet w zależności od wyposażania wkłada się odpowiednią ilość tych krążków od 0-4 (o ile dobrze pamiętam).

Opublikowano

Dla sprostowania tematu koledzy.

Ogólnie z zawiasu jestem zadowolony i ani nie chcę go zmieniać ani nie szukam czegoś mega zarąbistego.

Po prostu pomyślałem o delikatnym obniżeniu auta przy okazji zmiany felunku - wiem że 1 czy 1,5 cm dodało by uroku ale pod jednym warunkiem - że da się coś zrobić w temacie jak najmniejszym kosztem - w innym wypadku nic w zawiasie nie ruszam

...............więc - najtańsza a dająca to o czym pisałem opcja to ?

Opublikowano

Dla sprostowania tematu koledzy.

Ogólnie z zawiasu jestem zadowolony i ani nie chcę go zmieniać ani nie szukam czegoś mega zarąbistego.

Po prostu pomyślałem o delikatnym obniżeniu auta przy okazji zmiany felunku - wiem że 1 czy 1,5 cm dodało by uroku ale pod jednym warunkiem - że da się coś zrobić w temacie jak najmniejszym kosztem - w innym wypadku nic w zawiasie nie ruszam

...............więc - najtańsza a dająca to o czym pisałem opcja to ?

nic nie robić :decayed:

Opublikowano

taka też wchodzi w grę - tym bardziej że zmiana felunku okazała się znacznie droższa niż zakładałem :kwasny:

Opublikowano

Co za felunek zakupiłeś miron?

Opublikowano

taka też wchodzi w grę - tym bardziej że zmiana felunku okazała się znacznie droższa niż zakładałem :kwasny:

przecież Twoje tez opylałeś nie ? taka różnica w cenie była ?? ? malujesz te RS4 w grafit ???

Opublikowano

taka też wchodzi w grę - tym bardziej że zmiana felunku okazała się znacznie droższa niż zakładałem :kwasny:

przecież Twoje tez opylałeś nie ? taka różnica w cenie była ?? ? malujesz te RS4 w grafit ???

w połowie :):polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

taka też wchodzi w grę - tym bardziej że zmiana felunku okazała się znacznie droższa niż zakładałem :kwasny:

przecież Twoje tez opylałeś nie ? taka różnica w cenie była ?? ? malujesz te RS4 w grafit ???

w połowie :):polew: :polew: :polew: :polew:

czyli tylko 2? :tongue4:
Opublikowano

powiedzmy :D:polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

felunek jaki kupiłem to ori RS4 19 cali oczywiście.

Malować w grafit nie planowałem ale jak ostatecznie wyjdzie to jeszcze nie wiem.

Moje sprzedałem, do ORI RS4 jak by nie było trzeba swoje dołożyć, dodatkowo żeby doprawdzić je do odpowiedniego wyglądu i stanu to też nieplanowanie kilka stówek trzeba położyć do tego jeszcze koszt poszerzenia nadkoli i robi się nie mała dopłata z tymi moimi zachciankami :(

oby było warto :)

Opublikowano

To jakie ET mają ori RS4 :?:

Opublikowano

ET 29

Opublikowano

pochwal się lepiej jak Ci wyciągneli nadkola.

Nigdy mi się to jakoś nie podobało bo ciężko zostawić to przetłoczenie na końcu... a bez tego nadkola sprawiają wrażenie "ostrych"

Opublikowano

ET 29 i szerokie 9"- no to czekamy jak będzie się prezentowała całość :gwizdanie:

Opublikowano

pochwal się lepiej jak Ci wyciągneli nadkola.

Nigdy mi się to jakoś nie podobało bo ciężko zostawić to przetłoczenie na końcu... a bez tego nadkola sprawiają wrażenie "ostrych"

tył był robiony w DE a przód muszę dać komuś zrobić u nas

Felg o wzorze Rs4 jest dużo nawet ori audi jest kilka (A6, A5) ale tylko ori RS4 mają własnie ET29

ET 29 i szerokie 9"- no to czekamy jak będzie się prezentowała całość :gwizdanie:

oby dobrze :)

Opublikowano

da się wyciągnąć te nadkola żeby lakieru nie ruszyć ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...