KOval81 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 KONI FSD mają to do siebie, że dopasowują się twardością do stylu jazdy. Pro System takiej funkcji nie posiada - wszystko zależy co kto lubi. ja mam u siebie KONI Sport + H&R i nie narzekam - auto ładnie siedzi, świetnie się prowadzi, a amory można regulować (niestety po zdjęciu z auta). Zakładaj miron Pro System - będziesz miał spokój, bo jest kompletne i dobrze spasowane ze springami.
mystic.pl Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 KONI FSD mają to do siebie, że dopasowują się twardością do stylu jazdy. Pro System takiej funkcji nie posiada - wszystko zależy co kto lubi. ja mam u siebie KONI Sport + H&R i nie narzekam - auto ładnie siedzi, świetnie się prowadzi, a amory można regulować (niestety po zdjęciu z auta). Zakładaj miron Pro System - będziesz miał spokój, bo jest kompletne i dobrze spasowane ze springami. Jedyne co mnie Pro System zastanawia, że jest jeden wspólny setup dla 2.5 tdi i 3.0 tdi Czy różnica w wadze jest tak mała, że robią jeden zestaw ?
mgtan Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 ...no w A4 to bolączka że dla zmiany setupu amorków trzeba je ściagać..ale ten typ auta tak ma ;-)
Trezor Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 KONI FSD mają to do siebie, że dopasowują się twardością do stylu jazdy. Pro System takiej funkcji nie posiada - wszystko zależy co kto lubi. ja mam u siebie KONI Sport + H&R i nie narzekam - auto ładnie siedzi, świetnie się prowadzi, a amory można regulować (niestety po zdjęciu z auta). Zakładaj miron Pro System - będziesz miał spokój, bo jest kompletne i dobrze spasowane ze springami. Jedyne co mnie Pro System zastanawia, że jest jeden wspólny setup dla 2.5 tdi i 3.0 tdi Czy różnica w wadze jest tak mała, że robią jeden zestaw ? Z tego co wiem, to dokładne dopasowanie robi się gumowymi krążkami/podkładkami. Nawet w zależności od wyposażania wkłada się odpowiednią ilość tych krążków od 0-4 (o ile dobrze pamiętam).
miron78 Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Opublikowano 10 Lutego 2011 Dla sprostowania tematu koledzy. Ogólnie z zawiasu jestem zadowolony i ani nie chcę go zmieniać ani nie szukam czegoś mega zarąbistego. Po prostu pomyślałem o delikatnym obniżeniu auta przy okazji zmiany felunku - wiem że 1 czy 1,5 cm dodało by uroku ale pod jednym warunkiem - że da się coś zrobić w temacie jak najmniejszym kosztem - w innym wypadku nic w zawiasie nie ruszam ...............więc - najtańsza a dająca to o czym pisałem opcja to ?
diman Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Dla sprostowania tematu koledzy. Ogólnie z zawiasu jestem zadowolony i ani nie chcę go zmieniać ani nie szukam czegoś mega zarąbistego. Po prostu pomyślałem o delikatnym obniżeniu auta przy okazji zmiany felunku - wiem że 1 czy 1,5 cm dodało by uroku ale pod jednym warunkiem - że da się coś zrobić w temacie jak najmniejszym kosztem - w innym wypadku nic w zawiasie nie ruszam ...............więc - najtańsza a dająca to o czym pisałem opcja to ? nic nie robić
miron78 Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Opublikowano 10 Lutego 2011 taka też wchodzi w grę - tym bardziej że zmiana felunku okazała się znacznie droższa niż zakładałem
badboy Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 taka też wchodzi w grę - tym bardziej że zmiana felunku okazała się znacznie droższa niż zakładałem przecież Twoje tez opylałeś nie ? taka różnica w cenie była ?? ? malujesz te RS4 w grafit ???
boberek Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 taka też wchodzi w grę - tym bardziej że zmiana felunku okazała się znacznie droższa niż zakładałem przecież Twoje tez opylałeś nie ? taka różnica w cenie była ?? ? malujesz te RS4 w grafit ??? w połowie :polew: :polew:
MARCIN607 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 taka też wchodzi w grę - tym bardziej że zmiana felunku okazała się znacznie droższa niż zakładałem przecież Twoje tez opylałeś nie ? taka różnica w cenie była ?? ? malujesz te RS4 w grafit ??? w połowie :polew: :polew: czyli tylko 2?
miron78 Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Opublikowano 10 Lutego 2011 felunek jaki kupiłem to ori RS4 19 cali oczywiście. Malować w grafit nie planowałem ale jak ostatecznie wyjdzie to jeszcze nie wiem. Moje sprzedałem, do ORI RS4 jak by nie było trzeba swoje dołożyć, dodatkowo żeby doprawdzić je do odpowiedniego wyglądu i stanu to też nieplanowanie kilka stówek trzeba położyć do tego jeszcze koszt poszerzenia nadkoli i robi się nie mała dopłata z tymi moimi zachciankami oby było warto
siemian Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 pochwal się lepiej jak Ci wyciągneli nadkola. Nigdy mi się to jakoś nie podobało bo ciężko zostawić to przetłoczenie na końcu... a bez tego nadkola sprawiają wrażenie "ostrych"
MARCIN607 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 ET 29 i szerokie 9"- no to czekamy jak będzie się prezentowała całość :gwizdanie:
miron78 Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Opublikowano 10 Lutego 2011 pochwal się lepiej jak Ci wyciągneli nadkola. Nigdy mi się to jakoś nie podobało bo ciężko zostawić to przetłoczenie na końcu... a bez tego nadkola sprawiają wrażenie "ostrych" tył był robiony w DE a przód muszę dać komuś zrobić u nas Felg o wzorze Rs4 jest dużo nawet ori audi jest kilka (A6, A5) ale tylko ori RS4 mają własnie ET29 ET 29 i szerokie 9"- no to czekamy jak będzie się prezentowała całość :gwizdanie: oby dobrze
Rdzewek_RdK Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 da się wyciągnąć te nadkola żeby lakieru nie ruszyć ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się