Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wasze przebiegi w dieslach 1.9 TDI


qwert700

Rekomendowane odpowiedzi

Ja kupiłem swoją to po przyjeździe do polski miała 288 tys a ostatni serwis miała robiony przy 285 tys, a zakupiłem ja z salonu Audi bo ktoś ja oddał i ja ją zawinąłęm :> i myśle iz nie było nic kąbinowane bo nie kupowałem ją od "turka" a środek nic nie zniszczony jak na tak spory przebieg :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2000r 1.9 TDI AVG, 253tyś oryginalnego przebiegu i miewa sie wzorowo :wink4:

czasami jak porównuje stan swojego samochodu do tych z allegro z rzekomymi przbiegami rzędu 180-190tyś to mam wrażenie że tamte mają 400tyś albo mój ma 120 :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

71 tys

jak kupowałem rok temu miał 145 :> (ciekawe ile faktycznie)

do tej pory bez zastrzeżeń, wszysko ok

To co tobie licznik sie cofa :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AVG 99' , od dwóch latek w rękach brata, przebieg odczytany ze sterownika silnika 445 tkm ( nie mylić z tym na szafie , 200 kkm różnicy :decayed: ) od 100 kkm lekko wywala chłodziwo, jak się go mocniej przydepcze.

Poza tym spoko :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AVG 12.99 Na liczniku 168k jak kupowałem to wiedziałem że ściema.... ale w środku w takim stanie że przez chwile wierzyłem, że autentyczny...po odczycie sterownika 291k- Nie wygląda na tyle :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh dziś mogę napisać wreszcie swój przebieg, na liczniku mam 165tyś , ale wczoraj nabyłem VAGa i się okazało ile na prawde :naughty:

EDC 15 Mileage wypluł 213tyś km , w sumie to mi ulżyło że tylko tyle, podjechałem dziś do ojca, jego pasek AVB ma na liczniku 200tyś i się zapierał że na pewno nie ma więcej, jakież było jego zdziwienie gdy naszym oczom ukazało się na VAGu 321tyś km :polew:

moje autko jak narazie odpukać spisuje się dobrze, z tego co zauważyłem to przy 1800obr/min troszkę szura turbo i na zimnym ciężkawo wchodzi 1 i 2 bieg, ojciec paskiem w ciągu 6 lat zrobił 110tyś km i dopiero miesiąc temu wymienił pompę tandemową, poza tym nic nie tykane, tylko wymiana płynów i pasków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem w B4 1.9TDI 94 rok 378 tys i silniczek śmigał jak talala. Oczywiście turbo było po regeneracji. W A6 1.9 TDI 90KM 95 r. było 289 tys, również zero problemów. NA 100% byłem pewien przebiegu w A6 2,5 TDI 115KM 1995 r., ale to juz inna bajka, jak ja kupowałem w Niemczech miała na blacie 470 tys z ksiązką serwisową do 435 tys, cały czas na synetyku. Silnik chodził jak bżytewka, żadnych problemów. Przy tym aucie byłem w 100% pewien że ma oryginalny przebieg. Obecnie A4 97 r. i na blacie 232 tys., ale moim zdaniem przynajmniej ze 300 tys., mimo wszystko chodzi bez zarzutu.

Najlepszy przebieg ma mój brat w VW Jetta 1986 r. 1.6 D którego dostał jakieś 4 lata btemu od mojej ciotki w spadku. Ciotka miała go od nowości i przyjeżdzała tylko na wakacje z Raichu do Polski. Przebieg w momencie otrzymania fury to 86 tys. km w ciągu 20 lat, obecnie 130 tys. i co wy na to???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...