Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] A4 S LINE Pakiet RS4 19" RNS E 193 320/300 mm BRD AL 188KM/380Nm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Też kiedyś pytałem ale nie pamiętał.

u mnie przód siedzi na 62cm

tył mam 63.

Więc do mnie 19" bym nie wsadził bo na bank by obcierało.

a na jakim kole to mierzyles ?

mierzyłem na 16"

no to gdzie do 19"...

Opublikowano

Dzisiaj przezylem horrrrrrror :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :ranting1: :ranting1: :ranting1: :ranting1: :ranting1:

Do tej pory mam nogi jak z waty :strzal: Corka zapomniala wziazc pieniadze na wycieczke , zadzwonila zebym przywiozl , bo dzis ostatni termin wplaty , to ja w auto do szkoly po garach i tuz przed szkola na przejsciu pa hamulcach a tu zonk .......................pedal w podloge i zero hamowania :shocked: :shocked: :shocked: :shocked:

Nie mam pojecia jak przejechalem miedzy kobieta a samochodem .

:facepalm: ile mialem szczescia ;(

img6225vl.jpg

img6226ii.jpg

Poszedl przewod w oplocie jak zmienalem zaciski :confused4::wallbash:

Opublikowano

:shocked: :shocked:

Dobrze,ze nic sie nie stalo....

Opublikowano

O w mordę! Dobrze, że tak to się skończyło bo mogło znacznie gorzej. Ty uszkodziłeś przewód?

Opublikowano

O żesz w mordę :blink: co to za przewody ??

Opublikowano

jakieś dziwny masz ten przewód... ale bogu dzięki że nie jebłeś w nikogo.

Opublikowano

:shocked:

Jakim cudem on pekl? Moze cos nie tak z montazem, nie za krotki?

Nie zapalila Ci sie wczesniej kontrlka hamulcow (za malo plynu)?

Opublikowano

Masakra, dobrze, że wszyscy cali, przewód zmieniałeś na taki w oplocie, bo jakis dziwny jest :mysli:

Przy zmianie przewodów trzeba patrzeć, bo są gumowe wzmacniane tkaniną, które są wytrzymalsze od takiego w oplocie ale z gumą zwykłą.

Najlepiej oczywiście założyć w oplocie i z guma wzmacnianą. :good:

Opublikowano

:wallbash: :wallbash:

i weź teraz miej zaufanie do swojego auta.. gdzie każdy kilometr czy hamowanie będzie przypominało Ci że coś się może wysypać..

ktoś tam u góry nad Tobą czuwa :wink4:

Opublikowano
:shocked:
Opublikowano

brrrr ale adrenalina była, al dziękować Bogu, że nic się nie stało

Opublikowano

Przyczyne juz znam :thumbdown: pewnie jak zmienialem zaciski przewod wisial pewnie przez chwile na nim , pare szrpniec i cos pewnie wtedy popuscilo.

Wiem ze przywiazywalismy je do wahacza , chwila nieuwagi i............

Wierzcie mi ze mialem niezly pozim adrenaliny :thumbdown:

Chyba sobie pierdolne 0,5l z sasiadem wieczorkiem .

Na tych przewodach jezdze juz 3 rok firma GOODRIDGE .

Opublikowano

na 100% niestety to ma zwiazek z ostatnia wymiana... dobrze, ze nic sie nie stalo :notworthy:

Opublikowano

o nieszczęście nie trudno- dobrze że miejsce miałeś żeby przejść.

Opublikowano

ale że fis nie skamlał , mi ostatnio na tylnym zacisku poszła uszczelka miedziana ... i troche z tego leciało ... to jak było poniżej minimum to fisior skamlał jak zbity pies , nie dało się tego wytrzymać

Opublikowano

dobrze ze nic sie nie stalo

Opublikowano

To ma zwiazek z tym ze przewody sa z doopy zreszta chyba dewast cos pisal na teman tego oplatanca.

Opublikowano

O kur.... Dobrze, że Ci się nic nie stało ani kobiety nie trzasnąłeś. I jak tu ufać samochodowi...

Opublikowano

Madafuck fukinsziet :kox: do tej pory mnie telepie :drunk: Dzieki chlopaki za wspolczucie :)

Auto po niedzieli idzie przegladu , oczywiscie wszystko bedzie sprawdzane i dokrecane dopieszczane :decayed: pie****e takie przygody

Opublikowano

Masakra :shocked: dobrze, że nic się nie stało, jak by tak przy większej prędkości strzelił wąż to nie byłoby już tak kolorowo...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...