Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja z licznikiem z B5 nie miałem problemów , jak włożyłem licznik z C5 ( 3 różne sztuki nawet polift ) to wtedy migały

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Modzimy u @BARTEKAUDI pełny FIS z 1/2VDO noi jest problem z przypisaniem kluczyków

Czy ze starego licznika gdziekolwiek potrzebny jest PIN? Wyciagnelismy z niego pin i z tego nowego. Korekta przebiegu poszła bez problemu, ale problemy zaczeły sie przy adaptacji kluczyków na vag comanderze, w polu ilosci kluczyków wpisuje 1szt potwierdzam to wyciagnietym pinem i widze adaptation finished, ale kontrolka immo wciaz miga(tak ma być?). Na vcds w instruments w adaptacji jak dodaje kluczyki to wyskakuje error, nie wiem pomijam któryś krok? Czy kodowanie pierwsze dwie cyfry moze być 00? Kiedy kontrolka immo ma zgasnąć w trakcje tych adaptacji? U mnie jakos to szybko poszło, a tutaj są problemy

 

Opublikowano

Może kolega ma immo3 i wtedy trzeba wpisać pin immo ze starego licznika W kanale 50 w adaptacjach W nowym liczniku. Tu masz instrukcję:

Opublikowano

Już opanowałem, w instrukcji brakuje jednego istotnego szczegółu, najlepiej zalogowac sie na vcds do sterownika pinem, wtedy kontrolka immo przestaje mrygać, świec na stałe. Kolejny brak info to że wchodząc w adaptacje jak sie wybierze kanał 21 to pokazuje napis old key i okresla wczesniejsze zakodowanie, klikamy test, wtedy pozycja dopiero zmienia sie na new key koduje kluczyk. Ale dalej nie wiem jak zakodować dwa kluczyki, wyciagam kluczyk, vag sie rozłącza i wywala sterownik

Opublikowano

W new value wpisujesz dwa kluczyki, wciskasz test, seve, wtedy kontrolka immo powinna zgasnąć, wyciagasz kluczyk, wkładasz drugi, włączasz zapłon i znowu kontrolka powinna zgasnąć. I W ten sposób masz zakodowane oba

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dokładnie tam jest około minuty na dodanie wszystkich kluczyków

Opublikowano

Panowie sygnał spalania pociągnąć z wtyczki ecru czy tej co jest pod nią??

Screenshot_20170816-101633.png

Screenshot_20170816-100241.png

Opublikowano

ja ciągnąłem z wtyczki pod komputerem, czyli z drugiego zdjęcia korzystaj.

Opublikowano
4 minuty temu, prezesik18 napisał:

ja ciągnąłem z wtyczki pod komputerem, czyli z drugiego zdjęcia korzystaj.

1i 2 zdjęcie opisuje ta sama wtyczkę czy nie ta co się wspina bezpośrednio pod ecu tylko co są pod komputerem w listwie. 

To wpiasc się właśnie do tej co pod komputerem jest??

 

Opublikowano
W dniu 13.10.2017 o 10:16, prezesik18 napisał:

 

1.

Panowie nie działa.mi manetka z fisa. Zobaczyłem czy w ogóle na krótko działa czyli  kabel z przycisku Góra +masa ta co jest w kostce w 3 pinie i nic nie gada.  Kable sprawdzone wszytko jest tak jak ma być

2. Czujnik oleju niby ok ale po jakiejś minucie wywala błąd sensora kable sprawdzone i pin w odpowiednim miejscu. Uszkodzony czujnik?? Dodam że jest podpięty przez bezpiecznik 5

3. Jedynie fis reaguje na przycisk resetuj tzn znika dolną kreska z wyświetlacza

4. Ogólnie mam błąd abs-u i poduszki ale to przez to nie chce się przelaczac nic na wyświetlaczu??

IMG_20171014_134330-1040x780.jpg

IMG_20171014_134339-1040x780.jpg

Opublikowano

Póki błąd ABS i świeci czerwony wykrzyknik to nic innego nie pokaże , ogarnij to a potem myśl o manetce

Czujnik pewno zepsuty jeżeli reszta dobrze podpięta

Opublikowano
10 godzin temu, Banan napisał:

Póki błąd ABS i świeci czerwony wykrzyknik to nic innego nie pokaże , ogarnij to a potem myśl o manetce

Czujnik pewno zepsuty jeżeli reszta dobrze podpięta

Manetki jednak działa przy włączeniu zapłonu Tak ok 3 sekund dopóki nie wywali błędu abs.

Da radę sprawdzić jakoś multimetrem czujnik oleju?

Opublikowano

Nie , tam idzie sygnał cyfrowy , możesz tylko napięcie i masę sprawdzić czy jest wszystko ok

Opublikowano

A zalozyles w ogóle czujnik w misce? Czy masz stary w podstawie filtra?

Opublikowano

Po latach posiadania pełnego fisu ostatnio zauważyłem że jak poziom oleju był na tyle niski że się wogole bagnet nie męczył to czujnik nie pokazywał min,  jak miałem pół FIS to działało 

Opublikowano

Mam czujnik w misce 

kable sprawdzone tzn masa jest na 2 pinie na 1 plus przez bezpieczniki 5A a pin 3 to sygnał.

Opublikowano
5 godzin temu, bediks napisał:

Po latach posiadania pełnego fisu ostatnio zauważyłem że jak poziom oleju był na tyle niski że się wogole bagnet nie męczył to czujnik nie pokazywał min,  jak miałem pół FIS to działało 

Bo masz już tyle szlamu w misce, że czujnik ciągle jest zabrudzony syfem zmieszanym z olejem :D

 

Opublikowano
W dniu 26.09.2017 o 14:49, prezesik18 napisał:

Panowie dziwna sprawa. Zmieniałem kumplowi licznik w lifcie 2000r. Był 1/2fis jaeger, założony vdo full fis angol. Przekodowałem licznik i pokazywał km. Otwarcie drzwi kierowcy dobrze pokazywał. Problem jest z pokazywaniem reszty drzwi w aucie. Wszystko robiłem według poradnika pdf z pierwszej strony tematu. Niestety coś jest nie tak. Które drzwi bym nie otworzył to masa z krańcówki pojawiała się na przewodach z każdych drzwi. Czyli otwieram drzwi PP, a na fisie pokazuje mi otwarty również PT i LT. Analogicznie było otwierając drzwi z tyłu. Może ktoś spotkał się z takim problemem?

Jeszcze jedna sprawa. Pokazuje średnią prędkość, ale jak się przerzuci na pokazywania spalania czy spalania chwilowego to pokazuje 0. Na wcześniejszym liczniku też nie pokazywał spalania. Bez różnicy czy jedzie na pb czy lpg.

Opublikowano

Brak sygnału spalania , jeżeli to 2000 rok to może to już chodzić po Can , jaka masz adaptację w 60 kanale - 1025?

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...