Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ma ktoś licznik z benzyny z wsadem 8D0 919 880 N ? Przy kodowaniu dla benzyny 02142 (rozumiem, że poprawne?) i włączeniu testu wskaźników, wskazówka obrotomierza powinna się zatrzymać na 4000obr. U mnie zatrzymuje się ciągle na 3000obr, tak jakby to diesel był i nie wiem za bardzo o co chodzi, czy wsad mam walnięty (zegary są z 99 rok, ale jeszcze z analogiem i czerwonym podświetleniem) czy co jeszcze?

Ewentualnie podeśle ktoś jakiś inny wsad do benzyny? Licznik pełny FIS europejski z zegarkiem analogowym z cyferkami, prędkość do 260km/h.

Najlepiej o numerach:

8D0 919 881 J 260 KM/H do 99 2x32pinowa i 1x20pinowa

8D0 919 881 K 260 KM/H do 99 2x32pinowa i 1x20pinowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda jak by wsad albo zegar był trzepnięty

Zobacz na kodowanie 02042

Nie napisałeś też do jakiego silnika kodujesz też te zegary :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zmieniając kodowanie, to zmieni mi się tylko język na niemiecki zdaje się :mysli:

Silnik mało ważny, bo podłączyłem go pod zasilacz 12V. Wcześniej był z diesla, ale sobie wziąłem tarczki, założyłem z benzyny, wgrałem wsad z benzyny i chcę go sprzedać, ale nie zrobię tego, póki w pełni nie będzie sprawny ;)[br]Dopisany: 18 Sierpień 2011, 11:48_________________________________________________Aju, jakbyś miał jakeiś wsady z benzyny to wyślij proszę na [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsad ...880N nic nie daje. Próbowałem różne kombinacje kodowania i nadal nic się nie zmienia. O dziwo, ten licznik, po włączeniu go pod zasilacz 12V, jako jedyny ze wszystkich co miałem u siebie daje komunikat o uszkodzonym ABS (dźwięk ostrzegawczy i napis na FIS'ie) :blink: On ma jakąś pamięć, która nie kasuje się nawet po wgraniu nowego wsadu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma takiej pamięci, wszytko jest w wsadzi, być może po prostu licznik ma defekt

//

dziś zamontowałem tą diodę, sprawdziłem i.... działa :decayed::naughty: więc podziękował bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsad ...880N nic nie daje. Próbowałem różne kombinacje kodowania i nadal nic się nie zmienia. O dziwo, ten licznik, po włączeniu go pod zasilacz 12V, jako jedyny ze wszystkich co miałem u siebie daje komunikat o uszkodzonym ABS (dźwięk ostrzegawczy i napis na FIS'ie) :blink: On ma jakąś pamięć, która nie kasuje się nawet po wgraniu nowego wsadu?

A jak wgrałeś wsad od 880N to jak łączyłeś się vagiem to również taki numer licznika się pokazywał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsad ...880N nic nie daje. Próbowałem różne kombinacje kodowania i nadal nic się nie zmienia. O dziwo, ten licznik, po włączeniu go pod zasilacz 12V, jako jedyny ze wszystkich co miałem u siebie daje komunikat o uszkodzonym ABS (dźwięk ostrzegawczy i napis na FIS'ie) :blink: On ma jakąś pamięć, która nie kasuje się nawet po wgraniu nowego wsadu?

A jak wgrałeś wsad od 880N to jak łączyłeś się vagiem to również taki numer licznika się pokazywał?

Tak wszystko dobrze pokazuje, jedynie ta wskazówka przy teście nie chce się zatrzymać na 4000obr tylko na 3000orb, czyli tak jakby to był diesel...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaraz zejdę do samochodu to sprawdzić bo coś mi się wydaje że tak ma być[br]Dopisany: 18 Sierpień 2011, 17:24_________________________________________________

zaraz zejdę do samochodu to sprawdzić bo coś mi się wydaje że tak ma być

Dobra, wszytko masz dobrze wskazówka ma się zatrzymywać na 3000 obr/m a prędkościomierz na 100km/h a to że w dieslu te wartości są w połowie to tylko zbieg okoliczności, pozostałe wskaźniki zatrzymują się w połowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z czego tak wnioskujesz ?, sprawdziłem to u siebie i nie mają stać w połowie tylko na 3000, tym bardziej ze nawet tak jest napisane w serwisowym manualu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mają iść wszystkie do końca, wrócić do pionu i czekać aż naciśniesz następny test (bynajmniej w dieslu, a tu chodzi o bene aju).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może to jest zbieg okoliczności że w dieslu stają idealnie pionowo... tylko dlaczego wszytkie stają pionowo? a obrotka miała by stac inaczej :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

macie diesle więc te wartości są w połowie jak puścisz test w angliku to zobaczysz ze prędkościomierz nie zatrzyma się w połowie

screen z serwisowego manuala

Bez_tytu_u.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ON i wlozone zegary z Pb. Po tescie obroty stoja na 3 tys a predkosc na 100 km/h. Szkoda ze teraz nie pamietam jak sie ustawialy wskazowki gdy mialem pol fisa z diesela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie stoi delikatnie za 3 bodajże, ale idealnie nie jest (choć można to już uznać a pion ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...