Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

nic nie rozkrecalem. we wtyczce niebieskiej pin 5 do pinu 5 i nie dzialalo to od poczatku. jak go dostalem wskazowka byla na 1/4 baku gdy go podlaczylem opadla i zaswiecila mi sie rezerwa i tak caly czas. z tego powodu nie pokazuje mi spalania caly czas 51l/100ha chyba dlatego ze niepodlaczone jest paliwo ?

No to już nie wiem do czego się przyczepić, może wgranie wsadu pomoże, z drugiej strony jeżeli wyrzuca błąd to tez bym się czepiał że gdzieś ten obwód musi być przerwany, ze spalaniem to nie wiem wydaje mi się że chociaż chwilowe powinno pokazywać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No właśnie by trzeba sprawdzić idąc od pinu 5 po kolei po ścieżce czy niema jakiś uszkodzeń, bo skoro stary pokazuje to obwód pływaka jest dobry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tylko kanal 30 jest od paliwa moze w innych powiazanych mam cos namieszane

Co do zuzycia paliwa to sprawdz kanaly 60/61/62 (nie pamietam dokladnie ktory ale sprawdz te trzy). U mnie tez nie pokazywalo zuzycia paliwa i chyba na kanale 61 ustawilem taka sama wartosc jaka byla w starych licznikach. I wszystko zaczelo dzialac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tylko kanal 30 jest od paliwa moze w innych powiazanych mam cos namieszane

Co do zuzycia paliwa to sprawdz kanaly 60/61/62 (nie pamietam dokladnie ktory ale sprawdz te trzy). U mnie tez nie pokazywalo zuzycia paliwa i chyba na kanale 61 ustawilem taka sama wartosc jaka byla w starych licznikach. I wszystko zaczelo dzialac.

Ale on nie ma szyny CAN więc w tych kanałach musi mieć 0 :)[br]Dopisany: 15 Październik 2011, 10:33_________________________________________________Chociaż... Endriu podłącz stare zegary i zobacz wartości w tych kanałach. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tylko kanal 30 jest od paliwa moze w innych powiazanych mam cos namieszane

Co do zuzycia paliwa to sprawdz kanaly 60/61/62 (nie pamietam dokladnie ktory ale sprawdz te trzy). U mnie tez nie pokazywalo zuzycia paliwa i chyba na kanale 61 ustawilem taka sama wartosc jaka byla w starych licznikach. I wszystko zaczelo dzialac.

Ale on nie ma szyny CAN więc w tych kanałach musi mieć 0 :)[br]Dopisany: 15 Październik 2011, 10:33_________________________________________________Chociaż... Endriu podłącz stare zegary i zobacz wartości w tych kanałach. :wink4:

Nie pamietam juz dokladnie ale w ktoryms kanale ustawialem ze to jest licznik z immo 3. I po tych ustawieniach zaczelo mi dzialac bo wczesniej tez probowalem dojsc i nie wiedzialem o co chodzi. A zmienialem z polfisa polift z cyfrowym zegarkiem na fisa polift tez z cyfrowym zegarkiem. Wiec te liczniki maja juz szyne can. Tylko nie wiem na jakie zegray zmienia EndriuGiz. Ale mysle ze warto sprawdzic rowniez te kanaly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tylko kanal 30 jest od paliwa moze w innych powiazanych mam cos namieszane

Co do zuzycia paliwa to sprawdz kanaly 60/61/62 (nie pamietam dokladnie ktory ale sprawdz te trzy). U mnie tez nie pokazywalo zuzycia paliwa i chyba na kanale 61 ustawilem taka sama wartosc jaka byla w starych licznikach. I wszystko zaczelo dzialac.

Ale on nie ma szyny CAN więc w tych kanałach musi mieć 0 :)[br]Dopisany: 15 Październik 2011, 10:33_________________________________________________Chociaż... Endriu podłącz stare zegary i zobacz wartości w tych kanałach. :wink4:

Nie pamietam juz dokladnie ale w ktoryms kanale ustawialem ze to jest licznik z immo 3. I po tych ustawieniach zaczelo mi dzialac bo wczesniej tez probowalem dojsc i nie wiedzialem o co chodzi. A zmienialem z polfisa polift z cyfrowym zegarkiem na fisa polift tez z cyfrowym zegarkiem. Wiec te liczniki maja juz szyne can. Tylko nie wiem na jakie zegray zmienia EndriuGiz. Ale mysle ze warto sprawdzic rowniez te kanaly.

Już mu o tym pisałem, ale on nie miał pół FIS tylko jeszcze te z czerwonym podświetleniem o ile dobrze pamiętam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem po wymianie licznika w moim audi A4 z 2000 roku, a mianowicie po zmianie licznika z 1/2 fis na pełen fis na fisie pojawia mi się komunikat o spalonej żarówce (pewnie przez przetwornice do bixów), komunikat bremse licht (sprawdzone żarówki w stopie i wymienione 2 na nowe, wszystko świeci jak powinno), komunikat o niskim poziomie płynu spryskiwaczy.

Poza tym mam założony licznik od automatycznej skrzyni biegów z silnika 2.5 TDI, szukałem na forum jak zmienić kodowanie ale nie znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem po wymianie licznika w moim audi A4 z 2000 roku, a mianowicie po zmianie licznika z 1/2 fis na pełen fis na fisie pojawia mi się komunikat o spalonej żarówce (pewnie przez przetwornice do bixów), komunikat bremse licht (sprawdzone żarówki w stopie i wymienione 2 na nowe, wszystko świeci jak powinno), komunikat o niskim poziomie płynu spryskiwaczy.

Poza tym mam założony licznik od automatycznej skrzyni biegów z silnika 2.5 TDI, szukałem na forum jak zmienić kodowanie ale nie znalazłem.

Kodowanie gdzies powinno byc na forum. Na pamiec niestety nie znam. A te spalone zarowki, plyn itd to trzy kabelki z szarej kostki fisa trzeba zewrzec do masy. Wszystkie informacje znajdziesz w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do komunikatach o zarówkach i płynie to są dwa wyjscia albo załozysz czujnik w zbiorniczku płyny, albo podasz mase . czyli kabel od płunu wpinasz do masy..

co do spalonych zarówek. to zeby to działało to musisz załozyć przekaznik. ale mozna to tez zrobić jak z czujnikiem płynu, czyli kable od zarówek wpiasz w masę i ostrzeżenia znikają.

[br]Dopisany: 15 Październik 2011, 14:41_________________________________________________a zapomnaiłem podać rozpiskę pinów

Złącze wielostykowe 32-stykowe, szare

1 - Przełącznik menu

2 - Przełącznik menu (out A)

3 - Przełącznik menu (out B)

4 - Przełącznik menu (Enter)

5 - Magistrala CAN high speed, wyświetlacz (+)

6 - Magistrala CAN high speed, wyświetlacz (–)

7 - Magistrala CAN high speed, wyświetlacz - ekranowanie

8 - Czujnik stykowy drzwi po stronie przedniego pasażera

9 - Czujnik stykowy drzwi z tyłu z prawej strony

10 - Czujnik stykowy drzwi z tyłu z lewej strony

11 - Uaktywnienie

12 - Clock

13 - Data

14 - Światło hamowania

15 - Poziom płynu do mycia

16 - Tylne światło/światła mijania

17 - Komputer samochodowy z lewej strony

18 - Komputer samochodowy z prawej strony

19 - Komputer samochodowy - Reset

20 - Niewykorzystane

21 - Niewykorzystane

22 - Niewykorzystane

23 - Gałąź przycisków 1 nawigacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha... Czyli podswietlenie przyciskow na kierownicy multifukcyjnej powinno wlasnie byc pdlaczone pod ten pin? Bo obecnie mam podlaczone pod regulacje swiatel ale prawidlowo to powinni byc podlaczone pod zegary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie szybkie pytanie:

Montuję sobie przelotkę z 2x26pin na 3x32 pin po 2000 roku i mam problem z airbagiem. U mnie są dwa piny w niebieskiej kostce - pibn 9 sygnał bezpośredni i pin 12 sygnał zwrotny poduszki, w wtyczkach po 2000 roku jest tylko jeden pin odpowiedzialny za airbag - 10 w zielonej wtyczce. Teraz pytanie który z starych pinów podpiąć pod ten pin 10 w zielonej wtyczce i zo zrobić z drugim wolnym pinem - gdzie go podpiąć :).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie szybkie pytanie:

Montuję sobie przelotkę z 2x26pin na 3x32 pin po 2000 roku i mam problem z airbagiem. U mnie są dwa piny w niebieskiej kostce - pibn 9 sygnał bezpośredni i pin 12 sygnał zwrotny poduszki, w wtyczkach po 2000 roku jest tylko jeden pin odpowiedzialny za airbag - 10 w zielonej wtyczce. Teraz pytanie który z starych pinów podpiąć pod ten pin 10 w zielonej wtyczce i zo zrobić z drugim wolnym pinem - gdzie go podpiąć :).

Pozdrawiam

Hej poducha sie bedzie palic i niestety nic z nia nie mozna zrobic,mam schemat jak to zrobic,ale mi sie nie udalo chyba ze zle cos zrobilem.Potrzeba troche opornikow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam problem z zegarami w audi A4 B5 1999 polift 1,9tdi 90km

fajna sprawa panowie od tygodnia czytałem temat wymiany licznika i postanowiłem wymienić u siebie również

1. posiadam VDO z 1/2 fis który jest już bardzo nieczytelny, posiadał funkcje: temperatura zew. wskażnik zużycia klocków, wskażnik poziomu płynu sprys. ABS, rezerwa zbiornika i chyba tyle

2. zakupiłem deskę VDO z pełnym fisem i dodatkowymi dwoma zegarami (temp. oleju oraz ładowanie) ANGLIK

3. w tej chwili elektronik zgrał mi oprogramowanie z kości obu liczników aby odczytać piny do zakodowania immo

4. podłączyłem manetkę zgodnie z schematami na forum oraz masę do środkowej nowej kostki której nie miałem w starej desce ani jakiejś wtyczki również brak więc staram się dorabiać wtyki

5. podłączyłem na próbę zegary - no bo przecież korci jak będą działać i na fisie widać kontrolki:

-płyn do sprysków

-hamulce

-abs

brak natomiast temperatury zew którą kiedyś miałem na połówce fisa, i zastanawiam się czy to nie wina złego wsadu w nowym angliku czy może tego iż jeszcze nie zakodowałem kluczyków bo brak jeszcze pinów

Ewentualnie czy może mnie ktoś poratować jakimś wsadem do licznika wraz z instr. jego wrzutki na zegary

I jeszcze ważna żecz po podłączeniu nowego licznika wogóle się vag-com nie łączy z nim jak i z większością żeczy w aucie tylko chyba poduchy wykrywa, natomiast na starych zegarach jest gitarka.

Pomóżcie koledzy ponieważ opadam z sił - bo przecież nawet immo nie zrobie jak vag nie zadziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec tak.

Vag-com powinien sie laczyc bez problemu,chyba ze kupiles licznik z czerwonym podswietleniem.

ABS powinien chodzic,jezeli masz tez z bialym podswietleniem a poprzednie tez byly z bialym elektronik uwalil zegary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...