lapek85 Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 Panowie, do jakimego przewodu się wpiąć z diodą w tylnych drzwiach w krańcówce?? mam dwa przewody: brązowo-zielony brązowo-czerwony do któego się wpiąc????
EndriuGiz Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 No tak masz rację muszę sprawdzić czy to zadziała i lampka zgaśnie mam nadzieję że niczego nie zniszczę dzięki za pomoc jutro działam dalej ja bym nie ryzykowal tylko bym diode zakleił czymś, szkoda by mi bylo zegarow na error :gwizdanie:[br]Dopisany: 18 Październik 2011, 22:32_________________________________________________ Panowie, do jakimego przewodu się wpiąć z diodą w tylnych drzwiach w krańcówce?? mam dwa przewody: brązowo-zielony brązowo-czerwony do któego się wpiąc???? do tego w ktorym nie ma masy po wcisnieciu wlacznika, musisz sprawdzic miernikiem z tego co pamietam to kabel od strony bagażnika ale na 100% nie jestem pewien
lapek85 Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 Panowie, do jakimego przewodu się wpiąć z diodą w tylnych drzwiach w krańcówce?? mam dwa przewody: brązowo-zielony brązowo-czerwony do któego się wpiąc???? do tego w ktorym nie ma masy po wcisnieciu wlacznika, musisz sprawdzic miernikiem z tego co pamietam to kabel od strony bagażnika ale na 100% nie jestem pewien a ja tam miernikiem grzebałęm i wszędzie jednakowo było, a zapomniałem o tym ze moza wcisnaąc krańcóke i masa zginie, kudre :wallbash:
EndriuGiz Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 wciśniesz krańcówkę i w którymś nie będzie masy i po klopocie
Szymon51 Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 jak będzie coś nie tak to z powrotem ją wlutuję
lapek85 Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 wciśniesz krańcówkę i w którymś nie będzie masy i po klopocie wiem juz teraz wiem, dzieki diody dali mi w sklepie 3ampery będą dobre??
MaxsteRR Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 wciśniesz krańcówkę i w którymś nie będzie masy i po klopocie tylko trzeba pamiętać by inne drzwi były zamknięte diody dali mi w sklepie 3ampery będą dobre?? zadziała
tomek1981 Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 Engine Start Blocked by Immobilizer odnośnie tego błędu, próbowałem już: 1. - VAG grupa [17] tablica przyżądów - wybrać [10] „Dopasowanie” - nacisnąć dwukrotnie 0 w celu wybrania funkcji „Numer kanału 0” i potwierdzić [sAVE] Przy następnym włączeniu zapłonu zostanie odczytane oznakowanie komputera sterującego silnikiem w komputerze sterującym immobiliserem. 2. 1. w steowniku silnika i immo wykasować błędy. (po wykasowaniu pojawia się ponownie) 2. wejść w 25-immo, 3. login 11 - wpisac pin poprzedzajac go 0 4. kanal 1 wpisac liczbe kluczy i programowac, I dalej nic nie pomogło wyświetla się ten sam błąd a kontrolka immo gaśnie auto odpala i gaśnie pomóżcie
Szymon51 Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 okazało się u mnie że w kostce zielonej pin 2 i 17 (transponder 1 i 2) nie ma żadnego pinu. jak to możliwe, czy w a4 ze stanów nie było immo? co mam podpiąć pod lampkę żeby mi normalnie gasła?
MaxsteRR Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 okazało się u mnie że w kostce zielonej pin 2 i 17 (transponder 1 i 2) nie ma żadnego pinu. jak to możliwe, czy w a4 ze stanów nie było immo? co mam podpiąć pod lampkę żeby mi normalnie gasła? Może być, że nie było immo, bo w USA nie jest to wymogiem. Mam serwis moto. i jak każdy motocykl po którymś roku na europę ma immo, tak ze stanów nie ma żaden Wylutuj diodę
Szymon51 Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 a może jest gdzieś ten kabelek przy komputerze? może wiecie który to pin i kostka?
MaxsteRR Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 Ale zaraz... coś mi nie pasi... Bo immo nie wyłącza się w zegarach tylko w ECU...
Szymon51 Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 tak masz racę, ale jak u mnie nie ma immo to odpalę go na każdym liczniku, a kontrolka miga bo nie dostaje sygnału z ecu. dobrze rozumuję?
MaxsteRR Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 tak masz racę, ale jak u mnie nie ma immo to odpalę go na każdym liczniku, a kontrolka miga bo nie dostaje sygnału z ecu. dobrze rozumuję? Dokładnie Ty nawet bez zegarów odpalisz W takim razie nie ma innej możliwości jak zaślepienie diody, lub wylutowanie. Albo rozgryźć jaki impuls daje ECU do którego pina, żeby kontrolka zgasła Ale chyba lepiej fizycznie to usunąć.
Szymon51 Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 i tak zrobię, usunę diodę bo jak zacznę bardziej coś kombinować to jeszcze coś zniszczę, wielkie dzięki za pomoc [br]Dopisany: 19 Październik 2011, 21:36_________________________________________________Tak sobie jeszcze myślę jak u mnie nie ma immo to dlaczego w kluczykach są transpondery?
MaxsteRR Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 i tak zrobię, usunę diodę bo jak zacznę bardziej coś kombinować to jeszcze coś zniszczę, wielkie dzięki za pomoc [br]Dopisany: 19 Październik 2011, 21:36_________________________________________________Tak sobie jeszcze myślę jak u mnie nie ma immo to dlaczego w kluczykach są transpondery? Bo ktoś nie chciał się męczyć z ich wyciąganiem Nie chcesz się ich pozbyć?
MaxsteRR Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 a chcesz transpondery? Miałem gdzieś dwa, ale zgubiłem chyba, a chcę dorobić kluczyki bo mam jeden tylko... Tylko w sumie nowe drogie nie są
Szymon51 Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 Mam jeden nowy, kupiłem dwa ale jeden przykleiłem do kluczka teraz okazuje się że niepotrzebnie ale raczej go już nie wyjmę. Drugi jak chcesz to mogę ci go oddać bo do niczego mi się nie przyda, ale dopiero jak ogarnę całą sprawę licznika.
moscic Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 A ja mam takie troche inne pytanie. Ma diesela. Wstawione zegary od benzyny. Generalnie wszystko smiga bardzo dobrze. Ale jest juz coraz chlodniej i teraz zaczynam zastanawiac sie ktora kontrolka w zegarach jest od swiec zarowych? Jedna dodatkowa kontrolka ktora na chwile sie zapala to jest EPC. Nawet nie wiem od czego. Poczatkowo myslalem ze skoro zegary od benzyny to wlasnie ta kontrolka bedzie od swiec zarowych. Ale dzisiaj rano sprawdzilem bo byl lekki mrozek w anglii i ta kontrolka nadal tylko na chwilke sie zapala. Czy moze jednak wstawic zegary od diesela? Bo wlasnie znalazlem jedne w rozsadnej cenie tylko nie wiem w jakim stanie fis jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się