mlodyy Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 Witam Zacie moze kogos z lubelskiego kto zrobil byzrobil przekladke zegarów
dzoz3f Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 czy ktos sie zastanawial jak podlaczyc krancowki zeby pokazywlo n fisie otwrte drzwi?
ArtJG Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 czy ktos sie zastanawial jak podlaczyc krancowki zeby pokazywlo n fisie otwrte drzwi? Tak, ja :> Rzecz banalnie prosta do zrezania. Jeżeli znajdziesz na słupkach odpowiednie kable od krańcówek to podciągasz do nich przewody od licznika. Jeżeli masz problem ze znalezieniem właściwego przewodu, to ciągniesz kable prawie aż do krańcówek (oprócz drzwi kierowcy). Przed krańcówką (nie ma znaczenia w jakiej odległości) przecinasz kabel, wstawiasz diodę prostowniczą, za diodą lutujesz kabel, który właśnie doprowadziłeś oraz kabel który właśnie przeciąłeś. Przy liczniku podpinasz sie pod odpowiedni pin i już wszystko działa (złącze wielostykowe szare 32-pin) 8-Czujnik stykowy drzwi po stronie pasażera 9-Czujnik stykowy drzwi po stronie prawej z tyłu 10-Czujnik stykowy drzwi po stronie lewej z tyłu Pozdrawiam
dzoz3f Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 czy ktos sie zastanawial jak podlaczyc krancowki zeby pokazywlo n fisie otwrte drzwi? Tak, ja :> Rzecz banalnie prosta do zrezania. Jeżeli znajdziesz na słupkach odpowiednie kable od krańcówek to podciągasz do nich przewody od licznika. Jeżeli masz problem ze znalezieniem właściwego przewodu, to ciągniesz kable prawie aż do krańcówek (oprócz drzwi kierowcy). Przed krańcówką (nie ma znaczenia w jakiej odległości) przecinasz kabel, wstawiasz diodę prostowniczą, za diodą lutujesz kabel, który właśnie doprowadziłeś oraz kabel który właśnie przeciąłeś. Przy liczniku podpinasz sie pod odpowiedni pin i już wszystko działa (złącze wielostykowe szare 32-pin) 8-Czujnik stykowy drzwi po stronie pasażera 9-Czujnik stykowy drzwi po stronie prawej z tyłu 10-Czujnik stykowy drzwi po stronie lewej z tyłu Pozdrawiam oto mi chodzilo bo z tego co zauwazylem to krancowki sa na jednym kablu i sie zastanawialem wlasnie jak to zrobic . dzieki ArtJG
ArtJG Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 oto mi chodzilo bo z tego co zauwazylem to krancowki sa na jednym kablu i sie zastanawialem wlasnie jak to zrobic . dzieki ArtJG Drobiazg Od tego jest forum aby sobie pomagać. Z innej beczki Czy ktoś ma sposób na pokazywanie temp. oleju w liczniku po lifcie ? Mam założony czujnik temp./poziomu oleju ale on jest tylko po to aby nie wyświetlało na fisie "sensor". Ten czujnik oczywiście nie jest umieszczony w misce oleju, bo w 1Z-ach nie ma takiej możliwości. Wcześniej miałem "na chwilę" założone zegary z lat95-97 i tam temp. oleju szła po kablu z czujnika oleju 0-180st, który umieszczony jest na filtrze oleju. Tam pokazywało idealnie.Na tych zegarach (po lifcie) temp oleju stoi na 60 st. Czy ktoś z was rozwiązał ten problem ?
lookas Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 dzisiaj też zacząłem podłączać licznik poliftowy z białym podświetleniem do mojego 1Z zgodnie ze schematem kolegi dzoz3f ale brakuje kilku rzeczy (jest też błąd pin nr 23 z niebieskiej 32 pinowej kostki trzeba podpiąć pod 9 z żółtej a nie 9 z niebieskiej ) proszę o pomoc gdzie podpiąć pin 24 z niebieskiej 26 pinowej kostki tj. płyn hamulcowy? gdzie podpiąć pin 9 z niebieskiej 26 pinowej kostki tj. poduszka bezpieczeństwa? gdzie podpiąć pin 8 z niebieskiej 26 pinowej kostki tj. abs sygnał bezpośredni? gdzie podpiąć pin 11 z niebieskiej 26 pinowej kostki tj. abs sygnał zwrotny? który pin jest od spalonych żarówek? jak podłączyć kontrolkę świec żarowych która jest oddzielnie? (+do pinu 13 w niebieskiej 32 pinowej kostce, a -na mase???) jak podłączyć czujnik temperatury zewnętrznej? czy kabelki od czujnika poziomu płynu do spryskiwaczy i spalonych żarówek można podłączyć do pinu 7 w niebieskiej 32 pinowej kostce?
dzoz3f Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 w tym drugim pliku masz kable ktore sa w kostkac po rozcieciu siatki poza kostka zobaczysz ze te kablenigdzie nie ida , co do czujnika plynu do spryskiwaczy i zarowek spalonych mase podalem i nie krzyczy , a reszte sprawdze jak bede w domu , napewno brakowalo 1 masy na zacisku 31 ztego co pamietam, a czujnik kupilem drugi bo niby nie mozna pod ten sam podlaczac i pociagnelem kabel do licznika
lookas Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 już wcześniej ściągnąłem ten plik z rozpiską pinów, rozebrałem kostki i ponumerowałem kabelki, co do braków w opisie to pin nr 24 z niebieskiej 32 pinowej kostki trzeba połączyć z pinem 9 w tej samej kostce, brakuje też połączenia pin nr 3 (wejście prędkościomierza 1) z niebieskiej 32 pinowej kostki do pinu nr 6 z żółtej 26 pinowej kostki ale dalej nie wiem jak podłączyć te piny co opisałem wyżej ponieważ niektóre są inaczej podpisane w tych rozpiskach np pin 24 (płyn hamulcowy) z 26pin niebieskiej kostki to z którym trzeba połączyć w kostce 32pin niebieskiej z 29 (hamulec)???
dzoz3f Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 plyn hamulcowy pod 29 w niebieskiej bo pamietam ze z rospiski po angielsku tez patrzylem i jest to break fluid, w pracy mam troche poprawionych kartek z tymi opisami wiec to co tu wrzucilem to troche nie aktualne
lookas Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 ok czyli dobrze kombinowałem jak byś mógł to wrzuć te aktualne rozpiski a jak będzie z abs'em, w kostce 32pin zielonej pin 21 oznaczony jako ABS to z którym trzeba połączyć z kostki 26pin niebieskiej, z pinem 8 (abs sygnał bezpośredni) czy z pinem 11 (abs sygnał zwrotny)??? jeszcze mam pytanie co do czujnika poziomu/temp. oleju czy taki będzie dobry? http://allegro.pl/item592540561_czujnik_temperatury_oleju_audi_a4_a6_a8_passat.html
dzoz3f Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=571917305 to jest czujnik ten ale nie wiem czy podepniesz go bo on idzie do misy olejowej, a kolega ArtJG pisal ze jest problem i ze podpial go by na fisie sensor sie nie palil , ja co do czujnika to kombinuje wymienic mise olejowa na taka z czujnikiem
ArtJG Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Koledzy, nie ma problemu z podłączeniem tego czujnika oleju. Jedyny problem to BRAK możliwości zamontowania ów czujnika w misce olejowej. Ale to nie problem, bo wystarczy go gdzieś przymocować przy silniku. Oczywiście taki sposób zainstalowania nie będzie "pokazywał" poziomu oleju. Nam jednak chodzi o to aby nie wyświetlało "SENSOR" - i nie wyświetla :> Dla zainteresowanych podaję opis podłączenia: 1- +12V 2- masa 3- "do licznika" 32zielona pin15 Pozdro.
lukaszdl Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 witam mam pełen fis czy dało by rade przekodować licznik tak aby pokazywał mi otwarcie drzwi czy tylko po lifcie pokazuje na fisie
DeeJay_Kill Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 W Twoim roczniku nie ma takiej opcji.
neolife Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Panowie mam taki problem, zalozylem licznik z fis'em i nie resetuje sie mi czas jazdy.... po dluzszym postoju (nawet dzien) dalej kontynuuje mi i pokazuje ten czas wczesniejszy. Wie ktos moze jak to zrobic ??
cypek80 Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 u mnie też tak jest, ale to chyba normalne. Jak chcesz zresetować czas to długo przytrzymaj przycisk reset (ten od spodu). Jak go krótko przytrzymasz to się fis wyłączy.
pox Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Mam tak samo Po dłuższym postoju resetuje się tylko alarm o przekroczeniu 2h ciągłej jazdy.
dzoz3f Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 co do sensora oleju to podalem mase na pin 25 w kostce zielonej i nie krzyczy (bez kupowania sensora)
ArtJG Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 witam mam pełen fis czy dało by rade przekodować licznik tak aby pokazywał mi otwarcie drzwi czy tylko po lifcie pokazuje na fisie Wszystko zależy od licznika jaki posiadasz a nie od rocznika auta. Ja mam 95r. i mi drzwi wyświetla. co do sensora oleju to podalem mase na pin 25 w kostce zielonej i nie krzyczy (bez kupowania sensora) Ja też tak próbowałem ale i tak to nic nie dało a Vag wywalił błąd "przerwa lub zwarcie do masy"
DeeJay_Kill Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 witam mam pełen fis czy dało by rade przekodować licznik tak aby pokazywał mi otwarcie drzwi czy tylko po lifcie pokazuje na fisie Wszystko zależy od licznika jaki posiadasz a nie od rocznika auta. Ja mam 95r. i mi drzwi wyświetla. co do sensora oleju to podalem mase na pin 25 w kostce zielonej i nie krzyczy (bez kupowania sensora) Ja też tak próbowałem ale i tak to nic nie dało a Vag wywalił błąd "przerwa lub zwarcie do masy" Kolego - gdy montujesz licznik z fisem sam, to jasne - można zrobić wyświetlanie otwartych drzwi. Chodziło o seryjnie zamontowany fis.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się