koba Opublikowano 21 Października 2009 Opublikowano 21 Października 2009 Witam Czy ktoś z Was robi lub zna kogoś kto potrafi przeprogramować pamięci epromy ze starego licznika do nowego gdzieś najlepiej na śląsku (albo moge wysłać pocztą liczniki ). Bo tak się niefortunnie stało że licznik stary jest na tyle uszkodzony że przez złącze diagnostyczne nie idzie się juzz nim połączyć i lipa...
mentryb Opublikowano 21 Października 2009 Opublikowano 21 Października 2009 A po co to zgrywac. Mozna kupic vag tacho i samemu odczytac pin i zmienic przebieg a potem sprzedac lub dac specowi i za 100zl to zrobi
Kaczmarek Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Posiadam licznik FIS od diesla 98r. i czy będzie on działał w moim audi tylko co z obrotomierzem bo wyskalowany do 5 tyś?
boniu Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Panowie kto na ślasku podjąl by sie u mnie zamontowania licznika z fis ?? dziekuje pozdrawiam[br]Dopisany: 23 Październik 2009, 21:55_________________________________________________czy ten licznik do mnie podejdzie ??? http://moto.allegro.pl/item791967954_licznik_audi_a4_vdo_z_duzym_fisem_100_sprawny.html .mam rocznik 97 i zegarek mam taki sam ale nie mam wskaznikow ladowania i temp.oleju.
wero2087 Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Chłopaki a powiedzcie mi (bo jestem zielony w tym temacie) mam już licznik z fisem i chce go założyć... Teraz powiedzcie mi co trzeba zgrać ze starego licznika przed wyciągnięciem go z kokpitu i co trzeba wgrywać do nowego??? Wiem że trzeba zrobic korekte przebiegu w nowym liczniku....cos jeszcze trzeba wgrywać??? furka z 96r wiec licznik bez immo...
ArtJG Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Panowie kto na ślasku podjąl by sie u mnie zamontowania licznika z fis ?? dziekuje pozdrawiam[br]Dopisany: 23 Październik 2009, 21:55_________________________________________________czy ten licznik do mnie podejdzie ??? http://moto.allegro.pl/item791967954_licznik_audi_a4_vdo_z_duzym_fisem_100_sprawny.html .mam rocznik 97 i zegarek mam taki sam ale nie mam wskaznikow ladowania i temp.oleju. Ten licznik podejdzie, ale lepiej juz wymieniać na taki po II lifcie ('99-'00). Efekt po prostu "zabija". :>
boniu Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 licznik wymieniony Dzieki SEBA
scuzz Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Witam W zegarach po 2 lifcie trzeba popinać przewód od spalania do kompa? Jak tak to w AVG w które piny w ECU trzeba się wpiąc?
mentryb Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Ja mialem wczesniej licznik z 1/2 fis i spalani mialem jak tez czujniki i temp oleju
seba1-2 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 scuzz przeczytaj wątek od początku będziesz wiedzieć gdzie się podpiąć ze spalaniem, bo normalnie co chwila pytacie a pare stron wcześniej nie chce się zajrzeć
krzysaudi Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Kolejny uśmiechnięty z powodu zapodania sobie fisa Czyli mam fisia teraz I jest rewelacja . Zakladalem sobie z roku po 97 czyli musiałem zmieniać kostki na 2x32 + 1x20 .Czas operacyjny na akcje - ok 4 godzin ( mam złamaną rekę prawą i ciężko było zrobić to szybciej ) .Muszę jeszcze manetke kupic żeby bylo wszystko ori Jutro wkleje fotki . Pozdrawiam wszystkich fisiaków Krzysiek
scuzz Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 scuzz przeczytaj wątek od początku będziesz wiedzieć gdzie się podpiąć ze spalaniem, bo normalnie co chwila pytacie a pare stron wcześniej nie chce się zajrzeć czytałem nie znalazłem odpowiedzi...btw u mnie po podpięciu fisa wszystko działa bez ciągnięcia dodatkowych przewodów do kompa.
seba1-2 Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 na stronie piątej ci piszę, w skrzynce ecu druga kostka od nadkola kolor kabla żółty, i ten kabel podłączasz do licznika. A jak masz podłączone sterownie jak dodatkowych kabli nie ciągnąłeś ?? jak podłączyłeś temperaturę zewnętrzna?? coś tu kręcisz http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c365f43cc991f98c.html
krzysaudi Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 Ja mimo że mam klime i czujnik temperatury miedzy zderzakiem a chłodnica musiałem zastosowac dodatkowy czujnik bo na tym orginalnym zle pokazywal mi temperature . Czujnika temperatury oleju jeszcze nie zalozylem ale mam juz podciagniety przewód wiec podczas najblizszej zmiany oleju zajme sie tym dokladnie - a poza tym brakuje mi jeszcze manetki ale tez dam sobie rade.Na razie mam 2 pstryczki elektryczki - reset i góra Pozdrawiam. krzysiek
lukaszdl Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 chwalić kolegę ja u siebie też mam fis pięknie wygląda
scuzz Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 na stronie piątej ci piszę, w skrzynce ecu druga kostka od nadkola kolor kabla żółty, i ten kabel podłączasz do licznika. A jak masz podłączone sterownie jak dodatkowych kabli nie ciągnąłeś ?? jak podłączyłeś temperaturę zewnętrzna?? coś tu kręcisz http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c365f43cc991f98c.html Napisałem ze nie przeciagałem zadnych kabli do ...kompa. Czujnika nie podpinałem bo wczesniej miałem 1/2fisa. A do manetek to przecież logiczne że trzeba ciągnąć.
Pawci_o Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 Witam kolegów, proszę o informację czy Vag`em zmienie kodowanie licznika angielskiego mile na wersję europejska kmh ??/ Jeśli tak to proszę o wskazówki w jaki sposób to zrobić.
bin85 Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 Zmienisz, http://www.a4-klub.pl/smf/kodowanie_sterownikow_w_audi_a4_b5_19952001-t6358.0.htmltu jest wszytko o kodowaniu sterowników, a jakie masz kodowanie starych zegarów?
Pawci_o Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 Zmienisz, http://www.a4-klub.pl/smf/kodowanie_sterownikow_w_audi_a4_b5_19952001-t6358.0.htmltu jest wszytko o kodowaniu sterowników, a jakie masz kodowanie starych zegarów? No Właśnie nie wiem jakie mam.. możesz mi dokładnie napisać jak to sprawdzić i w jaki sposób zmienić.. licznik na 99% mam oryginał, ale trafiła mi się okazja tanio kupić licznik z FIS od benzyny anglika no i nie wiem w jaki sposob przekodować go na europe, jak zmienić z benzyny na diesla opisane jest w tym wątku, więc z tym nie będę miał problemów..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się