Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

przebieg ma 217tys. km a nr licznika nie mam ale zaraz postaram się zorganizować

---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:26 ----------

ok. A znasz stan licznika i nr licznika?

4b0 920 950 j

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Koledzy czyli zbiorniczek wyrownawczy nie da rady samego czujnika podmienic ?

caly zbiorniczek trzeba wymienic i zmienic wtyczke, psie pieniadze wiec nie ma co plakac.. :decayed:

Opublikowano
przebieg ma 217tys. km a nr licznika nie mam ale zaraz postaram się zorganizować

---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:26 ----------

ok. A znasz stan licznika i nr licznika?

4b0 920 950 j

Kurde ciężko z tym licznikiem. Wszystkie kalkulatory sprawdziłem i w jednym tylko znalazłem, ale nie wiem czy pójdzie. Spróbuj ten: 1227

Opublikowano
przebieg ma 217tys. km a nr licznika nie mam ale zaraz postaram się zorganizować

---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:26 ----------

ok. A znasz stan licznika i nr licznika?

4b0 920 950 j

Kurde ciężko z tym licznikiem. Wszystkie kalkulatory sprawdziłem i w jednym tylko znalazłem, ale nie wiem czy pójdzie. Spróbuj ten: 1227

To mnie nie pocieszyłeś. Kumpel z tym kolesiem też różne kalkulatory sprawdzali i różne kody im wychodziły. Spośród tych które znaleźli ten co Ty podałeś też mieli i też nie poszedł.

Ale wielkie dzięki za próbę pomocy.

Opublikowano

xxxSzYbAxxx Ty u siebie oprócz licznika i rzeczy z nim związanych coś jeszcze zmieniłeś na poliftowe??? np tunel środkowy??

a... jak tylko mi kasa wpadnie to ten wyświetlacz do FISa wezmę... sie myśle dogadamy.. tylko on na 100% sprawny tzn idealnie świeci??

Opublikowano
przebieg ma 217tys. km a nr licznika nie mam ale zaraz postaram się zorganizować

---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:26 ----------

ok. A znasz stan licznika i nr licznika?

4b0 920 950 j

Kurde ciężko z tym licznikiem. Wszystkie kalkulatory sprawdziłem i w jednym tylko znalazłem, ale nie wiem czy pójdzie. Spróbuj ten: 1227

To mnie nie pocieszyłeś. Kumpel z tym kolesiem też różne kalkulatory sprawdzali i różne kody im wychodziły. Spośród tych które znaleźli ten co Ty podałeś też mieli i też nie poszedł.

Niestety ale Jeager to ciężki licznik, nie ma on typowej pamięci tylko dane są zapisane w procesorze motoroli. Oczywiście logując się wpisałeś zero przed kodem?

Opublikowano
przebieg ma 217tys. km a nr licznika nie mam ale zaraz postaram się zorganizować

---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:26 ----------

ok. A znasz stan licznika i nr licznika?

4b0 920 950 j

Kurde ciężko z tym licznikiem. Wszystkie kalkulatory sprawdziłem i w jednym tylko znalazłem, ale nie wiem czy pójdzie. Spróbuj ten: 1227

To mnie nie pocieszyłeś. Kumpel z tym kolesiem też różne kalkulatory sprawdzali i różne kody im wychodziły. Spośród tych które znaleźli ten co Ty podałeś też mieli i też nie poszedł.

Niestety ale Jeager to ciężki licznik, nie ma on typowej pamięci tylko dane są zapisane w procesorze motoroli. Oczywiście logując się wpisałeś zero przed kodem?

To jest akurat bardzo istotne przy logowaniu, bez zera może właśnie nie zalogować.

Opublikowano
no ale chyba nie te stalowe tłoczone jak ta co mam ją w moim AFNie???

moja miska w afnie ma szablon pod czujnik.

ale ta miska w której masz szablon to jest taka blaszana malowana na czarno.. a nie aluminiowa???

Nie chcę kłamać, ale chyba mam aluminiową... jak będę miał chwilę to zobacze

Opublikowano
xxxSzYbAxxx Ty u siebie oprócz licznika i rzeczy z nim związanych coś jeszcze zmieniłeś na poliftowe??? np tunel środkowy??

a... jak tylko mi kasa wpadnie to ten wyświetlacz do FISa wezmę... sie myśle dogadamy.. tylko on na 100% sprawny tzn idealnie świeci??

od polifta co ja mam.. hmmm grill polift, lampy przod tył, tapicerkę, łokieć i to chyba będzie tyle :wink: tunel mam stary przedliftowy :wink:

co do wyświetlacza, niestety nie mam zdjeć, ale nie miał wypalonej ani jednej lini, świecił idealnie, nie przygasał, szkoda że nie udokumentowałem tego... :whistling:

Opublikowano

Pany ma kto rozpiske pinów w manece przedliftowej?? podesłał by kto:naughty:

Opublikowano

dobra Pany ytania za milion punktów...

Kupile licznik od vauxhalla i przyszedł, pełen polift ringi duperele...

wsadzam do auta z bananem na twarzy... odpalam na zapłon fajnie wskazówki sie świecą etc, odpalam auto patrze obrotek nie żyje, myśle sobie spoko ogarnę, kodowanie robię, zmieniam wartość na 1024... nie ruszył z miejsca... co więcej po odpaleniu czerwony alladyn wyskoczył i chuu**j..

wsadzam swojego minilifta wszystko lata, ogarnia ktoś o co chodzi? :facepalm::facepalm::facepalm: za nowy licznik?? dodam że z A6 VDO...

normalnie juz mi się ręce trzęsą z wkur**enia że się wkopałem.... :facepalm::facepalm:

Opublikowano

też mialem od A6, jaka różnica w pinach, nic mi o tym nie wiadomo, co gdzie kidy i jak ? :facepalm:

Opublikowano
przebieg ma 217tys. km a nr licznika nie mam ale zaraz postaram się zorganizować

---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:26 ----------

ok. A znasz stan licznika i nr licznika?

4b0 920 950 j

Kurde ciężko z tym licznikiem. Wszystkie kalkulatory sprawdziłem i w jednym tylko znalazłem, ale nie wiem czy pójdzie. Spróbuj ten: 1227

To mnie nie pocieszyłeś. Kumpel z tym kolesiem też różne kalkulatory sprawdzali i różne kody im wychodziły. Spośród tych które znaleźli ten co Ty podałeś też mieli i też nie poszedł.

Niestety ale Jeager to ciężki licznik, nie ma on typowej pamięci tylko dane są zapisane w procesorze motoroli. Oczywiście logując się wpisałeś zero przed kodem?

To jest akurat bardzo istotne przy logowaniu, bez zera może właśnie nie zalogować.

Tak wszystkie próby wykonywaliśmy z zerem z przodu.

Opublikowano
ten miniliftowy też miałeś od A6??

bo między I liftem a II w licznikach z A4 jest różnica w pinach w kostkach....

aaaaaa chodzi Ci o a4 98` i np. 00`? to tak, ale tu raczej nie ma, po prostu zegar ma chyba jakąś komunikację po canie... bo zakodowany był na kanale 60 na wartość 1027... po zmianie na 1024 nie rusza z miejsca... ciśnienie oleju wy***rdala się co chwila...:facepalm:

jeden plus radio się nie wyłącza... no ale co z tego jak inne cyrki powstały... jedynie można zmiana wsadu... Kaju, cwiara pomocy !! :decayed:

---------- Post dopisany at 12:22 ---------- Poprzedni post napisany at 12:15 ----------

jak komus to pomoże to nr licznika - 4B0 920 933 M ...:facepalm:

Opublikowano
ten miniliftowy też miałeś od A6??

bo między I liftem a II w licznikach z A4 jest różnica w pinach w kostkach....

aaaaaa chodzi Ci o a4 98` i np. 00`? to tak, ale tu raczej nie ma, po prostu zegar ma chyba jakąś komunikację po canie... bo zakodowany był na kanale 60 na wartość 1027... po zmianie na 1024 nie rusza z miejsca... ciśnienie oleju wy***rdala się co chwila...:facepalm:

jeden plus radio się nie wyłącza... no ale co z tego jak inne cyrki powstały... jedynie można zmiana wsadu... Kaju, cwiara pomocy !! :decayed:

---------- Post dopisany at 12:22 ---------- Poprzedni post napisany at 12:15 ----------

jak komus to pomoże to nr licznika - 4B0 920 933 M ...:facepalm:

kanał 60, 61, 62 wszystkie kodowania na 0

Opublikowano

Tak na szybko bo w garażu siedze...

Zauważyłem że podświetlenie klimatronika raz na jakiś czas rozbłyska ma max ale nie zauważyłem regularności... klimatronik mam przedliftowy auto z 1997r. data pierwszej rejestracji w DE 28.08.1997

więc pewnie podświetlanie klimatronika żarówkami... to może mieć związek??? czy pinu w liczniku jeszcze mam jakieś źle podpięte...

i drugie pytanie na szybko... który kabel z klimatronika do zegarów żeby temp. wyświetlało... czytając wcześniej wątek utkwiło mi coś że 1 pin kostki B... ale czy napewno tak i która to kostka B???

zapiąłbym od razu jak mam konsolę rozbebeszoną...

Opublikowano

tutaj masz pokazane na foto z opisem kostek

870564374_3.jpg

sygnał temperatury z klimatronika kostka B pin 1 (przewód brązowo żółty) tylko jak odizolujesz ten kabelek sprawdź miernikiem przejście i czy na pewno to ten pin bo ja za pierwszym razem wpiąłem się w przewód brązowo żółty ale nie był na pinie 1

Opublikowano

Ja wpinalem na B 1 i dziala

Chlopaki co zrobic z ta klapa jak podepne pod swiatelko w bagaz to zalatwi sprawe licznik z a6 ale wsad z 4 po FL wiec jak? zabangla ? DRUGA SPRAWA mozecie mi powiedziec coz tym spalaniem bo 4.4 pokazuje da sie toto skalibrowac? bo tyle napewno nie pali

Opublikowano
ten miniliftowy też miałeś od A6??

bo między I liftem a II w licznikach z A4 jest różnica w pinach w kostkach....

aaaaaa chodzi Ci o a4 98` i np. 00`? to tak, ale tu raczej nie ma, po prostu zegar ma chyba jakąś komunikację po canie... bo zakodowany był na kanale 60 na wartość 1027... po zmianie na 1024 nie rusza z miejsca... ciśnienie oleju wy***rdala się co chwila...:facepalm:

jeden plus radio się nie wyłącza... no ale co z tego jak inne cyrki powstały... jedynie można zmiana wsadu... Kaju, cwiara pomocy !! :decayed:

---------- Post dopisany at 12:22 ---------- Poprzedni post napisany at 12:15 ----------

jak komus to pomoże to nr licznika - 4B0 920 933 M ...:facepalm:

kanał 60, 61, 62 wszystkie kodowania na 0

sprawdzę, chlopie, jak ruszy masz kratę browarów u mnie :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...